fingolfingr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 8 ώρες πριν, donyple είπε συγνωμη ρε παιδια μαιμου κινητο απο μαγαζι που φτασαμε????? ε ρε που παμε .....!!!! Εϊπαμε. Δεν είναι μαϊμου. Απλα δεν είναι global Ασχετο αλλα με αναζήτηση του MCE3B βγάζει μόνο την εκδοση των 16GB https://www.phonemore.com/xiaomi-redmi-5a-mce3b-16gb/specs/3734 Α
Μακιαβέλλι Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δεν είναι μαϊμού, απλά δεν είναι global. Κανείς δεν σε κοροιδεψε. Είναι σαφές από την περιγραφή του επίσης στη σελίδα, ούτε global λέει, ούτε B20 αναφέρει. Το ότι είναι ελαττωματικό είναι άλλη υπόθεση φυσικά και το κατάστημα πρέπει να τιμήσει το DOA. Ξεκινά με αυτό όσο πιο άμεσα γίνεται. 1
Sokolata Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 8 ώρες πριν, overpower είπε Στα specs του gold δεν εχει την Β(20). Οποτε δεν στεκει να πας με τσαμπουκα και να τους πεις οτι δεν ειναι η global και σε ξεγελασαν. Αν εισαι Θεσ/νικη, απλα πηγαινε και πες τους οτι δεν ειναι η global και θα ηθελες να το επιστρεψεις 1 ώρα πριν, dkstopo είπε πεφτεις απο το ένα λαθος στο άλλο στη θεση σου θα ζητουσα από σε πρώτη φαση να σβηστει το θεμα από το insomnia (δεν το καταλαβαίνεις αυτό αλλά κάντο) σε δευτερη φαση θα διαβαζα τους ορους αγορας. (δεν τους διαβασες μαλλον) σε τριτη θα επικοινωνουσα με το καταστημα αντι να τρεχω δεξια και αριστερα και να λέω ¨πω πω τι έπαθα και τι ειναι αυτά που μου στειλανε¨ μετά μπορείς να ανοιξεις τικετ στο σκρουτζ αν δεν ικανοποιηθείς σαν πελατης από το καταστημα (εκεί απαντάνε σχεδόν όλα τα καταστηματα) μετα να κανεις καταγγελία μετά να πεις για την καταγγελια σου χωρις να αναφερεις το ονομα του καταστηματος οταν εξεταστει μας ενημερώνεις τι πως που και γιατί. φιλικά πάντα.... ΥΓ υπάρχει ένας λόγος που μπορείς να ισχυριστείς και να σου επιστρέψουν τα χρήματα ακόμα και των μεταφορικών πηγαινε ελα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ας ενημερώσει κάποιος την διαχείριση να διαγράψει το θέμα καθώς είμαι στην δουλειά και δεν ξέρω πως να το διαγράψω
isay Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 12 λεπτά πριν, Sokolata είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ας ενημερώσει κάποιος την διαχείριση να διαγράψει το θέμα καθώς είμαι στην δουλειά και δεν ξέρω πως να το διαγράψω Στα fora δεν διαγραφονται μηνυματα εκτος αν παραβιάζουν όρους. Αντιθετα μενουν σαν παρακαταθηκη γνώσης, γιατι αυριο μεθαυριο μπορει αλλοι να εχουν την ιδια απορια (ποιο κινητό εχω, ποια εκδοση αγορασα, ποια ειναι η global, αν αγορασα china γιατί μου το πουλησαν ή δεν γνωρίζω, κλπ κλπ) . Αλιμονο κάθε φορά αν επρεπε να ρωτάμε και απανταμε τις ιδιες ερωτησεις. ONTOPIC : Δεν σε κορόιδεψαν οσον αφορά το κινητό και την έκδοση σου. Ουτε μαιομου ειναι, ουτε τιποτα. Απλώς δεν προσεξες οτι ΔΕΝ ειναι η global version. Ευτυχως υπάρχει προβλημα με το πλαινο οποτε ανετα μπορεις να ζητήσεις αντικατάσταση, εκτος αν σου πουνε για επισκευή (και αυτό μπορει να γινει εκ μερους τους) οποτε πρεπει να πιεσεις για επιστρφοη λογω ιντερνετικής αγορας (14 ημέρες)
Hazuki Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Αν δεις αυτό το unboxing έχει Κινέζικα στο κουτί όπως το δικό σου. Απλά ζήτα αντικατάσταση.
