Προς το περιεχόμενο

Η Epic Games δείχνει το μέλλον της Unreal Engine με ray tracing σε πραγματικό χρόνο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και αρκετά χρόνια, κάθε παρουσίαση νέας έκδοσης της Unreal Engine συνοδεύεται από ανοιχτά σαγόνια και επιφωνήματα, με τη φετινή χρονιά να μην αποτελεί εξαίρεση, δείχνοντας το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών.

Στα πλαίσια του συνεδρίου GDC 2018 που διεξήχθη στο Σαν Φρανσίσκο αυτή την εβδομάδα, η Epic Games πραγματοποίησε παρουσίαση με τίτλο "State of Unreal", στην οποία έδωσε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις βελτιώσεις στις οποίες έχει προχωρήσει στην Unreal Engine στην οποία βασίζονται πολλά από τα κορυφαία παιχνίδια της αγοράς. Οι αντανακλάσεις του φωτός σε διάφορες επιφάνειες είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που φέρνει η νέα Unreal Engine, πάντα σε πραγματικό χρόνο, και με κινηματογραφικά εφέ τα οποία μπορούν να επιτευχθούν με την τεχνική rendering, ray tracing.

H Νvidia μόλις ανακοίνωσε το Nvidia RTX, τη δυνατότητα δηλαδή δημιουργίας ray tracing σε πραγματικό χρόνο, κάτι που σύμφωνα με την εταιρεία αποτελεί ένα «γιγαντιαίο άλμα στα γραφικά υπολογιστών». Η τεχνολογία θα αποτελέσει ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά στις νέες κάρτες γραφικών της εταιρείας, με την Epic Games να αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρείες που θα τις υποστηρίξουν. Για τη δημιουργία της τεχνολογίας αυτής, η Nvidia συνεργάστηκε με τη Microsoft προκειμένου να είναι δυνατή η πλήρης υποστήριξη του RTX, σε παιχνίδια που θα χρησιμοποιούν το νέο DirectX Raytracing (DXR) API.

Ένα δεύτερο εντυπωσιακό demo στην παρουσίαση ήταν "Ο μονόλογος του Osiris" στο οποίο ένας εξωγήινος με μορφή σαύρας και το όνομα Osiris, εκφωνεί έναν μονόλογο προκειμένου να δούμε τις απίστευτες εκφράσεις του προσώπου του. Αυτές μεταφέρονται από τον ηθοποιό που έχει χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία τους, ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι άλλος από τον Andy Serkins, που έχει υποδυθεί μεταξύ άλλων το Golum στις ταινίες Lord of The Rings. Και στο demo αυτό, οι δυνατότητες της Unreal Engine είναι εντυπωσιακές, ικανές για δημιουργία αρκετά πειστικών εκφράσεων και animation με εκπληκτική λεπτομέρεια και πάντα σε πραγματικό χρόνο.

Το τελευταίο Demo αφορούσε τη δημιουργία ενός "ψηφιακού ανθρώπου", της Siren, με την Epic Games να συνεργάζεται με τις εταιρείες Tencent, Vicon, Cubic Motion και 3Lateral. Στο video μπορούμε να δούμε ότι οι κινήσεις της ηθοποιού Alexa Lee, μεταφέρονται στο σώμα μιας άλλης ηθοποιού με το όνομα Bingjie Jiang, ένα αρκετά απαιτητικό και δύσκολο εγχείρημα που συνήθως σκοντάφτει στο πόσο "φυσικός" δείχνει ο χαρακτήρας, κάτι που πρέπει να παρατηρήσουμε με προσοχή στην περίπτωση της Siren για να εντοπίσουμε τυχόν ατέλειες.

Ολόκληρη η παρουσίαση της Epic Games με τίτλο "State of Unreal", είναι διαθέσιμη εδώ.

Verge


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτή είναι η νέα μεγάλη επανάσταση στα γραφικά για video games. Μία τελείως διαφορετική φιλοσοφία rendering, που χρησιμοποιείται στις ταινίες.

Στην αρχή θα μπει για κάποια effects άλλα όσο οι κάρτες προσαρμόζονται τόσο θα πηγαίνουμε σε αμιγώς ray traced παιχνίδια.

Εννοείτε ότι ετοιμάζεται και το marketing από τις εταιρείες καρτών για την πλήρη και καλή υποστήριξη ray tracing στις νέες κάρτες.

Οι κάρτες αυτή την στιγμή δεν είναι customized για ray tracing, αν έχουμε μία αύξηση 2x από την αύξηση επεξεργαστικής δύναμης και κάποια αύξηση από το customization του hw, θα αρχίσουμε να βλέπουμε αρκετά πιο ολοκληρωμένες υλοποιήσεις ray tracing μέσα στα games, αν και όχι ακόμη σαν αυτό που βλέπουμε τώρα σε αυτά τα video.

EDIT:  Όταν θα φτάσουμε σε full raytracing, και εκεί υπάρχουν επίπεδα detail όπως στο κλασικό rendering. Full raytracing δεν σημαίνει η ποιότητα που βλέπουμε στα video.

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι νέες κάρτες θα είναι καλές και για mining και θα φτάσουν στο χιλιάρικο όμως?

 

εντυπωσιακά βίντεο. Ελπίζω στις αντίστοιχες υλοποιήσεις σε παιχνιδια κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκπληκτικό είναι επίσης ότι το αμέσως επόμενο βήμα μιας τόσο δυνατής μηχανής γραφικών είναι να μπορεί να δημιουργήσει ακριβές ψηφιακό αντίγραφο του εαυτού σου μέσα σε VR και AR games. Πιο κοντά απ όσο περιμέναμε , λάτρεις του sao θα καταλάβουν τι εννοώ . Unreal Engine προσκυνάμε .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σημειωθεί βέβαια ότι το παρών Star Wars demo τρέχει σε ένα nvidia DGX σύστημα με 4x Volta gpu's σε με κόστος 60k $  σε ανάλυση 1080p και 24fps . Η λύση  επίσης δεν είναι full ray traced σκηνή αλλά μια υβριδική λύση μεταξύ κλασικού rasterizing και raytracing με ray traced special effects όπως glossy reflections - shadows και AO. Μη περιμένουμε δηλαδή αυτά τα γραφικά σε μια gtx 2080, ούτε καν σε 2080 ti θα τολμήσω να πω !Όλη η αλήθεια θα φανεί όταν θα δούμε πως θα τρέχει το με το RTX - DXR το Metro Exodus.

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλεω και να το σημειωσετε καπου.Δεν στηνω παλι pc πριν το 2022...Το εχω πει μεχρι τωρα ισα με 5 φορες.Να το θυμαστε.Αυτα που θα δουμε μεχρι q4 2020 θα ειναι σαν τεχνολογικη επανασταση.Μεχρι τοτε να ναι καλα το ps4 και μονο.Τα λεφτα τα εχω μαζεψει ηδη για να φτιαξω νεο pc αλλα για ποιο λογο να το καω οταν σε 1 χρονο θα ειναι ηδη παλιο και 2 ξεπερασμενο απο τις τρρχουσες τεχνολογικες εξελιξεις?Υπομονη για λιθογραφια στα 7nm και τις μητρικες με τα νεα καλουδια (θα τα δειτε συντομα),δισκους που με 50 ευρω θα εχεις 240gb και 3200read/2100write ισως και παραπάνω και γραφικα....στο θεο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, nekrik είπε

Να σημειωθεί βέβαια ότι το παρών Star Wars demo τρέχει σε ένα nvidia DxG σύστημα με 4x Volta gpu's σε με κόστος 60k $  σε ανάλυση 1080p και 24fps . Η λύση  επίσης δεν είναι full ray traced σκηνή αλλά μια υβριδική λύση μεταξύ κλασικού rasterizing και raytracing με ray traced special effects όπως glossy reflections - shadows και AO. Μη περιμένουμε δηλαδή αυτά τα γραφικά σε μια gtx 2080, ούτε καν σε 2080 ti θα τολμήσω να πω !Όλη η αλήθεια θα φανεί όταν θα δούμε πως θα τρέχει το με το RTX - DXR το Metro Exodus.

60K έχει όχι γιατί είναι το κόστος των καρτών τεράστιο. Είναι γιατί πουλιούνται για επαγγελματική χρήση τόσο πολύ, επειδή έχουν ξεκλειδωμένα features. "Σύντομα" (4 χρονάκια;) θα έχουμε την δύναμη αυτών των καρτών σε μία high end gaming κάρτα και μάλιστα ακόμη καλύτερα γιατί θα αρχίσουν να γίνονται customize για ray tracing. Μέχρι τότε, όπως είπα, το ray tracing θα αρχίσει να χρησιμοποιείτε σταδιακά μέσα στα παιχνίδια σε διάφορα μέρη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εννοείτε πως περιμένουμε μελλοντικά να γίνει υλοποίηση σε VR Porn games :P

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...