Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ στο Γέρακα αν πήγαινα καμιά φορά φοβόμουν μη με λιντσάρουν οι πωλητές επειδή ήμουν ο μόνος πελάτης και την έκανα.:D

Λέτε να έχουμε μία νέα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚH;;

Δημοσ.

Δεν πάν' να έχουν ο,τι θέλουν εγώ πάλι xiaomi με 149€ από Kaiser θα παίρνω και άμα χαλάσει το πετάω αν δεν βγάλω άκρη αρκεί να μην μου γίνει την 1η εβδομάδα.

Και τηλεόραση από skroutz πήρα σε ένα μαγαζί στη Σταδίου. 150€ πιο πάνω την είχαν εκεί. Γιατί να μην τα φάω σε φαγητό ποτά; Ουστ

 

  • Like 3
Δημοσ.

Κρίμα για τους εργαζομένους αν πραγματοποιηθεί αλλά δυστυχώς η εταιρεία το έχει ΄χασει το παιχνίδι από τον Κωτσο σε όλα τα επίπεδα τουλάχιστον κατά την δική μου εμπειρία. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι

Δημοσ.

Κρίμα που πληρώνονται για  να κάθονται. Μην κρυβόμαστε. Αναπόφευκτα θα γινόταν αυτό. Το ήξεραν όταν βαρανε μύγες.

Σε μια υγιή επιχείρηση θα ήταν κρίμα 100% όταν χάσουν τις δουλειές τους όταν μεταπωληθει ή αλλάξει αντικείμενο μια επιχείρηση.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει κρίμα, το μόνο κρίμα θα ήταν να έκλεινε η επιχείρηση και να άφηνε θαλασσοδάνεια και απλήρωτους προμηθευτές, που θα φέσωναν κράτος και ιδιώτες.

Όσο για τους εργαζόμενους και τις θέσεις εργασίας κρίμα δεν υπάρχει ούτε εκεί όταν δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον ιδιωτικό τομέα, πολύ περισσότερο εν προκειμένω με την έννοια ότι οι θέσεις εργασίας θα ανακυκλωθούν στις διάδοχες καταστάσεις. Και δεν βάζω καν την παράμετρο της ιδιάζουσας περίπτωσης ΜΜ.

Δημοσ.
Στις 11/9/2018 στις 3:26 ΜΜ, prometheas είπε

Oυτε ο Κώτσος έχει σοβαρές προσφορές αλλά τα καταφέρνει μια χαρά

Αλλοι είναι οι λόγοι που δεν πήγε καλά στην Ελλάδα η ΜΜ παρότι είχε από τα καλύτερα after sales support

Το Media Markt δεν πάει καλά για πολλούς λόγους... Σε έναν κλάδο όπου πουλάς κυρίως ακριβές λευκές συσκευές, αυτοί μπήκαν με μότο παζαριού (ο τζάμπας ζει...). Με κάτι τέτοια χάνεις την Premium πελατεία, ενώ όταν ο μικρομεσαίος μπει μέσα και δει τιμές Κωτσόβουλου, θα φύγει και αυτός. Πιο εύκολα θα εμπιστευτεί Κωτσόβολο που έχει και το όνομα και τις δόσεις και μαγαζί σε κάθε γειτονιά και είναι και καλά ελληνικό (σιγά μην ξέρουν την Dixons) ενώ το ΜΜ το έχουν Γερμανοί, παρά θα τρέχει στην Μαραθώνος και στην Συγγρού στα υπερκαταστήματα. Επίσης, αυτός που ψάχνει το Τζάμπα και τις ευκαιρίες, θα βρει καλύτερες τιμές στα σκρουτζομάγαζα. Επομένως απο άποψη positioning και place η Media Markt τα σκάτωσε...

