ilos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Κυκλοφόρησε σήμερα το Into The Breach στο Steam. http://store.steampowered.com/app/590380/Into_the_Breach/ Πρόκειται για ένα νέο roguelike από τους δημιουργούς του FTL. Θα το παρομοίαζα σαν ένα XCOM mod για τα advance wars (αν έχετε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια). Κοντρολάρεις μια ομάδα από 3 mechs (τα οποία όπως και στο FTL ξεκλειδώνουν αρκετές νέες παραλλαγές/συνδυασμούς όσο το παίζεις) σε tile based maps με turn based combat. Τα mech γίνονται customized με διάφορα abilities που τα χρησιμοποιείτε σε συνδυασμό με τα environmental hazards καθώς και το γεγονός ότι γνωρίζετε από πριν το turn του αντιπάλου (τα σιχαμένα Vek ). Προσεχτικός σχεδιασμός στην αλληλουχία των επιθέσεων για να προστατευθεί ο άμαχος πληθυσμός (grid power) όσο και τα ποίκιλα side objective είναι περισσότερο απαραίτητα και από την ίδια την ζωή των πιλότων των mech σας πολλές φορές (ειδικά στην αρχή που αυτοί είναι underleveled). Κάθε πλήρες run είναι περίπου όσο και στο FTL θα έλεγα κάνα δίωρο. Επίσημο site: https://subsetgames.com/itb.html 1 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 12 ώρες πριν, ilos είπε Κυκλοφόρησε σήμερα το Into The Breach στο steam. http://store.steampowered.com/app/590380/Into_the_Breach/ Πρόκειται για ένα νέο roguelike από τους δημιουργούς του FTL. Θα το παρομοίαζα σαν ένα xcom mod για τα advance wars (αν έχετε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια). Κοντρολάρεις μια ομάδα από 3 mechs (τα οποία όπως και στο FTL ξεκλειδώνουν αρκετές νέές παραλλαγές/συνδυασμούς όσο το παίζεις) σε tile based maps με turn based combat. Τα mech γίνονται customized με διάφορα abilities που τα χρησιμοποιείτε σε συνδυασμό με τα enviromental hazards καθώς και το γεγονός ότι γνωρίζετε από πριν το turn του αντιπάλου (τα σιχαμένα Vek ). Προσεχτικός σχεδιασμός στην αλληλουχία των επιθέσεων για να προστατευθεί ο άμαχος πληθυσμός (grid power) όσο και τα ποίκιλα side objective είναι περισσότερο απαραίτητα και από την ίδια την ζωή των πιλότων των mech σας πολλές φορές (ειδικά στην αρχή που αυτοί είναι underleveled). Κάθε πλήρες run είναι περίπου όσο και στο ftl θα έλεγα κάνα δίωρο. Απλά να προσθέσω ότι κυκλοφόρησε και στο GOG, σε δελεαστικότερη τιμή. edit: Να προσθέσω πως στο Humble Store, υπάρχει η έκδοση για Steam σε ακόμη καλύτερη -έστω και λίγο, €12,49, έναντι €12,69 του GOG. Και στις δύο περιπτώσεις, έχετε δωρεάν ένα κλειδί για το FTL, advanced edition. Την ίδια ώρα, το Steam έχει μείνει στην Καθαρά Δευτέρα και αμολά αμέριμνο τον αετό του, €14,99 και πουθενά αναφορά για δωρεάν FTL... 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Ας έχουμε ξεχωριστό νήμα για το παιχνίδι. Από ό,τι βλέπω η προσφορά για δωρεάν FTL με την αγορά του Into The Breach υπάρχει πλέον και στο Steam - ισχύει μέχρι 6 Μαρτίου. Η προθεσμία της προσφοράς είναι ίδια σε GOG, και Humble Store. Η τιμή εξακολουθεί στο Steam να είναι σχετικά η υψηλότερη. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Λίγο που έχω ασχοληθεί, το παιχνίδι είναι εξαιρετικό. Τριμελής η ομάδα, και μέσα σε λίγους γύρους (5 είναι το μέγιστο που έχω συναντήσει) ο παίκτης καλείται να προστατέψει τα νησιά από γιγάντια έντομα. Είναι πάρα πολύ έξυπνα σχεδιασμένο, εξαιρετικά εθιστικό και επιβραβεύει τη δημιουργική σκέψη. Όπως και το FTL, το στοιχείο του "roguelike" προσθέτει μια τυχαιότητα που κάποιες στιγμές μπορεί να διευκολύνει ή να δυσκολέψει τα πράγματα ανάλογα με το τι upgrades κερδίζεις και πότε, όμως -έχοντας ασχοληθεί πολύ με το FTL- βρίσκω το Into the Breach πολύ πιο δομημένο και "δίκαιο". Κάθε πίστα είναι ένας μικρός γρίφος (υπάρχει και δυνατότητα για ένα rewind ανά πίστα, δηλαδή ακυρώνονται οι κινήσεις και ξεκινάς από την αρχή του γύρου -όχι όλης της πίστας) και πρέπει να ισορροπήσεις την ανάγκη να μη χαθούν άμαχοι (οι κατοικίες τους είναι η ενέργεια-ζωή στο παιχίνδι, αν μηδενιστεί χάνεις), να υπερασπιστείς τους στρατηγικούς στόχους κάθε πίστας (καθώς έτσι κερδίζεις είτε ενέργεια, είτε φήμη, την οποία φήμη ανταλλάσσεις με upgrades ή ενέργεια στο τέλος κάθε νησιού) και, φυσικά, να μη σκοτωθούν τα 3 γιγάντια ρομπότ που έχεις καθώς, πέραν του προφανούς game over αν χαθούν και τα τρία, ακόμη και η απώλεια ενός -και να περάσεις τελικά την πίστα- οδηγεί στο θάνατο του πιλότου και στην κάθετη μείωση της απόδοσης του ρομπότ που κυβερνούσε. Το Into the Breach είναι -όπως και το FTL- εκείνη η σπάνια κατηγορία παιχνιδιού που φαντάζει απλό αλλά κάθε άλλο παρά απλό είναι. Χρειάζεται σκέψη και -αναπόφευκτα- άπειρες ήττες μέχρι να αρχίσεις να εξοικειώνεσαι με τους μηχανισμούς, τις ικανότητες του κάθε πιλότου, κάθε ρομπότ, κάθε ομάδας ρομπότ (υπάρχει και δυνατότητα για custom ομάδα). Όταν, όμως, καταστρώνεις ένα σχέδιο, κατορθώνεις να παρασύρεις τα έντομα εκεί που θέλεις ή να τα εμποδίσεις να φτάσουν το στόχο τους, και όλο αυτό στο τέλος του γύρου λειτουργεί τέλεια, είναι πραγματικά ένα ποίημα. Εκπληκτικός σχεδιασμός, λιτή αλλά πολύ όμορφη εκτέλεση και άφθονο replayability. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. 7
ilos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Μια και το έκανα 100% στο normal πλέον πιστεύω έχω καλύτερη εικόνα για μερικά πράγματα που μου έκανα εντύπωση. 1) Όσο και να μη φαίνεται στη πρώτη σκέψη ΠΑΝΤΑ υπάρχει τρόπος να αποφύγεις grid power damage σε κάθε turn. Τα attacks δηλαδή των Vec δεν είναι εντελώς random. Ακόμα και αν στοχεύουν τα grid power structures σε 4+ διαφορετικές μεριές έχετε τα weapons/abilities και το positioning για να εξουδετερώσετε όλο to grid power damage. Πολλές φορές "χαράμισα" φαινομενικά εύκολα Vec wipe attacks για αυτόν και μόνο το λόγο. In the long run αν δε σε κάνουν overrun σε numbers τα Vec θα είναι και η wining strategy. Το damage των mech σας είναι και αυτό ένα resource όπως και οι πιλότοι σας. Για να γλιτώσω πχ 2+ grid power damage ή κάποιο map objective έχω θυσιάσει αρκετές φορές κάποιον από τους non elite πιλότους μου (όχι τους time travellers) στα τελευταία turns. Αν τον πούλαγα στο τέλος (που συνήθως το κάνω στο πρώτο island έτσι και αλλιώς αν χρειάζομαι extra reputation points για reactor cores ή κάποιο από τα op weapons /passives) θα έπαιρνα μόνο ένα reputation point, οπότε "έβγαλα κέρδος" . Επίσης κάντε block spawn όσο μπορείτε για crowd control στα Vec. O Archimedes πχ στους pilots είναι μανούλα για αυτόν τον σκοπό αν τον κάνετε powered (πάντα 1 free block κάθε turn). 2) Με σειρά προτεραιότητας τα πιο σημαντικά πράγματα είναι τα objectives που δίνουν mech reactor core award και το damaged pod, μετά τα objective που δίνουν reputation points και μετά αυτά που δίνουν grid power points (εκτός αν είσαστε πάρα πολύ low). Πολλές φορές όμως ανάλογα το squad ίσως προτιμήσετε πιο βατά maps είτε γιατί τα side objective φαίνονται δύσκολα στα άλλα ή γιατί πρέπει να ξεκλειδώσετε areas του island που δίνουν reactor core reward. Τα 3 τελευταία island areas που δεν επιλέξατε γίνονται discard και προχωράτε στο elite vec fight κάθε φορά. Το extra grid power πάνω από το full γίνεται +2% grid power avoid damage chance με maximum το 25% + ότι σας δίνουν τα pilot abilities.Αν έχετε ήδη max διαλέξτε τα άλλα map areas που δε δίνουν grid power. 3) Το game έχει unbalanced στοιχεία (όπως και το ftl άλλωστε). Για μένα αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας τους σε σχέση με άλλα roguelikes (το έχει αυτό και το binding of isaac). Το game δε φοβάται να σε κάνει "op" γιατί έχει τα mechanics να νικήσεις και χωρίς να σου κάτσει κάτι op. Υπάρχουν weapons όπως το wind torrent που ναι κλειδωμένο win ακόμα και στο hard (κάτι σαν να έχεις 4 burst laser II με weapon preigniter στο ftl ένα πράγμα ). Τα kickoff boosters και το storm generator σε smoke weapon mechs είναι επίσης τρομερά δυνατά από τα passive abilities.Από την άλλη, το αντίστοιχο του εφιάλτη stealth c στο hard του ftl εδώ είναι τα flame behemoths . Αν δε βρείτε damage από άλλα weapons θα βλασφημήσετε αργότερα καθώς είναι ανίκανοι για burst damage, και το damage over time της fire (1/round) είναι αστείο για 4+ hp Vec ειδικά με hp/regen psion buffs. 4) Υπάρχουν 3 "easter eggs" του ftl αλλά δε θέλω να σας τα spoilάρω. 5) Το game σου δίνει την δυνατότητα να πας στο last battle έχοντας κάνει μόνο 2 ή 3 islands αντί για 4, όμως η battle είναι ακριβώς η ίδια, δεν κάνει scale down δηλαδή. Αν δεν έχετε "op" weapons ή μπόλικο damage μη το επιχειρήσετε, είναι πιο δύσκολο imo από το hard με 4 islands. 6) Μπορείτε να παίξετε τέλος με random/custom squad από mechs (ακόμα και της ίδιας κλάσης), το replayability είναι κυριολεκτικά άπειρο. back to grinding στο hard για να ξεκλειδώσω την secret squad Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2018 από ilos 1 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Έχω τώρα τον Archimedes στο beast της Zenith Guard και έχουν κλάψει μανούλες. Μπλοκάρισμα spawn ατελείωτο. Ολοκληρώνω το 4ο νησί, έχω και μια νίκη με 2 νησιά με την αρχική ομάδα. Γενικά, πειραματισμοί με ομάδες/πιλότους είναι όλο το ζουμί. Και το science mech της Zenith Guard βοηθάει πολύ με τις ασπίδες, για αποφυγή ζημιών στα κτίρια. Το wind torrent δεν θυμάμαι να μου έχει τύχει. Θα το συγκρατήσω για μελλοντικό playthrough
ilos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) H zenith guard είναι αρκετά balanced squad. Για αρχή δίνεις hp/ή ξεκινάς με τον Abe στο βλαμμένο που κάνει ramming (μη του κάνεις ποτέ upgrade το +1/+1 self γυρνά boomerang) και μετά μαζεύεις και ανεβάζεις το damage στο beam και είσαι jet. Υπάρχει περίπτωση στο last mission να τον πιεις αν δεν έχεις καλό bomb spawn βέβαια γιατί δεν έχουν και το καλύτερο mob control σαν ομάδα. Αυτοί που είναι τέζα σπασμένοι late game είναι οι Rusting Hulks (αν αγοράσεις μερικά smoke weapons ακόμα (pellets/bomb/drop). Τρομερό damage control με όλο το map με smoke storms + καλό damage over time 2/turn. Το ακριβώς αντίθετο από τα flame behemoths. edit: Επίσης να ξεκινάς πάντα με την Camila στο jet στους Hulks. Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2018 από ilos 1
ADHD Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Πολυ ωραιο, θυμιζει advance wars (το ειχα λιωσει αυτο) αλλα το βρισκω αρκετα challenging στο ..normal Δεν εχω κατσει να ασχοληθω βεβαια με setups/enemy movements κτλπ απλα ετσι παιζω yolo κανα δυο παιχνιδια, φτανω στο σημειο που γινεται attack το HQ στο πρωτο νησι και χανω.
ilos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 11 λεπτά πριν, ADHD είπε Πολυ ωραιο, θυμιζει advance wars (το ειχα λιωσει αυτο) αλλα το βρισκω αρκετα challenging στο ..normal Δεν εχω κατσει να ασχοληθω βεβαια με setups/enemy movements κτλπ απλα ετσι παιζω yolo κανα δυο παιχνιδια, φτανω στο σημειο που γινεται attack το HQ στο πρωτο νησι και χανω. Τουλάχιστον δεν είσαι confused σαν τον άλλο τον trolller xD
ADHD Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Τι confused lol Απλα γινομαι overwhelm ευκολα και τρωω πολυ dmg στα buildings, η αληθεια ειναι οτι εχω παιξει πολυ λιγο και δεν εχω κατσει να μελετησω πχ το movement των εχθρων ποσα tiles μπορουν να κινηθουν κτλπ. Και παλι δυσκολουτσικο μου φαίνεται.
Moderators Praetorian Δημοσ. 21 Απριλίου 2020 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2020 Νέο update για το παιχνίδι, κυρίως γιατί έχουν προσθέσει μεταφράσεις (σε 9 γλώσσες) για το UI και native Linux υποστήριξη. Ωστόσο έχουν ενημερώσει και την μηχανή του παιχνιδιού και έχουν τουλάχιστον μια αλλαγή στο Gameplay (δεν υπάρχει πλέον "sale" για ένα weapon, πλέον όλα κοστίζουν 1 rep). https://subsetgames.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=35654#p123328 2
Moderators Praetorian Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Ω, ναι. Σήμερα σχεδόν από το πουθενά, οι developers της Subset Games ανακοίνωσαν Advanced Edition για τo Into the Breach (όπως είχαν κάνει και με το FTL) η οποία θα είναι δωρεάν για όσους έχουν ήδη το παιχνίδι! Κυκλοφορεί στις 19 Ιούλιου. 4
ilos Δημοσ. 24 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2022 OMFG πως δε το πήρα χαμπάρι αυτό. Έχει δοθεί και στο παρελθόν free στο EGS, οπότε πολύς κόσμος το έχει και δε το ξέρει. Ευκαιρία λοιπόν τώρα να το δοκιμάσει.😉
ilos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Έπαιξα λίγο έστω και στο easy κάποια games γιατί πάει καιρός και δε θυμόμουν τα βασικά. Φάση είχε. Έχουν προσθέσει αρκετά πράγματα. Νέα missions/weapons/passive abilities/enviromental hazzards/κτίρια με abilities/ρομποτάκια/pilots/vecs/bosses και φυσικά 4 νέες squads που θα πρέπει να ξαναπαίξεις για νέα achievements για να τις ξεκλειδώσεις με 4 αστέρια η καθεμία. Με platinum vanilla έχεις 10 αστεράκια αρά ξεκλειδώνεις 2.5 για αρχή.😁 Έκανα ένα σωρό φάβες στα πρώτα 2-3 runs σε σημείο να λέω πως γίνεται να το έχω βγάλει στο hard (μετά είδα στα roster τους rusting hulks 😁 και θυμήθηκα). Αλλά η πρώτη squad που έπαιξα τα bombermechs, αν και αρκετά "techy" (πρέπει πχ να κάνεις lineup τα vecs για να κάνεις damage στο 2o με τον brute ή να χρησιμοποιήσεις από πριν το bomb του ranged για αυτό τον σκοπό) βγήκε σχετικά εύκολα στο τέλος κυρίως χάρις στην ability του science mech (swap 2 targets) που είναι χαλαρά από τα πιο op πράγματα. Πχ μπορείς να πας με τον Αρχιμήδη ένα mech στη θάλασσα after την turn του, και μετά να τον κάνεις swap με κάποιο elite vec (αρκεί να μην είναι flying ή massive) για instant kill. Βέβαια έγινα και carry στο last run που το έβγαλα με αρκετά νέα όπλα με μπόλικο damage και insult to injury το παλιόφιλό μας wind torrent στο last island (still broken af).😁 Γενικά πάρα πολύ καλές εντυπώσεις και 1000 μπράβο στον Justin Ma και την ομάδα του που δίνουν αρκετό replayability ακόμα free of charge σε ένα σχετικά παλιό,φτηνό και ξεχασμένο indy για τους περισσότερους. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα