Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

ts solutions- Mακριά !


aristom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 
Σε περίπτωση που δεν επιτρέπονται τέτοια θέματα, ή είναι σε λάθος κατηγορία, ζητώ συγνώμη και μπορεί να διαγραφεί/μετακινηθεί
 
 
Στις 19-1-18 στειλα το κινητό μου μάρκας μοτορόλα στην εταιρία ts solutions  για μια απλά αναβάθμιση λογισμικού επειδή κόλλαγε , που θα κάλυπτε η εγγύηση, και με χρεώσαν 156 ευρώ !!!!!! επειδή η οθόνη μου είχε μια απειροελάχιστη γρατζουνιά την οποία αυτοί μου την ανάφεραν ώς σπασμένη οθόνη και πως δεν αναλαμβάνουν μερική επισκευή ( δηλαδή μόνο την αναβάθμιση ) αλλά πρέπει να αλλάξουν και την οθόνη !!!! 
 
Αναλυτικά: στέλνω το κινητό μου όπως ανέφερα για την αναβάθμιση του λογισμικού την οποία την έχω ζητήσει τόσο τηλεφωνικά όσο και γραπτά μέσω email. Στη συνέχεια λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό που με ενημερώνει ότι το κόστος είναι  156,41ευρώ, υποθέτωντας ότι έχει γίνει λάθος τους τηλεφωνώ και μου λένε όχι δεν έχει γίνει λάθος τόσο είναι η αλλαγή της σπασμενής οθόνης !!! Τους ξανά λέω πως πάλι έχει γίνει λάθος γιατί δεν το έχω στείλει για αλλαγή οθόνης αλλά επιμένουν πως η οθόνη μου είναι σπασμένη, παθαίνω 3 εγκεφαλικά στη σκέψη πως έχει σπάσει η οθόνη μου και άντε να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας - ότι δεν το έστειλα σπασμένο.
 
 Αρχικά τους ρωτάω γιατί  δεν με ειδοποίησαν αμέσως όταν είδαν ότι η οθόνη είναι σπασμένη απο τη στιγμή που εγώ είχα ζητήσει μόνο αναβάθμιση και η απάντηση τους ήταν πως λαμβάνουμε καθημερινά δεκάδες συσκευές και πως δεν μπορούμε να κοιτάμε για ποιό λόγο έχει έρθει αλλά το ελέγχει ο τεχνικός ( ????!!!!!!!!!!!) Ζητάω φωτογραφίες της οποίες δεν έλαβα ΠΟΤΕ !!!! ταυτόχρονα όμως ενημερώνω την  μοτορολα στο εξωτερικό, οι οποίοι επικοινωνούν με την ts solutions για να μάθουν τι έχει συμβεί και η ts solutions στέλνει φωτογραφία του κινητού μου στην μοτορόλα ( άλλα όχι σε μένα που τις έχω ζητήσει) και στη συνέχεια λαμβάνω την φωτογραφία απο την μοτορόλα.  Αρχικά ηρεμώ που το κινητό μου είναι εντάξει καθώς στην φωτογραφία φαίνεται πως δεν είναι σπασμένη η οθόνη αλλά έχει μια απειροελάχιστη γρατζουνιά την οποία την είχα και πριν το στείλω. 
 
Ξανα τηλεφωνώ στην "κυρία" με την οποία μίλαγα απο την  ts solutions δεν την ξανα βρίσκω ποτέ, της στέλνω μειλ ρωτώντας την γιατί μου είπε πως η οθόνη είναι σπασμένη ενώ δεν είναι και ζητώντας της να μου στείλει την συσκευή μου πίσω, δεν μου απαντησε ποτέ.  Την επόμενη μέρα τηλεφωνώ στην εταιρία σε  άλλο τηλέφωνο ζητώντας την "κυρία" αυτή αλλά μου λένε πως λείπει με αναρρωτική.
 
Συμπεράσματα: 
 
1. Αν στείλετε το κινητό σας εκεί βεβαιωθείτε ότι ΔΕΝ έχει ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ καθώς θα σας χρεώσουν αλλαγή οθόνης, αλλαγή κινητού  :) και πάει λέγοντας
 
2. ΔΕΝ έχει σημασία για ποιό λόγο στείλατε το κινητό σας, δεν θα σας ελέγξουν ούτε τα email που στείλατε, ούτε τι τους είπατε στο τηλέφωνο ούτε θα σας τηλεφωνήσουν. Ο τεχνικός θα ελέγξεί το κινητό θα βγάλει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα γιατί το στείλατε και θα σας χρεώσει ανάλογα
 
3. ΜΗΝ στείλετε το κινητό σας εκεί
 
 
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ts solutions = arvato μακράν το χειρότερο service στην Ευρώπη και δεν υπερβάλω. είχα στείλει πριν 2 χρόνια συσκευή για ακριβώς τον ίδιο λόγο και εντός εγγύησης και την έχασαν!! ναι καλά διάβασες την έχασαν. μετά από πολλή φασαρία που έκανα μου είπαν ότι τις ελαττωματικές συσκευές τις δίνουν για ανακύκλωση χωρίς καμία ενημέρωση στον πελάτη. εμένα όμως ήταν λειτουργική πλήρως και μου είπαν ακριβώς αυτό "μάλλον θα του ξέφυγε αυτό του τεχνικού και την πέταξε". μετά από καντήλια που άκουσε και αυτή και ο υπεύθυνος μου έβαλαν πιστωτικό το ποσό (380 ευρώ) από το Γερμανό όπου και είχα αγοράσει τη συσκευή. τέλος να ενημερώσω πως η διαδικασία για να μάθω τι συνέβη στη συσκευή είχε διάρκεια 5 μηνών. την έψαχναν για τόσο καιρό.. 

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχως εδω ειναι αλλο το προβλημα.Το επισημο service για τα Motorola κινητα ηταν η Cellcom η οποια απο το 2017 δεν τα δεχεται πια οπως λεει και στις λεπτομερειες

http://www.cellcom.gr/site/gr/partners.html

2017, Τερματισμός της συνεργασίας με την Motorola για το service των κινητών τηλεφώνων εντός εγγύησης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Χριστός και Απόστολος.δε μπορώ να πω κάτι άλλο.

Επειδή το θέμα εγγύηση και γενικά σέρβις δεν είναι αστείο ας αναφέρει κανένας φίλος με εμπειρίες ισως μέσο δουλειάς ας πούμε ποια brands έχουν ανθρώπινο σοβαρό service.

Ειναι ζήτημα ακόμα και να μαυρίσω επιλογές αγοράς αυτός.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι άνθρωποι είναι τραγική , αλλά και να στείλω τηλέφωνο για αναβάθμιση δεν το θεωρώ  λογικό, την κάνω από το σπίτι μου και έχω το κεφάλι μου ήσυχο και ούτε επιτρέπω στον κάθε περίεργο να δει τα προσωπικά μου δεδομένα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ts solution = arvato = μακριά όσο μπορείτε.

 

Μόνο νεύρα και μπελάδες θα βρείτε αν πάτε εκεί.

 

1 άτομο στα 100 φεύγει ικανοποιημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας οτι αναφερθηκε παραπανω ειναι παρανομο στο συνολό του. Μυνηση για απατη και δολια συμπεριφορα. Δεν σας καταλαβαινω πως τα ανεχεστε αυτα! Μαθετε τα δικαιωματα σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις παράνομο; δεν φτάνει που εχουν οικολογική συνείδηση οι ανθρωποι,  θα τους κανουμε και μήνυση; 

-ναι γεια σας, σας εχω στειλει ενα smartphone για επισκευή , πως παει; 

-αα συγχαρητηρια ! Δεν τα μάθατε; εχετε γινει οικολόγος! σας το ανακυκλωσαμε! 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Καταρχας οτι αναφερθηκε παραπανω ειναι παρανομο στο συνολό του. Μυνηση για απατη και δολια συμπεριφορα. Δεν σας καταλαβαινω πως τα ανεχεστε αυτα! Μαθετε τα δικαιωματα σας

Τα ξέρει ο κόσμος τα δικαιώματα του αλλά βλέπεις δουλειά, παιδιά, κούραση, παιδιά,ανχος, παιδιά, πίεση απο παντού.

Απλα δε μπορείς απο το να πείς αντε στον διάβολο και να γυρίσεις να συνεχίσεις να τρέχεις.

Μια καλή λύση θα ηταν χτυπήματα δυνατά μέχρι να πέσουν κομμάτια απο πρόσωπα,αλλα αυτο είναι μπανανία και μυνησιμο για εσένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ όταν έστειλα το δικό μου motorola στη ts solutions είχα τυλίξει με χαρτί το κινητό το οποίο ήταν το αντίγραφο της απόδειξης, και έγραφα  από κάτω τι ακριβώς πρόβλημα έχει, τις λύσεις που δοκίμασα και δε πιάσανε και τα πάντα. Βέβαια μπορεί να ήμουν τυχερός που δεν άνοιγε καθόλου, είχε μεγάλο πρόβλημα software που δεν επαναφέρεται. Αλλά το αναγνώριζε ο υπολογιστής ως κάτι περίεργο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει πάρει υγρασία (όπως έγραψα). Και το δικό μου είχε φθορές περιμετρικά και στην οθόνη. Γρατσουνιές και χτυπηματάκια, όχι σπάσιμο, αλλά μου είπαν ότι είναι σε επιτρεπτή κατάσταση και εντός εγγύησης. Σε 15 μέρες μου το κάνανε αντικατάσταση. Οπότε για όποιον στείλει στο μέλλον τηλέφωνο σε αυτούς ας το τυλίξει με ένα χαρτί μπορεί να βοηθήσει.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Γι αυτο προτιμαω αρκετα skroutzομαγαζα απο τις αντιπροσωπειες. Και πιο φθηνη αγορα και καλυτερο service.

Καλά δεν ισχύει πάντα αλλά οκ.

 

Είναι που θα πέσεις.

 

Και καλύτερα ποτέ μα ποτέ εδώ Ελλάδα να μην χρειαστεί να πας κάτι στο service :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αγόρασα κινητό Nokia 3 στις 26 Δεκεμβρίου 2017 και στις 7 Φεβρουαρίου το τηλέφωνο άρχισε να έχει πρόβλημα απόκρισης στο κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης και μετά από κάποιες ώρες έσβησε μόνο του και δεν ξανάνοιξε. Προφανώς επειδή το είχαμε μόνο 1 μήνα και κάτι το έστειλα σε αυτούς που είναι το επίσημο service. Μου απάντησαν οτι είχε υγρασία και μου έστειλαν και αυτές τις φώτο που επισυνάπτω. Το τηλέφωνο το είχα από την πρώτη ώρα σε θήκη (μπρος πίσω) και με τζαμάκι από μπροστά. Δεν μου έπεσε ποτέ σε νερά, δεν βράχηκε ποτέ πουθενά, δεν ακούμπησε ποτέ σε υγρή επιφάνεια κλπ κλπ. Πως μπήκε υγρασία λοιπόν; Μήπως εξ' αρχής ήταν ελλατωματικό και απλά μετά από 1 μήνα που λειτούργησε και οξειδώθηκε εκείνο το σημείο άρχισε να βγάζει τα προβλήματα; Οπως και να έχει η TS Solutions λέει οτι δεν καλύπτει υγρασίες και θέλουν 145 ευρώ για να το φτιάξουν (όταν καινούριο έχει 125 ευρώ)!

Επειδή διαβάζω και σε άλλα forum για το κακό service της συγκεκριμένης, αν έχει κάποιος να με συμβουλέψει κάτι ή να πει την άποψή του, ευχαρίστως να την ακούσω. Τους ζήτησα βέβαια και άλλες φωτογραφίες γιατί τίποτα δεν πείθει οτι αυτές οι φωτογραφίες είναι από το κινητό μου και πόσο μάλλον με ονόματα αρχείων rwee.jpg και ryryryr.jpg

Ευχαριστώ!

1zyxzxd.jpg
2n7pjtl.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.