Προς το περιεχόμενο

Τιμονιέρα Thrustmaster Formula T2


Rendar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΓΙα τους γρήγορους του club 😋

Τιμονιέρα του 1995. Την είχε πάρει το μάτι μου σε ένα βιντεάκι να παίζουν μ'αυτήν NFS 3 (https://www.youtube.com/watch?v=Cb4sgUXluGk&t=3817s).

Μετά από λίγο καιρό "έσκασε" αγγελία, με το ίδιο τιμονάκι σε γνωστό ρετρό site, σε αρκετά χαμηλή τιμή ως untested. Πήρα το ρίσκο, ο πωλητής ήταν πολύ εντάξει και υποσχέθηκε πως θα την έπαιρνε πίσω αν κάτι δεν πήγαινε καλά. Το τιμονάκι και τα πεντάλ σχεδόν σε άριστη κατάσταση, με πλαστικά που θυμίζουν κάτι από παλιά arcade cabinets ! Το πλαστικό της στεφάνης του τιμονιού εντυπωσιακό στην υφή για μαλακό πλαστικό τόσων ετών.  Στο δικό μου έπιπλο για PC (είναι του 1998) στερεώθηκε αμέσως με τις βεντούζες και τις δέστρες που έχει στο κάτω μέρος. Τα πεντάλ δεν έχουν κάποιο τρόπο στήριξης και σκέφτομαι να βάλω αυτοκόλλητα  λαστιχάκια από κάτω, όπως αυτά που έχουν τα PC cases.

Η πρώτη δοκιμή έγινε στα windows 98. Drivers δεν υπάρχουν καθόλου, για windows 95 και 98 υπάρχει το Thrustmaster Pro Panel, με το οποίο γίνεται το καλιμπράρισμα της τιμονιέρας και εν συνεχεία την αναγνωρίζουν τα παιχνίδια (τουλάχιστον από όσα υποστηρίζεται). Στο NFS 5 που την δοκίμασα παρατήρησα ότι όλα δούλευαν μια χαρά και η οδήγηση ήταν πιο στρωτή από το πληκτρολόγιο, καθώς υπάρχει προοδευτικότητα σε τιμόνι, γκάζι και φρένο. Το τιμόνι είναι σφικτό  κατά την περιστροφή του, αλλά έχει πολύ καλή επαναφορά στην ευθεία. Ο λεβιές που βρίσκεται στα δεξιά είναι μια χαρά για αλλαγές ταχυτήτων, κουνώντας τον μπρος- πίσω, αν και η αισθησή του δεν είναι και τόσο στιβαρή. Υπάρχουν και δύο κόκκινα κουμπάκια στα δεξιά, τα οποία είναι ωραία για να αλλάζεις κάμερα κτλ. ή να ενεργοποιείς το Νίτρο 😀. Τα πεντάλ έχουν πολύ μεγάλες διαδρομές και καλή αντίσταση στο πάτημα. Το κακό είναι ότι η αίσθηση είναι ακριβώς η ίδια σε γκάζι και φρένο, ενώ το φρένο θα έπρεπε να είναι πολύ πιο σφιχτό και με μικρότερη διαδρομή. Θα μου πείς τώρα λεπτομέρειες για  το 1995 !  

Η δεύτερη δοκιμή έγινε σε Pure Dos, στον P133 μου, παίζοντας NFS Special Edition από το οποίο υποστηρίζεται η τιμονιέρα. Σύνδεσα στην Gameport της SB 16 την τιμονιέρα, ξεκίνησα το παιχνίδι, έβγαλε μια οθόνη Calibrate Joystick και αυτό ήταν. Το αυτοκίνητο εκτελούσε τις εντολές μου και έπαιζα ακόμα πιο εύκολα από ότι στο άλλο παιχνίδι. Η πλάκα είναι ότι αν ερχόσουν στην στροφή με τα όσα και "έκοβες" φούλ το τιμόνι  μήπως και στρίψεις, στρίγκλιζαν τα λάστιχα και έσκαγες στον τοίχο.

Τέλος το τιμόνι και τα πεντάλ δουλεύουν με ποτενσιόμετρα τα οποία μπορείς να τα καθαρίζεις, αν εντοπίσεις ότι δεν δουλεύει όπως πρώτα.   

 

IMG_20180831_212241.jpg

IMG_20180831_212313.jpg

IMG_20180831_212846.jpg

IMG_20180831_213938.jpg

Επεξ/σία από Rendar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα DOS δουλεύει εξίσου καλά και στα παιχνίδια της περιόδου 95-97 είναι που "δίνει τα ρέστα της" ! Ακόμα κάποια βίντεο με την τιμονιέρα

https://www.youtube.com/watch?v=2uhtPLhprnI&t=35s

https://www.youtube.com/watch?v=Ng4Z5gPMIqY&t=499s

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...