Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, kostiger είπε

3 μηνες ειναι.

Σε αλλες ειδησεις τωρα εχουμε νεα βαρυγδουπη αποχωρηση η οποια εγειρει ερωτηματικα..

https://gamingbolt.com/halo-infinite-lead-producers-departure-clarified-no-creative-dilemma-instead-studio

Αν ήταν στα 3 χρόνια παραγωγής θα έκραζα. Η τύπα πήγε με τον γκόμενο σε δική τους εταιρεία. 2 Things:

- To Game έχει τελειώσει όσον αφορά το Creative Direction κτλ. Τώρα είναι στην φάση optimize, compute κτλ...

- Τον ρόλο τον είχε ο Lee ούτως ή άλλως (Lead Producer).

- Η 343 με 500+ άτομα προσωπικό έχει σκασμό από ... "Directors".

- Αν μετά από 7 χρόνια η τελευταία της δουλειά ήταν το Halo 4 - καλά κάνανε και την στείλανε. Η σειρά για μένα σταμάτησε στο Reach.

No harm detected.

PS: Δεν θα ποστάρω την απάντηση του CM στο reddit, γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος. Είναι damage control για "damaged" άτομα.

Και κακώς απάντησε επίσημα, αν και το έκανε επειδή είχε προσωπική σχέση με τα πρόσωπα.

Επεξ/σία από Inside X
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, katman2000 είπε

ασχετο εχει τελειωσει κανεις halo 5 στο legendary?

Nope.Μονο το πρώτο όταν είχα χρόνο να κανω respawn 100 φορές ανα level

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CallMeRp είπε

Nope.Μονο το πρώτο όταν είχα χρόνο να κανω respawn 100 φορές ανα level

α οκ απλα ρωτησα γιατι μου φαινετε δυσκολοτερο απο το reach παιζει ομως να  εχω σκουριασει εγω τεσπα δεν νομιζω να το συνεχισω με εχει κουρασει και εμενα απιστευτα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, katman2000 είπε

α οκ απλα ρωτησα γιατι μου φαινετε δυσκολοτερο απο το reach παιζει ομως να  εχω σκουριασει εγω τεσπα δεν νομιζω να το συνεχισω με εχει κουρασει και εμενα απιστευτα

Ημουν ανεκαθεν φανατικος υποστηρικτης του halo.Ακομα και soundtracks ειχα κατεβασει οταν βγηκε το νο2.Εχω ολη την συλλογη ...αλλά μετα απο ενα σημειο δεν βρισκω πραγματικο λογο να πας για legendary icon.Περισσοτερο τα νευρα θα σου σπασουν παρα θα ευχαριστηθεις.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, katman2000 είπε

ασχετο εχει τελειωσει κανεις halo 5 στο legendary?

Παρών. 

Ψυχοβγαλτης. Σε co op. Το Gears 4 στο insane ηταν το κατι αλλο ωστοσο. Και solo..

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανέμορφα τα Gears. Blast from the past. Act 4 σε coop στο -S της αδελφής μου/10 λεπτάκια στο X να θαυμάσω τα GFX.

Arcade ΑΑΑ εμπειρίες. Μπαίνεις - σκοτώνεις, την κάνεις για μπύρες.

Υποτίθεται ότι αυτό πρεσβεύει το console gaming αλλά να που γίναμε ταινιοθήκη, με το Push Marketing του ανταγωνισμού.

Μετά αποκαλούμε το Game Pass netflix του gaming και "τι κακό κάνει στο gaming", ενώ ο ανταγωνισμός σε λίγο θα στέλνει τα παιχνίδια του στο IMDB για review, με φθηνά σεναριάκια που ούτε το netflix θα τολμούσε να τα κάνει καν σειρά.

Τι όχι είπατε? 

https://twitter.com/Neil_Druckmann/status/117984306902317875

https://www.kotaku.co.uk/2019/10/04/cory-barlog-and-neil-druckman-not-mad-just-disappointed-as-video-game-writing-awards-cancelled

But but δεν μας αναγνωρίζουν ως story tellers. Μα δεν είναι η δουλειά σου αυτή wonnabe storry teller!!!! Δεν είσαι συγγραφέας.

