Προς το περιεχόμενο
Giorgos012

Εγγύηση lenovo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά 

Έχω ένα λάπτοπ lenovo το οποίο είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα έως τον Φεβρουάριο

Προχθές απλά δεν άνοιγε και ούτε φόρτιζε και το έστειλα για service στο e-shop από όπου το αγόρασα. Επειδή είχε χτυπηθεί λίγο σε μια γωνιά όταν το πήγα μου λένε μπορεί να βγει εκτός εγγύησης από την lenovo για κακή χρήση ενώ προφανώς το πρόβλημα που έχει δεν σχετίζεται με το χτύπημα. 

Καλά είναι σοβαροί για ένα μικρό χτύπημα εγώ να πρέπει να πληρώσω τα πάντα για την άκυρη βλάβη αν βγει εκτός εγγύησης?  Εν το μεταξύ αγόρασα ακριβό λάπτοπ 1000€ για να μην έχω προβλήματα αλλά μάλλον τσάμπα λεφτά

Έχετε καμία εμπειρία από τέτοια θέματα και πως το χειριστηκε η lenovo η αν όντως ισχύει αυτό που μου είπε το e-shop?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξαρταται ποσο "μικρο" ειναι το χτυπημα και τι βλαβη εχει το λαπτοπ σου και κατα ποσο μπορουν να συνδυαστουν αυτα μεταξυ τους. Εξαρταται βεβαια και το σερβις της lenovo.

Κατα τ'αλλα, κατι μπερδευεις στην αγορα των υπολογιστων αν θεωρεις οτι δινοντας παραπανω λεφτα αγοραζεις πιο ανθεκτικη συσκευη. Συνηθως τα παραπανω λεφτα σημαινουν καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα/επιδοσεις και σε καποιες σειρες λαπτοπ, λιγο ποιοτικοτερα πλαστικα. Οπως καταλαβαινεις, δεν υπαρχει αμεση σχεση με την αντοχη των ηλεκτρονικων που εχει μεσα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, 

Αν και μόνο το service είναι υπεύθυνο και αυτοί θα επικοινωνήσουν για να σου πούνε τι ακριβώς θα γίνει προσωπικά το βρίσκω απόλυτα λογικό να στο βγάλουν και εκτός εγγύησης εφόσον υπάρχει χτύπημα. Για να είμαστε σωστοί, αν και δεν μας λες πως πρόηλθε το χτύπημα, αν πχ η υποδοχή φόρτισης είναι κολλημένη πάνω στη μητρική και σου έπεσε το μηχάνημα μαζί με το φορτιστή μπορεί από το πέσιμο να ράγισε και τώρα να αποκολλήθηκε εντελώς από τη μητρική. Αυτο συνιστά κακή χρήση.

Λεω εγώ τώρα ενα υποθετικό σενάριο. 

Από την άλλη λόγω δουλειάς έχω στείλει τόσο στο επισκευαστικό κέντρο της Lenovo αλλά και σε όλες τις μεγάλες εταιρείες υπολογιστές αλλά και κινητά/tablet κακοποιημένα τόσο στα πλαστικά τους όσο και στις οθόνες και υποδοχές φόρτισης και η Lenovo είναι η πιο ελαστική από όλες. 

Αν το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό θα σε καλύψουν σίγουρα. Τώρα αν το λαπτοπ έχει πιεί τα ποτάκια του ή νερό/καφέ κλπ καθώς και αν από το πέσιμο έχουν σπάσει εσωτερικά και βάσεις μην περιμένεις να σε καλύψουν σε καμία περίπτωση. 

Τέλος δεν έχει να κάνει με το πόσα έδωσες. Έχω τύχει σε προβληματικό s7 edge από την Τρίτη μέρα, Dell των 1200€ με μητρική στο μήνα και κάτι Toshiba 8ετίας των 400€ να έχουν χτυπήσει 3-4 δίσκους μόνο. 

  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χτύπημα είναι λύγισμα στο αλουμίνιο στην άκρη δίπλα στο μεντεσέ χωρίς να έχει σπάσει τίποτα και δεν έχει σχέση με την υποδοχή φόρτισης η οτιδήποτε άλλο εκεί κοντά . Ουτε σταγόνα νερό δεν έχει πέσει πάνω ούτε έχει κανένα άλλο θέμα κακής χρήσης. Ούτε μου έχει πέσει κάτω το χτύπησα σε τοίχο την ίδια βδομάδα που το πήρα πριν απο ένα χρόνο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Giorgo η εταιρεία θα κρίνει πόσ επηρεάζει και αν θα βγει εκτος εγγυησης. Το service της lenovo γενικά είναι πιο συνεργάσιμο. Αν πήγαινες σε τιποτα turbo X ή κάποιο hp ή apple, θα το έβγαζαν αμεσως χωρίς πολλα πολλα. 

Επισης το κόστος αγοράς δεν εχει σχέση με τη φιλικοτητα της εταιρείας.

Η dell συνεχίζει μεχρι και σημερα να εχει το καλυτερο service. 

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια πελάτης της Dell, πολύ ικανοποιημένος επί 15 έτη, 15+ αλλαγμένα μηχανήματα αλλά η τελευταία μου εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη. Επειδή το θέμα δεν έχει ακόμα επιλυθεί, επιφυλάσσομαι να μην δημοσιεύσω τίποτα ακόμα.

Επειδή λοιπόν έβγαλε κάποια προσφορά ο Κωτσόβολος, θα ήθελα τις εμπειρίες σας για το service της Lenovo.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,
Για να μην ανοιγω καινουριο thread, ρωτάω εδώ

έχουμε κάποιο mail επικοινωνίας με το service της lenovo στην ελλάδα? βρίσκω μόνο τηλεφωνο

Ψάχνω μια επίσημη απάντηση σε μια ερώτηση που έχω καιρό τώρα
Συγκεκριμένα έχω αγοράσει ένα yoga 530 (Ryzen 5) και θέλω να του αναβαθμίσω μόνος μου την Ram (έχει 4 θέλω να βάλω 16)
Σε κάποια forum λένε ότι δεν υπάρχει θέμα και δεν θα χάσω εγγύηση αν το κάνω μόνος μου και σε άλλα το αντίθετο (όπως και σε media markt, από όπου το πήρα)

Αν γνωρίζεται κανα mail ή έχετε επίσημη απάντηση, θα με βοηθούσε

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.