Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σημερα μου εστειλε γραπτό sms η WATT and VOLT και ενω ειμαι στο προγραμμα Business Fixed 21μου ειπανε οτι βασει του αρθρου στο συμβολαιο μου που εχουμε για το μαγαζι-επαγγελματικο θα προχωρησει σε αναπροσαρμογη της τιμης της κιλοβατώρας απο 0,11 σε 0,39!!!Φοβερα πραγματα!Μου ειπανε οτι εχουμε 1 μηνα για να αποφασισουμε αλλιως αλλαζει μονο του.Να προχωρήσω σε καταγγελία συμβασης ή να κατσω στα αβγα μου...το λεω γιατι επαγγελματικο χωρις ρητρα δεν ξερω αν υπαρχει καπου αλλου...Ερχονται ακομα δυσκολοτερες μερες τελικα...

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, smooth είπε

Τελικά έβαλα Smart 150 και μπορώ να το αλλάξω οπότε χρειάζεται.

Το θέμα είναι αν σε 3 μήνες θελήσεις να πας στο smart 600, έχεις από τώρα κλειδωμένη τιμή kwh ή θα είναι η τιμή αγοράς που θα υπάρχει τότε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

26 λεπτά πριν, blasphemus είπε

Σημερα μου εστειλε γραπτό sms η WATT and VOLT και ενω ειμαι στο προγραμμα Business Fixed 21μου ειπανε οτι βασει του αρθρου στο συμβολαιο μου που εχουμε για το μαγαζι-επαγγελματικο θα προχωρησει σε αναπροσαρμογη της τιμης της κιλοβατώρας απο 0,11 σε 0,39!!!Φοβερα πραγματα!Μου ειπανε οτι εχουμε 1 μηνα για να αποφασισουμε αλλιως αλλαζει μονο του.Να προχωρήσω σε καταγγελία συμβασης ή να κατσω στα αβγα μου...το λεω γιατι επαγγελματικο χωρις ρητρα δεν ξερω αν υπαρχει καπου αλλου...Ερχονται ακομα δυσκολοτερες μερες τελικα...

καταγγελία σύμβασης = διακοπή ηλεκτροδότησης.

Δυστυχώς το μόνο που υπάρχει για εσένα είναι να φύγεις χωρίς ποινή (αίτηση σε άλλο πάροχο και αναλαμβάνουν αυτοί την μεταφορά/την λήξη της εκπροσώπησής σου από τον προηγούμενο). Το πού θα πας, δες το στο excel του korakios (στην υπογραφή του) στο tab για τα επαγγελματικά. Στα αυγά της Βατ δεν νομίζω πάντως πως ούτε συμφέρει, ούτε και θέλεις να κάτσεις.

 

Επεξ/σία από washcloud
  • Thanks 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, blasphemus είπε

Ερχονται ακομα δυσκολοτερες μερες τελικα...

Δυστυχώς η μόνη σωτηρία είναι ο δραστικός περιορισμός της κατανάλωσης. Εμείς τα κοινόχρηστα φώτα της εισόδου δεν τα αφήνουμε πλέον ανοιχτά όλο το βράδυ. Στο σπίτι άμα δω λάμπα ξεχασμένη ή την τηλεόραση να παίζει χωρίς να παρακολουθεί κανείς τους γκρινιάζω κάνα μισάωρο. Στο μαγαζί το χειρότερο δεν είναι η αύξηση του ηλεκτρικού. Το χειρότερο είναι ότι οι πελάτες δεν έχουν λεφτά να ψωνίσουν γιατί τα περισσότερα τα δίνουν στους λογαριασμούς.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, washcloud είπε

 

καταγγελία σύμβασης = διακοπή ηλεκτροδότησης.

Δυστυχώς το μόνο που υπάρχει για εσένα είναι να φύγεις χωρίς ποινή (αίτηση σε άλλο πάροχο και αναλαμβάνουν αυτοί την μεταφορά/την λήξη της εκπροσώπησής σου από τον προηγούμενο). Το πού θα πας, δες το στο excel του korakios (στην υπογραφή του) στο tab για τα επαγγελματικά. Στα αυγά της Βατ δεν νομίζω πάντως πως ούτε συμφέρει, ούτε και θέλεις να κάτσεις.

 

ειδα το αρχειο..αλλα αν σου πω οτι εβγαλα ακρη θα σου πω ψεματα

Δημοσ.

Καλησπερα μια ερωτησει να κανω.

Εχω ενοικιαζόμενα δωμάτια Γ1επαγγελματικο ρεύμα, είμαι στη  Volton Unique Flexi plus 21 24M.

Σήμερα με πήραν τηλεφονο απο volton για αλλαγή συμβολαίου στο σμαρτ 600 η σμαρτ 900, με σταθερή χρέωση στις 600 η 900 του προγράμματος.

Εχω μεσο ορο το τετράμηνο 2600. 

Με συμφέρει να παω σε κάποιο συμβόλαιο από αυτά τα δυο και σε ποιο?

Ευχαριστω πολυ για κάθε βοήθεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, blasphemus είπε

ειδα το αρχειο..αλλα αν σου πω οτι εβγαλα ακρη θα σου πω ψεματα

Εξηγεί, ο κοράκιος, στην ανάρτηση που εμπεριέχει το λινκ, τα βασικά για να το "αξιοποιήσεις"/χρησιμοποιήσεις (το εξέλ) πάντως. Αν δεν τα διάβασες, καν' το. Αν τα διάβασες κι έχεις απορίες, ρώτα μας συγκεκριμένα τί.

Πάντως, σε γενικές γραμμές, το βασικό που μπορείς να κάνεις για να το,,,"χαρείς" το εξέλ, είναι απλά να κοιτάξεις (κάτω αριστερά γωνία, στο 3ο tab, αυτό δηλαδή με τα επαγγελματικά) την στήλη "όφελος ή ζημιά ανά έτος", σε σχέση με το αρχικό πρόγραμμα (και στα "Γ21" αλλά και στα "Γ22" επαγγελματικά, έχει την Yellow) που είναι το "μηδέν", δηλαδή  ας πούμε "η βάση εκκίνησης". Τα προγράμματα των άλλων που βγαίνουν με αρνητικό πρόσημο και κόκκινο χρώμα, είναι ζημιά (δηλαδή ακριβότερα από το της "βάσης"). Αν δεν έχουν πρόσημο, είναι φθηνότερα κι από της Yellow. Πχ το Γ21 της Πρωτέργειας θα το πληρώσεις 840 ακριβότερα από της Yellow, ενώ το φθηνότερο όλων δείχνει να είναι της Volton (249 φθηνότερο κι απ' της Yellow).

Eπίσης οι τίτλοι των προγραμμάτων είναι "hot-links" και κλικάροντας πάνω τους σου ανοίγει σελίδα στον browser σου (την σελίδα της εταιρίας με το συγκεκριμένο πρόγραμμα). Έχουν όμως καταργηθεί κάποια από αυτά (ανανεώνει κάθε τόσο ο korakios αυτά που περιλαμβάνει στο εξέλ, αλλά,,,,τελευταία καταργούνται προγράμματα/ανεβαίνουν τιμές τόσο γρήγορα που δεν,,,προλαβαίνει να κάνει edit). Τεσπα στο λέω για να κλικάρεις όποιο πρόγραμμα/εταιρία σ' εδνιαφέρει, να πας στη σελίδα του, για να διαπιστώσεις αν ισχύει είτε ως τιμή, είτε και ως πρόγραμμα...

Ναι πρώτη φορά "σε ζαλίζει" (αν δεν έχεις "εμπειρία") το εξέλ του, αλλά με καθαρό κεφάλι και προσεκτική μελέτη θα δεις ότι είναι ένα αξιέπαινο εργαλείο για πολλές πληροφορίες/χρήσεις - ακόμη κι αν σου πάρει μέρες (ίσως και πολλές).

54 λεπτά πριν, nikpar00 είπε

Καλησπερα μια ερωτησει να κανω.

Εχω ενοικιαζόμενα δωμάτια Γ1επαγγελματικο ρεύμα, είμαι στη  Volton Unique Flexi plus 21 24M.

Σήμερα με πήραν τηλεφονο απο volton για αλλαγή συμβολαίου στο σμαρτ 600 η σμαρτ 900, με σταθερή χρέωση στις 600 η 900 του προγράμματος.

Εχω μεσο ορο το τετράμηνο 2600. 

Με συμφέρει να παω σε κάποιο συμβόλαιο από αυτά τα δυο και σε ποιο?

Ευχαριστω πολυ για κάθε βοήθεια.

διάβασε κι εσύ την αποπάνω απάντησή μου, για να χρησιμοποιήσεις το εξέλ αρχείο που λέω

2 ώρες πριν, vali είπε

Το χειρότερο είναι ότι οι πελάτες δεν έχουν λεφτά να ψωνίσουν γιατί τα περισσότερα τα δίνουν στους λογαριασμούς.

Spoiler

...άρα η μόνη σωτηρία είναι να τους γκρινιάξεις ΚΑΙ αυτούς για τα φώτα τους :mrgreen:

 

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vali είπε

Δυστυχώς η μόνη σωτηρία είναι ο δραστικός περιορισμός της κατανάλωσης. Εμείς τα κοινόχρηστα φώτα της εισόδου δεν τα αφήνουμε πλέον ανοιχτά όλο το βράδυ. Στο σπίτι άμα δω λάμπα ξεχασμένη ή την τηλεόραση να παίζει χωρίς να παρακολουθεί κανείς τους γκρινιάζω κάνα μισάωρο. Στο μαγαζί το χειρότερο δεν είναι η αύξηση του ηλεκτρικού. Το χειρότερο είναι ότι οι πελάτες δεν έχουν λεφτά να ψωνίσουν γιατί τα περισσότερα τα δίνουν στους λογαριασμούς.

Στις οικιες εννοειταιοτι μπορεις να περιορισεις στην καταναλωση αλλα οταν μιλαμε για επαγγελματικα Γ21,Γ22 και Γ23 δεν μπορεις να κανεις πολλα πραγματα.

Εκει σε καποια επαγγελματα οπου δεν μπορεις να κανεις τιποτα το μονο που μπορει να γινει ειναι διακανονισμος(γιατι τετοια ποσα δεν πληρωνονται αν δεν εχει μασουρι) με την προσδοκια οτι η κατασταση θα ειναι καλυτερη σε 1-2 μηνες, προσευχη να πεσει η μαγαβατωρα η λουκετο.

Ποια ειναι τα πιο πιθανα για το 80%?Διακανονισμος και λουκετο.Καποιες απο αυτες θ'αντεξουν και καποιες θα κλεισουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikpar00 είπε

Σήμερα με πήραν τηλεφονο απο volton για αλλαγή συμβολαίου

σε 60 μέρες αν δεν έχει λήξει

1 ώρα πριν, nikpar00 είπε

Με συμφέρει να παω σε κάποιο συμβόλαιο από αυτά τα δυο και σε ποιο?

πλέον είναι όλα ρίσκο στα επαγγελματικά,

πχ εκτός της χοντρικής μεταβάλλεται , αλλάζουν και οι επιδοτήσεις , ευτυχώς τις αύξησαν στα 0,13 αλλά και η χοντρική αυξήθηκε πρόσφατα

πάρε γραπτώς αν μπορείς να αλλάζεις αζημίως το προπληρωμένο πακέτο αν πας στη Volton

3 ώρες πριν, blasphemus είπε

Σημερα μου εστειλε γραπτό sms η WATT and VOLT και ενω ειμαι στο προγραμμα Business Fixed 21μου ειπανε οτι βασει του αρθρου στο συμβολαιο μου που εχουμε για το μαγαζι-επαγγελματικο θα προχωρησει σε αναπροσαρμογη της τιμης της κιλοβατώρας απο 0,11 σε 0,39!!!Φοβερα πραγματα!Μου ειπανε οτι εχουμε 1 μηνα για να αποφασισουμε αλλιως αλλαζει μονο του.Να προχωρήσω σε καταγγελία συμβασης ή να κατσω στα αβγα μου...το λεω γιατι επαγγελματικο χωρις ρητρα δεν ξερω αν υπαρχει καπου αλλου...Ερχονται ακομα δυσκολοτερες μερες τελικα...

πάλι καλά που ειδοποίησαν για την αλλαγή τιμής

2 ώρες πριν, blasphemus είπε

ειδα το αρχειο..αλλα αν σου πω οτι εβγαλα ακρη θα σου πω ψεματα

τι δεν κατάλαβες συγκεκριμένα ?

3 ώρες πριν, smooth είπε

Τελικά έβαλα Smart 150 και μπορώ να το αλλάξω οπότε χρειάζεται. Δηλαδή τον Αύγουστο & χειμώνα θα το αλλάξω σε 300 ή 600. Και ο θεός βοηθός! Ναρκοπέδιο είναι τώρα όλο αυτό & από που να πρωτοφυλαχτείς!

χωρίς επιβάρυνση ? γίνεται ανα μήνα η αλλαγή , ανα τετράμηνο ?

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, washcloud είπε

...το οποίο ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα χρειαστεί να πληρώσεις (σε 1-2-5 χρόνια ξερωγώ, με κάποια αλλαγή παρόχου). Και ποιος ξέρει κι όλας πόσα θα σου ζητάνε ΤΟΤΕ...

Κι ούτως ή άλλως, ακόμη και 150 για ΥΔΕ να δώσεις, πάλι φθηνότερα θα σου βγει αν πας στο Εντερ+ της ΔΕΗ (με 0,17 με έγκαιρη εξόφληση). Για 'μένα, πάνε όσο πιο γρήγορα μπορείς σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψεις (δλδ Δευτέρα).

Ολα καλα εκανα αιτηση για το ονλαιν της ΔΕΗ ηλεκτρονικα.Ουτε πιστοποιητικο χρειαζεται να βγαλω γιατι ληγει μεσα του Απριλιου κατι που δεν ηξερα..Εστειλα τα παντα στη ΔΕΗ ηλεκτρονικα και στη βατ επισης για να βγει εκκαθαριστικος με τις ιδιες ενδειξεις.Δεν ξερω μονο ποσο χρονο θα κανουν να μου στειλουν τα εγγραφα να τα υπογραψω για να την ενεργοποιησουν αμεσως μετα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vassilis211973 είπε

Ολα καλα εκανα αιτηση για το ονλαιν της ΔΕΗ ηλεκτρονικα.Ουτε πιστοποιητικο χρειαζεται να βγαλω γιατι ληγει μεσα του Απριλιου κατι που δεν ηξερα..Εστειλα τα παντα στη ΔΕΗ ηλεκτρονικα και στη βατ επισης για να βγει εκκαθαριστικος με τις ιδιες ενδειξεις.Δεν ξερω μονο ποσο χρονο θα κανουν να μου στειλουν τα εγγραφα να τα υπογραψω για να την ενεργοποιησουν αμεσως μετα.

Καλησπερα... Στην wat γιατι το εστειλες.. Δεν χρειαζοταν... Θα το εκανε ο Δεδδηε..Συνηθως γινεται σε 2-4 μερες.. Αλλα μπορει να παρει λιγο παραπανω...Γιατι θα πρεπει να στειλεις τα χαρτια πισω.. Οποτε ειναι χρονος παραπανω.. Καλυτερα να πηγαινες σε ενα καταστημα και θα τελειωνες σε δεκα λεπτα..

Δημοσ.
5 ώρες πριν, vassilis211973 είπε

Ολα καλα εκανα αιτηση για το ονλαιν της ΔΕΗ ηλεκτρονικα.Ουτε πιστοποιητικο χρειαζεται να βγαλω γιατι ληγει μεσα του Απριλιου κατι που δεν ηξερα..Εστειλα τα παντα στη ΔΕΗ ηλεκτρονικα και στη βατ επισης για να βγει εκκαθαριστικος με τις ιδιες ενδειξεις.Δεν ξερω μονο ποσο χρονο θα κανουν να μου στειλουν τα εγγραφα να τα υπογραψω για να την ενεργοποιησουν αμεσως μετα.

...για το Ονλάιν κι όλας..... 😕

Αδερφέ, κλείσε απόψε-αύριο έστω το συντομότερο διαθέσιμο ραντεβού που θα βρεις και πάνε σε κατάστημα, για Εντερ+. ΔΕΝ σου το 'γραψα τυχαία. Διακινδυνεύεις να πάνε 0,25 από 4/4 τα σταθερά της, εσύ να περιμένεις ακόμα "χαρτιά να υπογράψεις", και ΟΤΑΝ ενεργοποιηθεί το σταθερό σου, να βγάλεις την κακιά αρρώστεια στην προσπάθεια να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελεφαντας που ξέρει να χειρίζεται υπολογιστή...

Ή ΕΣΤΩ, κοίταξε καλά για ποιο πρόγραμμα θα μιλάει αυτό που θα σου στείλουνε να υπογράψεις...

Spoiler

(...βασικά μου θύμισες εκείνον τον Έλληνα στην Ουκρανία που στις 22/2 δήλωνε στα κανάλια "δεν φοβόμαστε, δεν γίνεται τίποτα - αύριο έχει Τσάμπιονς Ληγκ άλλωστε...")

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, go1971 είπε

Δηλαδή αν πάω τη Δευτέρα δεν θα το προλάβω?

...πιθανώς θα το προλάβεις - εγώ πάντως την Δευτέρα 4/4 εννοούσα (ότι θα δούμε τί θα παιχτεί)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω και μια εμπειρία που είχα πρόσφατα από ζενίθ για να είμαστε όλοι λίγο πιο υποψιασμένοι. 

Τον Δεκέμβριο του του 2020 πήρανε για μια προσφορά στην παροχή του πατέρα μου. Λόγο προβλήματος στην ομιλία που αντιμετώπιζε , έδωσε το δικό μου τηλέφωνο να συνεννοηθούμε. Το συμβόλαιο που μου πρότειναν ήταν διετές και για το συγκεκριμένο διάστημα για προωθητικούς λόγους δεν είχαν ρήτρα αποχώρησής, κάτι πολύ σημαντικό γιατί ξέρετε πως είναι οι ηλικιωμένοι με οποιοδήποτε αλλαγή τους προτείνεις. Οπότε είπα στον πατέρα μου" καλό φαίνεται το πρόγραμμα τους ας τους δοκιμάσουμε και αφού δεν υπάρχει ρήτρα, όποτε θελήσουμε φεύγουμε αζημιως.

Τώρα που άλλαξε πάροχο και βγήκε ο τελικός της Ζενίθ, χρεώσανε 45ευρώ + 24%φπα για ρήτρα. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπανε ότι στον λογαριασμό του Μαϊου 2021, δηλαδή έξι μήνες μετά την υπογραφή του συμβολαίου, έγραφε ότι οι όροι για την ρήτρα αποχωρήσης έχουν αλλάξει. Θα μου πείτε τώρα κάνε αμφισβήτηση, καταγγελία στη ραε, στο Ίνκα κτλ, το θέμα δεν είναι τα 45 ευρώ, που έχουν καταντήσει αστείο ποσό σε σχέση με τους λογαριασμούς που πληρώνουμε, το θέμα είναι ότι αντί να σεβαστούν τους πελάτες, προσπαθούν να τους εξαπατήσουν. Για μένα η Ζενίθ έφαγε κόκκινη κάρτα και μόνο αν πάθω Αλτσχάιμερ θα ξαναγυρίσω σε αυτούς.

Χρόνια πολλά

Επεξ/σία από vali
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...