Τώρα για τον υποψήφιο αγοραστή, όλη η αγορά ξέρει ότι ο Γεράνδος με το Plaisio θέλει να μπει στις λευκές συσκευές. Ήδη έχει πάρει πολλά στελέχη (γνώστες του χώρου) απο τον Κωτσόβολο τον τελευταίο χρόνο. Λογικά αυτός θα το πάρει και θα κάνει υπεραγορές με προϊόντα τεχνολογίας, χαρτικά και λευκές συσκευές (αφού τα κλασσικά μαγαζιά Plaisio με το ζόρι χωράνε τα υπάρχοντα προϊόντα). Μια χαρά του έκατσε του Γεράνδου. Αυτούς που λυπάμαι πάνω απ' ολα είναι τους εργαζόμενους που είτε θα μπλέξουν στο εργασιακό κάτεργο που ονομάζεται Plaisio, είτε θα χάσουν την δουλειά τους. Προσωπικά απο μαγαζιά τύπου plaisio, jumbo δεν αγοράζω τίποτα. Προτιμώ να δώσω 5 ευρώ παραπάνω σε εναν πιο ανθρώπινο εργοδότη, παρά σε δαυτους.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σωστα τα λεει ο απο πανω αλλα και πιο ελληνικη αλυσιδα απο το πλαισιο και το τζαμπο δεν υπαρχει στο χωρο..και ας πουλανε κινεζιλες φουλ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχας καμια συμφωνια δεν εχει κλειστει με τα MM προς το παρων. Ειτε που θα τα αγορασει ο Πανος Γερμανος /  Γεραρδος ή θα τα κλεισουν οι Γερμανοι
Οσο αφορα τις επιστροφες που πολλοι αναφερουν και πολυ σωστα λενε οτι πωλουνται πολλα προιοντα απο επιστροφες, μονο καποιος που εχει δουλεψει πολλα χρονια στη λιανικη σε πολυεθνικες εταιριες καταλαβαινει το ποσο καθυστερημενοι ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο που αγοραζει απο αυτα τα μαγαζια. Εγω, εχoντας δουλεψει 7 χρονια συνολικα σε Πλαισιο και MM σας απανταω πως δουλευουν στο περιπου οι "επιστροφες" προφανως δε μπορω να καλυψω στο 100% το πως δουλευει αυτος ο φαυλος κυκλος διοτι θα χρειαστει να συνταξω εκθεση (κυριως για ΜΜ μιας και αυτο ειναι το θεμα)

1) Χ πελατης αγοραζει Υ προιον, το ανοιγει και δεν του αρεσει ή δε μπορεσε ποτε να το κανει να δουλεψει (πχ ενα modem router ή Wi-FI extender ή ενα keyboard) ενω εχει ενημερωθει τις πιο πολλες φορες οτι επιστροφες σε ανοιγμενα γινονται μονο με απομιωση τιμης 10-20% οταν ερχεται στο καταστημα κανει ολοκληρη φασαρια οτι "εγω ειμαι πελατης μπειτε στη καρτελα μου να δειτε τι εχω ψωνισει" Ξερετε ποσες φορες το ακουει αυτο ενας πωλητης - ανθρωπος στο τμημα επιστροφων στο 8ωρο του? Να σας απαντησω, εγω μετα απο 7 χρονια σε αυτη τη δουλεια κοιμαμαι και το ακουω στα ονειρα μου. Επειδη αυτα τα μαγαζια θελουν τους πελατες να φευγουν ευχαριστημενοι με οποιο κοστος αναγκαζεσαι να το επιστρεψεις. Ξερετε ποσοι πελατες μπαινουν στο καταστημα της Συγγρου (οπου και εργαζομουν) την ημερα ; 3.000-5.000 σε κακες ημερες εως και 10.000 στις καλες με αγοραστικη μετατροπη γυρω στο 30-50% αναλογως την ημερα. Ξερετε ποσο προιοντα επιστρεφονται εβδομαδιαιως; Πανω απο 150-200.

2) Η 2η περιπτωση ειναι οτι ο Χ πελατης αγοραζει το Υ προιον και ειτε ερχεται στο καταστημα λεγοντας οτι υπαρχει καποιο προβλημα και διεκδικει DOA (οταν το προιον εχει, κυριως ακριβες συσκευες και ποτε τα "ψιλικα") ειτε οταν το προιον δεν εχει DOΑ αναφερει οτι δε δουλευει καλα και οτι "μολις το πηρα απο εσας ρε παιδια" και εχει δεν εχει προβλημα θελει αλλαγη ΧΘΕΣ χωρις πολλα πολλα. Εν τελη, ο ογκος των προιοντων που περνανε αυτοι τα διαδικασια καθημερινα ειναι μεγαλος και οι πελατες παρα πολλοι, οι περισσοτεροι δε απο αυτους σε περιπτωση που προσπαθεις να τους εξηγησεις οτι δε μπορεις να κανεις αλλαγη για οποιοδηποτε λογο ή να τους εξηγησεις οτι το προιον δεν εχει καποιο προβλημα οπως εκεινοι αναφερουν ξεκινανε τη φασαρια και στο τελος παντα περναει το δικο τους (προφανως δε φταινει αυτοι αλλα οι πολιτικες που ακολουθουν ολες οι εταιριες και εχουν καλομαθει τους πελατες τους) 

Οταν ενα προιον αλλαχτει σε φαση "DOA" ενω στη πραγματικοτητα δεν εχει προβλημα, ο πελατης φευγει με σφραγισμενο προιον ενω το προιον που επεστρεψε αποστελλεται στο αντιστοιχο επισημο service, αν το Χ service δε βρει προβλημα σου επιστρεφει το προιον πισω ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ με γνωματευση χωρις να σου πιστωνει το ποσο που κοστιζε το προιον σφραγισμενο πριν ανοιχτει. Οποτε εσυ ειτε κανεις εκπτωση να το πουλησεις για να μπεις μεσα ειτε το πουλας σα σφραγισμενο  Ηδη εχω γραψει πολλα και δε θα πω περισσοτερα γιατι θα χρειαστω πολλες σελιδες. Νομιζω οτι μπορει καποιος με τα παραπανω να "πιασει" εστω και λιγο το νοημα.

Σιγουρα δε φταιει ο ανιδεος πελατης να αγοραζει ανοιγμενα προιοντα, απλα γενικα η αγορα (και οχι μονο η ελληνικη) εχει φαει πολλα χαστουκια απτο Online shopping και τα μαγαζια που πουλανε πολυ φθηνοτερα λογο των λειτουργικων εξοδων που δεν εχουν.

Το καταστημα της συγγρου εχει γυρω στους 65 υπαλληλους. Αν υποθεσουμε οτι ολοι περνουν 900ε ΜΙΚΤΑ εχουμε

1) 65 * 900 = 58.500 μηνιαιως για μισθους
2) Ενοικιο των 5.000 + τετραγωνικων μετρων
3) Ρευμα - Νερο
4) Λοιπα εξοδα

Το σκρουτζομαγαζο με τους 4-5-6 υπαλληλους και τα 200-300-400 τετραγωνικα τι εξοδα πιστευετε οτι εχει ; Και παραπανω ανεφερα 1 ΜΟΝΟ καταστημα και οχι ολη την αλυσιδα.

Επεξ/σία από infective
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, infective είπε

Το καταστημα της συγγρου εχει γυρω στους 65 υπαλληλους. Αν υποθεσουμε οτι ολοι περνουν 900ε ΜΙΚΤΑ εχουμε

1) 65 * 900 = 58.500 μηνιαιως για μισθους
2) Ενοικιο των 5.000 + τετραγωνικων μετρων
3) Ρευμα - Νερο
4) Λοιπα εξοδα

Το σκρουτζομαγαζο με τους 4-5-6 υπαλληλους και τα 200-300-400 τετραγωνικα τι εξοδα πιστευετε οτι εχει ; Και παραπανω ανεφερα 1 ΜΟΝΟ καταστημα και οχι ολη την αλυσιδα.

Αν είναι έτσι, σιγά. Ξέρω ιδιοκτήτη καφετέριας-μπαρ στην πλατεία Ν. Σμύρνης που λειτουργεί νομιμότατα (π.χ. πάντα δίνει αποδείξεις), έχει ~20.000 έξοδα για μισθοδοσία (απ' ό,τι λέει), και 12.000 ευρώ ενοίκιο αλλά παρ' όλα αυτά βάζει 10.000+ καθαρά στην τσέπη του κάθε μήνα.

Όσο για τα σκρουτζομάγαζα, μπορεί να μην πληρώνουν τέτοια ενοίκια, αλλά δεν έχουν το brand name του MM ή του Πλαισίου και από αυτά αγοράζουν μόνο οι λίγο πιο ψαγμένοι και όχι η πλειοψηφία. Και για να αποκτήσουν αυτούς τους κάπως πιο ψαγμένους ως πελάτες, πληρώνουν ένα υπολογίσιμο ποσό στην Skroutz για κλικς, και ανταγωνίζονται ένα σωρό άλλα σκρουτζομάγαζα για διαφορές λίγων ευρώ στις τιμές των προϊόντων τους. Ενώ την ίδια στιγμή ο περισσότερος κόσμος που θέλει να αγοράσει ηλεκτρονικές συσκευές - και ακόμα περισσότερο όταν θέλει να τις πληρώσει με άτοκες δόσεις - σκέφτεται τα MM, Πλαίσιο, Κωτσόβολο κ.λπ. μεγάλες αλυσίδες.

Έπειτα, με μερικά μπακάλικα μαθηματικά (όπως και τα παραπάνω τα δικά σου), και αν ισχύουν οι αριθμοί των καθημερινών πελατών που είπες, νομίζω ότι πρέπει να έχει ένα καλό μηνιαίο κέρδος το ΜΜ - ίσως όχι όσο θα ήθελαν βέβαια. Το πρόβλημα είναι μάλλον η απληστία τέτοιων μεγάλων εταιρειών και όχι το ότι δεν μπορούν να έχουν καλά κέρδη.

Τέλος, για τις τόσες επιστροφές προϊόντων που λες - που και τα σκρουτζομαγαζάκια έχουν προβλήματα με επιστροφές - έχεις αναρωτηθεί ποτέ μήπως δεν είναι μόνο οι πελάτες βλαμμένοι αλλά μήπως και το Media Markt πουλάει μαλακίες; Για παράδειγμα, πήγα με έναν άνθρωπο πριν μερικούς μήνες στο κατάστημα της Συγγρού για να αγοράσει μερικά καλώδια Ethernet. Τον πήγα εκεί για να ξεμπερδεύουμε γρήγορα (πού να ψάχνουμε σκρουτζομάγαζα;) ενώ εγώ φυσικά δεν ψωνίζω από ΜΜ.

Ε λοιπόν, καινούργια πρότυπα καλωδίων δεν υπήρχαν. Μέχρι Cat 6 UTP το πολύ και πολλά παλιά Cat 5. Δεν περίμενα να έχει και 7άρια αλλά έστω μερικά Cat 6a. Έπειτα, οι τιμές τους ήταν πιο πάνω από πολύ καλύτερα καλώδια που μπορώ να βρω στο αγγλικό Amazon. Και το χειρότερο? Τα καλώδια ήταν ξεκάθαρα μεταχειρισμένα και τυλιγμένα και χύμα όλα μαζί δίχως τα κουτιά τους!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μην μπλέκουμε κάποια πράγματα, δεν είναι τα λειτουργικά έξοδα ή οι επιστροφές που βάζουν μέσα μια επιχείρηση. Αυτά αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού και λαμβάνονται υπόψη από αυτόν που διευθύνει. Το Mediamarkt μπήκε με λάθος σχεδιασμό στην Ελληνική αγορά που δεν γνώριζε, συνεχίζοντας βασικά επιχειριηματικά λάθη ενώ παράλληλα αντιμετώπισε και την υφεση της αγοράς μας τα τελευταία χρόνια όπου τα λάθη κοστίζουν ακόμη περισσότερο. Επίσης κανείς πραγματικά δεν γνωρίζει αν δεν πραγματοποιούνταν μεταφορά κερδών εντός της πολυεθνικής για τα χρόνια λειτουργίας του.

Οσο για τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε φθηνότερα, ας μην τα συγκρίνουμε με έναν εντελώς διαφορετικό τύπο επιχείρησης, ας μην απλοποιούμε τα πράγματα (π.χ. μικρής επιχείρηση ευελιξία-μικρά λειτουργικά VS μεγάλη με μεγάλα λειτουργικά) έχει αποδειχθεί πολλές φορές στην χώρα μας ότι οι διαφορές στις τιμές κυρίως αποτελούν παρα-δρόμους εμπορικών πρακτικών, είτε αυτό είναι εκμετάλλευση φόρων, είτε φορο-αποφυγές με διάφορους ευφάνταστους τρόπους, είτε εμπορικές στρατηγικές για εξαγορές μεριδίων της αγοράς, είτε άγνοια εμπορικής λειτουργίας επιχείρησης. Υπάρχουν χιλιάδες παραδειγματα μικρών eshop που πουλούσαν φθηνά και κλείσανε, άλλες που αποδείχθηκε ότι μετά πτωχεύσανε φεσώνοντας όλους μας με χρέη προς το δημόσιο, άλλες με παρα-εισαγωγές  κ.ο.κ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, computersgreece είπε

Μην μπλέκουμε κάποια πράγματα, δεν είναι τα λειτουργικά έξοδα ή οι επιστροφές που βάζουν μέσα μια επιχείρηση. Αυτά αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού και λαμβάνονται υπόψη από αυτόν που διευθύνει. Το Mediamarkt μπήκε με λάθος σχεδιασμό στην Ελληνική αγορά που δεν γνώριζε, συνεχίζοντας βασικά επιχειριηματικά λάθη ενώ παράλληλα αντιμετώπισε και την υφεση της αγοράς μας τα τελευταία χρόνια όπου τα λάθη κοστίζουν ακόμη περισσότερο. Επίσης κανείς πραγματικά δεν γνωρίζει αν δεν πραγματοποιούνταν μεταφορά κερδών εντός της πολυεθνικής για τα χρόνια λειτουργίας του.

Οσο για τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε φθηνότερα, ας μην τα συγκρίνουμε με έναν εντελώς διαφορετικό τύπο επιχείρησης, ας μην απλοποιούμε τα πράγματα (π.χ. μικρής επιχείρηση ευελιξία-μικρά λειτουργικά VS μεγάλη με μεγάλα λειτουργικά) έχει αποδειχθεί πολλές φορές στην χώρα μας ότι οι διαφορές στις τιμές κυρίως αποτελούν παρα-δρόμους εμπορικών πρακτικών, είτε αυτό είναι εκμετάλλευση φόρων, είτε φορο-αποφυγές με διάφορους ευφάνταστους τρόπους, είτε εμπορικές στρατηγικές για εξαγορές μεριδίων της αγοράς, είτε άγνοια εμπορικής λειτουργίας επιχείρησης. Υπάρχουν χιλιάδες παραδειγματα μικρών eshop που πουλούσαν φθηνά και κλείσανε, άλλες που αποδείχθηκε ότι μετά πτωχεύσανε φεσώνοντας όλους μας με χρέη προς το δημόσιο, άλλες με παρα-εισαγωγές  κ.ο.κ.

Ναι καλα που δεν ξερουμε οτι δεν κανουν οτι κανουν ΟΛΟΙ. Μην κοροιδευομαστε, εαν εχουν μητρικη εταιρια σε αλλη χωρα με ευνοικοτερο φορολογικο ειναι λογικο να μεταφερουν τα κερδη στην μητρικη εταιρια στην αλλη χωρα για να δειξει ζημια το εδω υποκαταστημα γιατι το ελληνικο φορολογικο συστημα βαραει ασχημα.


Πραγματικα δεν καταλαβαινω πως εξυπηρετει τοσο πολυ κοσμο το συστημα δοσεων που εχει ο Κωτσοβολος, δεν θα μπορουσα ΠΟΤΕ να το φανταστω. Καθε φορα που παω βλεπω κοσμο που περιμενει να πληρωσει τις δοσεις στα ταμεια τα οποια σχεδον παντα ειναι πνιγμενα απο αυτον τον λογο.
Καθε φορα που παω μου λενε οτι μου εχουν εγκρινει πλανο δοσεων μεχρι του ποσου των ΧΧΧευρω (δεν δινω σημασια, τους λεω οτι εχω πιστωτικη και τελειωνει εκει η κουβεντα).
Λογικα ο Κωτσοβολος βγαζει κερδος απο τις δοσεις.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, orck είπε

Πραγματικα δεν καταλαβαινω πως εξυπηρετει τοσο πολυ κοσμο το συστημα δοσεων που εχει ο Κωτσοβολος, δεν θα μπορουσα ΠΟΤΕ να το φανταστω. Καθε φορα που παω βλεπω κοσμο που περιμενει να πληρωσει τις δοσεις στα ταμεια τα οποια σχεδον παντα ειναι πνιγμενα απο αυτον τον λογο.
Καθε φορα που παω μου λενε οτι μου εχουν εγκρινει πλανο δοσεων μεχρι του ποσου των ΧΧΧευρω (δεν δινω σημασια, τους λεω οτι εχω πιστωτικη και τελειωνει εκει η κουβεντα).
Λογικα ο Κωτσοβολος βγαζει κερδος απο τις δοσεις.

Φυσικά και βγάζει χρήματα, υπάρχει "τράπεζα" που δανείζει χρήματα και δεν κερδίζει; Το σύστημα των δόσεων αποτελεί ουσιαστικά δανεισμό με επιτόκιο ενώ παράλληλα αποτελεί ένα καταπληκτικό εργαλεί στα χέρια των πωλητών για να "φορτώσουν" εύκολα συνδυαστικές πωλήσεις που διαφορετικά δεν θα τις πραγματοποιούσαν, άρα έχει διπλό ρόλο.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, infective είπε

Καταρχας καμια συμφωνια δεν εχει κλειστει με τα MM προς το παρων. Ειτε που θα τα αγορασει ο Πανος Γερμανος /  Γεραρδος ή θα τα κλεισουν οι Γερμανοι
Οσο αφορα τις επιστροφες που πολλοι αναφερουν και πολυ σωστα λενε οτι πωλουνται πολλα προιοντα απο επιστροφες, μονο καποιος που εχει δουλεψει πολλα χρονια στη λιανικη σε πολυεθνικες εταιριες καταλαβαινει το ποσο καθυστερημενοι ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο που αγοραζει απο αυτα τα μαγαζια. Εγω, εχoντας δουλεψει 7 χρονια συνολικα σε Πλαισιο και MM σας απανταω πως δουλευουν στο περιπου οι "επιστροφες" προφανως δε μπορω να καλυψω στο 100% το πως δουλευει αυτος ο φαυλος κυκλος διοτι θα χρειαστει να συνταξω εκθεση (κυριως για ΜΜ μιας και αυτο ειναι το θεμα)

1) Χ πελατης αγοραζει Υ προιον, το ανοιγει και δεν του αρεσει ή δε μπορεσε ποτε να το κανει να δουλεψει (πχ ενα modem router ή Wi-FI extender ή ενα keyboard) ενω εχει ενημερωθει τις πιο πολλες φορες οτι επιστροφες σε ανοιγμενα γινονται μονο με απομιωση τιμης 10-20% οταν ερχεται στο καταστημα κανει ολοκληρη φασαρια οτι "εγω ειμαι πελατης μπειτε στη καρτελα μου να δειτε τι εχω ψωνισει" Ξερετε ποσες φορες το ακουει αυτο ενας πωλητης - ανθρωπος στο τμημα επιστροφων στο 8ωρο του? Να σας απαντησω, εγω μετα απο 7 χρονια σε αυτη τη δουλεια κοιμαμαι και το ακουω στα ονειρα μου. Επειδη αυτα τα μαγαζια θελουν τους πελατες να φευγουν ευχαριστημενοι με οποιο κοστος αναγκαζεσαι να το επιστρεψεις. Ξερετε ποσοι πελατες μπαινουν στο καταστημα της Συγγρου (οπου και εργαζομουν) την ημερα ; 3.000-5.000 σε κακες ημερες εως και 10.000 στις καλες με αγοραστικη μετατροπη γυρω στο 30-50% αναλογως την ημερα. Ξερετε ποσο προιοντα επιστρεφονται εβδομαδιαιως; Πανω απο 150-200.

2) Η 2η περιπτωση ειναι οτι ο Χ πελατης αγοραζει το Υ προιον και ειτε ερχεται στο καταστημα λεγοντας οτι υπαρχει καποιο προβλημα και διεκδικει DOA (οταν το προιον εχει, κυριως ακριβες συσκευες και ποτε τα "ψιλικα") ειτε οταν το προιον δεν εχει DOΑ αναφερει οτι δε δουλευει καλα και οτι "μολις το πηρα απο εσας ρε παιδια" και εχει δεν εχει προβλημα θελει αλλαγη ΧΘΕΣ χωρις πολλα πολλα. Εν τελη, ο ογκος των προιοντων που περνανε αυτοι τα διαδικασια καθημερινα ειναι μεγαλος και οι πελατες παρα πολλοι, οι περισσοτεροι δε απο αυτους σε περιπτωση που προσπαθεις να τους εξηγησεις οτι δε μπορεις να κανεις αλλαγη για οποιοδηποτε λογο ή να τους εξηγησεις οτι το προιον δεν εχει καποιο προβλημα οπως εκεινοι αναφερουν ξεκινανε τη φασαρια και στο τελος παντα περναει το δικο τους (προφανως δε φταινει αυτοι αλλα οι πολιτικες που ακολουθουν ολες οι εταιριες και εχουν καλομαθει τους πελατες τους) 

Οταν ενα προιον αλλαχτει σε φαση "DOA" ενω στη πραγματικοτητα δεν εχει προβλημα, ο πελατης φευγει με σφραγισμενο προιον ενω το προιον που επεστρεψε αποστελλεται στο αντιστοιχο επισημο service, αν το Χ service δε βρει προβλημα σου επιστρεφει το προιον πισω ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ με γνωματευση χωρις να σου πιστωνει το ποσο που κοστιζε το προιον σφραγισμενο πριν ανοιχτει. Οποτε εσυ ειτε κανεις εκπτωση να το πουλησεις για να μπεις μεσα ειτε το πουλας σα σφραγισμενο  Ηδη εχω γραψει πολλα και δε θα πω περισσοτερα γιατι θα χρειαστω πολλες σελιδες. Νομιζω οτι μπορει καποιος με τα παραπανω να "πιασει" εστω και λιγο το νοημα.

Σιγουρα δε φταιει ο ανιδεος πελατης να αγοραζει ανοιγμενα προιοντα, απλα γενικα η αγορα (και οχι μονο η ελληνικη) εχει φαει πολλα χαστουκια απτο Online shopping και τα μαγαζια που πουλανε πολυ φθηνοτερα λογο των λειτουργικων εξοδων που δεν εχουν.

Το καταστημα της συγγρου εχει γυρω στους 65 υπαλληλους. Αν υποθεσουμε οτι ολοι περνουν 900ε ΜΙΚΤΑ εχουμε

1) 65 * 900 = 58.500 μηνιαιως για μισθους
2) Ενοικιο των 5.000 + τετραγωνικων μετρων
3) Ρευμα - Νερο
4) Λοιπα εξοδα

Το σκρουτζομαγαζο με τους 4-5-6 υπαλληλους και τα 200-300-400 τετραγωνικα τι εξοδα πιστευετε οτι εχει ; Και παραπανω ανεφερα 1 ΜΟΝΟ καταστημα και οχι ολη την αλυσιδα.

Το media Markt έχει πανευρωπαϊκές τιμές για τα προϊόντα που παίρνει και αγοράζει πολύ πιο φθηνά από το skroutzoμαγαζο

Για να τα λέμε όπως είναι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...