Προς το περιεχόμενο

Περι saxo & rallye


Kamil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακουμε συνεχεια πως πρεπει να μενουμε μακρυα απο σαξο και από ραλλι , γιατι ειναι "γκαζοφονιαδες" και οτι δεν ειναι ασφαλη αυτοκινητα. Τι ισχυει; Εχει κανείς προσωπικες εμπειριες από την οδιγικη συμπεριφορά εκεινον των αυτοκινήτων; Κανουν για νεους οδηγους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουβάδες με 4 Ρόδες, καμία ασφάλεια.

Μπορεί να είναι σφαιρατα, αλλά μακρυά. 

Εκτός αν τα θες μόνο για ευθείες

 

Η είσαι ήρεμος οδηγός και δε κάνεις μα...ιες

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, d_gkal είπε

Κουβάδες με 4 Ρόδες, καμία ασφάλεια.

Μπορεί να είναι σφαιρατα, αλλά μακρυά. 

Εκτός αν τα θες μόνο για ευθείες

Η είσαι ήρεμος οδηγός και δε κάνεις μα...ιες

Ότι νά'ναι.
 

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, d_gkal said:

Κουβάδες με 4 Ρόδες, καμία ασφάλεια.

Μπορεί να είναι σφαιρατα, αλλά μακρυά. 

Εκτός αν τα θες μόνο για ευθείες

Η είσαι ήρεμος οδηγός και δε κάνεις μα...ιες

 

Αν μιλάμε για παθητική ασφάλεια τότε ναι. Δεν έχουν. 

 

Αλλά κάπου εκεί με τις ευθείες το έχασες εντελώς! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Kamil είπε

Ακουμε συνεχεια πως πρεπει να μενουμε μακρυα απο σαξο και από ραλλι , γιατι ειναι "γκαζοφονιαδες" και οτι δεν ειναι ασφαλη αυτοκινητα. Τι ισχυει; Εχει κανείς προσωπικες εμπειριες από την οδιγικη συμπεριφορά εκεινον των αυτοκινήτων; Κανουν για νεους οδηγους;

Είναι «παλιά» αυτοκίνητα που δεν παράγωνται πλέον και από ότι βλέπεις στις αγγελίες τα περισσότερα είτε θα έχουν «πειραχτεί», είτε θα έχουν κάποιο ατύχημα.
Μαμά και χαρτί τέτοιο μοντέλο πολύ δύσκολα να βρείς πλέον.

Για την εποχή τους είχαν αρκετά άλογα, ήταν πολύ ελαφριά με αποτέλεσμα να έχουν εκρηκτικές επιδόσεις και αν είχες «χέρια» και γνώσεις έστριβαν απίστευτα χωρίς να διαθέτουν όλα τα ηλεκτρονικά παραφερνάλια που είναι φορτωμένα τα σημερινά οχήματα.
Όπως γράφω ήθελαν χέρια κ μυαλό, δεν ήταν για νέους και κ@υλωμένους.

Όσον αφορά τα περί παθητικής ασφάλειας, κανένα  όχημα της κατηγορίας κ του αντίστοιχου μεγέθους δεν είχε σοβαρή παθητική ασφάλεια την εποχή εκείνη.
Αλλά τα περισσότερα «μικρά» ζύγιζαν κάτω από τόνο τότε.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ραλλάκια, έχουν αγωνιστικό στήσιμο δηλαδή και είναι για στροφές. Φυσικά αυτό σημαίνει ότι θέλουν και κάποιες ικανότητες, ενδιαφέρον για οδηγική μάθηση και τα μυαλά μέσα στο κεφάλι. Επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα προηγούμενης 10ετιας σαφέστατα έχουν την παθητική ασφάλεια της τότε εποχής που σήμερα φαντάζει κατά πολύ ξεπερασμένη.

