karamela693 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 2 λεπτά πριν, shadowlike είπε Αυτά γίνονται όταν η ubisoft δεν μας δίνει Assassin's Creed στην Ιαπωνία 😁 Πιθανότατα στο επόμενο!!!
karamela693 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 1 λεπτό πριν, shadowlike είπε μπα για αρχαία Ρώμη το βλέπω το επόμενο Μα το 2 δεν ήταν στην Ιταλία?? Ας πάνε και κάπου αλλού...
shadowlike Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, karamela693 είπε Μα το 2 δεν ήταν στην Ιταλία?? Ας πάνε και κάπου αλλού... ε οκ, άλλο Ιταλική αναγέννηση άλλο αρχαία Ρώμη.
karamela693 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 2 λεπτά πριν, shadowlike είπε ε οκ, άλλο Ιταλική αναγέννηση άλλο αρχαία Ρώμη. Καλά ναι σίγουρα, άλλα έστω και έτσι έχουν πιάσει την Ιταλία σε 2-3 παιχνίδια με τον Ezio, ενώ δεν έχουν ακουμπήσει καν Ιαπωνία, Κίνα, τίποτα Ινκας, Αφρική ίσως, Σκανδιναβία και ούτε ξέρω και πόσα ακόμα...
logistoulis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 3o παιχνίδι σερί στη αρχαιότητα.. κακή ιδέα μου ακούγεται.. όπως και να΄χει η μάχη στο origins αλλά και στο odyssey από όσο είδαμε δεν θα συγκρίνεται με αυτό εδώ το παιχνίδι, τα καινούρια ac δουλεύουν αρκετά με λογική rpg πλέον που σημαίνει έχεις 2-3 πράγματα, τα κάνεις και παίζουν ρόλο τα στατιστικά σου κυρίως , όχι τόσο η αντίδρασή σου ή η τακτική σου βέβαια πολύ καλύτερα από τα μέχρι τώρα παιχνίδια όπου η μάχη ήταν τελείως αδιάφορη, όμως εδώ (στο ghost) βλέπω κάτι αρκετά καλύτερο που δε νομίζω ότι θα μπορούσε να μου δώσει η ubi ακόμα και το άλλο παιχνίδι που είχε βγάλει που έπαιζες pvp (μου διαφεύγει τό ονομα του τώρα ) και ήταν πολύ στρατηγικό (αν και είχε και τη λογική πέτρα-ψαλίδι-χαρτί) δεεεεεν... Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από logistoulis
karamela693 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Καλά και εγώ το θεωρώ σωστό που γύρισε η σειρά AC με πιο πολλά στοιχεία rpg, καθώς κούρασαν τα προηγούμενα μοντέλα, από την άλλη έφερε και δυσφορία καθώς έκανε το παιχνίδι πιο πολύπλοκο και απαιτητικό και όχι για όλους. Εδώ στο Ghost πράγματι δείχνει να έχει δουλευτεί πολύ καλά το κομμάτι της μάχης, βέβαια ας δούμε και όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι γιατί με ένα απλό βίντεο δεν γίνεται να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
Alastor192 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Να πω την αληθεια,δεν τρελαθηκα με αυτο που ειδα. Πολυ καλα γραφικα και ατμοσφαιρα,αλλα το gameplay δεν μου ριξε τα σαγωνια. Επισως εχει υπερφυσικο στοιχειο τελικα το παιχνιδι? Αποτι φαινετε μαλλον οχι,εκτος αν το κρατανε για reveal
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, karamela693 είπε Πιθανότατα στο επόμενο!!! Εγώ από το πρώτο AC περιμένω να πάει japan αλλα μάλλον θα ντραπούν να το πάνε μετά από αυτό και το Sekiro πιστεύω
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Αυτή η σιγουρία ότι με ένα blow τον έχεις ξαπλώσει και κάθεσαι ακίνητος, είναι sickness και γουστάρω απίστευτα να βλέπω το πρώτο kill στο gameplay trailer. Ελπίζω να 'χει πολλά τέτοια σκηνικά το παιχνίδι. 3
ilos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Εγώ θα γούσταρα αυτό το game να σπάσει επιτέλους την νόρμα σε πολλά πράγματα όσο αφορά το third person combat στα games. Καταρχάς και μόνο ότι φαίνεται να έχει σχεδόν μηδενικό UI/prompts κλπ είναι μεγάλη υπόθεση. Τα transition από τα cinematics, το όποιο downtime και τις μάχες είναι πολύ πιο smooth έτσι και δε σε βγάζει από το immersion. Οι devs σε συνέντευξή τους είπαν ότι προσέλαβαν ειδικούς στο kendo εξαρχής για αυτό που επεδίωκαν. Ένα λιτό, απέριττο στυλ μάχης (ξεχάστε rolls, dashes, ταρζανιές κλπ) οπού φαίνεται το positioning και τα reflexes/timing παίζουν τον μόνο ρόλο στις μάχες που διαρκούν δευτερόλεπτα. Αυτό που φοβάμαι τρομερά και με ανησυχεί όμως είναι ότι φαίνεται να μην έχει lock on mechanic. Εκεί που "κοιτάς" επιτίθεσαι δηλαδή, όπως φαίνεται στην σκηνή στην παγόδα. Συνήθως games που ακολουθούν αυτήν την τακτική είναι επειδή έχουν AI που "takes turns" για να σε βαρέσει. Από την άλλη ίσως δε χρειάζεται lock on τελικά αν δεν έχεις πάρα πολλούς εχθρούς μαζί και κάνουν έξυπνη χρήση της κάμερας. Η κάμερα φαίνεται να είναι fixed περίπου αλά souls (δεν είναι τόσο κοντινή όπως στο gow) πλην των executions και του duel στο τέλος. Το duel στο τέλος είχε την καλύτερη χορογραφία/animations που έχω δει ever σε videogame πάντως. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Αυτή η σιγουρία ότι με ένα blow τον έχεις ξαπλώσει και κάθεσαι ακίνητος, είναι sickness και γουστάρω απίστευτα να βλέπω το πρώτο kill στο gameplay trailer. Ελπίζω να 'χει πολλά τέτοια σκηνικά το παιχνίδι. Είδες buddy αυτό που λέγαμε παλιότερα, πρόσεξε το animation όταν κάνει sheath το σπαθί ποσο φυσικό και απότομο είναι, σχεδόν απόλυτα ρεαλιστικό, fuck graphs, στα animations και στο gameplay είναι το μέλλον γιατί εκεί φαίνεται τρελα η διαφορα, μιλάμε έχει απίστευτα animations το game. 4 ώρες πριν, ilos είπε Εγώ θα γούσταρα αυτό το game να σπάσει επιτέλους την νόρμα σε πολλά πράγματα όσο αφορά το third person combat στα games. Καταρχάς και μόνο ότι φαίνεται να έχει σχεδόν μηδενικό UI/prompts κλπ είναι μεγάλη υπόθεση. Τα transition από τα cinematics, το όποιο downtime και τις μάχες είναι πολύ πιο smooth έτσι και δε σε βγάζει από το immersion. Οι devs σε συνέντευξή τους είπαν ότι προσέλαβαν ειδικούς στο kendo εξαρχής για αυτό που επεδίωκαν. Ένα λιτό, απέριττο στυλ μάχης (ξεχάστε rolls, dashes, ταρζανιές κλπ) οπού φαίνεται το positioning και τα reflexes/timing παίζουν τον μόνο ρόλο στις μάχες που διαρκούν δευτερόλεπτα. Αυτό που φοβάμαι τρομερά και με ανησυχεί όμως είναι ότι φαίνεται να μην έχει lock on mechanic. Εκεί που "κοιτάς" επιτίθεσαι δηλαδή, όπως φαίνεται στην σκηνή στην παγόδα. Συνήθως games που ακολουθούν αυτήν την τακτική είναι επειδή έχουν AI που "takes turns" για να σε βαρέσει. Από την άλλη ίσως δε χρειάζεται lock on τελικά αν δεν έχεις πάρα πολλούς εχθρούς μαζί και κάνουν έξυπνη χρήση της κάμερας. Η κάμερα φαίνεται να είναι fixed περίπου αλά souls (δεν είναι τόσο κοντινή όπως στο gow) πλην των executions και του duel στο τέλος. Το duel στο τέλος είχε την καλύτερη χορογραφία/animations που έχω δει ever σε videogame πάντως. Δύσκολα να μην έχει UI/prompts, μάλλον τα είχαν κλειστά για το presentation. Εντάξει ένα sidestep δεν θα ήταν κακό αλλα το ένωσαν με το deflection/parry που ακόμα καλύτερα, το να μην υπάρχει lock όπως στο W3 βολεύει άμα έχει γρήγορο combat, στο συγκεκριμένο δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει γιατί φαίνεται πιο ρεαλιστικό οποτε και πιο αργό, will see, πάντως οι τυπάδες σίγουρα παίζαν Way of the Samurai. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
Fotis13 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Φαινεται πολυ ενδιαφερον τιτλος για μενα ειναι η εκπληξη της Ε3,μακαρι να επιβεβαιωσει τις προσδοκιες που δημιουργησε .
ilos Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Αν αυτό το παιχνίδι μπορούσε να βγει σε pc το πρώτο πράγμα που μου περνάει από το μυαλό είναι freestyle/sweet fx για ασπρόμαυρο και japanese VO με english subtitles. Θα ειναι αρτιστικά η μετενσάρκωση από τις ταινίες του 60 που αγαπήσαμε (κυρίως Kurosawa αλλά και το seppuku ήταν πολύ δυνατή ταινία). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα