Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Viva Telephony πριν 2 χρόνια άφησε εκατοντάδες επαγγελματίες και εταιρείες στην κυριολεξία σύξυλους όταν σχεδόν εν μια νυχτί προχώρησε σε αύξηση 200% και μετά 400% στην ετήσια συνδρομή διατήρησης VoIP αριθμού, από 24€ σε 108€.

Πολλές εταιρείες βρήκαμε καταφύγιο στη Yuboto μεταφέροντας τους εταιρικούς μας αριθμούς όπου είχε ετήσιο πάγιο 12,60€. 

Σήμερα όμως αηδιασμένος διάβασα τυχαία την εξής ανακοίνωση (αφού δεν ειδοποιήσαν μέσω emails) στο http://www.yuboto-telephony.gr/voip-pricelist

Αναφορά σε κείμενο

 

Νέα Τιμολογιακή Πολιτική (αφορά μόνο την υπηρεσία της αριθμοδότησης).

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 1/7/2018, η εταιρεία μας θα προβεί σε αναθεώρηση των τιμών που αφορούν στην υπηρεσία της αριθμοδότησης. 
Συγκεκριμένα, η τιμή της παροχής Τηλεφωνικού Αριθμού Ελλάδας από 12,60€ / ανά έτος διαμορφώνεται στα 36,00€ / ανά έτος συμπεριλαμβανομένων του ΦΠΑ 24% και του Τέλους Συνδρομητών Σταθερής Τηλεφωνίας 5% του άρθρου 55 του Ν.4389/2016. 


Ακολούθως, η αναθεώρηση αυτή επηρεάζει όλα τα Πακέτα Σύνδεσης που περιλαμβάνουν Τηλεφωνικές Συνδέσεις, ενώ δεν επηρεάζει τις χρεώσεις χρόνου ομιλίας στις οποίες δεν υπάρχει καμία μεταβολή.

 


Ήτοι αύξηση 200%

Πλέον πρέπει κανένας επαγγελματίας ή ιδιώτης να μην ξαναεμπιστευτεί Ελληνική εταιρεία παροχής VoIP αριθμών αφού φαίνεται πως η συγκεκριμένη στρατηγική αποτελεί πάγια τακτική τους.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ο λόγος, εάν αφού κερδίζουν την εμπιστοσύνη μας μετά αποφασίζουν ότι θέλουν να μας διώξουν γιατί δεν τραβάει άλλο. Αν μη τι άλλο είναι άτιμο και σαφώς στη χώρα μας τόσο ο ΕΕΕΤ όσο η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή είναι ανύπαρκτη και δεν επιβάλλονται δεσμευτικές ανώτατες τιμές στους παρόχους. 

Παρόλα αυτά από περιέργεια θα στείλω μια αναφορά/ερώτημα να δω πως θα το αιτιολογήσουν καθώς είμαι σίγουρος ότι τους το επιτρέπουν.


Το highlight είναι πως η Yuboto προ GDPR μας βομβάρδιζε με άσχετες ενημερώσεις σχετικά με τα παγκόσμια βραβεία της κάθε 3 και λίγο, παρόλα αυτά δε λάβαμε ενημέρωση μέσω Email για τις παραπάνω αυξήσεις, προφανώς κρυφτήκαν πίσω από το GDPR για να αιτιολογήσουν τη μη αποστολή emails για κάτι τόσο σημαντικό όπως η αύξηση του 200% σε λίγες ημέρες.

.

Επεξ/σία από The King
Δημοσ.

H viva telephony από 24€ στο έκανε 108€ 

 

Οκ είναι πολλά.

 

Αλλά τώρα από 12.60€ στο πήγαν 36€ για ένα χρόνο. Ετήσια συνδρομή. Δεν νομίζω να είναι πολλά.... 

Πάντως αυτό που λες στα bold εφόσον δηλαδή δεν έστελναν μήνυμα να πουν ότι άλλαξε η τιμή κτλπ ενώ παλιά έστελναν συνέχεια,είναι μεγάλο λάθος τους.

 

Από εκεί κ πέρα κρίνεις αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην πιάτσα και αποφασίζεις τι θα κάνεις..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Αλλά τώρα από 12.60€ στο πήγαν 36€ για ένα χρόνο. Ετήσια συνδρομή. Δεν νομίζω να είναι πολλά.... 

Από εκεί κ πέρα κρίνεις αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην πιάτσα και αποφασίζεις τι θα κάνεις..

Για εταιρεία που παίρνουμε δέσμη 10 αριθμών για PBX σε hardware κέντρο είναι, για φοιτητή που θέλει απλά να έχει το νουμερό του για να κάνει το κομμάτι του ίσως δεν είναι αν και σίγουρα το μεγαλύτερο ποσοστό είναι επαγγελματίες ή εταιρικοί πελάτες.

Αλλά το θέμα είναι πως η αύξηση δε θα σταματήσει εκεί καθώς η Viva το αύξησε σταδιακά μέσα σε λιγότερο από χρόνο, από 200+% στο 400+% και επίσης δε γίνεται να ξεκινάμε με μια συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική και μετά να πρέπει να κάνουμε τένις τους αριθμούς, υπάρχουν έξοδα νέων ρυθμίσεων, κέντρων, φαξ, διακοπής επικοινωνιών για μετάβαση.

Σαφώς οι αυξήσεις πάντα υπάρχουν σε όλα, αλλά σε λογικά πλαίσια.

Δε νομίζω να σταματήσει εκεί, και γιατί το νομίζω άλλωστε.

Μάλλον καλύτερα μέσω ΟΤΕ και ας κοστίζει παραπάνω, τουλάχιστον θα γνωρίζουμε το ετήσιο budget που πρέπει να διαθέτουμε +/- 10%.

Επεξ/σία από The King
Δημοσ.

Ουτε κι εμένα μου άρεσε αυτή η ξαφνική αύξηση. Βέβαια δεν χρησιμοποιώ το νούμερο επαγγελματικά (ουτε PBX ουτε τηλεφωνητές κτλ) που σημαίνει πως λίγο πριν την αυξηση πρόλαβα κι έκανα την 12μηνη ανανέωση με 12,6€.
Τα 36€ για 12μηνη χρήση σε ιδιώτη δεν ειναι ενα αστρονομικό ποσό, ωστόσο προκαλεί κλονισμό στην εμπιστοσύνη προς την εταιρία και προσωπικά δεν εχω δει κάποια αλλαγή στις παρεχόμενες υπηρεσίες (πχ να μπορώ να εναλλάσσω voice <-> fax) ωστε να δικαιολογήσω αυτήν την αύξηση.
Το τελευταίο είναι ενας σοβαρός λόγος μετά το 12μηνο να μεταπηδήσω σε omnivoice που ειναι πιο ευέλικτη και φθηνή.

Ελεύθερη κι ανοιχτή αγορά έχουμε, η εταιρία μπορεί να κάνει ό,τι αυξησεις επιθυμεί, με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα. Νέος εδώ είδα το post σχετικά με την Yuboto και είπα να κάνω και εγώ ένα σχόλιο. Είμαι πελάτης τους από το 2014 με έξι αριθμούς που πληρώνω κάθε χρόνο επί 4 χρόνια 12 ευρώ.  Χωρίς καμία αύξηση όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς καμία μειωση στην ποιότητα και στην υποστήριξη. Να τα λέμε και αυτά. Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα με τα 36 ευρώ, από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι λυπήθηκα κιόλας. Παρόλα αυτά εγώ λόγω ανανέωσης κάποιων αριθμών μου μέσα στον Ιούλιο, έλαβα ενημέρωση μέσω email σχετικά. Η τοποθέτησή τους ήταν εξαιρετικά ευγενική αλλά και εξαιρετικά ξεκάθαρη: "Η Yuboto - μου είπαν - έχει αποφασίσει στρατηγικά για τους Β2Β πελάτες της, να μην είναι η φθηνότερη αλλά να είναι η καλύτερη". Και δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι η καλύτερη. Αν μη τι άλλο, η τεχνική τους υποστήριξη είναι 24/7/365 ενώ κάθε πελάτης σε επίπεδο B2Β έχει τον δικό του σύμβουλο σε απόσταση... κινητού τηλεφώνου. Σάββατο και Κυριακή και πιστέψτε με... δεν έχει χρειαστεί ποτέ. Και αυτό είναι σημαντικό αν είσαι σοβαρός επαγγελματίας. Ξέρετε πολλές εταιρείες να το κάνουν αυτό με 12 ή με 36 ευρώ το χρόνο; Κάποια στιγμή στην Ελλάδα θα πρέπει το καλό να πληρώνεται και 36 ευρώ για εμπορική χρήση σε σχέση μόνο με τα άπαξ 60άρια των άλλων παρόχων.. εντάξει... μην τρελαθούμε κιόλας! Για εμένα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Γιατί η ποιότητα στην φωνή όταν δουλεύω... δεν είναι προς διαβούλευση. Τώρα σε ότι δεν έστειλαν μαζική ενημέρωση, οκ ρε παιδιά, ποιος στέλνει μαζικά για τέτοια θέματα; Πάντως η Yuboto είναι η μόνη επιχείρηση που εκτός προσφορών, πάντα δίνει το κάτι παραπάνω στον πελάτη. Σπάνια στις αγορές χρόνου ομιλίας δεν δίνει κάτι σαν δώρο. Δεν είναι λίγο. Δείχνει ευθύνη, δείχνει σεβασμό. Πείτε μου έναν που δίνει δωρεάν χρόνο ομιλίας free σε πελάτες να παω και εγώ... Και δείχνει και στόφα ανθρώπων. Και εντάξει, μπορεί να μην είναι οι πιο φθηνοί – πλέον – (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχουν φθηνότεροι και αξιόπιστοι) αλλά είναι οι καλύτεροι και σύμφωνα με την δική μου τετραετή εμπειρία... οι πλέον αξιόπιστοι.
ΜΦΧ στους φίλους του forum

A

Επεξ/σία από andymcdougle
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, andymcdougle είπε

Καλησπέρα στην παρέα. Νέος εδώ είδα το post σχετικά με την Yuboto και είπα να κάνω και εγώ ένα σχόλιο. Είμαι πελάτης τους από το 2014 με έξι αριθμούς που πληρώνω κάθε χρόνο επί 4 χρόνια 12 ευρώ.  Χωρίς καμία αύξηση όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς καμία μειωση στην ποιότητα και στην υποστήριξη. Να τα λέμε και αυτά. Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα με τα 36 ευρώ, από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι λυπήθηκα κιόλας. Παρόλα αυτά εγώ λόγω ανανέωσης κάποιων αριθμών μου μέσα στον Ιούλιο, έλαβα ενημέρωση μέσω email σχετικά. Η τοποθέτησή τους ήταν εξαιρετικά ευγενική αλλά και εξαιρετικά ξεκάθαρη: "Η Yuboto - μου είπαν - έχει αποφασίσει στρατηγικά για τους Β2Β πελάτες της, να μην είναι η φθηνότερη αλλά να είναι η καλύτερη". Και δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι η καλύτερη. Αν μη τι άλλο, η τεχνική τους υποστήριξη είναι 24/7/365 ενώ κάθε πελάτης σε επίπεδο B2Β έχει τον δικό του σύμβουλο σε απόσταση... κινητού τηλεφώνου. Σάββατο και Κυριακή και πιστέψτε με... δεν έχει χρειαστεί ποτέ. Και αυτό είναι σημαντικό αν είσαι σοβαρός επαγγελματίας. Ξέρετε πολλές εταιρείες να το κάνουν αυτό με 12 ή με 36 ευρώ το χρόνο; Κάποια στιγμή στην Ελλάδα θα πρέπει το καλό να πληρώνεται και 36 ευρώ για εμπορική χρήση σε σχέση μόνο με τα άπαξ 60άρια των άλλων παρόχων.. εντάξει... μην τρελαθούμε κιόλας! Για εμένα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Γιατί η ποιότητα στην φωνή όταν δουλεύω... δεν είναι προς διαβούλευση. Τώρα σε ότι δεν έστειλαν μαζική ενημέρωση, οκ ρε παιδιά, ποιος στέλνει μαζικά για τέτοια θέματα; Πάντως η Yuboto είναι η μόνη επιχείρηση που εκτός προσφορών, πάντα δίνει το κάτι παραπάνω στον πελάτη. Σπάνια στις αγορές χρόνου ομιλίας δεν δίνει κάτι σαν δώρο. Δεν είναι λίγο. Δείχνει ευθύνη, δείχνει σεβασμό. Πείτε μου έναν που δίνει δωρεάν χρόνο ομιλίας free σε πελάτες να παω και εγώ... Και δείχνει και στόφα ανθρώπων. Και εντάξει, μπορεί να μην είναι οι πιο φθηνοί – πλέον – (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχουν φθηνότεροι και αξιόπιστοι) αλλά είναι οι καλύτεροι και σύμφωνα με την δική μου τετραετή εμπειρία... οι πλέον αξιόπιστοι.
ΜΦΧ στους φίλους του forum

A

Εγω σαν σκεπτικος θα πω οτι μου κανει Μεγαλη εντυπωση που το πρωτο σου κιολας μυνημα ηταν προς υπερασπιση της Yuboto και της καθε Yuboto.

Επισης επειδη στο Ελλαντα δεν στελνουν μαζικες ενημερωσεις οι περισσοτεροι δεν το κανει σωστο, ισα ισα.

Απο εκει και περα εγω ειμαι της παλιας σχολης απλα μου εκανε εντυπωση η υπερασπιση σου και ειπα να πω την γνωμη μου.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εγω σαν σκεπτικος θα πω οτι μου κανει Μεγαλη εντυπωση που το πρωτο σου κιολας μυνημα ηταν προς υπερασπιση της Yuboto και της καθε Yuboto.

Επισης επειδη στο Ελλαντα δεν στελνουν μαζικες ενημερωσεις οι περισσοτεροι δεν το κανει σωστο, ισα ισα.

Απο εκει και περα εγω ειμαι της παλιας σχολης απλα μου εκανε εντυπωση η υπερασπιση σου και ειπα να πω την γνωμη μου.

Μα γιατί είσαι καχύποπτος και νομίζεις οτι είναι από την εταιρεία και προσπαθεί να μπαλώσει την αρνητική εικόνα;

Είναι συνηθες φαινόμενο να γινονται εγγραφές με άμμεσο πρώτο μήνυμα, υπεράσπιση κάποιας εταιρείας ή μαγαζιου. Απορώ γιατί εισαι καχύποπτος...

ontopic : Καμια ελληνική εταιρεία τηλεπ/νων δεν κάνει mass email για αλλαγές, αλλά τις βάζουν σαν ανακοινωση κάπου στο site τους με περιθώριο 30 ημερών για υπαναχώρηση σύμβασης (30 ημέρες που συνήθως έχουν περάσει όταν ερθει ο λογαριασμός στο σπιτι)

  • Like 3
Δημοσ.
9 ώρες πριν, andymcdougle είπε

..... Και δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι η καλύτερη.....

... είναι οι καλύτεροι και σύμφωνα με την δική μου τετραετή εμπειρία... οι πλέον αξιόπιστοι...

Ποιούς άλλους έχεις δοκιμάσει δηλαδή?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, turbat0s είπε

Ποιούς άλλους έχεις δοκιμάσει δηλαδή?

καλησπέρα, παιδιά από λίγο έως πολύ έχω δοκιμάσει από την παλιά lannet έως viva, modulus κλπ. εντάξει δεν  μιλάμε γα πριν το 2010 που ούτως ή άλλως δεν έπαιζαν λόγω dial up. Σε ότι αφορά στα τελευταία χρόνια και η viva είχε εξαιρετική ποιότητα. Με τους άλλους είχα θέματα. Η μάλλον δεν είχα κάποιον να μιλήσω αν είχα θέματα.  Δύσκολο πολύ αυτό.

14 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω σαν σκεπτικος θα πω οτι μου κανει Μεγαλη εντυπωση που το πρωτο σου κιολας μυνημα ηταν προς υπερασπιση της Yuboto και της καθε Yuboto.

Επισης επειδη στο Ελλαντα δεν στελνουν μαζικες ενημερωσεις οι περισσοτεροι δεν το κανει σωστο, ισα ισα.

Απο εκει και περα εγω ειμαι της παλιας σχολης απλα μου εκανε εντυπωση η υπερασπιση σου και ειπα να πω την γνωμη μου.

Συγνώμη για την υπεράσπιση. Γνωρίζω ότι στις μέρες μας ο καλός λόγος δεν ακούγεται. Αλλά αυτό ήθελα να καταθέσω ρε παιδιά. Σόρρυ που το χάλασα.

14 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω σαν σκεπτικος θα πω οτι μου κανει Μεγαλη εντυπωση που το πρωτο σου κιολας μυνημα ηταν προς υπερασπιση της Yuboto και της καθε Yuboto.

Επισης επειδη στο Ελλαντα δεν στελνουν μαζικες ενημερωσεις οι περισσοτεροι δεν το κανει σωστο, ισα ισα.

Απο εκει και περα εγω ειμαι της παλιας σχολης απλα μου εκανε εντυπωση η υπερασπιση σου και ειπα να πω την γνωμη μου.

Πιο παλιάς σχολής από εμένα που έχω περάσει τα 50????

 

Δημοσ.

Είμαι πελάτης της Yuboto 3,5 χρόνια περίπου με δυο συνδέσεις από τις αρχές του 2015. Χρησιμοποιώ την υπηρεσία κυρίως για κλήσεις σε ΗΠΑ / Καναδά / Κύπρο

Το Δεκέμβριο του 2015 κατάλαβα εκ των υστέρων ότι είχαν αυξηθεί οι χρεώσεις σε προορισμούς του εξωτερικού (2 και 3 φορές πάνω) χωρίς καμία ανακοίνωση είτε με email -είτε στο site

Παραθέτω το σύνδεσμο με την ανάρτηση που είχα κάνει στο θέμα "αντιπροσφορές"

https://www.insomnia.gr/forums/topic/433520-το-topic-των-αντιπροσφορών/?do=findComment&comment=54463481

Και φυσικά συνέχιζαν -και ακόμα συνεχίζουν- να στέλνουν αλλεπάλληλα μηνύματα για το πόσο καλή εταιρεία είναι, τις διακρίσεις τους κ.τ.λ.

Οπότε δεν μπορώ να πω ότι έπεσα από τα σύννεφα με την τελευταία τους κίνησή γιατί έπαψα να τους θεωρώ αξιόπιστους εδώ και καιρό.

Σαν υπηρεσία είναι καλή, οι τιμές μπορεί να είναι ακόμη ανταγωνιστικές αλλά δεν θα περιμένω να τριτώσει το κακό.

 

 

ro45N9e.png

Δημοσ.
Στις 11/6/2018 στις 8:41 ΜΜ, _filippos_ είπε

Ελεύθερη κι ανοιχτή αγορά έχουμε, η εταιρία μπορεί να κάνει ό,τι αυξησεις επιθυμεί, με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Όταν έχουμε να κάνουμε με ολιγοπώλειο ή μονοπώλειο δεν θα πρέπει να μπορούν να κάνουν όση αύξηση θέλουν. Αλλά όπως είπε ο The King "τόσο ο ΕΕΕΤ όσο η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή είναι ανύπαρκτη".

Αναφορά σε κείμενο

Δύο εξέχοντες Καναδοί συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση οφείλει κατά καιρούς να παρεμβαίνει ώστε να διασφαλίσει τον ανταγωνισμό σε μεγάλες και σημαντικές βιομηχανίες. Η Ναόμι Κλάιν περιγράφει περίπου αυτό στο έργο της «Το δόγμα του σοκ» και ο John Ralston Saul το καταδεικνύει πιο χιουμοριστικά μέσα από διάφορα παραδείγματα στο «Η Κατάρρευση της Παγκοσμιοποίησης και η Επανίδρυση του Κόσμου». Αν και οι υποστηρικτές της ελεύθερης αγοράς υποστηρίζουν ότι μόνον η ελεύθερη αγορά μπορεί να δημιουργήσει υγιή ανταγωνισμό και ως εκ τούτου περισσότερο επιχειρείν και λογικές τιμές, οι αντίπαλοι λένε ότι η ελεύθερη αγορά στην πιο καθαρή της μορφή μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο. Σύμφωνα με την Κλάιν και τον Ράλστον, η συγχώνευση μικρότερων εταιριών σε γιγάντιες εταιρίες ή η ιδιωτικοποίηση των κρατικών βιομηχανιών και των εθνικών περιουσιακών στοιχείων συχνά οδηγούν σε μονοπώλια (ή ολιγοπώλια) οπότε απαιτείται κυβερνητική παρέμβαση για να ωθήσει τον ανταγωνισμό και τις λογικές τιμές.

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, randomcat είπε

Όταν έχουμε να κάνουμε με ολιγοπώλειο ή μονοπώλειο δεν θα πρέπει να μπορούν να κάνουν όση αύξηση θέλουν. Αλλά όπως είπε ο The King "τόσο ο ΕΕΕΤ όσο η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή είναι ανύπαρκτη".

Μην τους λες ανυπαρκτους...Μια χαρα σταματησαν τον ΟΤΕ οταν πριν χρονια πηγε να ριξει τις τιμες με την δικαιολογια πως θα εκλεινε η Forthnet μαζι με αλλες αφου δεν θα μπορουσαν να επιβιωσουν ετσι και θα ηταν μονοπωλειο..... (χαμηλοτερες τιμες ο ΟΤΕ θα σημαινε χαμηλοτερες τιμες και για εκεινους και στο τελος με τι θα πληρωναν μισθους πχ;)......

Δημοσ.

6 και πλέον χρόνια σε VoIP στην Cyta και οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες. Με δύο γραμμές, δύο νούμερα, εφαρμογή σε 3 smartphone για να παίρνεις μαζί σου το νούμερο, και 50Mbps καθαρά στα 55€/μήνα χωρίς κρυφές χρεώσεις.

Ο ΟΤΕ με είχε πεθάνει, όπως συνηθίζεται με αυτές τις αυθαίρετες αυξήσεις. Πριν μερικούς μήνες έστειλα καταγγελία στην Προστασία Καταναλωτή, γιατί η Wind αυθαίρετα πήγε το πάγιο από 21€ σε 23€.

...Όλα επανήλθαν στην τάξη τους όπως τα είχαμε συμφωνήσει.

Δημοσ.

Και εμένα δε μου άρεσε αυτη η συμπεριφορά, ειδικά όπως λέτε πόσο με είχε πρήξει με πόσα βραβεία αγόραζε (εε συγνώμη, κέρδιζε) κάθε 3 και λίγο.

Εναλλακτικές λοιπόν, της Yuboto, σε άλλες εταιρείες, υπάρχουν;  Ή ακριβώς επειδή το ξέρουν κάνουν ό,τι θέλουν;

Δημοσ.

Εγώ πήγα στην omnivoice.eu με την προσφορά που είχε για δωρεάν φορητοτητα. 3€ το 6 μηνο είναι η χρέωση για τον αριθμό, ποιότητα πολύ καλή δεν κατάλαβα καμία διαφορά σε σχέση με yuboto.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...