Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, orck said:

Τι ειναι η δυσφημιση για να το κερδισει βρε φιλε, ξερεις;
Πως το φανταζεσαι; Παει οποιος θελει και λεει στον δικαστη "ειπε στα φορουμ οτι κλεινω την πισινα και μου ζητησε να μην πληρωσει συνδρομη" και ο δικαστης θα διαταξη αποζημιωση;

Με το να λες καποια γεγονοτα και πως εσυ αισθανεσαι για αυτα αυτο δεν αποτελει δυσφημιση. Ουτε καν...

Το να αποκαλεις γελοια και αστεια μια επιχειρηση με επιχειρηματα που δεν ευσταθουν, συνεπαγεται οτι καλλιστα η επιχειρηση μπορει να αισθανθει οτι θιγεται το brand name της, ιδιαιτερα αν ειναι σε θεση να αποδειξει οτι αυτα που ισχυριζεται ο πελατης ειτε δεν ισχυουν, ειτε δεν εχουν λογικη. Διοτι ο ts δεν εχει γραψει μονο αυτο που αναφερεις.

18 minutes ago, orck said:

Πως εχετε καταληξει οτι κλεινουν την πισινα τοσες ημερες για καποιο σοβαρο προβλημα η επισκευη δεν μπορω να το καταλαβω.
Πως καταληξαμε στην λογικη "εαν δεν κανεις 3 οργανα απο τα 10 και ζητησεις επιστροφη τοτε θα το κανουν και οι αλλοι πελατες" ειλικρινα τετοια επιχειρηματα ακουγονται στις δικαστικες αιθουσες;
Μα εαν δεν κανει 3 οργανα αυτο ειναι επιλογη του, τα οργανα ειναι εκει, η πισινα δεν θα ειναι. Δεν ειπε οτι θα παει διακοπες για ενα μηνα και δεν θελει να πληρωσει την συνδρομη...

Παντως με τοσα χρηματα ανετα κλεινεις πισινα σε κολυμβητηριο και περνεις και μηχανακι τσιλικο για να βγαζεις βολτα τα κομενακια :)

Ο ιδιος ο ts το ειπε, αλλα αν υπαινισεσαι οτι η επιχειρηση πιθανως κοροιδευει με τη δικαιολογια των "εργασιων επισκευης" φανταζομαι οτι ειναι πολυ ευκολο να αποδειχθει αν ισχυει αυτο ή οχι. Βεβαια και παλι η κοινη λογικη λεει οτι μια επωνυμη επιχειρηση θα ηταν αρκετα πλημμελης αν εκανε τετοιες μεθοδευσεις για να ξεγελαει τους πελατες της, αλλα η κοινη λογικη στην Ελλαδα των ψεκασμενων που πισω απο καθε τι ανακαλυπτουν και μια θεωρια συνομωσιας, ειναι υπο εξαφανιση.

Στο αν ο ενας πελατης παρει αποζημιωση για την πισινα και στο αν θα το κανουν και αλλοι πελατες. Αν το θετεις νομικα το θεμα , ναι μπορει να ζητησει ο καθε πελατης την ιδια αποζημιωση διαφορετικα προκειται περι ανισης μεταχειρισης των πελατων. Δηλαδη οταν σε ολους κοβεις μια υπηρεσια, δεν γινεται να αποζημιωνεις κατ'επιλογην, κοινη λογικη ειναι κι αυτο... Η ολους ή κανεναν, αν θελεις να λεγεσαι σοβαρη εταιρεια.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσπαθησες να μιλησεις ομορφα να συναινοηθεις ή κατευθειαν αρχισες τις απειλες?

Δεν ειναι λογικο να πληρωνεις κατι που δεν μπορεις να χρησιμοποιήσεις.

Αλλα οπως ειπαν και αλλοι,αν η πισίνα ειναι απλα μια απο τις υπηρεσιες στην τιμη που πληρωνεις δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις.

Μονο με καλο τροπο να τους πεις και να δειξουν κατανοηση μιας και πιθανων να σε εχουν δει πως χρησιμοποιείς μονο την πισίνα,οχι οτι τους ενδιαφερει αλλα αν εχουν καλη καρδια πιθανον να δεχοντουσαν.

Αν αρχισες κατευθειαν απειλες ξεχνα το..

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Μα είναι ευέλικτη...

Πρέπει να γίνει συντήρηση σε μια απο τις δεκάδες δραστηριότητες του γυμναστηρίου...  

Το ανακοινώνει έγκαιρα...

Δίνει εναλλακτική στο να πας σε άλλα γυμναστήρια τους για αυτή την μια δραστηριότητα...

Και παρόλα αυτά είναι ένας παράλογος πελάτης που απειλή θεούς και δαίμονες...

Για εμένα θα χαιρόμουν αν εκράζε την επιχείρηση και η επιχείρηση  έκανε αγωγή για δυσφήμιση και να κέρδιζε φυσικά...     

Αυτά που αναφέρεις τα θεωρείς "ευελιξία";

Ευελιξία θα ήταν η προσπάθεια να λύση το πρόβλημα με τον ("παράλογο" όπως προτιμάς) πελάτη, ξεφεύγοντας από το τι γράφει το συμβόλαιο ή το ποια είναι η πολιτική της εταιρίας.

Η συντήρηση και η ανακοίνωση είναι υποχρέωσή τους και η εναλλακτική λύση είναι για να κλείσουμε στόματα. Όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να παρουσιάσουν ότι όλα είναι στην Αθήνα, άλλο κέντρο, άλλο Μαρούσι και άλλο Γλυφάδα).

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Το να αποκαλεις γελοια και αστεια μια επιχειρηση με επιχειρηματα που δεν ευσταθουν, συνεπαγεται οτι καλλιστα η επιχειρηση μπορει να αισθανθει οτι θιγεται το brand name της, ιδιαιτερα αν ειναι σε θεση να αποδειξει οτι αυτα που ισχυριζεται ο πελατης ειτε δεν ισχυουν, ειτε δεν εχουν λογικη. Διοτι ο ts δεν εχει γραψει μονο αυτο που αναφερεις.

Ο ιδιος ο ts το ειπε, αλλα αν υπαινισεσαι οτι η επιχειρηση πιθανως κοροιδευει με τη δικαιολογια των "εργασιων επισκευης" φανταζομαι οτι ειναι πολυ ευκολο να αποδειχθει αν ισχυει αυτο ή οχι. Βεβαια και παλι η κοινη λογικη λεει οτι μια επωνυμη επιχειρηση θα ηταν αρκετα πλημμελης αν εκανε τετοιες μεθοδευσεις για να ξεγελαει τους πελατες της, αλλα η κοινη λογικη στην Ελλαδα των ψεκασμενων που πισω απο καθε τι ανακαλυπτουν και μια θεωρια συνομωσιας, ειναι υπο εξαφανιση.

Στο αν ο ενας πελατης παρει αποζημιωση για την πισινα και στο αν θα το κανουν και αλλοι πελατες. Αν το θετεις νομικα το θεμα , ναι μπορει να ζητησει ο καθε πελατης την ιδια αποζημιωση διαφορετικα προκειται περι ανισης μεταχειρισης των πελατων. Δηλαδη οταν σε ολους κοβεις μια υπηρεσια, δεν γινεται να αποζημιωνεις κατ'επιλογην, κοινη λογικη ειναι κι αυτο... Η ολους ή κανεναν, αν θελεις να λεγεσαι σοβαρη εταιρεια.

 Σε ποιο σημειο ο TS αποκαλεσε γελοια η αστεια την επιχειρηση; Κανε μια παραθεση ακριβως γιατι εγω το πιο κακο η "δυσφημιστικό" που διαβασα ειναι οτι του λενε βλακειες.

 

Εαν ζεις στην Ελλαδα λογικα θα εχεις μια εικονα τους σεβασμου (η την απουσια αυτου) που δειχνουν οι καθε μορφης επιχειρησεις στους πελατες τους. Απλα δεν τους νοιαζει τιπτοα. Μου φαινεται περιεργο που πρεπει να το αναφερω αυτο εδω, ριξε μια ματια στις προσφορες και γενικα στις καταγγελιες που γινονται καθε τρεις και λιγο για αρκετα καταστηματα. Αυτο ομως δεν λεει κατι για το ποσο σεβεται αυτη η εταιρια τους πελατες της.

Μια επιχειρηση που εισπρατει ενα πολυ καλο ποσο απο εναν συστηματικο της πελατη (60ευρω για γυμναστηριο τον μηνα για 2 χρονια) θα προσπαθουσε να δωσει μια λυση στο αιτημα του πελατη, οπως για παραδειγμα επεκταση συνδρομης για 15 ημερες. Τωρα με τους χειρισμους αυτους κινδυνευουν να χασουν 720ευρω.
Εαν δεχομαστε οτι μας εχει ηδη αναφερθει θα πρεπει να δεχθουμε οτι ο συγκεκριμενος ανθρωπος εκανε χρηση μονο της πισινας, εδινε ενα 60αρικο για την πισινα και μονο. Εαν πας για πισινα και για 20+ ημερες ειναι κλειστη τοτε ουσιαστικα δεν εχεις καμια παροχη και απλα πληρωνεις την συνδρομη. Συνηθως οι πελατες δεν πληρωνουν για το τιποτα. Σε ποιο συμπαν μια συντηρηση πισινας θελει 20+ ημερες; Με καλαμακι θα ρουφανε το νερο;

Ας ειμαι ο μονος θεωρω οτι εχει δικιο σε αυτο που ζηταει.

Στο γυμναστηριο που πηγαινα τετοια θεματα δεν σκαλωναν τοσο πολυ, φυσικα ο ανθρωπος της υποδοχης δεν ηξερε να απαντησει, σημειωνε τι του ζητας και ρωτουσε παραπανω. Μηπως επεσες σε κανενα στραβοξυλο υπαλληλο υποδοχης;

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε

1. Το πακετο περιλαμβανει πισινα και εχει πισινα. Οι εργασιες φανταζομαι πως ειναι για να συνεχισει να την περιλαμβανει και το χειμωνα , να συνεχισει να ειναι ασφαλης για τους πελατες και να συνεχισει να διαθετει τις καταλληλες συνθηκες υγιεινης κλπ και οχι για να κλεψει τα πελατακια οπως υπαινισεσαι. Ορεξη ειχε το γυμναστηριο να μπαινει σε τετοια εξοδα... Συν την γκρινια των ιδιοτροπων πελατων.

2. Η εναλλακτικη λυση που δοθηκε δεν αφορουσε την αλλη ακρη της πολης, του πλανητη κλπ, αλλα απο το κεντρο-->Μαρουσι ή Γλυφαδα. Πολυ μικρη χιλιομετρικη αποσταση που εξυπηρετειται και απο ΜΜΜ. Το ξεβολεμα ειναι δεδομενο, σαφως, αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι η εναλλακτικη που δοθηκε ειναι πραγματικη εναλλακτικη και οχι παραμυθια οπως υπονοεις.

3. Οσον αφορα το τι ειναι σωστοτερο, σωστο ειναι να εξυπηρετησεις τον πελατη σου. Κατι που συνεβη με ρεαλιστικες εναλλακτικες. Το οτι ο πελατης δεν τις δεχεται ειναι δικο του προσωπικο ζητημα και δεν θα επρεπε να αφορα το γυμναστηριο. Επιπλεον αν σαν επιχειρηση εχεις συμφωνησει να παρεχεις 20 υπηρεσιες σε 1 πελατη και λογω εργασιων σταματας την 1 απο τις 20 (για την οποια ομως και  ενημερωνεις εγκαιρα και δινεις και εναλλακτικη) τοτε δεν εχεις καμια υποχρεωση να επιστρεψεις λεφτα ποσο δε μαλλον αυτο που αρχικα ζητησε ο πελατης, δηλαδη να του επιστραφει το αντιτιμο και για τις 20 υπηρεσιες . Ειναι ( ; ) κοινη λογικη.

Και στην τελικη, σκεψου να το κανει με 1 πελατη αυτο, δηλ "αποζημιωση λογω εργασιων στην πισινα". Θα το μαθουν οι υπολοιποι και ασχετως αν χρησιμοποιουν ή οχι πισινα, ασχετως αν αυτο το διαστημα θα βρισκονται στο γυμναστηριο ή στη Μυκονο, θα εχουν καθε λογο να ζητανε το αντιστοιχο ποσο πισω. Ε αμα δουλευε ετσι το εμποριο  θα ειχαν κλεισει οι μισες επιχειρησεις και ολοι οι πελατες θα ηταν πλουσιοι...

Οσοι λοιπον πιστευετε οτι υπαρχει λογος να δοθει αποζημιωση στον πελατη, οταν ανοιξετε επιχειρηση, παρακαλω στειλτε μου ενα pm να γινω πελατης σας να βγαλω χαρτζιλικι, παντα χρησιμοποιωντας τη λογικη σας.

Συμφωνώ σε αρκετά που γράφεις και διαφωνώ και σε κάποια.Δεν έχει σημασία σε ποιά.

Τι πρόβλημα θα είχε η επιχείρηση αν του έλεγε: Κοίτα αγαπητέ πελάτη,είσαι μέλος μας εδώ  και καιρό.Κατανοούμε τη δυσαρέσκιά σου (ίσως και τη δυσκολία σου να εξυπηρετηθείς από άλλο γυμναστήριο-πισίνα).Παράταση 1 ή 2 μήνες πέρα από το χρονικό όριο της συμφωνίας μας (ή όσο διαρκουν οι εργασίες) για την ταλαιπωρία που σου δημιουργήθηκε.

Κανένα.

Όλοι ευχαριστημένοι. Ούτε αποζημιώσεις ούτε χαρτζιλίκια.

Υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες προκειμένου να  κερδίσουν-κρατήσουν πελάτες,δανείζουν κινητά,αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι άλλο, έως ότου επισκευαστούν.Δεν έχουν καμία υποχρέωση,αλλά το κάνουν.Είναι και πως θες να κερδίσεις κόσμο.

Με την απλή λογική μιλάω.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, orck είπε

Τι ειναι η δυσφημιση για να το κερδισει βρε φιλε, ξερεις;
Πως το φανταζεσαι; Παει οποιος θελει και λεει στον δικαστη "ειπε στα φορουμ οτι κλεινω την πισινα και μου ζητησε να μην πληρωσει συνδρομη" και ο δικαστης θα διαταξη αποζημιωση;

Με το να λες καποια γεγονοτα και πως εσυ αισθανεσαι για αυτα αυτο δεν αποτελει δυσφημιση. Ουτε καν...

Αυτό που αναφέρει ο φίλος για δυσφήμιση μια χαρά ισχύει. Στο δικό μου γυμναστήριο που είναι γνωστού μου, είχε βγει μια τότε πελάτισσα στο φβ και αναρτούσε διαφορά επειδή δεν ήταν ευχαριστημένη που τα όργανα πολλές φορές χαλάνε κ δεν τα φτιάχνουν και τσάμπα πληρώνει (που ισχύει μεν 😀)  και μέσω κάποιων κινήσεων αυτού, μια χαρά έφαγε το πρόστιμο της. Δεν θυμάμαι όμως το ποσό 

  • Moderators
Δημοσ.

Μισο λεπτό γκαηζ. Το γυμναστηριο (που το συγκεκριμένο το προωθεί ως club), σου εχει 5 παροχές και σου λεει πως εγω αυτες τις παροχες στις χρεώνω Χ ευρω ως πακετο. 

Η μια απο τις παροχες πρεπει να σταματήσει για λογους συντήρησης και σου δινει εναλλακτικές. Τι ακριβώς καταγγελια να κάνεις? Δε σου λεει πηγαινε στη θάλασσα ξερωγω. 

Επίσης πως και πληρώνεις 60 ευρω? Εγω πληρώνω παραπάνω,  ειναι διετης η συνδρομή σου ή εχεις εταιρικη εκπτωση? Απο περιεργεια περισσοτερο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, dimpa16 είπε

Συμφωνώ σε αρκετά που γράφεις και διαφωνώ και σε κάποια.Δεν έχει σημασία σε ποιά.

Τι πρόβλημα θα είχε η επιχείρηση αν του έλεγε: Κοίτα αγαπητέ πελάτη,είσαι μέλος μας εδώ  και καιρό.Κατανοούμε τη δυσαρέσκιά σου (ίσως και τη δυσκολία σου να εξυπηρετηθείς από άλλο γυμναστήριο-πισίνα).Παράταση 1 ή 2 μήνες πέρα από το χρονικό όριο της συμφωνίας μας (ή όσο διαρκουν οι εργασίες) για την ταλαιπωρία που σου δημιουργήθηκε.

Κανένα.

Όλοι ευχαριστημένοι. Ούτε αποζημιώσεις ούτε χαρτζιλίκια.

Υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες προκειμένου να  κερδίσουν-κρατήσουν πελάτες,δανείζουν κινητά,αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι άλλο, έως ότου επισκευαστούν.Δεν έχουν καμία υποχρέωση,αλλά το κάνουν.Είναι και πως θες να κερδίσεις κόσμο.

Με την απλή λογική μιλάω.

Νομιζω και εγω αν ημουν ο ιδιοκτητης της επιχειρησης κατι τετοιο θα εκανα, με την προυποθεση οτι θα ειναι ανεπισημο και οτι δεν θα το διατυμπανιζε ωστε καθε φορα που καποια υπηρεσια ειναι σε συντηρηση να ψαχνει ο καθενας πατημα για δωρεαν επεκταση της συνδρομης.

Αν ομως απλως το ειπε στον υπαλληλο στη ρεσεψιον, τι να κανει και αυτος? Προφανως ουτε μπορει να παρει την ευθυνη ουτε τον ενδιαφερει κιολας.

Επεξ/σία από Bspus
Δημοσ.

Εγω παντως ξαναρωταω αν στα γυμναστηρια που κλεινουν χ μερες σε περιοδους εορτων ή καλοκαιριου , οι πελατες παιρνουν τζαμπα μερες ξερω γω ή εκπτωσεις ή αποζημιωσεις.

Γνωριζει καποιος τετοια περιπτωση ; 

Τωρα αυτα περι ευελιξιας ειναι να χαμε να λεγαμε. Οι ανθρωποι ηδη του προτειναν να παει χωρις επιβαρυνση σε αλλο club. Αν ειναι ο καθενας να ζηταει ειδικη μεταχειριση βασει των προτιμησεων του φεξε μου και γλιστρησα. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, UsualSuspect__ είπε

Με τόσα λεφτά που τους δίνεις 2 χρόνια, έπαιρνες μηχανάκι και πήγαινες όπου γούσταρες να βρεις γυμναστήριο με πισίνα.
Θα γλίτωνες και το thread στο insomnia.

Όλα εγώ πχια;  

Δεν είναι και έτσι.

Αν έχει -σοβαρό- πρόβλημα με τη μέση, καλή τύχη να οδηγήσει μηχανάκι στους δρόμους της αθήνας.

Δημοσ.

Προσπαθησε να βρεις εναν οσο πιο υψηλα ισταμενο και στειλε επισημα μειλ με τη διαμαρτυρια σου.

Μη καθεσαι και μιλας με τα ατομα στην γραμματεια συνηθως ειναι ασχετοι δεν εχουν ιδεα τι τους γινεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, ilouko said:

οι εναλλακτικές που προσφέρουν είναι στα μέτρα τους και όχι στα μέτρα των πελατών

Πού ακούστηκε να προσφέρει κάποια επιχείρηση αυτό που θεωρεί η ίδια ότι τη συμφέρει και όχι αυτό που ο κάθε πελάτης μπορεί να αποφασίσει ότι θέλει έτσι;

Επόμενο θέμα, η Nova μου δίνει τα κανάλια μόνο σε πακέτα και δε με αφήνει να διαλέξω τα δύο συγκεκριμένα που θέλω να βλέπω, η πιτσαρία έχει δύο συν μία δώρο αλλά εγώ δε μπορώ να φάω τρεις πίτσες με τον κολλητό μου, και άλλες ιστορίες φρίκης.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Εγω παντως ξαναρωταω αν στα γυμναστηρια που κλεινουν χ μερες σε περιοδους εορτων ή καλοκαιριου , οι πελατες παιρνουν τζαμπα μερες ξερω γω ή εκπτωσεις ή αποζημιωσεις.

Γνωριζει καποιος τετοια περιπτωση ; 

Τωρα αυτα περι ευελιξιας ειναι να χαμε να λεγαμε. Οι ανθρωποι ηδη του προτειναν να παει χωρις επιβαρυνση σε αλλο club. Αν ειναι ο καθενας να ζηταει ειδικη μεταχειριση βασει των προτιμησεων του φεξε μου και γλιστρησα. 

