IcySpike Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Καλησπερα, θελω να αγορασω ενα Mazda MX5 1ης η 2ης γενιας 16αρι. Εδω στην Ελλαδα οι τιμες παιζουν γυρω στα 5.000 για ενα καλο ενω στη γερμανια που κοιταξα λιγο βρησκεις και με 2000 ευρω. Ξερει κανεις τι παιζει με τα τελωνεια και ολα αυτα?
paylidis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Επειδή είναι παλαιας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα σε σκίσουν στο τελωνείο. Πολύ χονδρικά να ξερεισ Ότι Θα σου βγει πιο ακριβά από ότι να το πάρεις από Ελλάδα. Επίσης θα έχεις τέλη κυκλοφορίας βάσει ρύπων και υπολόγιζε τα πάνω από 500 για τόσο παλιο αμάξι. 2
IcySpike Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Oποτε κανω λιγο υπομονη ακομα και παιρνω ενα απο εδω να τελειωνω ε? Κριμα και εχουν πολυ καλες τιμες εκει.
paylidis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Ναι. Δεν αξίζει παλιο αμάξι από έξω. Μόνο euro 4 και μέτα. Εδώ πολλοί τα έχουν όπως έρχονται από εξωτερικό κ τα παρατάνε ή τα φέρνουν κ τα δίνουν για ανταλλακτικά καθώς είναι ασύμφορος ο εκτελωνισμός κ η κυκλοφορία τους (γνωστός είχε Ε30 Μ3 κ το έδωσε για 300€ ανταλλακτικά κ πρέσα όπως ήρθε από Γερμανία για μετεγκατάσταση εδώ-κράτησε μόνο μοτέρ σασμάν και κάποια διακοσμητικά) 1
vasilissouvlaki Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Yaris hybrid ποσο τελωνείο θα έχει?
paylidis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δεν απαντιέται έτσι απλά αυτό. Με το σειριακό αριθμό πλαισίου του ρωτάς εκτελωνιστή γιατί ένα έξτρα μπορεί αν σου ανεβάσει 500€ τους δασμούς. 2
panos2171 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 18 ώρες πριν, IcySpike είπε Καλησπερα, θελω να αγορασω ενα Mazda MX5 1ης η 2ης γενιας 16αρι. Εδω στην Ελλαδα οι τιμες παιζουν γυρω στα 5.000 για ενα καλο ενω στη γερμανια που κοιταξα λιγο βρησκεις και με 2000 ευρω. Ξερει κανεις τι παιζει με τα τελωνεια και ολα αυτα? Το κόστος εκτελωνισμού είναι μεγάλο και δε συμφέρει να το φέρεις απ έξω. Με 3500-4000€ βρίσκεις και εδώ ένα καλό. Εγώ το 2016 πήρα το mk2.5 στα 3800€ σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Μην κοιτάς αυτούς που ζητάνε 5000 και 6000€ όταν με 7000€ παίρνεις NC. 1
IcySpike Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, panos2171 είπε Το κόστος εκτελωνισμού είναι μεγάλο και δε συμφέρει να το φέρεις απ έξω. Με 3500-4000€ βρίσκεις και εδώ ένα καλό. Εγώ το 2016 πήρα το mk2.5 στα 3800€ σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Μην κοιτάς αυτούς που ζητάνε 5000 και 6000€ όταν με 7000€ παίρνεις NC. Το ΜΚ2.5 ειναι αυτο με το μπλοκε και τα καινουρια φαναρια?
panos2171 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Είναι το face-lift 2ης γενιάς, αλλιώς NBFL, εργοστασιακό μπλοκε έχει μόνο η έκδοση sporty. Το 1.6 δεν έχει.
g_kor06 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Σίγουρα δεν αξίζει η εισαγωγή για αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας (EU 4 και κάτω) Δεν ξέρω αν αξίζει να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (EU 6) … π.χ Μπορείς να βρεις μια BMW X1 – Mercedes GLA με πλούσιο εξοπλισμό και λίγα σχετικά χλμ μέσω των γνωστών ιστοσελίδων πώλησης από Γερμανία αλλά δεν είμαι και πάλι σίγουρος αν αξίζει από θέμα κόστους να μπεις στην διαδικασία ελέγχου – εισαγωγής-τελών στην Ελλάδα απ ότι να έπαιρνες κάποιο αντίστοιχο μοντέλο από Ελλάδα.
IcySpike Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/15/2018 στις 9:50 ΠΜ, panos2171 είπε Είναι το face-lift 2ης γενιάς, αλλιώς NBFL, εργοστασιακό μπλοκε έχει μόνο η έκδοση sporty. Το 1.6 δεν έχει. Ααα οκ ευχαριστω. Στις 1/15/2018 στις 1:09 ΜΜ, g_kor06 είπε Σίγουρα δεν αξίζει η εισαγωγή για αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας (EU 4 και κάτω) Δεν ξέρω αν αξίζει να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (EU 6) … π.χ Μπορείς να βρεις μια BMW X1 – Mercedes GLA με πλούσιο εξοπλισμό και λίγα σχετικά χλμ μέσω των γνωστών ιστοσελίδων πώλησης από Γερμανία αλλά δεν είμαι και πάλι σίγουρος αν αξίζει από θέμα κόστους να μπεις στην διαδικασία ελέγχου – εισαγωγής-τελών στην Ελλάδα απ ότι να έπαιρνες κάποιο αντίστοιχο μοντέλο από Ελλάδα. Ναι απο οτι βλεπω δεν αξιζει οποτε θα τσιμπησω ενα απο ελλαδα.
VonLoutsos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 On 14/01/2018 at 12:34 AM, paylidis said: Ναι. Δεν αξίζει παλιο αμάξι από έξω. Μόνο euro 4 και μέτα. Εδώ πολλοί τα έχουν όπως έρχονται από εξωτερικό κ τα παρατάνε ή τα φέρνουν κ τα δίνουν για ανταλλακτικά καθώς είναι ασύμφορος ο εκτελωνισμός κ η κυκλοφορία τους (γνωστός είχε Ε30 Μ3 κ το έδωσε για 300€ ανταλλακτικά κ πρέσα όπως ήρθε από Γερμανία για μετεγκατάσταση εδώ-κράτησε μόνο μοτέρ σασμάν και κάποια διακοσμητικά) M3 E30 και το έστειλε στην πρέσα; Κρίμα αυτά δεν πρέπει να γίνονται.... 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 15/1/2018 στις 1:09 ΜΜ, g_kor06 είπε Σίγουρα δεν αξίζει η εισαγωγή για αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας (EU 4 και κάτω) Δεν ξέρω αν αξίζει να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (EU 6) … π.χ Μπορείς να βρεις μια BMW X1 – Mercedes GLA με πλούσιο εξοπλισμό και λίγα σχετικά χλμ μέσω των γνωστών ιστοσελίδων πώλησης από Γερμανία αλλά δεν είμαι και πάλι σίγουρος αν αξίζει από θέμα κόστους να μπεις στην διαδικασία ελέγχου – εισαγωγής-τελών στην Ελλάδα απ ότι να έπαιρνες κάποιο αντίστοιχο μοντέλο από Ελλάδα. Mercedes CLK 230, μοντέλο 1998,Euro 2, συνολικό κόστος εκτελωνισμου πέρυσι 2.150 ευρώ.Εφοσων έχουν ρυπαντικη τεχνολογία Euro 1 τουλάχιστον,δηλαδή μοντέλο 1992 και μετά υπάρχει μειωση στο τέλος ταξινόμησης έως και 95%.Για το παραπάνω αμάξι όλοι μου έλεγαν,όπως και εδώ μέσα τα ίδια βλέπω,παλιό αμάξι,με Euro 2 θα σε σκίσει το τελωνείο κλπ.Πηγα σε εκτελωνιστή με τα ακριβή στοιχεία της αυτοκινήτου,και αυτό συστήνω στον καθένα που θέλει να φέρει αμάξι από Γερμανία,και να μην ακούει τον καθένα μέσα στα φόρουμ.Και σκεφτείτε ότι το CLK 230 στοίχιζε Ελλάδα το 1998 52.000 ευρώ βάση της λίστας του τελωνείου και παρόλα τα 2.300 κυβικά και της παλαιότητας ρύπων και κατασκευής το τελωνείο ήταν μόλις 2.150 ευρώ. Ένα E200 Mercedes μοντέλο 2008 Euro 4 έχει κοντά στα 10.000 ευρώ τελωνείο, οπότε όσο πιο παλιό με ρύπους Euro τόσο πιο φθηνό το τελωνείο. Οπότε φαντάζομαι ένα MX 5 μοντέλο 2000 περιπου, Euro 2 πόσο τελωνείο να εχει Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από jmmys
panos2171 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δηλαδή ένα CLK230 του 98 βγαίνει πιο φθηνό από το να το πάρεις 4500-5000€ από Ελλάδα; Και αν ναι πόσο πιο φθηνό; Βάζοντας μέσα και τα έξοδα μεταφοράς.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το αμάξι το έιχα από το 2001 με γερμανικά νούμερα και το συντηρώ με όλα του τα σέρβις στην ώρα του.Επειδη δεν μπορούσα να το έχω νόμιμα Ελλάδα με ξένα νούμερα το εκτελωνισα..Ηθελα να το κάνω από χρόνια,δηλαδή πριν μια 10ετια και βάλε,αλλά τα τέλη ταξινόμησης ήταν υπερβολικά. Γενικά θεωρώ τον εκτελωνισμο οχήματος εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης ληστρικό ελληνικό καθεστώς,αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Clk230 Ελλάδα υπάρχουν 6-7 συνολικά προς πώληση,τα μισά με ξένα νούμερα,τα άλλα με καλή προϊστορία και εγγύηση είναι στα 7 χιλιάρικα. Απλά η δικιά μου ήταν μια ξεχωριστή περίπτωση και αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα τέλη ταξινόμησης έχουν αλλάξει από το 2015,τα παλιά είναι πλέον πιο φθηνά γιατί δεν τα φέρνει κανένας και χτυπάνε στα νεότερα μοντέλα. Γι'αυτό λέω ρωτήστε με τα ακριβή στοιχεία του οχήματος έναν εκτελωνιστη,επειδή και εγώ είχα την εντύπωση ότι αμάξι άνω 15 ετών έχει υπερβολικό τελωνείο. Παρόμοιο 230αρι στοιχίζει Γερμανία γύρω στα 2 χιλιάρικα το πολύ, με amg body kit,εγγυηση,με δεκτό έλεγχο για τα πάντα.Απλα εκεί μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε εκατονταδες οχήματα ενώ εδώ ανάμεσα σε 3-4,και αυτό είναι το σημαντικοτερο,ακόμα και σου στοιχίσει πιο ακριβά. Τώρα το αν συμφέρει ή όχι δεν μπορούμε να το πούμε επειδή η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική,καμμιά φορά ναι,καμμία φορά όχι, πρέπει να ξέρεις τη γλώσσα,να έχεις τον χρόνο να ταξιδέψεις,να μπορείς να το φέρεις εσύ ή άλλος οδικώς,είναι η πιο οικονομική και πρακτική λύση,οπότε δεν υπάρχει αντικειμενική απάντηση,είναι ανάλογα την περίπτωση του οχήματος και του αγοραστή. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από jmmys
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα