Προς το περιεχόμενο

Βάση για smartphone σε VW Polo MY2018 ???


dpolal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγά τη θερμοκρασία που βγάζει ο αεραγωγός (ο αέρας του οποίου "χτυπάει" πρώτα στη βάση του κινητού και διαχέεται) για να τα επηρεάσει.

Σε κάθε περίπτωση μπορείς πολύ απλά να κλείσεις τον συγκεκριμένο αεραγωγό "βοηθώντας" έτσι και την απόδοση των υπόλοιπων που είναι ελεύθεροι

Επεξ/σία από haris_216
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, TheAccountant είπε

Σε χάνω.

Που κολλά η ασυρματη φόρτιση με τις μαγνητικες βασεις?

Τι μαγνητικη βαση ειναι αυτη που πρεπει να προμηθευτεις τους μαγνητες ξεχωριστα?

ps: αλμυρη η βαση που πηρες

Τα κινητά που φορτίζουν ασύρματα, έχουν δικό τους "μαγνήτη" που πιάνει στην μαγνητική βάση. Οι βάσεις πωλούνται με μαγνήτες μαζί, γιατί πολλά κινητά (πλαστικά κτλ) δεν μπορούν να κάτσουν πάνω στην βάση χωρίς μαγνήτες.

Η βάση που πήρα εγώ, κολάει στο ταμπλό με αυτοκόλλητο 3Μ, και είναι εκεί "ακούνητη" 3 χρόνια plus, και μου έχει λύσει τα χέρια. Την είχα πάρει με 22 περίπου ευρώ ενώ είχα ήδη πετάξει άλλα τόσα σε αμφιβόλου ποιότητας άλλες λύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Τα κινητά που φορτίζουν ασύρματα, έχουν δικό τους "μαγνήτη" που πιάνει στην μαγνητική βάση. Οι βάσεις πωλούνται με μαγνήτες μαζί, γιατί πολλά κινητά (πλαστικά κτλ) δεν μπορούν να κάτσουν πάνω στην βάση χωρίς μαγνήτες.

Η βάση που πήρα εγώ, κολάει στο ταμπλό με αυτοκόλλητο 3Μ, και είναι εκεί "ακούνητη" 3 χρόνια plus, και μου έχει λύσει τα χέρια. Την είχα πάρει με 22 περίπου ευρώ ενώ είχα ήδη πετάξει άλλα τόσα σε αμφιβόλου ποιότητας άλλες λύσεις.

 

 Τις μεταλλικές πλάκες αναφέρεις ως "μαγνητες"...? 😑

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, TheAccountant είπε

 Τις μεταλλικές πλάκες αναφέρεις ως "μαγνητες"...? 😑

Ναι σωστά :) :)

Και κάτι δεν μου κολλούσε στην όλη σύνταξη της απάντησης μου

Οπως και να έχει, αν σκέφτεσαι σε κάτι τέτοιο στυλ, από το να πετάς 10ευρα, πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή και αξιόπιστη λύση.

Επεξ/σία από UncleKim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου έπεσε το μάτι μου (πολύ πολύ πρόσφατα) σε κάποιες νέες βάσεις που είναι σαν τις μαγνητικές σε σχεδίαση κλπ, αλλά δεν λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Έχουν λέει κάποιο υλικό νανοτεχνολογίας στο οποίο βεντουζάρει το τηλέφωνο με το που το ακουμπάς χωρίς την ύπαρξη μαγνήτη. Δεν έχω εύκαιρο λινκ. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;Νομίζω και κάποια τέτοια θα βόλευε γιατί συνήθως είναι και πολύ μικρές σε μέγεθος και μπορούν να μπουν σε οποιαδήποτε σχεδόν επιφάνεια χωρίς κόλλες κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/7/2018 στις 12:37 ΠΜ, dpolal είπε

Ναι, δυστυχώς στα εταιρικά αυτοκίνητα εκείνο που κοιτάς πλέον είναι η τιμή προ φόρων να ΜΗΝ υπερβαίνει τα 12.000€ διαφορετικά θα σου έρθει περίπου μία 300άρα φόρος στην φορολογική δήλωση.
Οπότε δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, πέρνεις όσο το δυνατόν ποιό φθηνό και όλα τα εξτρά κόβονται, ούτε στο χρώμα δεν μπορείς να διαφοροποιοηθείς αφού η βασική έκδοση που δεν υπερβαίνει τα 12.000 έρχεται συνήθως με 1 επιλογή από τις εταιρείες. 

Δηλαδή δεν βάζεις έξτρα αξίας πχ 1000 ευρώ γιατί θα σου έρθει φόρος 300 ευρώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα ,

εγώ αυτήν έχω εδώ και αρκετά χρόνια και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Σταθερή ,γυρίζει όπου θέλεις και φθηνή. Από skroutz βάση αεραγωγού.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Length of headband: 4 cm
Range of arms: 6 - 9.5 cm

2018-07-25_08-54-27.jpg.64b072becc0872fc6735e9cb6d9bf9ee.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Δηλαδή δεν βάζεις έξτρα αξίας πχ 1000 ευρώ γιατί θα σου έρθει φόρος 300 ευρώ;

Όπως είπα το όχημα είναι ΕΤΑΙΡΙΚΟ.
Για να καταλάβεις τί γίνεται.
12.000€ αξία + 1.000€ έξτρα = 13.000€ x 7% (φόρος) = 910€ ετήσιος φόρος στην φορολογική μου δήλωση

Για τα 2 πρώτα χρόνια το ποσό είναι αυτό, δηλαδή 910 + 910.
Τα επόμενα 2 χρόνια είναι 10% μείον λόγο παλαιότητας, άρα 910-10% = 819.
Για τα 4 χρόνια που θα είναι στα χέρια μας αυτό το αυτοκίνητο, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ θα πληρωθεί φόρος 910 + 910 + 819 +819 = 3.458€

Για αυτοκίνητα με 1) λιανική τιμή πρό φόρων ΜΕΧΡΙ 11.999€ και που 2) δίνονται για επαγγελματικούς λόγους (πωλητές, τεχνικοί κλπ) δεν πληρώνεται φόρος.
Πρέπει να ισχύουν το 1) και 2) υποχρεωτικά για να γλυτώσεις το χαράτσι.


Για αυτό το λόγο τρέχουν οι πωλητές και αλλάζουν αυτοκίνητα με μικρότερα και οι περισσότερες εταιρείες εμφανίζουν στους τιμοκαταλόγους τους λιανικές τιμές πρό φόρων και φροντίζουν έτσι ώστε οτυλάχιστον 1 μικρό μοντέλο τους να είναι κάτω από τα 12.000 χιλιάρικα.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...