Προς το περιεχόμενο

Ghost of Tsushima [PS4][PS5]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
5 hours ago, gRim said:

 Οι μάχες πάντως απολαυστικές για εμένα και δεν θα το έλεγα reskin Tomb Raider/Uncharted.

 

3 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Από εκεί και πέρα έχει παρα πολύ καλο combat system, το οποιο είναι το πιο σημαντικό στην τελική όταν την περισσότερη ώρα την περνάς fighting σε τέτοια games.

Το combat system του Ghost of Tsushima έχει δύο σημαντικές παθογένειες για εμένα:

1. Τα περισσότερα skills πάνε στον βρόντο. Τουλάχιστον στο hard που το τερμάτισα, οι melee μάχες έβγαιναν για πλάκα μόνο με τετράγωνο, κύκλο και L1, όλα τα υπόλοιπα ήταν περιττά. Ήταν το ίδιο πρόβλημα που συνάντησα στο HZD, αφού βάζουν δυο κιλά skills, θεωρώ ότι πρέπει να με «αναγκάζει» να χρησιμοποιώ το 90%, τουλάχιστον στην hard δυσκολία και πάνω.

2. Τα duels έχουν κλειδωμένα skills, λες και έχουν ξεπηδήσει από game του 2010. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην με αφήνει να ανάψω την katana ή να τραβήξω bow. Σε όλο το game κάνεις ανταρτοπόλεμο, στα duels τον έπιανε το ηθικό του τον Jin να φέρνει στα ίσια την μάχη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 685
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα προλάβαινες να ρίξεις με bow πιστεύεις σε duel; Ή θα ήταν απολαυστικό να πετάξεις sticky bomb και να τον κάνεις stun;

Εμένα και να με άφηνε δεν θα το έκανα για να απολαύσω περισσότερο το combat.

Πάντως όντως τα skill είναι λίγο too much, όπως και τα throwables νομίζω που ουσιατηκά δεν τα χρειάζεσαι σχεδόν ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, Malthador said:

 

Το combat system του Ghost of Tsushima έχει δύο σημαντικές παθογένειες για εμένα:

1. Τα περισσότερα skills πάνε στον βρόντο. Τουλάχιστον στο hard που το τερμάτισα, οι melee μάχες έβγαιναν για πλάκα μόνο με τετράγωνο, κύκλο και L1, όλα τα υπόλοιπα ήταν περιττά. Ήταν το ίδιο πρόβλημα που συνάντησα στο HZD, αφού βάζουν δυο κιλά skills, θεωρώ ότι πρέπει να με «αναγκάζει» να χρησιμοποιώ το 90%, τουλάχιστον στην hard δυσκολία και πάνω.

2. Τα duels έχουν κλειδωμένα skills, λες και έχουν ξεπηδήσει από game του 2010. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην με αφήνει να ανάψω την katana ή να τραβήξω bow. Σε όλο το game κάνεις ανταρτοπόλεμο, στα duels τον έπιανε το ηθικό του τον Jin να φέρνει στα ίσια την μάχη;

1. Δεν συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά το combat system. Σε πιστεύω ότι αν αφιερώσεις ώρα και αρχίσεις να τρέχεις γύρω γύρω μπορείς να βγάλεις τις μάχες με 3 κουμπιά αλλά έτσι χάνεται όλο το fun και θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει και για το 99% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν αν έχεις υπομονή και το απαραίτητο skill. 

2. Προσωπικά δεν με χάλασαν καθόλου τα duels αλλά οκ γούστα είναι αυτά. Αυτά που με χαλάνε σε αυτού του είδους τα παιχνίδια είναι το πήγαινε να καθαρίσεις τα camps, τα βαρετά side-quests κτλ. Επίσης, αν και δεν συνάντησα σημαντικά bugs θα το ήθελα ακόμα λίγο πιο polished.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

 

Το combat system του Ghost of Tsushima έχει δύο σημαντικές παθογένειες για εμένα:

1. Τα περισσότερα skills πάνε στον βρόντο. Τουλάχιστον στο hard που το τερμάτισα, οι melee μάχες έβγαιναν για πλάκα μόνο με τετράγωνο, κύκλο και L1, όλα τα υπόλοιπα ήταν περιττά. Ήταν το ίδιο πρόβλημα που συνάντησα στο HZD, αφού βάζουν δυο κιλά skills, θεωρώ ότι πρέπει να με «αναγκάζει» να χρησιμοποιώ το 90%, τουλάχιστον στην hard δυσκολία και πάνω.

2. Τα duels έχουν κλειδωμένα skills, λες και έχουν ξεπηδήσει από game του 2010. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην με αφήνει να ανάψω την katana ή να τραβήξω bow. Σε όλο το game κάνεις ανταρτοπόλεμο, στα duels τον έπιανε το ηθικό του τον Jin να φέρνει στα ίσια την μάχη;

Καλά τίποτα δεν είναι τέλειο, παρόλα αυτά μπορείς να σκεφτείς ένα open-world με καλύτερο melee combat system? Τώρα αφού σου φάνηκε εύκολο γιατί δεν το γύρισες στο realistic? Επίσης δεν καταλαβαίνω πως έβγαζες τις μάχες μονο με τρία κουμπιά όταν κάποιοι εχθροί νιώθουν μονο από συγκεκριμένα stances.

Τα duels έγιναν έτσι ώστε να κάνουν τις μάχες πιο προσωπικές και δραματικές, για αυτό αλλάζει και η camera. Και εννοείτε και για αλλαγή από το υπόλοιπο gameplay. Επίσης από άποψη story ο Jin μέχρι το τέλος του game παλεύει στο να μην go τελείως ninja και να κρατήσει τις samurai αξιες, οποτε στέκει κάπως και από αυτή την μεριά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Θα συμφωνήσω με το τελευταίο, δεν είναι ninja ο Jin.

 

Ο δικός σου jin γιατί εγώ από την στιγμή που δεν έπαιζα πλέον ronin και πήρα την ghost armor τον έκανα κατσίκι.😁

Και του έδωσα και superpowers.

6 ώρες πριν, DiAvOl είπε

Αυτό γίνεται για την διευκόλυνση του gamer, φαντάσου αντί να μπορείς να ανέβεις ένα βράχο σαν τον spiderman να πρέπει να πας γύρω γύρω, το ίδιο και όταν πηδάς από ύψος, δεν θα ήταν ποιο ρεαλιστικό αλλά super βαρετό;

Μέχρι να κάνεις master τα glitches. 😁

 

 Το νούμερο 1 πρόβλημα πάντως για μένα στο Ghost of Tsushima combat system, είναι ότι σε 1 v many καταστάσεις το auto targeting είναι λίγο κουκουρούκου και κάνει τα δικά του, οπότε αν σπαμάρεις και η κάμερα είναι σε λίγο περίεργο σημείο θα βαράς αέρα ή προς κάποιον άσχετο από εκεί που επιθυμούσες. Αυτό ευτυχώς σε μεγάλο βαθμό λύθηκε με την directors cut και την προσθήκη του lock on, αν και αν είχες παίξει χωρίς όλο το παιχνίδι πλέον το συνήθιζες και ήξερες πως να προφυλαχτείς.😁

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Καλησπέρα.ειχα τερματίσει το βασικό παιχνίδι και είχε ξεκινήσει ΝΕΟ με άλλο save. Όταν έγινε αλλαγή σε ps plus essential και μπορούσα να κατεβάσω το directors cut συνέβησαν δύο πράγματα.εχασα το δικό μου progression  που είχε σε αυτόματο συγχρονισμό με το cloud και κράτησε μόνο του νέου προφίλ και δεν μου εγκαθιστά το directors cut όταν επιλέγω σαν download την έκδοση του 4.την κατεβάζω και βρίσκω στο μενού την έκδοση του 5 την οποία δεν ανοίγει και μου βγάζει και 79.90€ τιμή.τι λαγκαρισμα έφαγε και για το save και για το directors?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες τελείωσα αυτή τη παιχνιδαρα στο ps4, το πρώτο παιχνίδι που ασχολήθηκα να κάνω πλατίνα . Έχω το παιχνίδι σε disc, φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα να κατεβάσω το dlc από το store. Αξίζει σαν διάρκεια και story τα 20e που ζητάει? 

Επεξ/σία από tsiro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tsiro7 είπε

Χθες τελείωσα αυτή τη παιχνιδαρα στο ps4, το πρώτο παιχνίδι που ασχολήθηκα να κάνω πλατίνα . Έχω το παιχνίδι σε disc, φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα να κατεβάσω το dlc από το store. Αξίζει σαν διάρκεια και story τα 20e που ζητάει? 

Σαν διάρκεια το dlc είναι γύρω στις δέκα ώρες, οπότε υπολογίζεις μόνος σου αν αξίζει από αυτή την άποψη. Όσον αφορά την ιστορία του θεωρώ ότι αξίζει και με το παραπάνω. Συμπληρώνει αρκετά κενά από την ιστορία του Jin, ενώ έχει και κάποιες αξιομνημόνευτες πίστες. Επίσης, τα διάφορα activities είναι ένα σκαλί πάνω από τα αρκετά επαναλαμβανόμενα του κύριου παιχνιδιού, ενώ υπάρχουν και κάποιες πολύ εντυπωσιακές τοποθεσίες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stevenfins είπε

Σαν διάρκεια το dlc είναι γύρω στις δέκα ώρες, οπότε υπολογίζεις μόνος σου αν αξίζει από αυτή την άποψη. Όσον αφορά την ιστορία του θεωρώ ότι αξίζει και με το παραπάνω. Συμπληρώνει αρκετά κενά από την ιστορία του Jin, ενώ έχει και κάποιες αξιομνημόνευτες πίστες. Επίσης, τα διάφορα activities είναι ένα σκαλί πάνω από τα αρκετά επαναλαμβανόμενα του κύριου παιχνιδιού, ενώ υπάρχουν και κάποιες πολύ εντυπωσιακές τοποθεσίες.

Ευχαριστώ αύριο θα κατέβει.

Φαντάζομαι μπαίνεις στο dlc με όλα όσα έχεις αποκτήσει στο main game. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...