George Karagiannis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Καλησπέρα σας! Είμαι φοιτητής και μας είπαν ν' αγοράσουμε αριθμομηχανή, η οποία να κάνει υπολογισμούς με μιγαδικούς. Έχετε κάποια υπόψιν σας;
dompred Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Από όσο θυμάμαι αυτό που πουλάει το Jumbo με 5Ε έχει μιγαδικούς. Βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, βγαίνουν εκτός σε μερικούς μήνες. 1
Sheogorath Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, dompred είπε Από όσο θυμάμαι αυτό που πουλάει το Jumbo με 5Ε έχει μιγαδικούς. Βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, βγαίνουν εκτός σε μερικούς μήνες. Όχι απαραίτητα, έχω 2 εδώ και 5 χρόνια, και μόλις τώρα στο ένα κάηκαν τα "λεντ" στο ένα ψηφίο (8άρι, μπορεί και δείχνει μόνο | |). Αντέχουν και θα κάνεις δουλειά.
koutisark Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω ένα της Casio, κοντα στη δεκαετία πλεον δεν έχει τελειώσει η μπαταρια, με αρκετή χρήση ειδικά τα πρώτα χρόνια (μοντέλο FX 82-MS). Δεν είχε μιγαδικούς, ενώ χρησιμοποιούσε ίδιο επεξεργαστή αν θυμάμαι καλα με ανώτερα μοντέλα και μπορούσες να ξεκλειδώσεις με το συνδυασμό κάποιων πλήκτρων τις extra λειτουργίες. Τέσπα, για να μην σε κουράζω και επειδή μάλλον θα χρειαστείς πίνακες και γενικά πολλές λειτουργίες για μηχανικούς θα προτείνα https://www.skroutz.gr/s/406105/Casio-FX-991ES-Plus.html . Για μένα ακόμα και αν ζορίζεσαι οικονομικά, κόψε από κάπου αλλού και θα με θυμηθείς αρκετές φορές. Το είχε συγκατοικός μου και μετάνιωσα που δεν το είχα πάρει και εγώ. Βέβαια αργότερα κατέβασα την εφαρμογή https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jjsoftware.fullscientificcalculator&hl=en και με βοήθησε αρκετά ακόμα και σε ανώτερο επίπεδο, αλλά θέλει λίγη συνήθεια στο χειρισμό. Ελπίζω να βοήθησα! Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2018 από koutisark