Για νέο οδηγό προσωπικά δε θα το σύστηνα εκτός αν υπάρχει χρόνια εμπειρία με καρτ ή μπορεί να συγκρατηθεί και να το μαθαίνει σιγά σιγά. Γενικά είναι αυτοκίνητα που ναι μεν μπαίνουν τρένο στις στροφές αλλά έτσι και κάνεις κάποιο λάθος δε θα στο συγχωρήσουν. Σίγουρα θα χεις δει το παρακάτω βίντεο, πρόσεξε πόσο εύκολα φεύγει ο κώλος, είναι το στήσιμο που έλεγα πριν και δες τα ζώα πόσο άσχετοι είναι , ο μπροστινός (και κατά πως φαίνεται και ο πίσω) πάνω στη στροφή πάτησε φρένο, εκεί είναι που λέω ότι το λάθος δεν πρόκειται να στο συγχωρέσει. Έτσι και αφήσεις γκάζι πάνω στη στροφή σου δίπλωσε οπότε πρέπει να ξέρεις να το μαζέψεις. Αν πατήσεις φρένο ξέχνα το....

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να λέτε είναι κουβαδάκια πλέον 

 

 

Όποιος έχει χέρια πόδια μυαλό και λοιπά, ας πάει σε σωστό σημείο (πίστα η πες το όπως θες) να κάνει ότι γουστάρει. 4 φορές πήγα να την πατήσω από σαξοραλα με νέους που νόμιζαν ότι ήταν ο Μακ Ρέι

ΤΕΣΣΕΡΙΣ μετρημένες. Τέτοιο σαξοραλοκουβαδομαγνητη  μονο εγώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι ακριβως να πουμε για τα σαξοραλλα; Δυο μοντελα 20ετιας που οσα εχουν απομεινει στους ελληνικους δρομους ειναι σε ποσοστο 90% χρεπια και σκισμενα , ετοιμα να τους φυγει καμια ροδα οπως κινουνται, και καπου εδω τελειωνει η συζητηση αν ο ts ρωταει επειδη σκεφτεται να αγορασει καποιο απο αυτα.

Αν το τοπικ ειναι φιλολογικου ενδιαφεροντος, καλα ηταν για την εποχη τους. Τα αδικουσαν διαχρονικα οι ανεγκεφαλοι Ελληναρες οδηγοι  (και συνοδηγοι) τους, καθως σαν αμαξια τα ειχε σε συντριπτικη πλειοψηφια μια απο τις χειροτερες φαρες οδηγων, δηλ καγκούρια που εκτος απο καγκούρια νομιζαν οτι ειναι και χεράδες, συνδυασμος θανατηφορος (στην κυριολεξια, δυστυχως).

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαπια σαξοραλα αναξιοπιστα κουβαδακια -τενεκεδες, για αγραμματους αποφοιτους επαλ ή γυμνασιου που καπνιζουν ολ χολμπορν , καραφλοι τατουαζ και γυαλι αρνετ για να τα περνουν βολτες μολις τελειωσουν απο το ντελιβερυ ..

παμε παρακατω

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθε εποχη εχει τα δικα της 

Παλιοτερα ηταν το swift gti , nissan , starlet κλπ μετα τα σαξοραλα με αντιπαλο δεος το κιτρινο puntο gt και ακολουθησε το corsa opc 

Για την εποχη τους ηταν καλα , Τωρα ειναι ξεπερασμενες σκοτωστρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικές υπερβολές...

Μιλάμε για τρομερή οδηγική αίσθηση, το ότι είναι 20 χρόνων πλέον δεν έχει να λέει κάτι. Το στήσιμο τους συνεχίζει να τα κάνει άκρως διασκεδαστικά. Ωστόσο πρέπει να ξέρεις με τι έχεις να κάνεις. Τα σαξόραλλα είναι μια κατηγορία μόνα τους, μιλάμε για περίπτωση ομολογκέ αγωνιστικών. Είναι σα να λέτε ότι το Impreza STi του 98 είναι κουβαδάκι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...