Προς το περιεχόμενο

Sega: Επανακυκλοφορία του Mega Drive μέσα στη χρονιά


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, The_Prodigy είπε

Και εδω υπάρχουν αυτά.  Κοινα ειναι.

Εχεις την εντυπωση οτι θα ειναι διαφορετικα? Απλα δεν θα ειναι license της ATGames και θα ειναι (και καλα) της SEGA. Not John, Johnnie. :D Το ιδιο και το αυτο εκτος αν καποιος εχει παρει ναρκωτικα και εχει αυταπατες πως προκειται για νεα υλοποιηση με νεο hardware, για hardware comeback της SEGA κλπ.  Θα γελασει ο καθε πικραμενος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aris1986 είπε

Nα σαι καλα, περιμενω απαντηση ακομα απο το Harvard.

Ούτε και κοίταξες τι είναι ε, απλά απάντησες; :D 

Περιοδικό είναι. Έχει κουμπί για subscription. Πατάς, πληρώνεις και αυτό ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλυτερη λυση για Amiga σε PC.

enjoy...

http://classicwb.abime.net/index.htm

Για το MegaDrive, απλα δεν... Δεν ειναι 'fail' αλλα, θα μπορουσε να ειχε 'υλοποιηθει' καλυτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cobain_7 είπε

Εχεις την εντυπωση οτι θα ειναι διαφορετικα? Απλα δεν θα ειναι license της ATGames και θα ειναι (και καλα) της SEGA. Not John, Johnnie. :D Το ιδιο και το αυτο εκτος αν καποιος εχει παρει ναρκωτικα και εχει αυταπατες πως προκειται για νεα υλοποιηση με νεο hardware, για hardware comeback της SEGA κλπ.  Θα γελασει ο καθε πικραμενος!

Kurt μου, λογικά (ελπίζω) θα είναι ανάλογης ποιότητας με της Nintendo τα mini.
 

Λογικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, rofl said:

Η amiga ειχε πολυ μεγαλη ποικιλια σε adventures rpg και strategy.

οι κονσολες εξαιρετικα platform και beat em up, και μαλλον sports games.

δεν θα λεγα οτι οι 2 πλατφορμες ηταν συγκρισιμες. σε αλλα genres ειχε δυναμη η καθε πλατφορμα.

1200 ουτε καν συγκριση. 32bit vs 16 και αλλης εποχης μηχανημα

Το ζητημα ειναι η ποιοτητα πανω απο την ποσοτητα. Και δυστυχως η Amiga ειχε απο τοτε τρελο σκουπιδαριο. Ειχα και Amiga 500 και Mega Drive, εκαστο μηχανημα στους τιτλους της, αλλα μιας και δεν επαιζα τοτε point and click και στρατηγικής, το Mega Drive υπερκαλυπτε και με το παραπανω τις αναγκες στα αλλα ειδη παιχνιδιων.

Κατα τα αλλα, η Tectoy κυκλοφορησε πριν απο ενα χρονο ενα υβριδικο Mega Drive που παιζει και παιχνιδια απο κασετες, και τρεχει roms.. Αλλα δυστυχως δεν ειναι καθολου, μα καθολου καλο..

 

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα ηταν παιχνιδια, με αυτα μεγαλωσαμε και αυτα αγαπαμε! Ακομα θα βαλω οταν βρω ελευθερο χρονο να παιξω κανα Shinobi, Sonic, Strider.. Καλα τα next gen PS4, Xbox, VR και δε συμμαζευεται αλλα την κ@υλα της κασετας δε θα την πλησιασουν ποτε! Και παρ' ολο που εχω τα αυθεντικα μηχανηματα με ενα σκασμο κασετες, θα παρω και 2 απο αυτα οταν βγουν, το ενα για να παιξω και το αλλο για να μεινει σφραγισμενο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, cobain_7 είπε

Αρπαχτη του κερατα ειναι, οχι επανακυκλοφορια. Επανακυκλοφορια θα ηταν αν ειχε την ιδια φτιαξια με το παλιο Megadrive/Genesis μεχρι και την τελευταια βιδα και εβγαιναν ολοι οι παλιοι καλοι τιτλοι σε cartridge. Μου αρεσει που μερικοι εχουν ακομα ονειρα για αναγεννηση της SEGA σε hardware. Τρεις λαλουν και δυο χορευουν δηλαδη.