Όταν το γυμναστήριο κλείνει πχ 15μερες το καλοκαίρι, η συνδρομή σου για αυτό το διάστημα δε πάει στραφη. Επεκτείνεται, συνήθως, μετά τη λήξη της συνδρομής. Στην περίπτωση του φίλου μας θα μπορούσαν να του προσφέρουν επέκταση της συνδρομής. Δεν είναι κάτι παράλογο. Και δεν μιλάμε για τυχαρπαστο, αλλά για σταθερό πελάτη 

1 λεπτό πριν, defacer είπε

Πού ακούστηκε να προσφέρει κάποια επιχείρηση αυτό που θεωρεί η ίδια ότι τη συμφέρει και όχι αυτό που ο κάθε πελάτης μπορεί να αποφασίσει ότι θέλει έτσι;

Επόμενο θέμα, η Nova μου δίνει τα κανάλια μόνο σε πακέτα και δε με αφήνει να διαλέξω τα δύο συγκεκριμένα που θέλω να βλέπω.

Αν έδινε αυτή την επιλογή η νόβα με ανάλογη τιμή θα είχε πολύ περισσότερη πελατεία 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, mylo said:

Αν έδινε αυτή την επιλογή η νόβα με ανάλογη τιμή θα είχε πολύ περισσότερη πελατεία 

Πρώτα απ'όλα, το αν θα γινόταν αυτό ή όχι είναι τελείως άσχετο με τη συζήτηση οπότε δεν έχω ιδέα γιατί επιλέγεις να το αναφέρεις.

Δεύτερον, δε με νοιάζει αν θα είχε "περισσότερη πελατεία" γιατί με την πελατεία δε μπορείς να αγοράσεις ψωμί.

Τρίτον, αν με αναγκάσεις να μαντέψω ποιος ξέρει καλύτερα τι συμφέρει συνολικά τη Nova: τα στελέχη της Nova ή ο Mylo, να με συμπαθάς αλλά θα πάω με το πρώτο.

Ευστοχία 0/3.

Επεξ/σία από defacer
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mylo είπε

Όταν το γυμναστήριο κλείνει πχ 15μερες το καλοκαίρι, η συνδρομή σου για αυτό το διάστημα δε πάει στραφη. Επεκτείνεται, συνήθως, μετά τη λήξη της συνδρομής. Στην περίπτωση του φίλου μας θα μπορούσαν να του προσφέρουν επέκταση της συνδρομής. Δεν είναι κάτι παράλογο. Και δεν μιλάμε για τυχαρπαστο, αλλά για σταθερό πελάτη 

σε ποιο γυμναστηριο αναφερεσαι; 

 

Επεκταση δεν εχουν λογο να του προσφερουν, ο φιλος ισχυριζεται οτι πηγαινει μονο στην πισινα, ποιος απο τους υπευθυνους το ξερει αυτο; Και παλι ξαναλεω ειναι δικο του προβλημα.

Η επιχειρηση μπορει να κανει καποιους διακανονισμους με τους πελατες της αλλα δεν μπορουμε να την κατηγορησουμε για το αντιθετο. Αν ενας ζητησει ειδικα προνομια λογω του κλεισιματος της πισινας αντιλαμβανεσαι ποσοι θα πανε και θα ζητουν το ιδιο.

Οταν χαλαει ενα μηχανημα στο γυμναστηριο μας προσφερουν εκπτωση-επεκταση ;; δηλ να παω εγω να δω το leg press εκτος λειτουργιας και να πω αααα εγω γι αυτο ερχομαι γυμναστηριο, αποζημιωστε με. Δεν γινονται πουθενα αυτα!!

Το πιο απλο πραγμα που μπορουσε να κανει ο φιλος ειναι να ζητησει παγωμα της συνδρομης του γι αυτες τις μερες. 

Οταν επαθα διαστρεμμα κ ενα μηνα δε μπορουσα να παω τζιμ τους πηγα χαρτι γιατρου κι ετσι η συνδρομη μου πηρε ενα μηνα παραταση. Δεν εχουν φερθει ποτε αντιεπαγγελματικα. Απο την αλλη μην ξεχναμε προς προκειται για πολυεθνικη ε

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...