Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Αντιμετωπίζω ένα θέμα και θα ήθελα τη γνώμη σας για το χειρισμό του.

 

Τον Μάρτιο λοιπόν, μετά από μια διακοπή ρεύματος, το Ubiquiti Unifi switch μου έκαψε ένα από τα UAP-AC-LR που ήταν συνδεμένα.

Επικοινώνησα λοιπόν στο forum της ubnt καθώς το θέμα είναι γνωστό, και με ενημέρωσαν ότι θα μου το αντικαταστήσουν, χωρίς να κάνω κάτι εγώ, αφού τους είπα ότι κοστίζει να στείλω το χαλασμένο στις Η.Π.Α.

Όλα καλά λοιπόν, μου έρχεται mail ότι το πακέτο έφυγε από το εργοστάσιο και παραθέτω:

Αναφορά σε κείμενο
Dear Sir, 
 
Please note that your order is shipped under tracking number 1Z03E53R6778815750
 
It’s stated in the warranty term the receiver will be shouldering duty and tax for shipments from and to Ubiquiti.
 
However, we’d recommend you to declare your shipment as Warranty shipment if it’s eligible for duty reduction. To do this, we have notation on the invoice stating this shipment is Warranty shipment and no commercial value.
 
If supporting document needed or other problems, please let me know.
Thank you.

Ωραία λέω κι εγώ κομπλέ, καθώς πριν από αυτό μου έστειλαν και 6 adaptors από af/at σε 24V για τα υπόλοιπα access points.

 

Φτάνει λοιπόν, και με καλούν από UPS Greece:

"Έχει φτάσει το δέμα σας από την Κίνα. Το Κόστος για να το παραλάβετε είναι 128 ευρώ"

Τους ενημέρωσα ότι είναι RMA και χαλασμένη συσκευή, και μου είπανε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι' αυτό, εκτός από το να ζητήσουν από τον αποστολέα να το πληρώσει.

Έτσι κι έκαναν λοιπόν και προφανώς η ubiquiti δεν το πληρώνει. Η UPS ΔΕΝ με ξανα ενημέρωσε για την εξέλιξη

 

Τι μπορώ να κάνω σε αυτή τη περίπτωση;

Εδώ να πώ ότι καινούριο το AP κοστίζει ~100 €

Screenshot-2018-6-28 Tracking UPS.png

Επεξ/σία από vaios_lar
Δημοσ.

Δεν θα βγαλεις ακρη με το τελωνειο δυστυχως......ΑΝ ειχες στειλει εσυ κατι πισω και ειχες συμπληρωσει τα απαραιτητα χαρτια εκει θα ειχες αποδειξη οτι ειναι απο αντικατασταση, τωρα δεν νομιζω πως θα στο δεχτουν.

Η μαμακια ειναι πως απο τα 128 ευρω που σου ζητανε καπου τα 80 τα τσεπωνει ο εκτελωνιστης οποτε πρακτικα ο "φορος" ειναι μονο τα 40-50ε.

 

Δημοσ.

ζητησε να το επιστρεψουν στον αποστολεα μην το παραλαβεις......

τελευταια φορα που μου ετυχε παρομοια περιπτωση ζητησα να επιστραφει(ειχα επικοινωνησει με την εταιρεια και τους εξηγησα το λογο)  ...

το επεστρεψαν μετα απο 5 μερες...κανε μια συνεννοηση με την εταιρεια να εχεις το ΟΚ τους

δεν ξερω τις τιμες αλλα ubiquiti εδω δεν εχει???

Δημοσ.

Φυσικά κι έχει και εδώ.

αυτοί μου έστειλαν καινούριο access point για να αντικαταστήσουν καμμένο. Δηλαδή σαν να ήταν εντός εγγύησης.

 

Το θέμα είναι ότι στα ΕΛΤΑ ξέρω ότι μπορείς να δώσεις έγγραφα και να κάνεις ένσταση. Εδώ δεν μου δίνεται αυτήν η δυνατότητα

Δημοσ.

φιλε το ιδιο συνεβη και σε εμενα απο corsair. τους ειπα στο τελωνειο οτι ειναι απο εγγυηση (βασικα στον κουριερ που το ειχε αναλαβει) και το κοστος το πληρωσε η corsair και μου το εστειλαν.

ειχα και εγω την ιδια εντυπωση οτι εφοσον ειναι αντικατασταση εγγυησης δεν εχει τελωνειο αλλα μου ειπαν οτι εχει κανονικα.

 

εμενα βεβαια το χρεωθηκε η corsair.

 

Δημοσ.

Πάντως το θεωρώ πολύ άδικο, το να αγοράσω εγώ κάτι καινούριο, από τη στιγμή που η εταιρία αναγνωρίζει το λάθος και μου το κάνει αντικατάσταση, μόνο και μόνο λόγω τελωνείου

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Η πρώτη αποστολή πως έφτασε σε εσάς, πληρώσατε τελωνείο την πρώτη φορά?

Όχι, η πρώτη αποστολή που ήταν τα adaptors (μικρά σε μέγεθος), μου ήρθανε κατευθείαν σπίτι χωρίς τελωνείο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vaios_lar είπε

Όχι, η πρώτη αποστολή που ήταν τα adaptors (μικρά σε μέγεθος), μου ήρθανε κατευθείαν σπίτι χωρίς τελωνείο

Ο φιλος απο πανω μαλλον αναρωτιεται απο που αγορασες το access point εξαρχης. Αν το ειχες αγορασει απο Ελλαδα θα επρεπε το φιδι απο την τρυπα να το βγαλει το καταστημα  - αντιπροσωπεια απο και οπου το αγορασες.

Δημοσ.

Ναι από εδώ το αγόρασα, αλλά μου είπαν ότι αφού είναι εκτός εγγύησης δεν μπορούν να κάνουν κάτι οι ίδιοι.

Έτσι επικοινώνησα απ'ευθείας με την ubnt και μου είπαν φυσικά θα το αντικαταστήσουμε και θα σου στείλουμε και adapters για τα υπόλοιπα AP

Δημοσ.
12 ώρες πριν, vaios_lar είπε

Ναι από εδώ το αγόρασα, αλλά μου είπαν ότι αφού είναι εκτός εγγύησης δεν μπορούν να κάνουν κάτι οι ίδιοι.

Έτσι επικοινώνησα απ'ευθείας με την ubnt και μου είπαν φυσικά θα το αντικαταστήσουμε και θα σου στείλουμε και adapters για τα υπόλοιπα AP

Εφοσον δεν μπορει το καταστημα να κανει κατι προφανως δεν εχεις αλλη λυση, η πληρωνεις και το παραλαμβανεις η το στελνεις πισω στον αποστολεα.

Προσοχη μην το αφησεις πολυ καιρο ετσι ομως γιατι στο τελος ισως χρεωσουν την UBNT με εξοδα αποθηκης (παλια το εκαναν αυτο, πλεον δεν ξερω τι ισχυει).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επρεπε λενε ο ιδιωτης να πηγαινει να το εκτελωνισει και οχι να το στειλει δεμα...(κατι σε φαση να δηλωθει το προηγ.tracking number /declaration και οτι θα επαναπατριστει κ @@).》

Τωρα ελτα εννουσαν ή τελωνειο αεροδρομιο δεν θυμαμαι...

Υ.γ και δεν ηθελες να το στειλεις το χαλασμενο και τους ρωτησες να πληρωσουν τον εκτελωνισμο?

😛

Υγ.2 η corsair ποσα εσκασε για εκτελωνισμο και αυτο ηταν εντος εγγυησης?

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
10 ώρες πριν, kage είπε

επρεπε λενε ο ιδιωτης να πηγαινει να το εκτελωνισει και οχι να το στειλει δεμα...(κατι σε φαση να δηλωθει το προηγ.tracking number /declaration και οτι θα επαναπατριστει κ @@).》

Τωρα ελτα εννουσαν ή τελωνειο αεροδρομιο δεν θυμαμαι...

Υ.γ και δεν ηθελες να το στειλεις το χαλασμενο και τους ρωτησες να πληρωσουν τον εκτελωνισμο?

😛

Υγ.2 η corsair ποσα εσκασε για εκτελωνισμο και αυτο ηταν εντος εγγυησης?

Αυτα ολα ισχυουν οταν υπαρχει αποδεικτικο οτι επεστραφη κατι για εγγυηση, οταν δεν επιστρεφεις κατι δεν μπορεις να αποδειξεις οτι ειναι απο αντικατασταση οποτε ο φιλος δεν εχει πολλες επιλογες.

Βεβαια αν πεσει σε κανεναν τελωνειακο που θα δειξει κατανοηση οκ αλλα ειδικα οσοι συνεργαζονται με κουριερ (αλλοι τελωνειακοι στα ΕΛΤΑ και αλλοι στα κουριερ) δεν καθονται να ακουσουν τι τους λες.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

θέλω και εγώ να στείλω ένα 2din ήχο σύστημα πίσω στην εταιρεία για αντικατάσταση. το έχω αγοράσει από Γερμανία αλλά η εταιρεία "joying" μου είπε να το στείλω πίσω στην Κίνα για αντικατάσταση. να κάνω χαρτιά ότι θα επαναπατριστει; 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, karaLRS είπε

θέλω και εγώ να στείλω ένα 2din ήχο σύστημα πίσω στην εταιρεία για αντικατάσταση. το έχω αγοράσει από Γερμανία αλλά η εταιρεία "joying" μου είπε να το στείλω πίσω στην Κίνα για αντικατάσταση. να κάνω χαρτιά ότι θα επαναπατριστει; 

Εννοειται αφου θα το στειλεις Κινα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...