Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

ts solutions- Mακριά !


aristom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και χρόνια διαβάζω τα χειρότερα για αυτή την εταιρεία.  Πρώτα Arvato και μετά άλλαξε όνομα και έγινε TS Solutions - .μη χ#σω. Έχω και προσωπική εμπειρία, τη χειρότερη.

Μου κάνει εντύπωση ότι αυτό καθόλου δεν ενοχλεί τους κατασκευαστές. Οι περισσότεροι αυτούς έχουν ορίσει σαν επίσημο service.

Οι κατασκευαστές έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη.  Μας παίρνουν τα χρήματα υποσχόμενοι λαγούς με πετραχήλια και εγγύηση και service. Και άμα κάτσει καμμία στραβή,  μας στέλνουν στους τσαρλατάνους και καλά ξεμπερδέματα. 

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα χρεωνει τσαμπα τους κατασκευαστες.Δεν υπολογιζουν και την ελληνικη αγορα και οτι πουλησουν

Επεξ/σία από Diskimpex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Green Dragon είπε

 

Μου κάνει εντύπωση ότι αυτό καθόλου δεν ενοχλεί τους κατασκευαστές. Οι περισσότεροι αυτούς έχουν ορίσει σαν επίσημο service.

Οι κατασκευαστές έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη.  Μας παίρνουν τα χρήματα υποσχόμενοι λαγούς με πετραχήλια και εγγύηση και service. Και άμα κάτσει καμμία στραβή,  μας στέλνουν στους τσαρλατάνους και καλά ξεμπερδέματα. 

Δεν την εχουν βαλει οι κατασκευαστες αυτην απλα ειναι λιγες οι εταιρειες που στην Ελλαδα πλεον εχουν δικα τους service οπως

Samsung-Smartec

LG-procordia

Huawei δικο της

Iphone-Xiaomi infoquest και παει λεγοντας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Στίς 20 Δεκεμβρίου έστειλα μέσω του υποκαταστήματος του Κωτσόβολου στην Σπάρτη μία κάμερα τύπου go pro 7 hero black για επισκευή μέσα στην εγγύηση.

 Μετά από λίγες ημέρες η εταιρία που έχει αναλάβει (TS SOLUTION) την επέστρεψε διότι έλειπε το πλαϊνό καπάκι που καλύπτει της εισόδους (usb & hdmi). Τοποθέτησα το καπάκι και ο Κωτσόβολος την ξανά έστειλε για έλεγχο. Η κάμερα επεστράφη και πάλι στον Κωτσόβολο με την αιτιολογία πως η μπαταρία που φοράει δεν είναι η γνήσια. Μόλις με πληροφόρησε ο Κωτσόβολος πως η κάμερα επέστρεψε χωρίς να επισκευαστεί ζήτησα να επικοινωνήσουν με την (TS SOLUTION). Στην τηλεφωνική επικοινωνία ζητήθηκε από την εταιρία του service να μας στείλει γραπτά τους όρους της εγγύησης και να μας πει αν η  γνήσια μπαταρία που φοράει η κάμερα καλύπτεται από εγγύηση. Το τμήμα επικοινωνίας της (TS SOLUTION) απάντησε πως δεν μπορεί να απαντήσει και να απευθυνθώ στην επίσημη αντιπροσωπία στην Ολλανδία για να πάρω τις πληροφορίες που θέλω.Θεωρώ το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της (TS SOLUTION )δεν είναι αξιόπιστο και γι' αυτό ανέθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, paroritis είπε

Στίς 20 Δεκεμβρίου έστειλα μέσω του υποκαταστήματος του Κωτσόβολου στην Σπάρτη μία κάμερα τύπου go pro 7 hero black για επισκευή μέσα στην εγγύηση.

 Μετά από λίγες ημέρες η εταιρία που έχει αναλάβει (TS SOLUTION) την επέστρεψε διότι έλειπε το πλαϊνό καπάκι που καλύπτει της εισόδους (usb & hdmi). Τοποθέτησα το καπάκι και ο Κωτσόβολος την ξανά έστειλε για έλεγχο. Η κάμερα επεστράφη και πάλι στον Κωτσόβολο με την αιτιολογία πως η μπαταρία που φοράει δεν είναι η γνήσια. Μόλις με πληροφόρησε ο Κωτσόβολος πως η κάμερα επέστρεψε χωρίς να επισκευαστεί ζήτησα να επικοινωνήσουν με την (TS SOLUTION). Στην τηλεφωνική επικοινωνία ζητήθηκε από την εταιρία του service να μας στείλει γραπτά τους όρους της εγγύησης και να μας πει αν η  γνήσια μπαταρία που φοράει η κάμερα καλύπτεται από εγγύηση. Το τμήμα επικοινωνίας της (TS SOLUTION) απάντησε πως δεν μπορεί να απαντήσει και να απευθυνθώ στην επίσημη αντιπροσωπία στην Ολλανδία για να πάρω τις πληροφορίες που θέλω.Θεωρώ το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της (TS SOLUTION )δεν είναι αξιόπιστο και γι' αυτό ανέθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο.

Καλά έκανες αφού μπορείς χρόνια τώρα είναι αναξιόπιστη ,και πάντα κάνουν τέτοιες μάγκες εκεί που τους παίρνει ...περιμένουμε νέα σου για τις εξελίξεις .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή εταιρία, υπάρχει άπειρος κόσμος που έχει ιστορίες απο αυτό το κωλοχανείο. Εμένα έκανε επανεκκινήσεις η συσκευή και όταν την παρέλαβα μου είχαν αλλάξει μικρόφωνο γιατί είχε φθαρεί και δεν είχαν κάνει τίποτα σχετικό με το πρόβλημα μου. Δε ξέρω τι σόι τεχνικούς έχουν, οι πόρτες με τις μαγνητικές κάρτες λες κι είναι στρατιωτική βάση τους μάραναν. Πήγα 3-4 φορές, έμεινα χωρίς τηλέφωνο καμία 15αριά μέρες κάθε φορά και τελικά απλά πήρα καινούριο τηλέφωνο γιατί δε παλευόταν η κατάσταση, την πρώτη φορά άλλαξαν το μικρόφωνο, τη δεύτερη έκαναν restore (ω θεοί, πως τους έκοψε) και μετά μου λένε οτι δε φτιάχνεται γιατί είχε μια μικρή γκατζουνιά απο κλειδιά. Κι όλα αυτά για θέμα που μάλλον ήταν πλακέτας. Όση σχέση είχε το μικρόφωνο με τις επανεκκινήσεις έχει κι η Arvato με τις γνώσεις πάνω στην επισκευή συσκευών. 

Σε αντίθεση με την Procordia που δύο φορές που τη χρειάστηκα που επισκεύασε το κινητό εντός 2 ημερών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αραγε υπάρχουν,από κάθε εταιρία που τους εμπιστεύονται το service των συσκευών τους, αρμόδιοι διευθυντές κάτι τέλος πάντων που να φτάνουν στα αυτιά τους τα παράπονα του κόσμου?Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν γιατί αν υπήρχαν τι κάνουν τότε?Είχα και εγώ θέμα με την Infoquest για το service ενός xiaomi μέχρι που μου το βγάλανε εκτός εγγύησης λόγω του ότι ήταν λέει ο αισθητήρας υγρασίας ενεργοποιημένος.Ειπα δε θα ξαναπάρω κινητό αυτής τη μάρκας όχι γιατί έχω πρόβλημα με την εταιρεία αλλά με την εταιρεία που έχει αναλάβει το service των συσκευών τους.. Τουλάχιστον όχι από Ελλάδα.Χανουν πελάτες.Δεν τους νοιάζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθε επίσημο service λειτουργεί αναλογα με το πόσο αυστηρός ακομα και "καθικι" ειναι ο oem.

Οταν δηλαδη πας Motorola που δε δινει σημασία στις επιστροφές ανταλλακτικών εγγυήσεων ο τεχνικός εδω θα στο περασει και εγγύηση και θα σου αλλάξει και το διπλα πραγματακι γιατι θελει και ειναι άνθρωπος .

Εαν ομως πχ η hua είναι σκληρή εταιρία και σου λεει "αυτο δεν είναι εγγύηση γιατι βλεπω εκδορα εδω , δε σε πληρώνω" τοτε ο τεχνικός αντίθετα δε θα σε βγαλει εγγύηση γιατι φοβάται οτι παλι κατι θα βρει να πει ο oem και θα τον κρεμάσει.

Τυχαία τα παραδείγματα.

Δηλαδη μη τρελενεστε , δεν ειναι "κακοι" απλα!!!!

Ουτε σου λενε οτι δε θα το βγαλω εγγυηση γιατι ο πελατης σίγουρα θα πει "ναι" σε καινούργια πλακέτα των 200€!!!!!!!!

Δηλαδη σκεφτείτε λογικά.

Θελουν να βγαζουν εγγύηση κάτι , έτσι πληρώνονται.

Εαν περιμένουν απο εμας να τα σταξουμε ........... άντε γεια!!!

Η ts μου εχει περασει "από γνωστούς" ενα sony ενα nokia εγγυηση εύκολα.

Το δε sony με υπαιτιότητα δικιά μας.

Σπασμενη θήρα φόρτισης απο ανταπτορες.

Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δουλεύω με αυτοκίνητα φορτηγά.

Στο θεμα εγγυήσεων είμαστε 100% με τον πελατη .

Α. Για να πληρωθούμε σίγουρα.

Β. Να μας τιμήσει ξανα και ξανα .

Δεν ειμαστε με τον κατασκευαστη αλλα μαζι σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάει 2 σονυ, ένα χουαβεη (το οποίο μου αντικατεστησαν με καινούργιο σφραγισμένο ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση) και προ ημερών ένα σαμσουγκ φίλου χωρίς να έχω το παραμικρό πρόβλημα και τα πήρα κ μέσα στην βδομάδα. Από την άλλη στην πορκοντια ένα LG και ένα ZTE μου τα έβγαλαν εκτός εγγύησης για υγρασία που δεν παίζει. Εγώ πχ στην δεύτερη δεν παίζει να ξαναπάω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Εκ μερους μου εμεινα απολυτα ικανοποιημενος με ενα μοτορολα x force, αλλαγη μπαταριας και πισω καλυμα. τωρα εχω να παω ενα moto g100 που εφαγε κολημα και δεν επανερχεται ουτε με επαναφορα εργοστασιακων δεδομενων. ιδωμεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωσε μας τι παιζει ,γιατι η εταιρια λεει σε μηνυμα της αν την καλεσεις , προσωρινα κλειστα για τεχνικους λογους .

Σε παραπέμπει σε αλλo τηλεφωνo για σερβις motorola ,νοκια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fotia είπε

Ενημερωσε μας τι παιζει ,γιατι η εταιρια λεει σε μηνυμα της αν την καλεσεις , προσωρινα κλειστα για τεχνικους λογους .

Σε παραπέμπει σε αλλo τηλεφωνo για σερβις motorola ,νοκια

Η TS Solutions, είναι η πρώην Arvato, διάβασα πως έχει κλείσει.Απλά κάποιοι είπαν πως ίσως είχε βελτιωθεί ως TS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.