Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Oι εποχες που εσυ καθοσουν και οι τραπεζικοι λογαριασμοι φουσκωναν κι ολα αυτα με μηδενικο ρισκο εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Οσο πιο γρηγορα το συνηδητοποιησουν ορισμενοι τοσο πιο πιθανο να προχωρησουν τη ζωη τους.

  • Like 8
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η απόδοση σε μια επένδυση συνήθως είναι ανάλογη του ρίσκου. Τα 1000€ το μήνα είναι 15% απόδοση τον χρόνο, που είναι αρκετά υψηλή, οπότε ή κάποιο λάκκο έχει η φάβα, με την μορφή ρίσκου που δεν είναι εύκολα εντοπίσιμο/μετρήσιμο, αν και εν προκειμένω ένα μέρος του φαίνεται (βλ. τρόπο αδειοδότησης ταξί, που αν αλλάξει θα μειωθεί δραματικά η αξία της άδειας και άρα και το "ενοίκιο') ή απλά τα νούμερα είναι λάθος - δηλαδή η πραγματική απόδοση είναι λιγότερη, αν βάλεις μέσα φορολογία κτλ, τα οποία δεν θα τα μάθεις εσύ / ο φίλος σου απ'το φόρουμ αλλά απευθυνόμενοι σε επαγγελματίες (ιδιοκτήτες/οδηγούς/λογιστές).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ταξί γιά παρα πολλά χρόνια  ηταν πολύ  επικερδής  πηγή εισοδήματος (ξέρω προσωπικά πατεράδες  2 φίλων μου πού εκαναν μεγαλη περιουσία από το ταξί , ο ενας μέ 3 παιδιά εφτιαξε απο το μηδέν 2όροφο πολυτελές  σπίτι στην γλυφάδα  κ  ο αλλος με 2 παιδιά 3όροφο σπίτι επίσης πολυτελές  στην βάρκιζα  - με εξοχικά και με πολύ   ανετη ζωή -  διακοπές-διασκεδάσεις -σπουδές παιδιών σέ ιταλία κλπ) και για αυτο οι αδειες ηταν πανάκριβες ... σήμερα  οποιος αγοράζει-επενδύει σε ταξί ...για μένα αυτοκτονεί , στα προαπαιτούμενα που ζητούν οι εξω και θα ψηφιστεί αυτές τις ημέρες ζητούν και ανοιγμα κλειστών επαγγελμάτων ...οπότε σύντομα σε 1-2-3 χρόνια μπορεί να ειναι και τα ταξί μέσα ....και κάτι αλλο σημαντικότατο ο φίλος σου τα 80.000 ευρώ μπορεί να τα δικαιολογήσει ? ειναι δηλωμένα ? παλιά εδινες γιά αγορά αδείας ταξί π.χ. 200.000 ευρώ αθήνα η 300-350.000 ευρω θεσσαλονικη η 400-500.000 στην ρόδο - μύκονο-σαντορίνη ,τά ξέρω γιατί δούλευε γνωστός μου σε μάντρα με ταξι , και τα ποσά ειναι 1000% αληθινά και δεν σε ρώταγε η εφορία που τα βρήκες -αν εκλεψες -αν σκότωσες κλπ ...τώρα σε ξεσκίζουν στό ψάξιμο...

 

Επεξ/σία από aristos12
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα είναι κακή επένδυση την στιγμή που όλα τα επαγγέλματα πανε προς απελευθέρωση.

Εμένα γνωστός μου δεν μπόρεσε να πουλήσει πριν από 3 χρόνια το φαρμακείο του και το έκλεισε για συνταξιοδότηση. Με έτοιμη πελατεία, επιπλωμένο και με φάρμακα μέσα. Τα λεφτά που του έδιναν ήταν λιγότερα από τον φόρο υπεραξίας που θα πλήρωνε για την μεταβίβαση.

Πόσο μάλλον τώρα να σου ζητάνε τόσα χρήματα για ταξί και μάλιστα για να το νοικιάζει όχι να το δουλεύει ο ίδιος.

1000 ευρώ μικτά βέβαια μου φαίνονται λίγα. Τα έξοδα του ταξί είναι αρκετά μεγάλα. φαντάζομαι ότι ο ιδιοκτήτης τα πληρώνει αυτά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, oddin είπε

Θας σας δώσω ένα πραγματικό παράδειγμα, (προς αποφυγή..)

Τα ίδια ίσχυαν και τα φορτηγά δημοσίας χρήσης,ειδικά για τα Διεθνών μεταφορών η άδεια τό 2009 είχε κοντά στα 80.000€.

Πάει λοιπόν το 2009 ο Χ άνθρώπος να πάρει ένα δάνειο για να προσθέσει ή ξεκινήσει σαν ελεύθεριος επαγγελματίας.

Πέρνει λοιπόν ενα δάνειο 100.000 για άδεια και αγορά φορτηγού.Ερχονται λοιπόν τότε τα προαπετούμενα και πρέπει να 'ανοίξουν' τα επαγγέλματα (ήταν μέσα και τα ταξί αλλα τα εξαίρεσαν.)

Άρα περνάει ένας νόμος σε μια νύχτα οτι μπορείς πλέον να πάρεις άδεια με ένα μικρό ποσό (5.000-10.000€)

Ο Χ λοιπόν βρίσκεταί με ένα δάνειο 100.000€ στο όνομα του και το χειρότερο χωρίς δουλειά αφού οι εταίριες πλέον πέρνουν άδειες κατα δεκάδες, βάζουν οδηγούς.

Εμ τι περιμενε, να του εγγυηθει κανεις οτι θα εχει επενδυσαρα με 0 ρισκο και 0 πτυχια/εξειδικευση?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εμ τι περιμενε, να του εγγυηθει κανεις οτι θα εχει επενδυσαρα με 0 ρισκο και 0 πτυχια/εξειδικευση?

Οχι βέβαια,κανείς δεν θα εγγυηθεί για κάτι.Δε νομίζω στο post να γράφω κάτι τέτοιο.το 0 ρίσκο 0 πτυχία δεν το σχολιάζω γιατί το post δεν το έκανα για να μπω σε αυτήν την διαδικασία.

Άπλα έδωσα ένα πραγματικό παράδειγμα για το πως μπορεί να καταστραφεί κάποιος.

Το θέμα είναι οτι έπρεπε να μας απασχολεί οτι στην Ελλάδα δεν μπορείς να κάνεις μια επιχείρηση ή επένδυση όταν δεν υπάρχει σταθερό νομικό,εργασιακό και φορολογικό πλαίσιο.Γιατί το παραπάνω παράδειγμα δεν θα έπρεπε ίσχυει αν υπήρχαν τα παραπάνω.

Να κάνεις μια επίχειρηση για το Α η Β λόγο να πέσει έξω γιατί εσύ (αφού δεν έχεις και πτυχία) δεν την διαχειρίστηκες σωστά είναι δική σου υπαιτιότητα,το παραπάνω όχι.

Δημοσ.

παιδιά δεν είμαστε στη δεκαετία του 90 να βάζουμε τα λεφτά στην τράπεζα και να περνάμε ζωή και κότα με επιτόκια ~20%. τα θυμάστε οι παλαιότεροι;

μη νομίζετε ότι θα ρίξετε τα λεφτά σας κάπου, θα κάθεστε και με 0 ρίσκο θα αυξάνονται τρελά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, torq είπε

παιδιά δεν είμαστε στη δεκαετία του 90 να βάζουμε τα λεφτά στην τράπεζα και να περνάμε ζωή και κότα με επιτόκια ~20%. τα θυμάστε οι παλαιότεροι;.

Πληθωρισμός. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Πληθωρισμός. 

μπορεί. αλλά συγγενής μου έχτισε σπίτι μόνο με τόκους καταθέσεων (σχεδόν). στη διάρκεια κάποιων ετών βέβαια. σήμερα άντε να αγοράσεις ένα φωτιστικό με τους τόκους

  • Like 1
Δημοσ.

Απλή ερώτηση, που νομίζω πως απαντά το αρχικό ερώτημα:

Αν συνέφερε, θα στην πουλούσαν; Δεν θα προτιμούσε να κάθεται και να βγάζει κέρδος κάθε μήνα;
Δεν μιλάμε για περίπτωση που χρειάζεται προσωπική δουλειά και ο άλλος θα μπορούσε να βαρέθηκε, να μεγάλωσε, να αρρώστησε και πουλάει την επιχείρηση. Μιλάμε για το ότι κάθεται και πληρώνεται.

Μου θυμίζει λίγο κάτι "μέντιουμ" που γνωρίζουν τους αριθμούς του Τζόκερ, αλλά δεν τους παίζουν, και στους πουλάνε σε εσένα για να πλουτίσεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο ξαδελφος πάντως που δουλευει ταξι εδω και 15 χρονια (δικό του, με άδεια κτλ), λεει οτι αυτοί που βγάζουν μεροκάματο, ειναι όσοι εργάζονται 12 ωρες στη καλύτερη.

Ο συγκεκριμένος εργάζεται 7-11 καθημερινές και Σάββατο, έχοντας αφήσει μια καθημερινη και μια Κυριακή για ρεπό.

Ειναι ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ από τη δουλειά του (και πολυ ευχαριστημένος με το beat, που κατά την άποψή του αύξησε κατά 40% τη δουλειά του)

Δεν υποστηρίζω οτι αξιζει να δοσεις 80.000, αλλά οτι αν έχεις ταξί, ή μπορεις να νοικιάσεις με ένα μικρό ποσό, μπορεις να τα πας καλά.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/7/2018 στις 6:15 ΜΜ, aleilo03 είπε

Παίδες καλησπέρα

Ένας φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει άδεια ταξί απλά για εκμετάλλευση..Συγκεκριμένα του είπαν ότι θα είναι μόνιμα νοικιασμένη με 1,000€ ενοίκιο το μήνα με κόστος άδειας στα 80,000€ περίπου

Δεν έχει μιλήσει ακόμα με κάποιον λογιστή γιαυτό και ρωτάω εδώ κάποιες απορίες του

Καταρχάς με την αγορά της άδειας αυτομάτως θεωρείται ελεύθερος επαγγελματίας με ότι αυτό συνεπάγεται?

Αξίζει γενικά η συγκεκριμένη επένδυση ή όχι?

Από τα 1000€ του ενοικίου πόσα μένουν στο περίπου καθαρά στην τσέπη?

Τώρα αν υποθέσουμε ότι αγοράσει την άδεια και αγοράσει και ταξί το οποίο και θα νοικιάζει ολόκληρο τότε το ενοίκιο θα είναι γύρω στα 1500€ αλλά εκεί τα έξοδά του θα είναι μεγαλύτερα αν υπολογίσουμε ασφάλειες , φθορές, ΙΚΑ οδηγού κτλ ή κάνω λάθος?

Εμένα γιατί μου φαίνεται αρπαχτή η δουλειά; Η άδεια ταξί δεν έχει καμία αξία πλέον, γιατί το επάγγελμα ανοίγει. Αν όχι σήμερα με το νέο νομοσχέδιο, του χρόνου σίγουρα μιας και είναι κάτι που το σπρώχνουν οι δανειστές από το 2010. Τα λεφτά αυτά θα τα κλαίει ο φίλος σου....

Καλύτερα να αγοράσει τίποτα χωράφια και να ασχοληθεί με την γεωργία. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Apoll είπε

Εμένα γιατί μου φαίνεται αρπαχτή η δουλειά; Η άδεια ταξί δεν έχει καμία αξία πλέον, γιατί το επάγγελμα ανοίγει. Αν όχι σήμερα με το νέο νομοσχέδιο, του χρόνου σίγουρα μιας και είναι κάτι που το σπρώχνουν οι δανειστές από το 2010. Τα λεφτά αυτά θα τα κλαίει ο φίλος σου....

Καλύτερα να αγοράσει τίποτα χωράφια και να ασχοληθεί με την γεωργία. 

Δεν νομιζω να διαφωνει κανεις.Ειναι τοσο μεγαλο το ρισκο που δεν αξιζει.Απλα κανουμε λιγο και την υπερασπιση για να γινει σωστη κουβεντα.Οπως δεν αξιζει η αδεια προπο*.Το εχουμε αναλυσει και αυτο σε θεμα στα αθλητικα.Για εκεινο εχω και περισσοτερες γνωσεις μιας και ειχα ασχοληθει,ενω για το ταξι μονο θεωρητικη κουβεντα εχει γινει μεχρι τωρα.

*Με ολα αυτα τα νομοσχεδια που περνανε ετσι ευκολα μπορει ενα πρωι να ξυπνησεις και να εχεις μια κολλα χαρτι για την οποια εχεις χρεωθει ενα βουνο λεφτα.

Δημοσ.

Νομίζω ότι με αυτά τα λεφτα έχει περισσότερο μέλλον να φτιάξει 1 site όπου όλοι θα βγάζουν τα απωθημένα τους επάνω στους ταξιτζήδες (δες μονο πόσα thread έχει εδώ στο Insomnia μόνο το οποίο θεωρητικά έχει την ελάχιστη σχέση με το συγκεκριμένο επάγγελμα) και να μαζεύει λεφτά απο διαφημίσεις της Uber και όποιας άλλης τυχοδιωκτικής εταιρείας δραστηριοποιείται στον χώρο παρά να αγοράσει ταξί......το επάγγελμα είναι τόσο πεθαμένο όσο δεν πάει.....

Θα παραθέσω μόνο κάτι απλό : μέσος καλός ταξιτζής κάνει τζίρο ....στο τέλος του μηνα μένουν λιγότερα απο X....μιλάμε για εξακριβωμένο απο αρκετές μεριές...και φυσικά με 14 ώρες δουλίτσα χαλαρά.....μην ακούω βλακείες για 8ωρο....

