Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Αν του το φτιάξουν δεν καταλαβαίνω τι τον πειράζει που υπαναχωρεί του δικαιώματος που έχει από το κατάστημα. 

Στη σελίδα το λέει εδώ και χρόνια, με ένα χρόνο τα πουλάνε τα μαγαζιά όμως. 

Και αλλο ενα της Ε.Ε

Δεν ειναι χρονια,αντε να ειναι 1-2 χρονια που αλλαξε.

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, zio10 said:

Αν του το φτιάξουν δεν καταλαβαίνω τι τον πειράζει που υπαναχωρεί του δικαιώματος που έχει από το κατάστημα. 

Αν του το φτιαξουν ολα καλα, την πληρη εγγυηση ομως την διεκδικεις νομικα απο το καταστημα που στο πουλησε, οχι απο τον αντιπροσωπο κτλ. Υπαρχουν σε αλλα θεματα αναφορες για το τι γινεται και πως λειτουργει ακριβως, δεν εχω προχειρο καποιο να παραθεσω τωρα.

Ξανα παντως, λαθος να τους στηριζει κανενας οικονομικα αυτους. Ας γινει μαθημα το παθημα τουλαχιστον.

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση πως ο Γερμανός και η εδώ Lenovo κοιτάει τον σειριακό του Laptop στο site της Lenovo <<βλέπει>> έναν χρόνο και δεν του το επισκευάζει. Μπορεί να στείλει mail στην Lenovo Europe (κάπου εχει ξανααναφερθεί) βάζοντας τον κανονισμό της Ευρωπαικής Ενωσης που λέει για 2 χρονια εγγυηση. Και συνήθως την επεκτεινουν όμορφα και ωραία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Είναι μεγάλο κατάστημα, διαφημίζεται, κάνει δόσεις, δεν θέλει και πολύ...

Δε θελει πολυ επειδη ο ελληνας ειναι ηλιθιος.

Τους ειδα και στη black friday που εβγαινα ολοι απο τον κωτσο κρατωντας τηλεορασεις που καποιος τις βαφτισε προσφορες..

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρει όλος ο κόσμος να ψάχνει τιμές σε σκρουτζ κλπ είναι η αλήθεια.

 

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν ξέρει όλος ο κόσμος να ψάχνει τιμές σε σκρουτζ κλπ είναι η αλήθεια.

Δεν ειναι αυτο,ειναι η καταναλωτικη μανια που δε λεει να αποβαλει ο μ@λ@κας ο ελληνας.

Αμα του κοτσαρεις μια ταμπελα πανω στην τηλεοραση  του στυλ : 450   280 την πηρε χωρις δευτερη σκεψη,ασχετως που η κανονικη τιμη πριν την "εκπτωση" μπορει να ηταν 300.

  • Like 1
Δημοσ.

@Anorymous

Ο φίλος σου έπρεπε να επικοινωνήσει κατευθείαν με την HP και όχι με το κατάστημα που αγόρασε το laptop.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Έχω την εντύπωση πως ο Γερμανός και η εδώ Lenovo κοιτάει τον σειριακό του Laptop στο site της Lenovo <<βλέπει>> έναν χρόνο και δεν του το επισκευάζει. Μπορεί να στείλει mail στην Lenovo Europe (κάπου εχει ξανααναφερθεί) βάζοντας τον κανονισμό της Ευρωπαικής Ενωσης που λέει για 2 χρονια εγγυηση. Και συνήθως την επεκτεινουν όμορφα και ωραία.

ο ωραια θα το κοιταξω, δηλαδη θα στειλω mail στο customer service της lenovo europe

23 ώρες πριν, zio10 είπε

Είναι μεγάλο κατάστημα, διαφημίζεται, κάνει δόσεις, δεν θέλει και πολύ...

ειναι μλκς . εγω ειχα ενα λαπτοπ toshiba και επειδη εκλεισε η ideal που ειχε την αντιπροσωπια πηγε στο γερμανο , μου ζηταγαν τα κερατα τους για να μου το φτιαξουν

Δημοσ.
25 minutes ago, Anorymous said:

ο ωραια θα το κοιταξω, δηλαδη θα στειλω mail στο customer service της lenovo europe

ειναι μλκς . εγω ειχα ενα λαπτοπ toshiba και επειδη εκλεισε η ideal που ειχε την αντιπροσωπια πηγε στο γερμανο , μου ζηταγαν τα κερατα τους για να μου το φτιαξουν

Έψαξα στο μαιλ μου να σου πω τι να γραψεις αλλά δεν το βρίσκω. Υπήρχε μια προσφορά εδώ για το Lenovo Z70-80 (είναι βέβαια δυο χρόνων) και ανάφεραν τα παιδιά τι επρεπε να κάνεις και σε ποιο e-mail.

  • Like 1
Δημοσ.

Λάθος! σε αυτή την περίπτωση ειναι πιθανό να επιβαρυνθεί τα μεταφορικά απο την έδρα του ώς την έδρα του επισκευαστή, τα οποια μπορεί να είναι 20-100 ευρώ! Στην περίπτωση που το δώσεις στον πωλητή τα μεταφορικά είναι ευθύνη του και ο πελάτης δεν επιβαρύνεται.

Απορώ γιατι δεν έχει μπεί ενα sticky άρθρο σχετικά με τις εγγυήσεις τόσα χρόνια και σε καθε ενα που εχει πρόβλημα λεμε τα ιδια και τα ίδια. Δεν εχω προβλημα στο να δώσω πληροφορίες, αλλά απορώ πόσοι έχουν πρόβλημα και δεν εχουν βγάλει άκρη γιατι απλα δεν το ξέρουν και δεν ρωτάνε!

Σχετικά με τις εγγυήσεις λοιπόν,

1) Άρθρο 3, Εφημερίς της Κυβερνήσεως, Αρ. φύλλου 192, 21/8/2002 "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

2) Αρθρο 554, Εφημερίς της Κυβερνήσεως, Αρ. φύλλου 192, 21/8/2002 "Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψησ συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".

Δεν μπορώ να κάνω copy-paste γιατι εχουν κάνει κάτι κουλό στο ΦΕΚ και τα βγάζει κινέζικα, σε κάθε περίπτωση εκει ειναι ΟΛΕΣ οι πληροφορίες που χρειάζονται. Διαφορετικά μπορείτε να βρειτε πληροφορίες εδώ και εδώ

Δημοσ.
Στις 7/3/2018 στις 10:11 ΜΜ, zio10 είπε

Είναι και τα apple και πρέπει να είναι κι άλλα.

Γενικά όμως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα στο να δικαιωθείς με αυτούς που λένε ένα χρόνο. Τα δύο χρόνια είναι για ελαττώματα που προϋπήρχαν και τρέχα γυρεύε...

μια χαρα διετη προσφερει η apple στην ελλαδα, απλα σου δινει μια τυπική αίτηση να συμπληρωσεις το δευτερο χρόνο για να καλυφθείς... το εχω κανει 2 φορες, μια για εμενα σε ενα 5αρι και μια για macbook σε ενα φιλο που του ειχε χαλασει η καρτα γραφικών

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...