Ουτε για πλακα δεν το λες αυτο. Δες το Turrican 3 σε Amiga και μετα στο Megadrive και πες μου οτι θελεις μετα. Δεν ποσο υπεφερε η Amiga ειδικα στα backgrounds (που στην Amiga ηταν και ακινητα )την ωρα που το Megadrive επαιζε μπαλα με οτι υπηρχε στην οθονη background, foreground τα παντα ολα. Το Megadrive υποστηριζε περισσοτερα χρωματα ανα sprite, και διαχειριζοταν γρηγοροτερα περισσοτερα χρωματα χωρις υποχωρησεις σε CPU. Οπως και στο GODS, στην Amiga δεν εβγαινε καθολου μουσικη μεσα στο παιχνιδι μιας και ηταν τεζαρισμενο ηδη στις δυνατοτητες της. Δεν μιλαω καν για τα περισσοτερα χρωματα που εβγαζε το Megadrive και στο ποσο πιο γρηγορο ηταν, ενω στην Amiga σερνοταν. Στην Amiga κατι εδινες κατι επαιρνες παντα. Το Megadrive δεν ειχε περιορισμους. Αντε δες το Thunderforce IV στο Megadrive που γινεται του parallax και του sprite το καγκελο και τα ξαναλεμε.

Καλύτερα πήγαινε στο YouTube να σου φρεσκαριστεί η μνήμη φίλε μου. Το Gods δεν είχε την αστεία μουσική του Megadrive μέσα στο παιχνίδι γιατί είχαν δώσει τα πάντα οι προγραμματιστές για τη θεία μουσική της εισαγωγής! αν και το Shadow of the Beast με 11 επίπεδα parallax scrolling είχε καταπληκτικές μουσικές εντός παιχνιδιού όπως και στα Turrican,  First Samurai κλπ. Ο ήχος τα πάμε ούτε στο νυχάκι της Amiga, HAM mode με 4096 χρώματα στο background δεν είχες (Turrican, First Samurai κλπ) απλά γιατί η παλέτα των χρωμάτων δεν ξεπερνούσε τα 512. Άσε που η Amiga μπορούσε να ξεπεράσει τα 32 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη εύκολα ενώ στο Megadrive κάποιες φορές σου δινόταν η εντύπωση ότι αντί για 64 έβλεπες 16! ΥΓ. Στο YouTube δεν είδα καμιά σοβαρή διαφορά του Turrican 3 της Amiga με το Megadrive. Άκουσα όμως διαφορά!😉

Επεξ/σία από panathatube
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν να πουλήσουν την κονσόλα και να πουλάνε ξεχωριστά τις κασέτες σε sets; Και ας είναι απλές USB  σε σχήμα κασέτας με τα παιχνίδια μέσα, μόνο και μόνο για να νιώσεις την "γκαύλα" το να βάζεις μέσα την κασέτα στην κονσόλα. Αυτά τα emulators με το σχήμα τα πουλούσε κάποτε και το Jumbo σε λογικές τιμές. Θυμάμαι είχα την Sega-Genesis και το "έλιωνα" στο Sonic, σε ένα που πάλευες με τέρατα ενώ το βράδυ γινόσουν λυκάνθρωπος και σε ένα με δελφινάκι και το είχα πάρει από τα Jumbo (όταν ακόμα πουλούσε παιχνίδια και όχι φθηνές οικιακές χαζομάρες) ενώ μερικοί φίλοι μου είχαν ένα emulator με πιστόλι που είχε το "Duck Hunt" και άλλα shooting μέσα (και αυτό από τα Jumbo)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, panathatube said:

Καλύτερα πήγαινε στο YouTube να σου φρεσκαριστεί η μνήμη φίλε μου. Το Gods δεν είχε την αστεία μουσική του Megadrive μέσα στο παιχνίδι γιατί είχαν δώσει τα πάντα οι προγραμματιστές για τη θεία μουσική της εισαγωγής! αν και το Shadow of the Beast με 11 επίπεδα parallax scrolling είχε καταπληκτικές μουσικές εντός παιχνιδιού όπως και στα Turrican,  First Samurai κλπ. Ο ήχος τα πάμε ούτε στο νυχάκι της Amiga, HAM mode με 4096 χρώματα στο background δεν είχες (Turrican, First Samurai κλπ) απλά γιατί η παλέτα των χρωμάτων δεν ξεπερνούσε τα 512. Άσε που η Amiga μπορούσε να ξεπεράσει τα 32 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη εύκολα ενώ στο Megadrive κάποιες φορές σου δινόταν η εντύπωση ότι αντί για 64 έβλεπες 16! ΥΓ. Στο YouTube δεν είδα καμιά σοβαρή διαφορά του Turrican 3 της Amiga με το Megadrive. Άκουσα όμως διαφορά!😉

Ελαχιστοι ασχοληθηκαν σε βαθος με τα συγκεκριμενα στο Mega Drive, μιας και υπηρξαν εξαρχης μια πληθωρα σοβαρων και αξιολογων τιτλων να παιξεις. Μουσικα ειναι ανωτερο και το Golden Axe στην Amiga. Απο gameplay ομως... Αστα και βραστα. Η εκδοση του Mega Drive ηταν απλα ανωτερη, της Amiga απλα παιζοταν καπως. Εν ολιγης, στα παιχνιδια δεν ειχε να κανει τοσο ουτε με τα χρωματα, ουτε με τα καναλια του ηχου, αλλα με την διασκεδαση, και στο Mega Drive ηταν Μεγα αιωνες πιο διασκεδαστικα και καλοδουλεμενα.

Για την συγκριση Turrican 3 / Mega Turrican δες εδω
https://hg101.kontek.net/turrican/turrican3.htm

 

Η εκδοση του Mega Drive εχει πολυ μεγαλυτερη λεπτομερια και animation, περισσοτερα υποβαθρα, καλυτερη κινηση και γαλαξιες καλυτερου χειρισμου. Ειναι ενα απο τα δεκαδες, αν οχι εκατονταδες παραδειγματα της ανωτεροτητας του Mega Drive εναντι στην Amiga. 
 

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, panathatube είπε

Καλύτερα πήγαινε στο YouTube να σου φρεσκαριστεί η μνήμη φίλε μου. Το Gods δεν είχε την αστεία μουσική του Megadrive μέσα στο παιχνίδι γιατί είχαν δώσει τα πάντα οι προγραμματιστές για τη θεία μουσική της εισαγωγής! αν και το Shadow of the Beast με 11 επίπεδα parallax scrolling είχε καταπληκτικές μουσικές εντός παιχνιδιού όπως και στα Turrican,  First Samurai κλπ. Ο ήχος τα πάμε ούτε στο νυχάκι της Amiga, HAM mode με 4096 χρώματα στο background δεν είχες (Turrican, First Samurai κλπ) απλά γιατί η παλέτα των χρωμάτων δεν ξεπερνούσε τα 512. Άσε που η Amiga μπορούσε να ξεπεράσει τα 32 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη εύκολα ενώ στο Megadrive κάποιες φορές σου δινόταν η εντύπωση ότι αντί για 64 έβλεπες 16! ΥΓ. Στο YouTube δεν είδα καμιά σοβαρή διαφορά του Turrican 3 της Amiga με το Megadrive. Άκουσα όμως διαφορά!😉

