Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο αμάξι γύρω στα 150 άλογα - προτάσεις


new_guy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Bigi444444 είπε

Της κουμπάρας μου η giulietta (1.4t, 2011) της έκαψε περίπου στην πενταετία το ένα μπροστινό led (αυτό την έτσουξε λίγο γιατί κόστισε λίγο πάνω από 200 αν θυμάμαι καλά), κάτι θέματα με τον λεβιέ της πόρτας της , τον οποίο τελικά τον άλλαξε (δεν θυμάμαι κόστος ακριβώς, ήταν τριψήφιο όμως) και πηγαίνει και της φτιάχνουν αρκετά συχνά το χειρόφρενο. Δεν ξέρω τι παίζει με αυτό, πάντα εντωμεταξύ σε επίπεδο δρόμο το έχει. Δεν πληρώνει κάτι αλλά αυτό για κάποιο λόγο απορρυθμίζεται σχετικά εύκολα.Αυτά, δεν θυμάμαι κάτι άλλο. Με περίπου 100.000 χλμ στα 7,5 χρόνια, το προσέχει γενικά, το υπερπροσέχει για γυναίκα θα έλεγα. Και το κόκκινο, στο σημείο που τελειώνει το αμάξωμα και αρχίζει η αεροτομή, έχει ξεθωριάσει λίγο. Δεν μπορείς να πεις ότι γενικά έχει βγάλει τίποτα φοβερά προβλήματα. Γενικότερα θα έλεγα ότι όλα πλέον τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν καλή αξιοπιστία. Κάποιος μπορεί να μην το δέχεται, αλλά εγώ προσωπικά θεωρώ ότι εάν του κάνεις φυσιολογική χρήση και έχεις μοντέλο μετά το 2010, έχεις σοβαρές πιθανότητες μέχρι την πενταετία να μην έχεις σφίξει ούτε βίδα.

Εντωμεταξύ ο ts που είναι;Εξαφανίστηκε; ^_^

ο λεβιες εσωτερικος της πορτας ειναι κοινο προβλημα, αν το πηγε στην αλφα της αλλαξαν ολοκληρη ταπετσαρια με κοστος 400+, ενω εχει βγει λεβιες με 70 ευρω πλεον. Για το LED επισης τα ιδια μπορει σε ηλεκτρολογο να το φτιαξει με μικρο κοστος. Εγω στο μαυρο (nero etna) ξεβαματα δεν εχω, αλλα τα πλαστικά μέσα (ταμπλό κτλ) πρεπει να τα προστατεύεις απο τον ήλιο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 ώρες πριν, aGka8l είπε

Υπάρχει κάποιος με κάνα bravo, mito & guilieta να μας πει τι προβλήματα του έχουν βγάλει ? Πολύ καραμέλα για τα ζημιαρικα θα θελα πολύ κάποιος να μας πει στα 5 χρόνια πχ  εκτός από λάδια φίλτρα τι άλλο έχει δώσει κ τι βγήκε εγγύηση 

μου έβγαλε στα 8 χρόνια μόνο την βλάβη του multiair που με εκατό ευρώ την έφτιαξα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Μιλατε για το Bravo δευτερης γενιας.Γιατι το πρωτο, ηταν ενα καρναβαλι.Παρταλι σκετο.Σαπιλα.Απο που να ξεκινησω.

Πέρα από αυτά που λέμε δε νομίζω ότι είναι σοβαρό στατιστικό δείγμα το αμάξι του καθενός. Απλά μια προσωπική εμπειρία που ίσως παίξει ρόλο σε επόμενη αγορά. 

Ασφαλές συμπέρασμα σίγουρα δεν μπορούμε να βγάλουμε με ένα αμάξι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτο ακριβως. Η προσωπικη εμπειρια του καθενος με το αμαξι του δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και κανονας.

Να συνυπολογισουμε κιολας το γεγονος οτι:

Α. Μεσα σε μια 10ετια π.χ. μπορει ενα αμαξι να εχει βγαλει ενα σωρο προβληματα,  αλλα ο ιδιοκτητης του ειτε λογω αγνοιας, ειτε λογω εθελοτυφλιας να τα τοποθετει ολα στα πλαισια του φυσιολογικου και επειτα να αισθανεται ικανοποιημενος. Βλεπετε, ειναι πολυ πιο ευκολο για τον καθενα (ειδικα τον μεσο Ελληνα οδηγο) να πληρωνει τα 100ευρα στους μηχανικους μουγκα στη στρουγκα και να δηλωνει παντου οτι το εργαλειο του ειναι απροβληματιστο, αντι να παραδεχτει οτι εκανε λαθος επιλογη ή οτι απλα το συγκεκριμενο αμαξι του βγηκε σαπιο. Και οταν μιλαω για παραδοχη, μιλαω απεναντι στον ιδιο του τον εαυτο. Υπαρχουν και αρκετα παραδειγματα συμφορουμιτων που δηλωνουν σε καθε ευκαιρια οτι ειναι φουλ ευχαριστημενοι απο το αμαξι τους, αλλα αμα δεις κατα καιρους τι τοπικ εχουν ανοιξει, με τι προβληματα, ειναι να τραβας τα μαλλια σου που δε τα βαφουν μπλε να τα ριξουν στη θαλασσα... Αντιθετως, τα προτεινουν και σε αλλους.

Β. Πολλοι Ελληνες ειναι απλα παπατζηδες. Μπορει στην κυριολεξια το αμαξι τους να ειναι χρεπι και οι ιδιοι στις παρεες και στα φορουμ να το λιβανιζουν πρωι βραδυ γιατι θεωρουν οτι αυξανονται τα εκατοστα τους ετσι...

Γ. Μεσα σε μια 10ετια γενικα ξεχνας τι σου εχει βγαλει ενα αμαξι, περα απο πολυ σοβαρες βλαβες ή βλαβες που ειχαν impact (πχ να μεινεις). Τα υπολοιπα του 50ευρου σιγα σιγα ξεχνιουνται δε πα να σου βγαζει και 5-6 τετοια το χρονο και μενεις με την εντυπωση οτι "νταξει μωρε μια χαρα ειναι' αν εξαιρεσεις 1-2 φορες ολες κι ολες στα 10χρονια που με αφησε και το εφτιαξα με κανα 100ρικο.

Πρακτικα εγω εδω μεσα δεν θυμαμαι να εχω δει πανω απο 1-2 ατομα να προτεινουν σε καποιον να ΜΗΝ αγορασει ενα αυτοκινητο που εχουν οι ιδιοι. Συνηθως γινεται το αναποδο, δηλαδη οτι αμαξι εχει ο καθενας (ειτε επειδη επεσε στα χερια του κατα λαθος, ειτε επειδη το εχει ο μπαμπας, ειτε επειδη του το αγορασε ο μπαμπας, ειτε επειδη το αγορασε ο ιδιος), δηλωνει οτι ειναι απροβληματιστο, οτι ειναι κατευχαριστημενος και το προτεινει σε ολον τον κοσμο, ανεξαρτητως αν πληροι τα κριτηρια που θετει ο καθε ts.

Συνεπως, οι προσωπικες εμπειριες του καθενος για το αμαξι του ειναι το τελευταιο πραγμα που θα πρεπει να λαμβανουμε υπ'οψιν στην επιλογη αυτοκινητου.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι υπαρχουν φανατισμοι με τις  μαρκες υπαρχουν.Και μαλιστα μεγαλυτερες απο τις ομαδες.Εχω χρονια που εκοψα το σπορ με τα διαφορα forum αυτοκινητου και μαλιστα σε καποια  ειμουν και mod.Φανατισμοι αναμεσα σε μαρκες, Nissan-Honda αναμεσα σε χωρες π.χ Ιαπωνια-Γερμανια κτλ.Μαλιστα με καποιους σε βαθμο θρησκειας.

Τωρα οσον αφορα το προβληματα που λες, σε καποια εχεις δικιο σε καποια οχι.Παιζει ρολο το προβλημα, η σημαντικοτητα αυτου και το κοστος. Ειναι διαφορετικα να σου βγαλει  π,χ οπως εμενα, μοτερακι για τα πιτσιλιστηρια στο 16 χρονια και 300.000 χιλιομετρα, η σωληνακι υδραυλικου τιμονιου που εχανε υγρα, καπου εκει και αυτο σε χρονια και χιλιομετρα.Κοστος το ενα 25 ευρω και το αλλο 30ευρω + εργασια.Και αλλο να σου βγαλει π.χ Κρεμαγερια στα 180.000 οπως φιλου, με κοστος ανω του 500αρικου. Η να μενεις στο δρομο απο τρομπα νερου.Και αντε να εισαι μονος.Εαν εχεις οικογενεια και μπαγκαζια.Να σου καψει φλαντζα,  η να χρειαζεται ανακατασκευη το μοτερ και αλλα τετοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...