Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 "Ντα Βιντσάκο"... Τι να πει κανείς... Εν πάση περιπτώσει, για τους υπόλοιπους που θέλουν να μάθουν: Όλη αυτή η θεωρία την οποία υποτίθεται πως το μέλος κατάλαβε από μόνο του, κυκλοφορεί εδώ και χρόνια σε διάφορα "αρχαιοελληνικά"/"αποκαλυπτικά" ιστολόγια. Παραδείγματα, εδώ, εδώ κι εδώ. Πρώτη παρατήρηση, ευκολότατα διασταυρούμενη: παντού έχουμε αντιγραφή του ίδιου κειμένου, το οποίο ξεκινά με τις κλασικές σαχλαμάρες περί "κάποιων" που μας "κρύβουν γνώση" και δεν θέλουν να ξέρουμε. Ποιοι είναι αυτοί οι κάποιοι, προφανώς, όπως σε κάθε καλή θεωρία συνομωσίας, δεν κατονομάζεται πουθενά. Ας καλύψει την αντωνυμία ο κάθε συνομωσιολόγος με τη δική του προτίμηση. Δεύτερη παρατήρηση, πέρα από μια "ομοιότητα" στην απεικόνιση, δεν υπάρχει σε κανένα από αυτά τα ιστολόγια η παραμικρή απόδειξη πως ο "Ντα Βιντσάκος" αντέγραψε το οτιδήποτε. Απλά, αυθαίρετοι ισχυρισμοί. Η προέλευση του "Ανθρώπου του Βιτρούβιου" είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, o Ντα Βίντσι τον παραμικρό δισταγμό δεν είχε να αναγνωρίσει το ποιος τον ενέπνευσε, είναι άλλωστε και στον τίτλο του έργου αυτή η πληροφορία: Le proporzioni del corpo umano secondo Vitruvio δηλαδή "Οι διαστάσεις του ανθρωπίνου σώματος σύμφωνα με το Βιτρούβιο". Μάλιστα ακόμη και αυτά τα ιστολόγια, μέσα στη θλιβερή σύγχυσή τους, αναφέρουν αναλυτικά τι έγραψε ο Βιτρούβιος και πώς το αποτύπωσε ο Ντα Βίντσι. Πουθενά δεν προκύπτει η οποιαδήποτε σχέση ενός μύθου (φαιδρού μέσα στην αμετροέπειά του, ο Δίας που συνουσιάστηκε με ό,τι κινούταν, ενίοτε και με μορφή ζώου, εθίγη που κάποιος γύρισε να κοιτάξει την Ήρα, την οποία είχε φροντίσει ο ίδιος να μετατρέψει σε τάρανδο με τις διαρκείς απιστίες του, για να μη σχολιάσουμε καν την εξ αρχής αλλοπρόσαλλη απόφασή του να χορηγήσει άσυλο σε ένα φονιά γιατί... έτσι). Το πρόβλημα σε αυτά τα ιστολόγια είναι πως ξεκινούν με μια θεωρία ("Κάτι μας κρύβουν, ο Ντα Βίντσι αντέγραψε") και μετά πασχίζουν να χωρέσουν σε αυτή τη θεωρία τα διάφορα στοιχεία (σιγά τα στοιχεία, ευρύτατα διαθέσιμες εικόνες και πληροφορίες είναι) που μαζεύουν από εδώ και από εκεί. Εξ ου και η αναφορά στη Χίλντεγκαρτν φον Μπίνγκεν, "ο παγκόσμιος άνθρωπος" της οποίας παντελώς αυθαίρετα χαρακτηρίζεται ως "πηγή έμπνευσης" για το έργο του Ντα Βίντσι. Γιατί είναι πηγή έμπνευσης; Γιατί το λέει το ιστολόγιο που αντιγράφουν τα υπόλοιπα ιστολόγια. Κι έτσι, όπως δυστυχώς συχνά συμβαίνει στο διαδίκτυο, δημιουργείται μια "μάζα πηγών", που στην ουσία είναι στείρες αντιγραφές ή κοπτοραπτική ενός άρθρου. Και κάπως έτσι, οι τύποι που βίασαν την ιστορία του Περικλή ορθά κι ανάποδα για να τη στριμώξουν σε μια κλασική συνομωσιολογική παπάντζα για κάτι μασκοφόρους που κινούν τα νήματα, μετατρέπονται σε ανθρώπους που "γνωρίζουν πολλά", επειδή σκάρωσαν άλλον έναν αχταρμά με τον Ιξίωνα και το έργο του Ντα Βίντσι. 4 2
ChrisN.S. Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 συγνώμη δηλαδή στο θέμα του Doom: Eternal θα πρέπει να αρχίσουμε να (αμπελο)φιλοσοφούμε για τα δαιμόνια, την κόλαση και τον παράδεισο; 1
DEADLAZARUS Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Αντί να συζητήσουμε για το παιχνίδι, διαβάζουμε αστήρικτες (είμαι εξαιρετικά ήπιος) θεωρίες για Ντα Βιντσάκους (ήμαρτον) και λοιπά διαβόλια και τριβόλια. Δεν είναι δυνατόν να παραπληροφορεί το συγκεκριμένο μέλος, παρουσιάζοντας δήθεν ιστορικά στοιχεία, όσους συμμετέχουν σε τούτο το νήμα. Οκ, του αρέσει το παιχνίδι, το θεωρεί το καλύτερο όλων των εποχών, ζει γι' αυτό. Σεβαστό ως ένα βαθμό (αρκεί να μην ξεφεύγουμε). Τα μαθήματα ''ιστορίας'' τι εξυπηρετούν; Ένα παιχνίδι (επαναλαμβάνω, ένα παιχνίδι, τίποτα παραπάνω) έχει μετατραπεί σε όχημα έκφρασης ευσεβών πόθων γύρω από την ελληνική μυθολογία και ιστορία; Είναι υποχρεωμένοι οι συμμετέχοντες να διαβάζουν έναν αχταρμά από λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου; Η αναζήτηση της ιστορικής διαδρομής και η τυχόν σύνδεσή της με μυθολογικές αναφορές είναι μια εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία, η οποία δεν μπορεί να εξαντλείται αβασάνιστα σε θεωρήσεις τύπου ''μα όλα από εμάς τα πήραν οι ξένοι, πόσες μπανάνες έτρωγαν πια; Τι μας κρύβουν; Ποιον αντέγραψε ο Ντα Βιντσάκος; Ήταν η Μόνα Λίζα Ελληνίδα;'' Λίγη αυτοσυγκράτηση και λίγος αυτοπεριορισμός δεν θα έβλαπταν. Δεν θα μάθουμε ιστορία από την Ubisoft. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από DEADLAZARUS 4 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 29 minutes ago, DEADLAZARUS said: Αντί να συζητήσουμε για το παιχνίδι Εντάξει πόσο ακόμα να συζητήσει κάποιος μετά από 164 σελίδες και 1.5 χρόνο μετά την κυκλοφορία του? 1
Arkin Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Thresh είπε Εντάξει πόσο ακόμα να συζητήσει κάποιος μετά από 164 σελίδες και 1.5 χρόνο μετά την κυκλοφορία του? Πολλοι το αγορασαμε τωρα τελευταια οποτε δεν ειναι κακη η συζητηση πανω στους μηχανισμους gameplay γραφικα του παιχνιδιου. Επισης οποιος ψαχνει να μαθει για την αρχαια Ελλαδα και την ιστορια της οι εγκυκλοπαιδειες ειναι ατελειωτες δεν θα την μαθει μεσα απο ενα παιχνιδι της ubisoft. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από Arkin
seithan Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 13 hours ago, Snoob said: 1) "Ντα Βιντσάκο"... 2. α) Η προέλευση του "Ανθρώπου του Βιτρούβιου" είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, o Ντα Βίντσι τον παραμικρό δισταγμό δεν είχε να αναγνωρίσει το ποιος τον ενέπνευσε, είναι άλλωστε και στον τίτλο του έργου αυτή η πληροφορία: Le proporzioni del corpo umano secondo Vitruvio δηλαδή "Οι διαστάσεις του ανθρωπίνου σώματος σύμφωνα με το Βιτρούβιο". β) Εξ ου και η αναφορά στη Χίλντεγκαρτν φον Μπίνγκεν, "ο παγκόσμιος άνθρωπος" της οποίας παντελώς αυθαίρετα χαρακτηρίζεται ως "πηγή έμπνευσης" για το έργο του Ντα Βίντσι. Γ 1) Τουλάχιστον, δεν τον αποκάλεσε "Ντα Βιτζιόζο" 2) Φάσκεις και αντιφάσκεις ή κάτι εγώ δεν καταλαβαίνω;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνεις, είναι σαφέστατο αυτό που έγραψα. Πουθενά πλην ορισμένων (με επιλογή αναπαραστάσεων, δεν φέρνουν όλα τα αρχαία αγγεία σε κάτι που θυμίζει "Βιτρούβιο") δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να δείχνει ότι οι (ασύμμετρες) απεικονίσεις είτε από την αρχαιότητα, είτε από μια μοναχή που έβλεπε χριστιανικά "οράματα" έχουν την όποι ασχέση με το έργο του Ντα Βίντσι. 1
Coscas Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 12 hours ago, Arkin said: Πολλοι το αγορασαμε τωρα τελευταια οποτε δεν ειναι κακη η συζητηση πανω στους μηχανισμους gameplay γραφικα του παιχνιδιου. Επισης οποιος ψαχνει να μαθει για την αρχαια Ελλαδα και την ιστορια της οι εγκυκλοπαιδειες ειναι ατελειωτες δεν θα την μαθει μεσα απο ενα παιχνιδι της ubisoft. Αγαπητέ, σε πληροφορώ ότι έχω την 12τομη Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθερουδάκη (έκδοση του 1924 με συμπλήρωμα μέχρι το 1963) από τότε που γεννήθηκα. Ο πατέρας μου ήταν φανατικός βιβλιολάτρης και εκτός άλλων βιβλίων, την είχε αγοράσει γιά να μπορώ να παραθέτω στο σχολείο κείμενα που δεν υπήρχαν στα βιβλία. Οπως και πράγματι έκανα, βελτιώνοντας κατά πολύ τους βαθμούς μου Την έχω ξεψαχνίσει σχεδόν όλη (που λέει ο λόγος, γιατί είναι ανεξάντλητη) Υπάρχουν θέματα στο web, που μερικά, μόνο εγώ έχω αναρτήσει παρμένα από την Ελευθερουδάκη (Αιγίμιος, Επίζηλος, Επιμενίδης, κλπ ) Σε πληροφορώ, ότι εάν τα βάλω εδώ, το Odyssey θα σου φανεί υπερβολικά συντηρητικό ως προς την "φαντασία" Τώρα, τους άλλους χαρακτηρισμούς κάποιων περί "αμπελοφιλοσοφιών" κλπ, όταν παρατίθενται ιστορικά στοιχεία, το αφήνω να κριθεί από αυτούς που είναι σε θέση να τα διασταυρώνουν Υ.Γ Wiki: https://fr.wikipedia.org/wiki/Hildegarde_de_Bingen A principle of universal analogy makes Man a small world in the big ( microcosm in the macrocosm ). Man is the mirror of the world which he reflects through the organization of his body. In one of his manuscripts, kept in Lucca , we find the miniatureopposite, representing a man with outstretched arms in a circle (receiving all cosmic influences), whose drawing will be modernized by Leonardo da Vinci in the Man of Vitruve Ευχαριστώ Επεξ/σία 10 Μαΐου 2020 από Coscas 2
