Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα το Νόκια 8 τον Ιανουαριο. Πριν λιγες μέρες μου έβγαλε χωρίς κανένα λόγο αυτο που δείχνει η φώτο. Το πήγα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση όχι επισκευή αφού ήταν στην εγγύηση. Δεν λογάριασαν τίποτα και μου το έφεραν πίσω επισκευασμένο, άλλαξαν μητρική μου είπαν και εκαναν update (κλαιν μαιν). Το παραλαμβάνω και σε μισή ώρα απο την παραλαβή του το τηλέφωνο πάλι έβγαλε το ίδιο. Το επιστρέφω στο σέρβις και μου λένε εντελώς φυσιολογικά οκ θα το στείλουμε στο σέρβις. Τους απαντώ δεν με ενδιαφέρει τι θα το κάνετε, απο την στιγμή που σας δήλωσα απο την αρχή οτι θέλω αντικατάσταση και εσείς μου φέρνετε με το έτσι θέλω "επισκευασμένο" που όμως δεν είναι, γιατί ξαναχάλασε αμέσως μετά την παραλαβή του. Τους κατέθεσα δήλωση υπαναχώρησης απο την σύμβαση που ζητούσα πλέον επιστροφή των χρημάτων μου απο την στιγμή που μου πούλησαν ελαττωματικό τηλέφωνο και αδυνατούν να το επισκευάσουν. Ο υπεύθυνος βλέποντας την δήλωση μου ειπε οτι δεν υπογράφει τίποτα, όσο για τα χρήματα μου να παω να τα ζητήσω απο την Νόκια δικό της είναι το τηλέφωνο. Του απάντησα πως ειναι δυνατόν να θέλει να καταθέσει κάποιος ενα χαρτί σε επίσημο μαγαζί που πληρώθηκε για το προιον και να το αρνείτε, και μου απάντησε έτσι είναι μου έχουν πει να μην υπογράφω τίποτα που  προέρχεται απο πελάτη. Μόνο οταν είναι για λεφτά να παρουν υπογράφουν. Τρεις βδομαδες το τηλέφωνο κάνει βόλτες του αλλαζουν μητρικές χωρίς να αλλάζει το imei, αυτό ξαναχαλάει και η ζωή συνεχίζεται σε δουλειά να βρισκόμαστε. Πόσο δουλεμαααααα.

To συγκεκριμένο άρθρο φτιάχτηκε για να παρουσιάσει ΜΟΝΟ στους υγιείς αναγνώστες τον εμπαιγμό και το δούλεμα που μας κάνουν τα καταστήματα καθώς δεν εφαρμόζουν σε καμία περιπτωση τους Νόμους και ενεργουν κατα το συμφέρον τους και μονο.

Παρακαλούνται τα πληρωμένα παπαγαλάκια των καταστημάτων να κρατήσουν τις προσωπικές τους απόψεις και επιθυμίες για τον εαυτό τους, και να μην επηρεάσουν αρνητικά το πόστ αυτό.

IMG_1719.JPG.8537d107a698adc3b0731c018aa3645c.JPG

Επεξ/σία από copyright
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραλήρημα άγνοιας..
Στα είπαν και στο άλλο νήμα που κλειδώθηκε.

Επεξ/σία από l337
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, copyright είπε

Πήρα το Νόκια 8 τον Ιανουαριο. Πριν λιγες μέρες μου έβγαλε χωρίς κανένα λόγο αυτο που δείχνει η φώτο. Το πήγα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση όχι επισκευή αφού ήταν στην εγγύηση. Δεν λογάριασαν τίποτα και μου το έφεραν πίσω επισκευασμένο, άλλαξαν μητρική μου είπαν και εκαναν update (κλαιν μαιν). Το παραλαμβάνω και σε μισή ώρα απο την παραλαβή του το τηλέφωνο πάλι έβγαλε το ίδιο. Το επιστρέφω στο σέρβις και μου λένε εντελώς φυσιολογικά οκ θα το στείλουμε στο σέρβις. Τους απαντώ δεν με ενδιαφέρει τι θα το κάνετε, απο την στιγμή που σας δήλωσα απο την αρχή οτι θέλω αντικατάσταση και εσείς μου φέρνετε με το έτσι θέλω "επισκευασμένο" που όμως δεν είναι, γιατί ξαναχάλασε αμέσως μετά την παραλαβή του. Τους κατέθεσα δήλωση υπαναχώρησης απο την σύμβαση που ζητούσα πλέον επιστροφή των χρημάτων μου απο την στιγμή που μου πούλησαν ελαττωματικό τηλέφωνο και αδυνατούν να το επισκευάσουν. Ο υπεύθυνος βλέποντας την δήλωση μου ειπε οτι δεν υπογράφει τίποτα, όσο για τα χρήματα μου να παω να τα ζητήσω απο την Νόκια δικό της είναι το τηλέφωνο. Του απάντησα πως ειναι δυνατόν να θέλει να καταθέσει κάποιος ενα χαρτί σε επίσημο μαγαζί που πληρώθηκε για το προιον και να το αρνείτε, και μου απάντησε έτσι είναι μου έχουν πει να μην υπογράφω τίποτα που  προέρχεται απο πελάτη. Μόνο οταν είναι για λεφτά να παρουν υπογράφουν. Τρεις βδομαδες το τηλέφωνο κάνει βόλτες του αλλαζουν μητρικές χωρίς να αλλάζει το imei, αυτό ξαναχαλάει και η ζωή συνεχίζεται σε δουλειά να βρισκόμαστε. Πόσο δουλεμαααααα.

To συγκεκριμένο άρθρο φτιάχτηκε για να παρουσιάσει ΜΟΝΟ στους υγιείς αναγνώστες τον εμπαιγμό και το δούλεμα που μας κάνουν τα καταστήματα καθώς δεν εφαρμόζουν σε καμία περιπτωση τους Νόμους και ενεργουν κατα το συμφέρον τους και μονο.

Παρακαλούνται τα πληρωμένα παπαγαλάκια των καταστημάτων να κρατήσουν τις προσωπικές τους απόψεις και επιθυμίες για τον εαυτό τους, και να μην επηρεάσουν αρνητικά το πόστ αυτό.

IMG_1719.JPG.8537d107a698adc3b0731c018aa3645c.JPG

 

ΛΟΛ! Ποιος σου ειπε οτι οταν ειναι κάτι στην εγγυηση γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο? Αν πήγαινες στο Πλαισιο με τέτοιες απαιτήσεις λογικό να σου ρίξανε πόρτα.

ps: Το προιον το εγγυαται ο κατασκευαστής και κανεις αλλος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...