Οκ, τα ειπες ολα μονος σου τωρα φιλε...  με το φιλτραρισμα που πεφτει στο youtube σε ηχο και σε fps, καταλαβαινω πως βγαζεις συμπερασματα!  HAM με 4096 που ρε φιλε?! In game 4096 μηπως στα ονειρα σου? Μονο σε εισαγωγικες οθονες δευτερολεπτων εβλεπες (και αν κιολας). Χαχαχαχαχα ουτε για αστειο δεν το λες αλλα εσυ το εννοεις! Θεια μουσικη εισαγωγης στο GODS που επαιζε απλα sample ενω στο υπολοιπο παιχνιδι απο ταχυτητα ΣΕΡΝΟΤΑΝ επιεικως και που να ειχε και in game μουσικη..  ακομα το πρωτο level θα βγαζαμε απο το 1990! Με πειθεις ρε φιλε...  σοβαρα τωρα! Σοβαρα αναφερεις το Shadow of the Beast? Σαν τι, σαν παιχνιδι η σαν δειγμα demo? Parallax και μουσικη in game, φυσικα περιορισμενων αριθμων εχθρων (μια στο τοσο ερχοταν και ενας αντε δυο μην μαζευτουν πολλοι και κρεμασει κανενα guru meditation η Amiga) απλα γιατι τα κουκια δεν εβγαιναν λογω ξεζουμισματος σε parallax. Τοσο αντεχε το συστημα σου φιλε. Ριξε μια ματια στο Τhunderforce IV στο Megadrive (εστω και σε Youtube μιας και ειναι η αγαπη σου) και κοιτα εκει τι εστι κονσολικο φιλε. Δες τι βγαζει σε parallax, μουσικη, sound effects και αριθμο sprites, χρωματα και ταχυτητα και ολα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, και μετα θα δεχτω καθε αρλουμπα που θα μας πεις για την Amiga.

 

 

 

Αν τα δικα μου παραδειγματα δεν αρκουν, ριξε μια ματια στα Τεχνικα Χαρακτηριστικα (απο το Segaretro.org) μηπως σου ανοιξει λιγο τα ματια και τα αυτια:

" It was the most powerful console at the time of its release in 1988, surpassing the PC Engine (TurboGrafx-16), and it was not surpassed in power until the Neo Geo in 1990. The Mega Drive is also more powerful than the SNES, released in 1990, whereas the SNES has a larger color palette (see Blast Processing article for detailed technical comparison between the Mega Drive and SNES). 

Compared to home computers at the time, it was not as powerful as the Japan-exclusive Sharp X68000 (released 1987) or FM Towns (released 1989). However, the Mega Drive was more powerful than Western home computers in the late '80s, including the Amiga. The Mega Drive's 68000 CPU is clocked at 7.6 MHz, while the Amiga's 68000 CPU is clocked at 7.16 MHz (NTSC) or 7.09 MHz (PAL). The Mega Drive displays eighty 15-color sprites at 32×32 pixels each, while the Amiga displays eight 3-color sprites at 8 pixels wide.[7] The Mega Drive displays 61–64 colors standard and 114–192 colors with Shadow/Highlight, while the Amiga displays 2–32 colors standard and 64 colors with EHB. The Mega Drive's VDP can DMA blit 3.21845–6.4 MB/s bandwidth (6.4 MPixels/s fillrate), while the Amiga's Blitter can blit 1.7725–3.58 MB/s (2.363333–4.773333 MPixels/s with 64 colors). During active display, with 64 colors at 60 FPS, the VDP can write 708 KB/s to 2 MB/s (1.4–2 MPixels/s) during 320×224 display, while the Blitter can write 332.5–700 KB/s (443,333–933,333 pixels/s) during 320×200 display.[8] The Mega Drive supports tilemap backgrounds, reducing processing, memory and bandwidth requirements by up to 64 times compared to the Amiga's bitmap backgrounds,[9] giving the Mega Drive an effective tile fillrate of 6–36 MPixels/s (see Blast Processing above). The Mega Drive has a Z80 sound CPU and supports 10 audio channels, while the Amiga lacks a sound CPU and supports 4 audio channels."

 

Τι Amiga και ιστοριες μου λες μετα..

 

 

 

Επεξ/σία από cobain_7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχυει παντως ολα τα παιχνιδια μεσα!!!

Και φυσικα το επομενο ειναι το Ν64..επιτελους εκει θα εχει και μεγαλο νοημα λογω της εικονας που πλεον θα βελτιωθει σημαντικα απο αυτο που εχουμε σημερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...