sozz Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, DEADLAZARUS είπε θεωρίες για Ντα Βιντσάκους η οποία δεν μπορεί να εξαντλείται αβασάνιστα σε θεωρήσεις τύπου ''μα όλα από εμάς τα πήραν οι ξένοι πρωτον πανω στην βιασυνη του να γραψει μπερδεψε το ονομα του...Ντα Βιντσακης ηταν το κανονικο του ονομα και προερχεται απο εναν κρητικο απο την αγια βαρβαρα που ειχε παντρευτει μια ρωσιδα εξου Βιντσακης και Ντα και επειδη ηταν καλλιτεχνηςτο αλλαξε!!! και δευτερον δεν εχω καταλαβει το προβλημα σου με την κρητη!!! και εμεις στην ελλαδα ανηκουμε!!! Επεξ/σία 10 Μαΐου 2020 από sozz
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Το ότι καθόμαστε ακόμη και συγκρίνουμε ένα σαδιστικό βασανιστήριο με μία από τις κλασικότερες εκφάνσεις της ελευθερίας του ανθρώπου, πραγματικά με ξεπερνά. Κι όλα αυτά, με αφετηρία μια σαχλαμάρα των καθ' έξιν και επάγγελμα βιαστών κάθε ιστορίας και μυθολογίας που είχε την ατυχία να πέσει στα χέρια τους. Πάω τώρα να διαβάσω για το πώς κάτι μασκοφόροι φάγανε τον Περικλή στον Παρθενώνα. Τάχα μου λοιμός και πράσινα άλογα. Τι μας κρύβουν τα μεγάλα συμφέροντα; Γρηγορείτε, Συνέλληνεc! 1
Coscas Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μάλιστα...Ο Ντα Βιντσάκος (ή Ντα Βιντσάκης κατά άλλους ή Ντα Βιντσίδης κατά πολλούς) , αντέγραψε/αποτύπωσε τον Βιτρούβιο, ο οποίος στην ουσία αντέγραφε Ερμογένη...(ο Βιτρούβιος ολοκλήρωσε τα Δέκα Βιβλία Αρχιτεκτονικής χρησιμοποιώντας πληθώρα πηγών, κυρίως ελληνικών, όπως θεωρητικά κείμενα Ελλήνων αρχιτεκτόνων μεταξύ των οποίων και ο Ερμογένης) Τυγχάνει να έχω τελειώσει Σχολή Σκηνογραφίας και το πρώτο που μαθαίναμε ήταν ότι οι Αρχαίοι Ελληνες στην αξεπέραστη Τέχνη τους, χρησιμοποιούσαν τους κανόνες των αναλογιών στις οποίες βασίστηκε ο Βιτρούβιος. Υπάρχει ο Πραξιτέλειος κανόνας αναλογιών, όπως και πάμπολλοι άλλοι (Πολύκλειτου κλπ). Οπότε, ο Βιτρούβιος και κατ' επέκτασιν ο Ντα Βίντσι, δεν έχουν να προσθέσουν τπτ. Απλά, συνεχίζουν την Αρχαία Ελληνική Τέχνη βασιζόμενοι σε αυτήν. Και η οποία Ελληνική Τέχνη, γνώριζε τα παντα γιά τους κανόνες των αναλογιών. Ισως και κάτι παραπάνω Στη σχολή Σκηνογραφίας, είχαμε καταπληκτικούς δασκάλους (Σπύρο Κουκουλομάτη αν ξέρουν μερικοί, κλπ), εξετάστηκα και πήρα άριστα σε αναλύσεις πινάκων Μιχαήλ Αγγέλου και Ελ Γκρέκο. Και φυσικά διδάχτηκα Ντα Βίντσι Εννοείται ότι σέβομαι και ευχαριστώ τον Ντα Βίντσι (τον λέω Ντα Βιντσάκο χαϊδευτικά) και όλους τους Αναγεννησιακούς καλλιτέχνες που αναβίωσαν την Αρχαία Ελλάδα και μας έβγαλαν απο τον σκοταδισμό του Μεσαίωνα , αλλά δεν θα μείνω και έκθαμβος με τις "πρωτοπορίες" τους. Μετά τους Ελληνες, ΔΕΝ υπήρξε τπτ που να μην το είχαν πεί και κάνει (ρήσεις Σίλερ, Γκαίτε, κλπ) Και αν θέλω εφευρέτες, θα πάω στον Ηρωνα τον Αλεξανδρέα που θεωρείται ο μεγαλύτερος εφευρέτης όλων των εποχών (και ως προς τον αριθμό των εφευρέσεων) Τώρα, ως προς την μαγεία και την ακρίβεια του Odyssey, έψαξα να δω ποιά είναι αυτή η Juno (δεν την ήξερα). Είναι η Ήρα στην Ρωμαϊκή εκδοχή. Πέφτω σε μία τοιχογραφία της Πομπηϊας που έχει και την "Juno" και τον τροχό του Ιξίωνα. Βλέπουμε και τον Ερμή με το κηρύκειο Γιά όσους δεν το ξέρουν, το Staff οf Hermes Trismegistus (αυτό είχα μέχρι το τέλος σαν όπλο), είναι ακριβώς το κηρύκειο Δείτε ομοιότητα: Η νεότερη (πιο διαδεδομένη στη Δύση) μορφή του κηρυκείου Assassin's Creed Odyssey - Staff of Hermes Trismegistus Βλέπουμε στην απεικόνιση της Οικίας των Βέττι στην Πομπηϊα, να αναπαρίσταται ο Ερμής κρατώνταςτο κηρύκειο, αριστερά ο Ιξίωνας στον Τροχό, η Juno (Ηρα) στον θρόνο, ο Ηφαιστος πάνω από τον Τροχό του Ιξίωνα, στα πόδια της Juno κάθεται η Νεφέλη και δίπλα της όρθια η Ιριδα. Ολοι αναφέρονται στο Atlantis Aναφέρεται και ο Άιτα. Ούτε αυτόν τον ήξερα. Σύζυγος της Juno λέει. Ψάχνω και βρίσκω ότι είναι ο Αδης (Πλούτων) των Ετρούσκων. Μόνο μία αναφορά βρήκα ότι τον παντρεύτηκε η Juno. Σαν αδέλφια αναφέρονται (αν και ο Δίας...αδερφός της ήταν. Πολύ μπέρδεμα...Είναι μετά να μην μπερδεύονται και οι δημιουργοί του Odyssey; ) 1
akoinonitos Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Για το Odyssey καλά ειμαι η με ρούφηξε καμία μαύρη τρύπα ?
Arkin Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, akoinonitos είπε Για το Odyssey καλά ειμαι η με ρούφηξε καμία μαύρη τρύπα ?
Coscas Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Γιά όσους θέλουν να μάθουν την σχέση Ιξίωνα, Hildegard (που έδωσα και άλλη πηγή όπου αναφέρεται ως άλλη μία επιρροή του Da Vinci) και Ανθρώπου του Βιτρούβιου, βρήκα ένα βιβλίο Το Man: The Grand Symbol of the Mysteries του Manly P. Hall Παραθέτω το link με την σελίδα όπου αναφέρεται ο Ιξίωνας, η Hildegard και λίγο πιό κάτω ο Βιτρούβιος https://books.google.gr/books?id=DtemDwAAQBAJ&pg=PT127&lpg=PT127&dq=hildegard+ixion&source=bl&ots=JHjViKMoku&sig=ACfU3U2BnS31yTtuf5S-UyDjTl5f-OgGfg&hl=el&sa=X&ved=2ahUKEwiz_OjDy6vpAhXnyKYKHZA3DksQ6AEwA3oECAcQAQ#v=snippet&q=hildegard ixion&f=false πατήστε το προβολή όλων και την 2η σελίδα Ολο το θέμα, από τον Τροχό του Ιξίωνα, τον Παγκόσμιο Ανθρωπο της Hildegard και τον Ανθρωπο του Βιτρούβιου, έχει να κάνει με την Παγκόσμια Ψυχή και με τον Μικρόκοσμο , Μακρόκοσμο και τους κανόνες των αναλογιών και όλα συνδέονται μεταξύ τους όπως γίνεται και στο βιβλίο του Hall Με τον Ιξίωνα , έχει ασχοληθει ο Αριστοτέλης, ο Ορφέας, ο Πίνδαρος και άπειροι άλλοι (υπάρχουν τα βιβλία στο google βιβλία) Μέχρι την Hildegard και στην αρχαιότητα, έχουμε πολλές παρόμοιες ιστορίες με τον Τροχό Ο Σεμίραμις και η Αφροδίτη με το περιστέρι, o Πίνδαρος με το πουλί Ίυγγα (το έμαθα κι΄αυτό) που δέθηκε στον Τροχό και πολλά άλλα Οπότε, αποδεικνύεται η μακρόχρονη πορεία του συμβολισμού και η σχέση του με τον αρχικό Τροχό του Ιξίωνα Με τόσες θαυμάσιες λεπτομέρειες στο Odyssey και τέτοια τεράστια έρευνα, είναι φυσικό να το' πιασαν το θέμα, αν και στο παχνίδι, αναφέρεται ώς Ανθρωπος του Βιτρούβιου, η εικόνα στην Ατλαντίδα που έβαλα. Αν και δεν είναι πιστή αναπαράσταση. Αυτό με έκανε να το ψάξω λίγο παραπάνω Λέω και ξαναλέω, ότι δεν θεωρώ την ιστορία του Odyssey, ακριβή ιστορικά στην πλοκή Τα ακριβή και ιστορικά στοιχεία, που είναι άπειρη Πηγή Γνώσης, είναι οι αναφορές και τα ονόματα και η αναπαράσταση πολλών τοποθεσιών με εκπληκτικό τρόπο. Με τρόπο, που άμα είσαι Ελληνας, σε συγκινούν Ποιός αφελής θα περίμενε από ένα παιχνίδι Assassin's, να είναι ιστορικα ακριβές; Δεν διατίθεται ως τέτοιο , ούτε νομίζω το ισχυρίστηκε ποτέ και ούτε θα το ήθελε. Δεν είπαν ότι θα κάνουν ένα καθαρά ιστορικό παιχνίδι (αλλιώς θα έκαναν ντοκυμανταίρ). Εκαναν όμως με την βοήθεια καταπληκτικών αρχαιολόγων, τρομερή δουλειά στα ιστορικά ονόματα και τοποθεσιες. Γι΄αυτό και μετά βγήκε και το Discovery Tour γιά όσους θέλουν να μάθουν πραγματική Ιστορία Ο τρόπος όμως που συνδύασαν τα ιστορικα ονόματα και τις τοποθεσίες, είναι ΕΠΟΣ! Πουθενά και ποτέ , κανένα game δεν είχε τόσες πληροφορίες μαζεμένες αν ήθελες να ψάξεις. Και η πλοκή, δε με χαλάει με το μυθοπλαστικό σενάριο. Το διασκέδασα και ταξίδεψα Σε κάνει να θέλεις να επισκεφτείς τους αρχαίους τόπους και μνημεία (όπως έγραφε και ένα παιδί τις προάλλες). Και αυτό είναι το κέρδος απ' αυτό το προσκύνημα στην Αρχαία Ελλάδα Απορώ ακόμα με ένα πράγμα. Εγώ που έχω πάθος και Ερωτα με την Ιστορία, πώς γίνεται να μαγεύτηκα και να έμαθα τόσα πολλά και άλλοι να τα κατάλαβαν ή να τα ήξεραν όλα με την μία; Η μήπως όχι; Και μιας και ανέφερα χτες τον Πολύκλειτο με τον γνωστό του Κανόνα, 2 φωτό από το εργαστήριό του στο Αργος 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα