Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση lenovo


Giorgos012

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά 

Έχω ένα λάπτοπ lenovo το οποίο είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα έως τον Φεβρουάριο

Προχθές απλά δεν άνοιγε και ούτε φόρτιζε και το έστειλα για service στο e-shop από όπου το αγόρασα. Επειδή είχε χτυπηθεί λίγο σε μια γωνιά όταν το πήγα μου λένε μπορεί να βγει εκτός εγγύησης από την lenovo για κακή χρήση ενώ προφανώς το πρόβλημα που έχει δεν σχετίζεται με το χτύπημα. 

Καλά είναι σοβαροί για ένα μικρό χτύπημα εγώ να πρέπει να πληρώσω τα πάντα για την άκυρη βλάβη αν βγει εκτός εγγύησης?  Εν το μεταξύ αγόρασα ακριβό λάπτοπ 1000€ για να μην έχω προβλήματα αλλά μάλλον τσάμπα λεφτά

Έχετε καμία εμπειρία από τέτοια θέματα και πως το χειριστηκε η lenovo η αν όντως ισχύει αυτό που μου είπε το e-shop?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξαρταται ποσο "μικρο" ειναι το χτυπημα και τι βλαβη εχει το λαπτοπ σου και κατα ποσο μπορουν να συνδυαστουν αυτα μεταξυ τους. Εξαρταται βεβαια και το σερβις της lenovo.

Κατα τ'αλλα, κατι μπερδευεις στην αγορα των υπολογιστων αν θεωρεις οτι δινοντας παραπανω λεφτα αγοραζεις πιο ανθεκτικη συσκευη. Συνηθως τα παραπανω λεφτα σημαινουν καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα/επιδοσεις και σε καποιες σειρες λαπτοπ, λιγο ποιοτικοτερα πλαστικα. Οπως καταλαβαινεις, δεν υπαρχει αμεση σχεση με την αντοχη των ηλεκτρονικων που εχει μεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, 

Αν και μόνο το service είναι υπεύθυνο και αυτοί θα επικοινωνήσουν για να σου πούνε τι ακριβώς θα γίνει προσωπικά το βρίσκω απόλυτα λογικό να στο βγάλουν και εκτός εγγύησης εφόσον υπάρχει χτύπημα. Για να είμαστε σωστοί, αν και δεν μας λες πως πρόηλθε το χτύπημα, αν πχ η υποδοχή φόρτισης είναι κολλημένη πάνω στη μητρική και σου έπεσε το μηχάνημα μαζί με το φορτιστή μπορεί από το πέσιμο να ράγισε και τώρα να αποκολλήθηκε εντελώς από τη μητρική. Αυτο συνιστά κακή χρήση.

Λεω εγώ τώρα ενα υποθετικό σενάριο. 

Από την άλλη λόγω δουλειάς έχω στείλει τόσο στο επισκευαστικό κέντρο της Lenovo αλλά και σε όλες τις μεγάλες εταιρείες υπολογιστές αλλά και κινητά/tablet κακοποιημένα τόσο στα πλαστικά τους όσο και στις οθόνες και υποδοχές φόρτισης και η Lenovo είναι η πιο ελαστική από όλες. 

Αν το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό θα σε καλύψουν σίγουρα. Τώρα αν το λαπτοπ έχει πιεί τα ποτάκια του ή νερό/καφέ κλπ καθώς και αν από το πέσιμο έχουν σπάσει εσωτερικά και βάσεις μην περιμένεις να σε καλύψουν σε καμία περίπτωση. 

Τέλος δεν έχει να κάνει με το πόσα έδωσες. Έχω τύχει σε προβληματικό s7 edge από την Τρίτη μέρα, Dell των 1200€ με μητρική στο μήνα και κάτι Toshiba 8ετίας των 400€ να έχουν χτυπήσει 3-4 δίσκους μόνο. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χτύπημα είναι λύγισμα στο αλουμίνιο στην άκρη δίπλα στο μεντεσέ χωρίς να έχει σπάσει τίποτα και δεν έχει σχέση με την υποδοχή φόρτισης η οτιδήποτε άλλο εκεί κοντά . Ουτε σταγόνα νερό δεν έχει πέσει πάνω ούτε έχει κανένα άλλο θέμα κακής χρήσης. Ούτε μου έχει πέσει κάτω το χτύπησα σε τοίχο την ίδια βδομάδα που το πήρα πριν απο ένα χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Giorgo η εταιρεία θα κρίνει πόσ επηρεάζει και αν θα βγει εκτος εγγυησης. Το service της lenovo γενικά είναι πιο συνεργάσιμο. Αν πήγαινες σε τιποτα turbo X ή κάποιο hp ή apple, θα το έβγαζαν αμεσως χωρίς πολλα πολλα. 

Επισης το κόστος αγοράς δεν εχει σχέση με τη φιλικοτητα της εταιρείας.

Η dell συνεχίζει μεχρι και σημερα να εχει το καλυτερο service. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...
Επισκέπτης

Χρόνια πελάτης της Dell, πολύ ικανοποιημένος επί 15 έτη, 15+ αλλαγμένα μηχανήματα αλλά η τελευταία μου εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη. Επειδή το θέμα δεν έχει ακόμα επιλυθεί, επιφυλάσσομαι να μην δημοσιεύσω τίποτα ακόμα.

Επειδή λοιπόν έβγαλε κάποια προσφορά ο Κωτσόβολος, θα ήθελα τις εμπειρίες σας για το service της Lenovo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,
Για να μην ανοιγω καινουριο thread, ρωτάω εδώ

έχουμε κάποιο mail επικοινωνίας με το service της lenovo στην ελλάδα? βρίσκω μόνο τηλεφωνο

Ψάχνω μια επίσημη απάντηση σε μια ερώτηση που έχω καιρό τώρα
Συγκεκριμένα έχω αγοράσει ένα yoga 530 (Ryzen 5) και θέλω να του αναβαθμίσω μόνος μου την Ram (έχει 4 θέλω να βάλω 16)
Σε κάποια forum λένε ότι δεν υπάρχει θέμα και δεν θα χάσω εγγύηση αν το κάνω μόνος μου και σε άλλα το αντίθετο (όπως και σε media markt, από όπου το πήρα)

Αν γνωρίζεται κανα mail ή έχετε επίσημη απάντηση, θα με βοηθούσε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επαναφέρω το θέμα καθώς έχω το ίδιο πρόβλημα. Λαπτοπ αγορασμένο από eshop πριν 8 μήνες έβγαλε θέμα στο καλώδιο τροφοδοσίας. Και εγώ επίσης έχω ξεβαμμενη την γωνία. Κάπου ακούμπησα και έχει φθορά. Είναι αστείο αυτό να επηρεάζει την τροφοδοσία και το καλώδιο που επιπλέον είναι πάνω αριστερά ενώ το ξεβαμμα κάτω δεξιά. Με πήραν χτες από το σέρβις της eshop να με ενημερώσουν ότι θα σταλεί στα κεντρικά της λενοβο απλά να έχω υπόψιν ότι μπορεί να βγει εκτός εγγύησης για αυτό το λόγο.... 

 

Ερώτηση προς TS η αλλά παιδιά που είχαν παρόμοια υπόθεση στη lenovo και γενικά είναι legit το σέρβις της λενοβο?? 

 

 

Υγ επίσης αν φάμε ακυρο πόσο κοστίζουν αυτά τα καλώδια 

Επεξ/σία από di maria kun
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, di maria kun είπε

Επαναφέρω το θέμα καθώς έχω το ίδιο πρόβλημα. Λαπτοπ αγορασμένο από eshop πριν 8 μήνες έβγαλε θέμα στο καλώδιο τροφοδοσίας. Και εγώ επίσης έχω ξεβαμμενη την γωνία. Κάπου ακούμπησα και έχει φθορά. Είναι αστείο αυτό να επηρεάζει την τροφοδοσία και το καλώδιο που επιπλέον είναι πάνω αριστερά ενώ το ξεβαμμα κάτω δεξιά. Με πήραν χτες από το σέρβις της eshop να με ενημερώσουν ότι θα σταλεί στα κεντρικά της λενοβο απλά να έχω υπόψιν ότι μπορεί να βγει εκτός εγγύησης για αυτό το λόγο.... 

Ερώτηση προς TS η αλλά παιδιά που είχαν παρόμοια υπόθεση στη lenovo και γενικά είναι legit το σέρβις της λενοβο?? 

Υγ επίσης αν φάμε ακυρο πόσο κοστίζουν αυτά τα καλώδια 

Η Lenovo έχει επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία, καλύτερα θα ήταν να μιλήσεις απευθείας μαζί τους παρά με το e-shop που ουσιαστικά θα κάνει τον μεσολαβητή και θα χάσεις χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LaMereda είπε

Η Lenovo έχει επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία, καλύτερα θα ήταν να μιλήσεις απευθείας μαζί τους παρά με το e-shop που ουσιαστικά θα κάνει τον μεσολαβητή και θα χάσεις χρόνο.

ναι θα μπορουσα να το στειλω απευθειας,απλα το πηγα ισοπ γιατι ειναι διπλα στο σπιτι μου και δεν με πολυκαιει ο χαμενος χρονος,το θεμα ειναι εκει στη λενοβο μην μου πουν κανα τρελο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Είχα αγοράσει πριν περίπου 2 χρόνια ένα T470 και σήμερα το πρωί δεν άνοιγε και έβγαζε FAN ERROR. Από ότι βλέπω στο site της Lenovo, το laptop (με βάση το serial number του) είναι ακόμα στην εγγύηση.
Γνωρίζει κάποιος ποια είναι τα εξουσιοδοτημένα Laptop service της Lenovo στην Ελλάδα για να τηλεφωνήσω στο πιο κοντινό αύριο; Έψαξα στο google αλλά βρήκα μόνο την infoquest αλλά είναι πολύ μακριά!

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να το πάω ο ίδιος για αυτό ρωτάω εάν υπάρχουν άλλα εξουσιοδοτημένα service (στην Αττική).
Μάλλον θα περιμένω μέχρι αύριο όποτε και θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την Lenovo Ελλάδας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...