Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, vasilis_g είπε

Από αυτά που έχουν μείνει τι θα διάλεγες; Εγω Βλέπω σαν καλό του Ηρων

Ότι μου έβγαζε κέρδος 

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, vasilis_g είπε

Από αυτά που έχουν μείνει τι θα διάλεγες; Εγω Βλέπω σαν καλό του Ηρων

...εκτός του ότι βγαίνει λίγο πιο ακριβός (κλάιν βέβαια, όταν μιλάμε για 17 μεγαβατώρες το 4μηνο...), έχει και 24μηνη δέσμευση. Ενω Yellow και ΔΕΗ, όχι.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, papajim1986 είπε

Ποσο κοστιζει ένα μπανακι με 1 ώρα τον θερμοσίφωνα αναμενο???

Μια ώρα; Ν' αλλάξεις θερμοσίφωνα.(4kwh μόνο..υπολόγισε την χρέωση)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιον πάροχο μου προτείνεται με ημερήσια σταθερή κατανάλωση στο σπίτι 30kWh ;

Επεξ/σία από dream21
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mtziris είπε

οι τιμες του Γ1Ν ΔΕΗ που υπαρχουν στο excel ισχύουν?

οι αρχικές ναι , οι τελικές ανάλογα τις τιμές που θα βάλεις για χοντρική και επιδοτήσεις μιας και είναι στα κυμαινόμενα

33 λεπτά πριν, dream21 είπε

Ποιον πάροχο μου προτείνεται με ημερήσια σταθερή κατανάλωση στο σπίτι 30kWh ;

δες το άλλο θέμα με τα σταθερά της ΔΕΗ

  • Like 1
Δημοσ.

Φύγαν απο το excel τα σταθερά Ζενίθ (νόμιζα το είχα ήδη βγάλει στα επαγγελματικά ) και πλέον και ο Ηρών απέσυρε τα σταθερά σε οικιακά και επαγγελματικά

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

"H ΡΑΕ για τις αλλαγές χρεώσεων στα σταθερά τιμολόγια ρεύματος - Απειλεί με κυρώσεις - CNN.gr" https://www.cnn.gr/oikonomia/story/305937/h-rae-gia-tis-allages-xreoseon-sta-stathera-timologia-reymatos-apeilei-me-kyroseis

...αν κατάλαβα καλά εγώ, μετά την ανάγνωση όλου αυτού του μακρυναριού, μας δουλεύουν.

  • Like 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, washcloud είπε

...αν κατάλαβα καλά εγώ, μετά την ανάγνωση όλου αυτού του μακρυναριού, μας δουλεύουν.

Μάγος είσαι; Χάδια είναι όλα αυτά στους παρόχους. Έστω ότι πήραμε και το δίμηνο και τι έγινε; Τι Σάββατο βράδυ τι Κυριακή πρωί λέει το τραγούδι. Αυτοί την δουλειά τους την κάνουν και μεις θα κυνηγάμε την ουρά μας σαν τον σκύλο ψάχνοντας να πάμε από την Σκύλλα στην Χάρυβδη !

Έκανα την τεκμηριωμένη διαμαρτυρία μου προς Volterra και αναμένω απάντηση για το διάστημα των "τουλάχιστον 60 ημερών" του Κώδικα. Τελευταία στιγμή κρατήθηκα και δεν το κοινοποίησα προς ΡΑΕ.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Μάγος είσαι; Χάδια είναι όλα αυτά στους παρόχους

...καλά ναι, αλλά εγώ άλλο εννοούσα : βγάζουν αποφάσεις με διατυπώσεις 3 χιλιομέτρων (για τις οποίες θα πρέπει κάποιος ΝΑ ΨΑΞΕΙ το δίκιο του πρώτα,,,,και αμφιβάλλω αν θα το κάνει το 1 τοις χιλίοις), αντί να πούνε ΕΝΑ απλό : ΕΧΕΙ δικαίωμα ο άλλος να σου αλλάξει τιμές (αφού το πράμμα πάει κατά διαόλου), όπως κι εσύ να φύγεις αν το κάνει, και μπορεί το όλο ταμτιριρί να γίνει με ΕΝΑΝ και μόνο τρόπο : να σου στείλουν σχετική αίτηση και να την επιστρέψεις υπογεγραμμένη. Τ Ε Λ Ο Σ.   ...και όχι "διακριτά" και ξεδιακριτά, και "καταχρηστικά" και ειδικά πεδία και μη και της,,,,,α να μην το πω.

...αλλά αν δεν ήθελαν το δούλεμα, δεν θα υπήρχαν "ποινές αποχώρησης". Κάποιοι έχουν φτάσει στο σημείο να λένε "να πληρώνει ποινή κι ο πάροχος αν σπάει τα συμφωνηθέντα". Δε νομίζω ότι χρειάζεται. Απλά να σταματήσει να υπάρχει ποινή,,,γενικώς. Απλοί κανόνες, τύπου "1-2-3" και ούτε ποινές ούτε ταχυδακτυλουργικά. "Αυτό είναι, άμα θες να φύγεις, φύγε - άμα θες να κάτσεις, κάτσε". Αλλιώς απλά κοροϊδευόμαστε. (...και ναι, τελικά όντως, ξαναφτάνουμε στα χάδια που είπες...)

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Έστω ότι πήραμε και το δίμηνο και τι έγινε;

Αναφορά σε κείμενο

Ωστόσο, το δικαίωμα των Προμηθευτών να τροποποιούν -βάσει της ανωτέρω διαδικασίας- τους συμβατικούς όρους ελέγχεται ως προς την καταχρηστική του άσκηση. Στο πλαίσιο αυτό, πρακτικές Προμηθευτών να προσφέρουν ιδιαιτέρως ελκυστικούς όρους και, εν συνεχεία, να τους αναθεωρούν, αφενός δύνανται να θεωρηθούν ως καταχρηστικές στρατηγικές μεγέθυνσης του πελατολογίου, αφετέρου επιτείνουν κλίμα ανασφάλειας στους πελάτες τους, περιάγοντάς τους είτε σε διαρκή αναζήτηση προμηθευτή είτε σε αποδοχή δυσμενέστερων όρων.

δηλαδή θα εξεταστεί και η περίπτωση που νόμιμα έγινε η ειδοποίηση (επιστολή όχι υποσημείωση) , αν δηλαδή υπήρχε σημαντικός λόγος για αλλαγή όρων

επίσης

Αναφορά σε κείμενο

και όταν πρόκειται για οικιακούς καταναλωτές, έναν μήνα, πριν τη χρονική στιγμή κατά την οποία η προσαρμογή τίθεται σε ισχύ» (άρθρο 10 παρ. 4 Οδηγίας 2019/944)

άρα ΔΕΝ ισχύει ( @ekrepali για την Ελίν θυμήθηκα) και η αλλαγή τιμής ήδη εφαρμοσμένη στο λογαριασμό μαζί με την ειδοποίηση

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...