Προς το περιεχόμενο

Επιδόσεις και console parity - Spinoff από Assassin's Creed: Origins


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Γιατί νομίζεις είναι πολλοί αυτοί που σκάνε τόσα χρήματα για hardware... Την μειοψηφία αποτελούν. 

Δεν έχεις άδικο. Ένας υπολογιστής στα 500 είναι πολύ δυνατότερος στα παιχνίδια από ένα ps4 και κάνει ένα σωρό πράγματα ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο προσωπικη αποψη, μιας και το εχω και σε pc αλλα και σε ps4 pro, οι διαφορες περα απο το framerate, που οκ και στο pc σε full ultra γυρω στα 45 πιανω κατα μεσο ορο, ειναι ελαχιστες. Τα textures του pc εχουν ελαφρως υψηλοτερη αναλυση και μερικα απ τα effects οπως οι αμμοθυελες, ειναι κατα εναν  πολυ μικρο βαθμο καθαροτερα.

Αλλα πραγματικα ορατες διαφεορες καποιος δεν θα δει αν τα βαλεις διπλα διπλα να παιζουν σε ιδιες οθονες. Εκτος του framerate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαπου ειχε ενα videaki για tech analysis το DF και το ειχα βαλει καποια στιγμη που "εδειχνε" αισθητες διαφορες στην εκδοση για PC αν θυμαμαι καλα..

Οπως και να εχει η αναλυση απο μονη της στην 4k TV οταν το βαζω στο PC με κανει και το απολαμβανω απιστευτα σε τοσες ιντσες..

Και αυτο ειναι το θεμα μου με τις κονσολες.. Βαζω την παιχνιδαρα το HZD ας πουμε αφου εχω παιξει ενα παιχνιδι σε πραγματικη 4k αναλυση στο PC και τρωω ενα ξενερωμα μετα με την αναλυση των κονσολων που οσο καλα και να ειναι τα γραφικα μου χαλαει ολη την διαθεση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, atsddd είπε

Απο προσωπικη αποψη, μιας και το εχω και σε pc αλλα και σε ps4 pro, οι διαφορες περα απο το framerate, που οκ και στο pc σε full ultra γυρω στα 45 πιανω κατα μεσο ορο, ειναι ελαχιστες. Τα textures του pc εχουν ελαφρως υψηλοτερη αναλυση και μερικα απ τα effects οπως οι αμμοθυελες, ειναι κατα εναν  πολυ μικρο βαθμο καθαροτερα.

Αλλα πραγματικα ορατες διαφεορες καποιος δεν θα δει αν τα βαλεις διπλα διπλα να παιζουν σε ιδιες οθονες. Εκτος του framerate.

Και από εκεί καταλαβαίνεις τι optimization τρωμε στη μάπα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, naruto14 είπε

Και από εκεί καταλαβαίνεις τι optimization τρωμε στη μάπα :P

Ακριβως. Βεβαια σε port απο κονσολες σε pc, νομιζω οτι ετσι θα κινουνται τα πραγματα για καιρο ακομα, ιδιαιτερως τωρα που το pc gaming χανει κοσμο λογο υπερτιμολογησης των gpu. Οταν μια εταιρεια εχει ενα κορυφαιο παιχνιδι οπως το origins, που σε γραφικα για μενα ειναι οτι καλυτερο εχει βγει ποτε σε πολλους τομεις, γιατι να κανει τον κοπο να επενδυσει αρκετα χρηματα ωστε να ξαναγραψει σημεια του κωδικα για να γινει optimisation σε αλλα συστηματα? Δεν θα της αποφερει πολυ μεγαλυτερα κερδη.

Μονο οταν κυκλοφορησουν οι νεες nvidia ισως το βαλουν κατω και ασχοληθουν πραγματικα για να δωσουν και το κατι παραπανω. Αλλα ως τοτε θα ειναι ηδη στο σταδιο ανακοινωσεων για το νεο Playstation και λιγο αργοτερα xbox, οποτε παλι στα ιδια θα ειμαστε.

Ασχολουμαι με gaming και σε κονσολες και σε pc απ το 1989. Η τωρινη γενια κονσολων, ειναι η μοναδικη που σε θεμα γραφικων και αποδοσης δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο pc αρκετων χιλιαδων ευρο. Αυτο εχει να κανει αμεσα και με τις game engines που πλεον ειναι κοινες σε Pc και κονσολες, αλλα και με την ιδια την αρχιτεκτονικη των κονσολων, που στην ουσια ειναι μινι pc οπτιμαρισμενα καθαρα για να παιζουν σωστα και καλα παιχνιδια.

Οταν ολη η παραγωγη ενος προιοντος κονσερβοποιειται μεσα σε ορισμενα πλαισια και κανονες, ειναι απολυτως λογικο να μην υπαρχει μεγαλη διαφοροποιηση μεταξυ των διαφορων 'παρτιδων' που θα βγουνε απ το εργοστασιο.

 

ΥΓ: Μεγαλη διαφορα το framerate οπως ανεφερα και στο προηγουμενο ποστ. Αλλα εκει παιζει ρολο και το μεσο εξαγωγης της εικονας. Αν οι κονσολες εδιναν 90 fps και 144hz, πιο θα ηταν το αγοραστικο κοινο που θα μπορουσε να το αξιοποιησει και ποια η επιβαρυνση στην τιμη της κονσολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...