Με ένα ταξάκι παντρεύεσαι : τον λογιστή σου,την εφορία, το ΕΦΚΑ, το συνεργείο, τον ρολογά, τον συνδεσμο, το ραδιοταξί, το beat και πάει λέγοντας...και φυσικά κάποια επαφή θα υπάρχει και με την τροχαία - δικαστήρια και γιατί όχι και με τον θάνατο...με τόσο άμετρη γκρίνια και αρνητική ενέργεια είναι άξιο απορίας πως φτάνουν κάθε βραδυ στο σπίτι τους.

Δυστυχως το ταξι κουβαλάει μια αμαρτωλή ιστορία καθώς σε κάποια φάση της πολιτικής ιστορίας της νεότερης Ελλάδας κάποιοι θέλαν να τακτοποιήσουν "ημέτερους" με αποτέλεσμα "κάποιοι" να αποκτήσουν την "αμαρτωλή" άδεια ταξί....αυτοί ήταν ένας αριθμός ατόμων και εν μια νυκτί βρέθηκαν με περιουσία απο το πουθενά με αποτέλεσμα να προκαλέσουν τον άμετρο φθόνο των συμπολιτών τους που δεν τους έτυχε (και συνέχιζα να είναι υπάλληλοι) και επειδή λόγω της φύσης του επαγγέλματος ήταν άμεσα αναγνωρίσιμοι και αφετέρου σε αρκετές περιπτώσεις δεν ήταν και ότι το καλύτερο....

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν και αρκετοί που ήταν άνθρωποι που φάγαν την ζωή τους να δουλεύουν μέρα νύχτα για 1 μεροκάματο ...ανεχόμενοι τα πάντα απο τους πάντες ....(ξεχάστε τις μπούρδες περι εργασιακά δικαιώματα...στις ωραίες δεκαετίες πέφταν βρισίδια,σφαλιάρες και πάει λέγοντας απο τα αφεντικά....μόνο η Βουγιουκλάκη ήταν καλη -- φτου ξέχασα ήταν ταινία) ...που δεν μπόρεσαν να σπουδάσουν γιατί δεν υπηρχε απλώς μία και 12 χρονών φεύγαν απο τα χωριά τους για να κάνουν δουλειές του ποδαριου και κάποια στιγμή φτάσαν σε 1 σημείο στη ζωή τους που έπρεπε να πάρουν μια απόφαση ...ή θα πάρουν 1 διαμερισματάκι ΄και θα συνεχίσουν να είναι υπάλληλοι....ή θα πάρουν 1 ταξί ...θα βάλουν 1000 γραμμάτια στο κεφάλι τους αγοράζοντας μια αδειούλα ταξί απο κάποιο απο τα γνωστά γραφεία και θα προσπαθήσουν να ζήσουν και να μεγαλώσουν την οικογένεια τους.

Απο εκεί και πέρα αυτά τα ταξί τώρα έχουν περάσει σαν κληρονομιά στην επόμενη γενιά αλλά πέρα απο αυτούς της 1ης κατηγορίας αυτοί της 2ης που τώρα "απολαμβάνουν" τα οφέλη κάποιος θα πρέπει να δει και το παρελθόν ότι μπορεί να μεγάλωσαν με στερήσεις...με ελάχιστα...με οικονομία ...με όνειρα που χάθηκαν και δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν και πάει λέγοντας...

Οπότε πες του φίλου σου να φτιάξει 1 site του τύπου iHateTarifas.gr και να ετοιμαστεί να χεστεί στο τάλαρο.

 

Δημοσ.

Θα δακρυσω. Τα μόνα βρισιδια και σφαλιάρες που ακουω σήμερα πάντως είναι αυτές των ταξιτζηδων στους οδηγούς uber. Για τα 14ωρα it is what it is.Οσο περισσότερο δουλεύεις τόσο περισσότερα βγάζεις, ισχύει με πολλά επαγγέλματα. Και μην ακούσω ότι αν δεν δουλέψει 14 ώρες θα πεινασει θα μείνει στους δρόμους κτλ, ας το παρατήσει(θα φτιάξει και ένα ωραίο κομποδεμα) και ας γίνει ιδιωτικός υπάλληλος. Ξέρεις σαν αυτούς που λες ότι τους προκάλεσε αμέτρο φθονο που αυτοί έμειναν απλά υπάλληλοι. Θα τα λάβω υπόψιν αυτά που λες για το μεροκάματο για να μεγαλώσουν και να ζήσουν την οικογένεια τους την επόμενη φορά που ταξιτζης θα με πάει μέσω Λαμίας στην οδό που είναι 2 τετράγωνα μακριά από εκεί που ανέβηκα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...