Προς το περιεχόμενο

ακυρωση διαμονης μετα το check-in


Aggeluska

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, εκλεισα ενα διαμερισμα μεσω του booking.com  και πληρωσα για τις δυο βραδιες που θα μεινω σε μετρητα κατα την αφιξη μου. Το θεμα ειναι πως διαπιστωσα αργοτερα οτι το διαμεριμα ειναι τρομερα βρωμικο. Τα σεντονια φαινονται απλυτα, η τουαλετα ειναι απαραδεκτη και βρωμαει και το χειροτερο ειναι οτι μολις πηγε να με παρει ο υπνος ενιωσα πανω μου να περπαταει κατι και ανοιξα το φως και ειδα κατι που εμοιαζε με κατσαριδα. Εντωμεταξυ ειχα δει και αλλο ενα ιδιο εντομο νωριτερα στην κουζινα, αλλα νομιζα πως ειναι μεμομωνομενο περιστατικο.

Επισης, ενω στο ιντερνετ λεγανε οτι δεχονται πληρωμες σε ευρω, οταν προσπαθησα να πληρωσω δεν ειχαν να μου επιστρεψουν καθολου ρεστα. Και με στειλανε σε διπλανη τραπεζα να χαλασω. Τελειως αντι-επαγγελματικο.

Εν τελει, εχω ξενερωσει πολυ με  την κατασταση αυτη και σκεφτομαι αυριο να ακυρωσω την διανυκτερευση μου. Αν και μαλλον δεν παιζει να παρω τα χρηματα πισω. Ειχε ποτέ καποιος καποια αντιστοιχη εμπειρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Μου έτυχε πριν από λίγο καιρό αυτό, αλλά εμείς δεν είχαμε προπληρώσει. Πληρώσαμε τη μία βραδιά που μείναμε + το νταβατζιλίκι του booking ("κόστος ακύρωσης" 75 ευρά, μπορεί να αλλάζει αναλόγως του πόσες μέρες είχες κλείσει). Το booking ζήτησε φωτογραφίες που δείχναν την κατάσταση που περιγράψαμε (δεν απαίτησε, απλώς φαντάζομαι για να δουν κι εκείνοι τι θα κάνουν με το συγκεκριμένο ξενοδοχείο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Zaytsev said:

Φωτογραφίες, φεύγεις και καταγγελία στο booking.com.

τα λεφτα ομως θα τα χασουμε, σωστα?

5 minutes ago, Kercyn said:

Μου έτυχε πριν από λίγο καιρό αυτό, αλλά εμείς δεν είχαμε προπληρώσει. Πληρώσαμε τη μία βραδιά που μείναμε + το νταβατζιλίκι του booking ("κόστος ακύρωσης" 75 ευρά, μπορεί να αλλάζει αναλόγως του πόσες μέρες είχες κλείσει). Το booking ζήτησε φωτογραφίες που δείχναν την κατάσταση που περιγράψαμε (δεν απαίτησε, απλώς φαντάζομαι για να δουν κι εκείνοι τι θα κάνουν με το συγκεκριμένο ξενοδοχείο).

και με την καταγγελια παιζει να παρεις τα λεφτα πισω; το θεμα ειναι οτι για καποιο λογο στα apartments που μενω, εχει rating στο booking 9! για αυτο το ειχα κλεισει. πραγματικα δεν περιμενα αυτη την καταντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζητησε πρωτα μια αλλαγη δωματιου μην προτρεχεις κι αν και το επομενο ειναι ετσι τοτε βλεπεις για επιστροφες χρηματων καταγγελιες κτλ

Επεξ/σία από bvb7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που είχα κλείσει δωμάτιο για μη καπνίζοντες και μου δώσανε ένα που ήταν τεκές, κάλεσα αμέσως την booking και μετά από αίτημα και φασαρία στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, μου έκαναν έγκριση για επιστροφή χρημάτων ( είχα προπληρώσει). Αλλά δεν με άφησαν να κάνω review για το ξενοδοχείο.

Μια χαρά τα παίρνεις πίσω αλλά όχι άμεσα, θέλει καμιά εβδομάδα για να σου έρθουν στο paypal.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να κάνεις "τροποποίηση κράτησης" και να ακυρωθεί η μία μέρα. Έτσι ούτε ο ιδιοκτήτης πληρώνει προμήθεια ούτε εσύ πληρώνεις διαμονή.

Επίσης μπορεί ο ιδιοκτήτης ΑΝ ΘΕΛΕΙ (που δεν νομίζω να θέλει) να ακυρώσει την μία διανυκτέρευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα πηρα στο Booking και τους ενημερωσα για την κατασταση και εστειλα φωτογραφιες και με ενημερωσανε οτι μιλησανε με τον ιδιοκτητη και μου ακυρωσανε την δευτερη διανυκτερευση (ηταν δυο διανυκτερεύσεις συνολικα) και θα παρω τα λεφτα της δευτερης πισω. Θα μου τα δωσει τωρα μετρητα απο οτι με πληροφόρησαν.

2 hours ago, Guerriero4 said:

Εγώ πάντως που είχα κλείσει δωμάτιο για μη καπνίζοντες και μου δώσανε ένα που ήταν τεκές, κάλεσα αμέσως την booking και μετά από αίτημα και φασαρία στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, μου έκαναν έγκριση για επιστροφή χρημάτων ( είχα προπληρώσει). Αλλά δεν με άφησαν να κάνω review για το ξενοδοχείο.

Μια χαρά τα παίρνεις πίσω αλλά όχι άμεσα, θέλει καμιά εβδομάδα για να σου έρθουν στο paypal.

Για ποιον λογο δεν μπορουσες να κανεις review? Δεν σε αφηνε η σελιδα;

Επεξ/σία από Aggeluska
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aggeluska είπε

Τελικα πηρα στο Booking και τους ενημερωσα για την κατασταση και εστειλα φωτογραφιες και με ενημερωσανε οτι μιλησανε με τον ιδιοκτητη και μου ακυρωσανε την δευτερη διανυκτερευση (ηταν δυο διανυκτερεύσεις συνολικα) και θα παρω τα λεφτα της δευτερης πισω. Θα μου τα δωσει τωρα μετρητα απο οτι με πληροφόρησαν.

Για ποιον λογο δεν μπορουσες να κανεις review? Δεν σε αφηνε η σελιδα;

Αφού έγινε επιστροφή χρημάτων, έγινε και ακύρωση της κράτησης. 

Δεν γίνεται να κάνεις review σε ακυρωμένη κράτηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...