Μια χαρά παίζαμε κάποτε από ότι θυμάμαι.

Για μένα τα story based παιχνίδια τελειώσανε στα xxxx Quest. Πολλά χρόνια τώρα.

Να μην γράψω για Loom και λοιπά monkey island. Κανένας δεν τα αγόρασε στις κονσόλες.

Αυτό είναι το επίπεδο.

Επεξ/σία από Inside X
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Inside X είπε

Αν ήταν στα 3 χρόνια παραγωγής θα έκραζα. Η τύπα πήγε με τον γκόμενο σε δική τους εταιρεία. 2 Things:

- To Game έχει τελειώσει όσον αφορά το Creative Direction κτλ. Τώρα είναι στην φάση optimize, compute κτλ...

- Τον ρόλο τον είχε ο Lee ούτως ή άλλως (Lead Producer).

- Η 343 με 500+ άτομα προσωπικό έχει σκασμό από ... "Directors".

- Αν μετά από 7 χρόνια η τελευταία της δουλειά ήταν το Halo 4 - καλά κάνανε και την στείλανε. Η σειρά για μένα σταμάτησε στο Reach.

No harm detected.

PS: Δεν θα ποστάρω την απάντηση του CM στο reddit, γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος. Είναι damage control για "damaged" άτομα.

Και κακώς απάντησε επίσημα, αν και το έκανε επειδή είχε προσωπική σχέση με τα πρόσωπα.

Προφανώς ισχυει, αλλά αλλο τοσο εχουμε ως δεδομένο, ένα κύμα αποχωρήσεων το τελευταίο διάστημα. Ο Ferguson αναζητεί την επόμενη περιπέτεια για παράδειγμα. Ιδωμεν

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostiger είπε

Προφανώς ισχυει, αλλά αλλο τοσο εχουμε ως δεδομένο, ένα κύμα αποχωρήσεων το τελευταίο διάστημα. Ο Ferguson αναζητεί την επόμενη περιπέτεια για παράδειγμα. Ιδωμεν

Δεν χρειάζεται να δεις τίποτα.

Το Game φτιάχνεται 5 χρόνια. O Lead είναι άλλος. To Game είναι έτοιμο.

Αν ο Creative Director την είχε κάνει στα 2~3 χρόνια, ναι εκεί θα έλεγα και εγώ WTF.

Επειδή σε νιώθω ναι θεωρώ ότι ξενέρωσε με το Battle Royale που θα έχει το Game και ότι φύγανε resources προς τα εκεί και όχι στο Single Player.

Δεν μου κάνει εντύπωση - ούτε θα έπρεπε να σου κάνει και εσένα ως έμπειρος.

Πήγε σε άλλη εταιρεία να την δει αφεντικό. Legit.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Inside X είπε

Πανέμορφα τα Gears. Blast from the past. Act 4 σε coop στο -S της αδελφής μου/10 λεπτάκια στο X να θαυμάσω τα GFX.

Arcade ΑΑΑ εμπειρίες. Μπαίνεις - σκοτώνεις, την κάνεις για μπύρες.

Υποτίθεται ότι αυτό πρεσβεύει το console gaming αλλά να που γίναμε ταινιοθήκη, με το Push Marketing του ανταγωνισμού.

Μετά αποκαλούμε το Game Pass netflix του gaming και "τι κακό κάνει στο gaming", ενώ ο ανταγωνισμός σε λίγο θα στέλνει τα παιχνίδια του στο IMDB για review, με φθηνά σεναριάκια που ούτε το netflix θα τολμούσε να τα κάνει καν σειρά.

Τι όχι είπατε? 

https://twitter.com/Neil_Druckmann/status/117984306902317875

https://www.kotaku.co.uk/2019/10/04/cory-barlog-and-neil-druckman-not-mad-just-disappointed-as-video-game-writing-awards-cancelled

But but δεν μας αναγνωρίζουν ως story tellers. Μα δεν είναι η δουλειά σου αυτή wonnabe storry teller!!!! Δεν είσαι συγγραφέας.

Μια χαρά παίζαμε κάποτε από ότι θυμάμαι.

Για μένα τα story based παιχνίδια τελειώσανε στα xxxx Quest. Πολλά χρόνια τώρα.

Να μην γράψω για Loom και λοιπά monkey island. Κανένας δεν τα αγόρασε στις κονσόλες.

Αυτό είναι το επίπεδο.

Δεν μπαίνουν ταμπέλες πουθενά και κ υριως αβασάνιστα. Εμένα δηλαδή που μου αρεσουν οι εμπειρίες που έχουν να προσφέρουν και τα 2 στρατόπεδα πρεπει να αισθάνομαι καπως ας πουμε; Double agent με την κακη εννοια; Gamer θα σου πω, αν θελεις τη γνωμη μου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostiger είπε

Δεν μπαίνουν ταμπέλες πουθενά και κ υριως αβασάνιστα. Εμένα δηλαδή που μου αρεσουν οι εμπειρίες που έχουν να προσφέρουν και τα 2 στρατόπεδα πρεπει να αισθάνομαι καπως ας πουμε; Double agent με την κακη εννοια; Gamer θα σου πω, αν θελεις τη γνωμη μου.

Κάθε άλλο.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν αρχίζει κάποιος να σχολιάζει αρνητικά τον άλλο "gamer" όσον αφορά τα γούστα του και επειδή το κάνει η εταιρεία που βγάζει το αγαπημένο του πλαστικό κουτί αυτό θέλει να το επιβάλλει στον άλλο, ότι δεν έχει ιστορία κλπ. κλπ. αστεία πράγματα.

Πράγματα που έχουμε συζητήσει δηλαδή.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Inside X είπε

Δεν χρειάζεται να δεις τίποτα.

Το Game φτιάχνεται 5 χρόνια. O Lead είναι άλλος. To Game είναι έτοιμο.

Αν ο Creative Director την είχε κάνει στα 2~3 χρόνια, ναι εκεί θα έλεγα και εγώ WTF.

Επειδή σε νιώθω ναι θεωρώ ότι ξενέρωσε με το Battle Royale που θα έχει το Game και ότι φύγανε resources προς τα εκεί και όχι στο Single Player.

Δεν μου κάνει εντύπωση - ούτε θα έπρεπε να σου κάνει και εσένα ως έμπειρος.

Πήγε σε άλλη εταιρεία να την δει αφεντικό. Legit.

Για να δούμε επιμενω. Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει πέσει βαρυ το φορτίο της αντιστροφής της κατάστασης σε ορισμένες πλάτες. Και είναι δεδομένο ότι το τμήμα βρέθηκε υπό πίεση.  Με οτι αυτό συνεπάγεται. 

Και ο Φιλ φαινεται πολυ σκληρός mo-fo. Είναι πολύ στιβαρή η λαβή του στο τιμόνι..  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostiger είπε

Για να δούμε επιμενω. Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει πέσει βαρυ το φορτίο της αντιστροφής της κατάστασης σε ορισμένες πλάτες. Και είναι δεδομένο ότι το τμήμα βρέθηκε υπό πίεση.  Με οτι αυτό συνεπάγεται. 

Ρεαλιστικά μιλώντας πάντα η 343i είναι too big to fail.

Και άντε δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο τι σκατά κάνουν - ε υπάρχει ο Spencer. Ναι είναι suit/executive αλλά είναι ο τύπος που θα ήταν αν ήμασταν εγώ και εσύ στην θέση του.

Να σου πω και κάτι διαφορετικό. Πήρες χαμπάρι τι προσλήψεις έκανε η The Initiave τώρα τελευταία? Την μισή Naughty Dog ξήλωσε όπως και άλλες high profile εταιρείες, της Sony. Ναι της Sony.

Επίσης στο carriers@microsoft, σηκώνεται ομάδα Support από senior engineers@programming για support στα 1st party.

Από C++ μέχρι asset creation και Azure. Μην ξεχνάμε και την εξαγορά του Git και ζητάνε εμπειρία σε source tools.

Μην κολλάς εδώ στο grand scheme of things.

Μέχρι και η Undead Labs με το State of Decay πάει για ΑΑΑ με τις προσλήψεις που έκανε τώρα.

 

Αν έφευγε ο Spencer αλά Layden θα κραύγαζα και εγώ /abandon ship!

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inside X είπε

Ρεαλιστικά μιλώντας πάντα η 343i είναι too big to fail.

Και άντε δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο τι σκατά κάνουν - ε υπάρχει ο Spencer. Ναι είναι suit/executive αλλά είναι ο τύπος που θα ήταν αν ήμασταν εγώ και εσύ στην θέση του.

Να σου πω και κάτι διαφορετικό. Πήρες χαμπάρι τι προσλήψεις έκανε η The Initiave τώρα τελευταία? Την μισή Naughty Dog ξήλωσε όπως και άλλες high profile εταιρείες, της Sony. Ναι της Sony.

Επίσης στο carriers@microsoft, σηκώνεται ομάδα Support από senior engineers@programming για support στα 1st party.

Από C++ μέχρι asset creation και Azure. Μην ξεχνάμε και την εξαγορά του Git και ζητάνε εμπειρία σε source tools.

Μην κολλάς εδώ στο grand scheme of things.

Μέχρι και η Undead Labs με το State of Decay πάει για ΑΑΑ με τις προσλήψεις που έκανε τώρα.

Αν έφευγε ο Spencer αλά Layden θα κραύγαζα και εγώ /abandon ship!

Απλά παρατηρώ με περιεργεια ετσι, γίνεται αντιληπτό θεωρώ.

Σε ό,τι αφορά στο Σπένσερ και πολυ καλα θα έκανες. Είναι πολύ περισσότερο προσωποπαγης η φάση (οσο κουλό και αν φανταζει με τα δισεκατομμύρια που παίζονται απο πισω) στο Xbox..

Αναρωτιέμαι δε ποτε και αν θα έρθει η δουλειά της Initiative στο προσκήνιο , αυτής της dream team που έχει συσταθεί χωρις να έχουμε μάθει κατι πολυ συγκεκριμένο για τη δράση της.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostiger είπε

Απλά παρατηρώ με περιεργεια ετσι, γίνεται αντιληπτό θεωρώ.

Σε ό,τι αφορά στο Σπένσερ και πολυ καλα θα έκανες. Είναι πολύ περισσότερο προσωποπαγης η φάση (οσο κουλό και αν φανταζει με τα δισεκατομμύρια που παίζονται απο πισω) στο Xbox..

Αναρωτιέμαι δε ποτε και αν θα έρθει η δουλειά της Initiative στο προσκήνιο , αυτής της dream team που έχει συσταθεί χωρις να έχουμε μάθει κατι πολυ συγκεκριμένο για τη δράση της.

Όχι μια χαρά κάνεις και αντιδράς.

Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ έχω καταλάβει τι ρόλο παίζει η "The Initiative".

Έχει μαζέψει την "αφρόκρεμα" κανονικά του game Development - δηλαδή μιλάμε για ονόματα - όχι μαλακίες και από εκεί και πέρα radio silence.

Κάτι ταξιδάκια κτλ είδαμε ως PR και από εκεί πέρα μούγκα.

Πάντως δεν είναι tech team στυλ ICE (tech team) ή VASG (για τους άσχετους coaltiion της Sony που ξερνάει assets, In company αντί για outsource , από το GoW και το HZD μέχρι το κάθε project του PSVR,  με τουλάχιστον 200 άτομα προσωπικό).

Θα φτιάξει game? 😶

Επεξ/σία από Inside X
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...