Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 hours ago, hablando said:

Όταν κλείνουμε αεροπορικά εισιτήρια μέσω Skyscanner και δηλώνουμε "Με Χειραποσκευή", αυτή αντιστοιχεί ανα άτομο ή ανα οικογένεια όταν πχ εχουμε δηλώσει 4 άτομα για αγορά εισιτηρίων ?

Δεν βλέπω πως τα κλείνεις απευθείας μέσω Skyscanner. Σε κάνει ανακατεύθυνση είτε απευθείας στην αεροπορική είτε σε άλλα site. Ούτε βλέπω κάπου την επιλογή να επιλέξεις βαλίτσα. Μόνο κατηγορία ναύλου βλέπω σε αφήνει να διαλέξεις (economy, premium, business κτλ)

Γενικότερα, καλό είναι να κλείνεις απευθείας με την αεροπορική παρά μέσω τρίτου.

Εγώ χρησιμοποιώ σαν search engine το kiwi.com το οποίο είναι πολύ παραμετροποιήσιμο στις αναζητήσεις και μετά κλείνω απευθείας με την αεροπορική.

  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λογικά σου λέει στο κουπόνι που σου έστειλε το Booking. Για Europcar, που πάω πρωτομαγιά, μου ειπαν Terminal 2/Level 2/Halle D. Τα γραφεία είναι το ένα δίπλα στο άλλο από τις μεγάλες εταιρίες (Sixt, Hertz, Europcar, Enterprise) εντος αεροδρομίου και μετά σου λένε σε ποιο πάρκινγκ θα πας. 

Btw γράψε μας και τι αυτοκίνητο σας έδωσαν vs τι είχατε κλείσει :D 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, margaritagr said:

Μηπωσ Κάποιος ξέρει στο αεροδρόμιο της Φρανκφουρτης πού θα βρούμε τη sixt για το αμάξι; Πάμε με Aegean 

Αυτό φαίνεται όταν πας να κάνεις την κράτηση κι επίσης όταν σου στέλνουν email απο το booking με confirmation.

image.png.8726b74fa2ac300c50516c29973b9e54.png

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, ταξίδι στο Βελιγράδι αεροπορικώς θα είμαι οκ με ταυτότητα νέου τύπου και χωρίς διαβατήριο; Γίατι δεν είναι στην Σέγκεν αλλα δίαφορα σάιτ λένε οτι πας με ταυτότητα.
Επίσης οποίος έχει κανα must do ας το γραψει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω κλεισει για μπολονια με ryanair.Μου ηρθε μειλ απο την εταιρια οτι η πτηση επιστροφης ακυρωθηκε λογω κλεισιματος του διαδρομου προσγειωσης.

Παρολα αυτα βλεπω οτι η aegean εχει κανονικα πτηση.

Γνωριζει καποιος να μου πει γτ μπορει να συμβει αυτο? 

Ευτυχως αλλαξα και εκλεισα με aegean αναγκαστικα, ευτυχως ειχε φτηνη πτηση και ζητησα τα χρηματα πισω απο ryanair.

 

Επεξ/σία από Menelaos83
Δημοσ.

Κλεισμένο και πληρωμένο  διαμέρισμα με Airbnb (πρώτη και τελευταία φορά) για 7 νύχτες στο Παρισι για Ιουνιο από το προηγούμενο Νοεμβριο και μου σκάει εχθές ακύρωση χωρίς λόγο και αιτία και επιστροφη χρημάτων.  Μπινελίκια και κατάρες από εμένα στην μουφοbnb και τη Γαλιδα ιδιοκτήτρια που με βάζει στη διαδικασία  να ψάξω μόλις δύο μήνες πριν διαμονή με τις τιμές να είναι φυσικά πολύ υψηλότερες σε σχέση με κάτι μήνες πριν . Τεσπα έκλεισα με Booking ξενοδοχειο όπως έκανα πάντα με 1000 ευρώ παραπάνω από ότι θα το έβρισκα το Νοέμβριο.  

Ξερει κανεις αν αυτό είναι συνήθης τακτική της bnb ή έπεσα στη επίπτωση.  Και επίσης δε βλέπω επιλογή να γράψω κριτική στην ιδιοκτήτρια για να γλιτώσω κάποιον άλλο που μπορεί να τη πατήσει 

Δημοσ.

Τι σχέση έχει η Airbnb; Ο μεσάζοντας είναι, αν σου ακύρωσε την κράτηση η ιδιοκτήτρια, η Airbnb τι να κάνει; Σίγουρα θα της ζητήσει το λόγο που το έκανε αλλά η ιδιοκτήτρια κάτι θα βρει να πει. Οπότε όχι, δεν είναι καμια συνωμοσία της airbnb να ακυρώνει δωμάτια. Και πάντα οι πλατφόρμες, είτε airbnb είτε booking, παιρνουν το μέρος του επισκέπτη στην όποια διαφωνία...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τι σχέση έχει η Airbnb; Ο μεσάζοντας είναι, αν σου ακύρωσε την κράτηση η ιδιοκτήτρια, η Airbnb τι να κάνει; Σίγουρα θα της ζητήσει το λόγο που το έκανε αλλά η ιδιοκτήτρια κάτι θα βρει να πει. Οπότε όχι, δεν είναι καμια συνωμοσία της airbnb να ακυρώνει δωμάτια. Και πάντα οι πλατφόρμες, είτε airbnb είτε booking, παιρνουν το μέρος του επισκέπτη στην όποια διαφωνία...

Το θέμα είναι ότι δεν μου δίνει δυνατότητα να γράψω κριτική για την ιδιοκτήτρια. Και φυσικά η Airbnb είναι υπεύθυνη για τη πολιτική των εύκολων ακυρώσεων με τις οποίες είναι γεμάτο παράπονα το internet από τη στιγμή που δεν τιμωρεί με κάποιο τρόπο τους ιδιοκτήτες που το κάνουν. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Menelaos83 είπε

Εχω κλεισει για μπολονια με ryanair.Μου ηρθε μειλ απο την εταιρια οτι η πτηση επιστροφης ακυρωθηκε λογω κλεισιματος του διαδρομου προσγειωσης.

Παρολα αυτα βλεπω οτι η aegean εχει κανονικα πτηση.

Γνωριζει καποιος να μου πει γτ μπορει να συμβει αυτο? 

 

Πολυ κουλο μου φαινεται αυτο. Οι διαδρομοι δεν κλεινουν ετσι ξαφνικα για συντηρηση, υπαρχει ενημερωση πολλους μηνες πριν και οι εταιρειες κανουν προγραμματισμο. Μπορεις να κανεις ενα copy-paste το μηνυμα? Για ποια ημερομηνια ηταν?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stcp είπε

Πολυ κουλο μου φαινεται αυτο. Οι διαδρομοι δεν κλεινουν ετσι ξαφνικα για συντηρηση, υπαρχει ενημερωση πολλους μηνες πριν και οι εταιρειες κανουν προγραμματισμο. Μπορεις να κανεις ενα copy-paste το μηνυμα? Για ποια ημερομηνια ηταν?

Ειναι οντως μακρινο, για 21 Σεπτεμβρη.

Σας ενημερώνουμε ότι δυστυχώς η πτήση σας από FR6018 το Μπολόνια προς το Αθήνα, στις 21Σεπ25 , ακυρώθηκε. Η πτήση σας ακυρώθηκε λόγω κλεισίματος του διαδρόμου προσγείωσης. Αν ταξιδεύετε με άλλους, ενημερώστε τους για την ακύρωση. Σας ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία

 

Επεξ/σία από Menelaos83
Δημοσ.
6 hours ago, Menelaos83 said:

Εχω κλεισει για μπολονια με ryanair.Μου ηρθε μειλ απο την εταιρια οτι η πτηση επιστροφης ακυρωθηκε λογω κλεισιματος του διαδρομου προσγειωσης.

Παρολα αυτα βλεπω οτι η aegean εχει κανονικα πτηση.

Γνωριζει καποιος να μου πει γτ μπορει να συμβει αυτο? 

Ευτυχως αλλαξα και εκλεισα με aegean αναγκαστικα, ευτυχως ειχε φτηνη πτηση και ζητησα τα χρηματα πισω απο ryanair.

 

Ήταν μήπως βραδινή η πτήση της Ryanair; Οι πρωινές πτήσεις δεν φαίνεται να επηρεάζονται.

 

https://ext.eurocontrol.int/airport_corner_public/events#lipe

image.png.063df83f2ef9c0a582aab3b6db4ecbbc.png

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, alxandros_gr είπε

Ήταν μήπως βραδινή η πτήση της Ryanair; Οι πρωινές πτήσεις δεν φαίνεται να επηρεάζονται.

 

https://ext.eurocontrol.int/airport_corner_public/events#lipe

image.png.063df83f2ef9c0a582aab3b6db4ecbbc.png

Ηταν στις 7 μιση το απογευμα.Της aegean που ειναι 4 μιση θα γινει κανονικα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, totalius είπε

Κλεισμένο και πληρωμένο  διαμέρισμα με Airbnb (πρώτη και τελευταία φορά) για 7 νύχτες στο Παρισι για Ιουνιο από το προηγούμενο Νοεμβριο και μου σκάει εχθές ακύρωση χωρίς λόγο και αιτία και επιστροφη χρημάτων.  Μπινελίκια και κατάρες από εμένα στην μουφοbnb και τη Γαλιδα ιδιοκτήτρια που με βάζει στη διαδικασία  να ψάξω μόλις δύο μήνες πριν διαμονή με τις τιμές να είναι φυσικά πολύ υψηλότερες σε σχέση με κάτι μήνες πριν . Τεσπα έκλεισα με Booking ξενοδοχειο όπως έκανα πάντα με 1000 ευρώ παραπάνω από ότι θα το έβρισκα το Νοέμβριο.  

Ξερει κανεις αν αυτό είναι συνήθης τακτική της bnb ή έπεσα στη επίπτωση.  Και επίσης δε βλέπω επιλογή να γράψω κριτική στην ιδιοκτήτρια για να γλιτώσω κάποιον άλλο που μπορεί να τη πατήσει 

Εγω παντα μεσο booking 3-4 διαφορετικα, και οσο πλησιαζω ακυρωνω. 10 μερες περιπου πριν παω αφηνω ενα..  

Παντα με πληρωμη ξενοδοχειο και παντα με δωρεαν ακυρωση. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gorge18 είπε

Εγω παντα μεσο booking 3-4 διαφορετικα, και οσο πλησιαζω ακυρωνω. 10 μερες περιπου πριν παω αφηνω ενα..  

Παντα με πληρωμη ξενοδοχειο και παντα με δωρεαν ακυρωση. 

Για το τελευταίο που λες με την πληρωμή στο ξενοδοχείο. Για κάποιον λόγο το τελευταίο διάστημα έχει εξαφανιστεί αυτή η επιλογή σε εμένα. Δεν υπάρχει σε κανένα φίλτρο. Πώς βλέπεις ποια ξενοδοχεία είναι διαθέσιμα με αυτήν την πληρωμή;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...