UsualSuspect__ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Παιδιά, δεν μας νοιάζει τι rom φοράει. Το κινητό έχει πρόβλημα όπως είδατε στην φωτο και πρέπει να επιστραφεί. Κολλήσατε εκεί στο αν είναι global η όχι. 2
Giorgos012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Κατέβασε και τρέξε το cpu-z για να ελέγξεις το hardware αν είναι ίδιο με το γνήσιο. Επίσης βρες το imei στις ρυθμίσεις και κάνε έναν ελέγχω στην σελίδα imei.info για να δεις το κινητό θα σου βγάλει
mechpanos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Άλλο το μαϊμού - άλλο το ελαττωματικό. Αφού σου ήρθε με ελάττωμα εννοείται το επιστρέφεις για αντικατάσταση. Από εκεί και πέρα, πιθανότατα είναι γνήσιο αλλά κινέζικη - όχι global version. Και εκεί, αν στην καταχώρηση όπου παρήγγειλες έλεγαν global version, έχεις δικαίωμα επιστροφής. Αν όχι, τότε δύσκολο. Μπορούν δηλαδή να σου αντικαταστήσουν την συσκευή λόγω ελαττώματος, με μια ίδια κινέζικη. Στην ουσία δεν θα έχει διαφορά, εκτός πιθανόν από μια μπάντα του 4g που μπορεί να λείπει, και στα updates που θα παίρνεις ίσως.
kodorevi8ulis Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 4 ώρες πριν, UsualSuspect__ είπε Παιδιά, δεν μας νοιάζει τι rom φοράει. Το κινητό έχει πρόβλημα όπως είδατε στην φωτο και πρέπει να επιστραφεί. Κολλήσατε εκεί στο αν είναι global η όχι. βασικά κολλήσαμε στο λάθος του τίτλου-θέματος και στο ότι έπρεπε να γραφτούν καμιά 10αρια μηνύματα για να ειπωθεί το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ παιδιά τι να κάνουμε και samsung Κορεάτικο (που προορίζεται για την αγορά της κορέας) να πάρεις , κορεάτικα θα έχει πάνω (ο φορτιστής παίζει να είναι ίδιος ) και δεν ξέρω γω τι άλλο 1
mechpanos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 12 λεπτά πριν, kodorevi8ulis είπε βασικά κολλήσαμε στο λάθος του τίτλου-θέματος και στο ότι έπρεπε να γραφτούν καμιά 10αρια μηνύματα για να ειπωθεί το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ παιδιά τι να κάνουμε και samsung Κορεάτικο (που προορίζεται για την αγορά της κορέας) να πάρεις , κορεάτικα θα έχει πάνω (ο φορτιστής παίζει να είναι ίδιος ) και δεν ξέρω γω τι άλλο Βασικά δεν μου φαίνεται και για πολύ πρόβλημα-μάλλον κακο-κουμπωμένο πίσω κάλυμμα είναι...το πιέζεις και κουμπώνει...τι όχι;
saruman123 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 7 ώρες πριν, Sokolata είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ας ενημερώσει κάποιος την διαχείριση να διαγράψει το θέμα καθώς είμαι στην δουλειά και δεν ξέρω πως να το διαγράψω Για να πάρεις τα λεφτά σου βρες "πάτημα" στο πρόβλημα που έχει και όχι αν είναι το κινέζικο η το Global(ευρωπαϊκό). Αλλιώς δεν θα πάρεις τα λεφτά σου. Εννοείται ότι δεν δέχεσαι να στο φτιάξουν η αντικατάσταση γιατί πάλι το ίδιο θα σου δώσουν.
AllNatural Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Το ερωτημα ειναι μπορει να μην δεχτει αντικατασταση απο το καταστημα??? (δεν μιλαω για επισκευη προφανως αλλα για καινουργιο σφραγισμενο)
Sokolata Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Έχω επικοινωνήσει με το κατάστημα και είναι πρόθυμοι να μου δώσουν τα χρήματα πίσω .
saruman123 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 31 λεπτά πριν, Sokolata είπε Έχω επικοινωνήσει με το κατάστημα και είναι πρόθυμοι να μου δώσουν τα χρήματα πίσω . Πες και τα άλλα που μου είπες στο pm για να ξέρουν τα παιδιά.
Sokolata Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Έχω ξεκολλήσει το αυτοκόλλητο οθόνης και φοβάμαι μην Δεν το δεχτούν πίσω ως αχρησιμοποίητο . Κάπου διάβασα στους όρους επιστροφής τους ότι αν θεωρήσουν ότι δεν το επιστρέφω ακριβώς όπως το έστειλαν μπορεί να επηρεαστεί το ποσό χρημάτων της "αποζημίωσης /επιστροφής "
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα