Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να πληρώσω μέσω revolut σε νόμισμα πέραν των ευρώ. 

 

Πρέπει πρώτα να μετατρέψω τα χρήματα που χρειάζομαι στο νόμισμα που θέλω και μετά να κάνω την συναλλαγή ή θα γίνει αυτόματα η μετατροπή από την revolut?

Αν κάνω την μετατροπή και έχω χρήματα σε δύο νομίσματα πως θα δώσω να καταλάβει το κατάστημα ότι πρέπει να τραβήξει λεφτά από το σωστό νόμισμα;

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή, θα τραβήξει σε ευρώ ακριβώς το ποσό που χρειάζεται και θα το μετατρέψει στο νόμισμα που θες να πληρώσεις.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, SAVVAS_PAPADOPOULOS είπε

Θέλω να πληρώσω μέσω revolut σε νόμισμα πέραν των ευρώ. 

 

Πρέπει πρώτα να μετατρέψω τα χρήματα που χρειάζομαι στο νόμισμα που θέλω και μετά να κάνω την συναλλαγή ή θα γίνει αυτόματα η μετατροπή από την revolut?

Αν κάνω την μετατροπή και έχω χρήματα σε δύο νομίσματα πως θα δώσω να καταλάβει το κατάστημα ότι πρέπει να τραβήξει λεφτά από το σωστό νόμισμα;

Σε κάποιες χώρες, π.χ. Πολωνία, Ουγγαρία κλπ, μπορεί το POS να ρωτήσει σε τι νόμισμα να γίνει η χρέωση, της κάρτας ή το τοπικό. Πάντα το τοπικό. Αν δε βγάλει τιποτα, τότε η χρέωση γίνεται στο τοπικό. Τότε η Revolut θα τραβηξει απο το απόθεμα που έχεις σε φιορίνια π.χ. και αν δε φτάσει, τότε θα συμπληρώσει απο τα ευρώ. 

Δημοσ.

εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορω να προχωτησω στην επικαιροποιηση στοιχείων... εχω προσπαθήσει με δίπλωμα...με διαβατήριο...με άλλο κινητό και πάλι τίποτα....έχει βρεί κανείς λύση; Η αλήθεια είναι οτι η revolut είναι πολύ βολική και ειδικά σε ταξίδια

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορω να προχωτησω στην επικαιροποιηση στοιχείων... εχω προσπαθήσει με δίπλωμα...με διαβατήριο...με άλλο κινητό και πάλι τίποτα....έχει βρεί κανείς λύση; Η αλήθεια είναι οτι η revolut είναι πολύ βολική και ειδικά σε ταξίδια

Μιλάς μαζί τους και σου λένε το πρόβλημα που υπάρχει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billator είπε

Μιλάς μαζί τους και σου λένε το πρόβλημα που υπάρχει.

εχουμε στείλει πανω απο 20 email και δεν μου απαντάνε τον ακριβή λόγο...ισχυρίζονται οτι πρέπει  να κλείσουν τον λογαριασμό

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

εχουμε στείλει πανω απο 20 email και δεν μου απαντάνε τον ακριβή λόγο...ισχυρίζονται οτι πρέπει  να κλείσουν τον λογαριασμό

Αν δεν σου αναφέρουν το πρόβλημα τότε έχεις κάνει κάτι το οποίο είναι ενάντια στους όρους χρήσης τους.
https://help.revolut.com/en-GR/help/profile-and-plan/security-and-personal-data/my-account-is-locked/why-was-my-account-closed/
(και οι όροι χρήσης)
https://www.revolut.com/el-GR/legal/terms/

Τον ακριβή λόγο καμία χρηματοπιστωτική εταιρεία δεν θα σου το πει για ευνόητους (από την πλευρά τους) λόγους, και δεν έχουν την υποχρέωση να σου παρέχουν υπηρεσίες (όπως και αν ακούγεται αυτό) σε περίπτωση που αποφασίσουν για τον X ή Ψ να τερματίσουν την συνεργασία μαζί σου.

Αν δεν σου κλείδωσαν τελείως τον λογαριασμό ίσως σε θεωρούν high risk customer (πχ αν ψάξεις αυτό γίνεται συνήθως σε άτομα που χρησιμοποιούν για στοίχημα ή να δέχονται πληρωμές από brokers / crypto στην Revolut, λεφτά από payment gateway χωρίς να έχουν εταιρεία και πολλά ακόμα σενάρια). Αν σε "καίει" μπορείς νομικά να το τρέξεις περισσότερο.

Απέσυρε τα λεφτά που έχεις (αν έχεις) , και αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δοκιμάσεις ξανά με την νέα ταυτότητα όταν την πάρεις να φτιάξεις έναν καινούριο λογαριασμό σε νέο αριθμό. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Billator είπε

Αν δεν σου αναφέρουν το πρόβλημα τότε έχεις κάνει κάτι το οποίο είναι ενάντια στους όρους χρήσης τους.
https://help.revolut.com/en-GR/help/profile-and-plan/security-and-personal-data/my-account-is-locked/why-was-my-account-closed/
(και οι όροι χρήσης)
https://www.revolut.com/el-GR/legal/terms/

Τον ακριβή λόγο καμία χρηματοπιστωτική εταιρεία δεν θα σου το πει για ευνόητους (από την πλευρά τους) λόγους, και δεν έχουν την υποχρέωση να σου παρέχουν υπηρεσίες (όπως και αν ακούγεται αυτό) σε περίπτωση που αποφασίσουν για τον X ή Ψ να τερματίσουν την συνεργασία μαζί σου.

Αν δεν σου κλείδωσαν τελείως τον λογαριασμό ίσως σε θεωρούν high risk customer (πχ αν ψάξεις αυτό γίνεται συνήθως σε άτομα που χρησιμοποιούν για στοίχημα ή να δέχονται πληρωμές από brokers / crypto στην Revolut, λεφτά από payment gateway χωρίς να έχουν εταιρεία και πολλά ακόμα σενάρια). Αν σε "καίει" μπορείς νομικά να το τρέξεις περισσότερο.

Απέσυρε τα λεφτά που έχεις (αν έχεις) , και αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δοκιμάσεις ξανά με την νέα ταυτότητα όταν την πάρεις να φτιάξεις έναν καινούριο λογαριασμό σε νέο αριθμό. 

δεν έχω καταφέρει καν να βάλω λέφτα σε λογαριασμό...μπαίνω στο περιβάλλον και περιμένω έγκριση αλλά δεν προχωράει με τίποτα...βέβαια στην revolut business με δέχτηκαν αμέσως..τους εξηγώ οτι είναι παράλογο να με δέχονται στην επαγγελματική πλατφόρμα και όχι στην προσωπική αλλά είναι λες και μιλάω με bot

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σε κάποιες χώρες, π.χ. Πολωνία, Ουγγαρία κλπ, μπορεί το POS να ρωτήσει σε τι νόμισμα να γίνει η χρέωση, της κάρτας ή το τοπικό. Πάντα το τοπικό. Αν δε βγάλει τιποτα, τότε η χρέωση γίνεται στο τοπικό. Τότε η Revolut θα τραβηξει απο το απόθεμα που έχεις σε φιορίνια π.χ. και αν δε φτάσει, τότε θα συμπληρώσει απο τα ευρώ. 

Άρα θα τραβήξει το νόμισμα που ζητάει και αν δεν φτάνει τότε θα τα πάρει σε ευρώ κάνοντας την μετατροπή μόνο του . 

 

Αν η αγορά είναι μέσω internet  ισχύει το ίδιο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/9/2023 στις 9:02 ΜΜ, SAVVAS_PAPADOPOULOS είπε

Άρα θα τραβήξει το νόμισμα που ζητάει και αν δεν φτάνει τότε θα τα πάρει σε ευρώ κάνοντας την μετατροπή μόνο του . 

 

Αν η αγορά είναι μέσω internet  ισχύει το ίδιο;

Οχι αν δεν φτανουν πχ τα $ δεν θα τραβηξεις τιποτα απο αυτο το νομισμα, θα πάει σε αλλο νομισμα και θα πάρει ολο το ποσό.

Πρόσεχε γιατί πχ αν εχει 5€ και 5$ και θελεις να αγοράσεις κατι με 7€ ή 7$ η αγορα θα απορριφθεί εντελώς

Ελπίζω να κατάλαβες.

Ισχύει για όλες τις συναλλαγές 

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Εκανα reset στο κινητό μου πριν λίγες μέρες και φυσικά πήγα να κάνω ξανά login στην εφαρμογή της revolut , στην οποία ότι και να έκανα δεν κατάφερα να μπω !

το email μου είναι το σωστό , το τηλέφωνο μου το ίδιο , μου ζητάει το pin , έχω βάλει αυτά που χρησιμοποιώ και τίποτα και ακόμη και αν πατήσω το "ξέχασα κωδικό" / "δεν έχω το τηλέφωνο" και πάλι 1 φορά μου ήρθε ένα mail για activation και πάλι τζίφος .

Εστειλα mail στο support αλλά τρίχες , καθότι έχουν φόρτο και μου λένε στείλε μας μήνυμα στο chat (!!!!!!) , λες κι αμα μπορούσα δεν θα το έκανα ,

Τι άλλο μένει να κάνω? γιατί αυτό το σκηνικό , το λες και προβληματικό.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Luciferia είπε

Εκανα reset στο κινητό μου πριν λίγες μέρες και φυσικά πήγα να κάνω ξανά login στην εφαρμογή της revolut , στην οποία ότι και να έκανα δεν κατάφερα να μπω !

Τι κινητό είναι; "πειραγμένο"?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Απο browser δοκίμασες;

https://app.revolut.com/home

 

 

χμμ η αλήθεια είναι πως όχι , θα δοκιμάσω τώρα

κατάφερα απλά να μου στείλουν να κάνω authenticate , αλλά και χθες το έκανα αυτό , αλλά ειδοποίηση δεν ήρθε ποτέ

Επεξ/σία από Luciferia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...