Προς το περιεχόμενο

Άλλος ένας νεκρός ντελιβερας


NemeSis1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με αφορμή άλλο έναν θάνατο ντελιβερα θέλω να ρωτήσω τι γίνεται μετά. Πέρα από τον τεράστιο πόνο της οικογένειας που έχασε τον γιο της, ποιος πληρώνει στο τέλος; Δεν εννοώ τον οδηγό που τον χτύπησε που μάλλον θα βγει καθαρός χωρίς φυλάκιση. Εννοώ αν πληρώνει ο εργοδότης , η ασφαλεια του , αν θα έπρεπε να έχει κάποια ασφάλεια ζωής κλπ

https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2018/09/delivery-photo.html?m=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι θλιβερό γεγονός , αλλά ελάχιστο ποσοστό έχω δεί να φοράει κράνος και τρέχουν σάν τρελοί . 

Εάν τον είχε ασφαλισμένο ο εργοδότης του , τότε θα εστιάσουν στο τρόπο ατυχήματος και ποία ήταν η αιτία. 

Είναι κρίμα να χάνονται ζωές τόσο άδικα

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα να χάνονται ζωές με τόσο βλακώδες τρόπο. Θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω ότι δεν φοράνε κράνος, τρέχουν σαν τρελοί, περνάνε κόκκινα, πάνε ανάποδα κλπ.

Γένικα το delivery είναι αρκετά επικίνδυνη και αλήτικη δουλειά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, antbyron είπε

Είναι κρίμα να χάνονται ζωές με τόσο βλακώδες τρόπο. Θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω ότι δεν φοράνε κράνος, τρέχουν σαν τρελοί, περνάνε κόκκινα, πάνε ανάποδα κλπ.

Γένικα το delivery είναι αρκετά επικίνδυνη και αλήτικη δουλειά.

Τι είναι το delivery; Αλητικη δουλειά ;Και ο τραπεζικός τότε τι είναι; Με γεια τα μυαλά φίλε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δουλεια θα μπορουσε να ειναι πολύ λιγοτερο επικίνδυνη, αν οι ιδιοι οι οδηγοί ήταν λιιιιγο πιο προσεκτικοί και λιιιιγο πιο τυπικοι στην οδηγηση τους. 

Αυτό δυστυχώς το μαθαίνουν μετά απο σοβαρό ατυχημα και ακομα πιο δυστυχώς κάποιοι δεν το μαθαινουν ποτε, γιατί δεν προλαβαίνουν, οπως πχ το συγκεκριμένο παιδι.

Επεξ/σία από isay
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, 26ska είπε

Τι είναι το delivery; Αλητικη δουλειά ;Και ο τραπεζικός τότε τι είναι; Με γεια τα μυαλά φίλε. 

Μάλλον ήθελε να πει επικίνδυνη και χρησιμοποίηση άλλη λέξη μεταφορικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπ'όψιν πως ο τρόπος που οδηγούν δεν έχει να κάνει με το ότι είναι αλήτες ή κάγκουρες ή επίτηδες δεν είναι προσεκτικοί. Σε πολλές περιπτώσεις εκτός από τις εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας και τα εξαντλητικά ωράρια, υπάρχει τρομακτική πίεση για τους χρόνους παράδοσης, και σταρχιδισμός για τα μέτρα ασφαλείας από τους εργοδότες. 

Αρκετά χρόνια πριν το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας είχε κάνει μια μελέτη σχετικά με τη δουλειά αυτή. Αντιγράφω από άρθρα σχετικά:

Ένας στους τέσσερις δικυκλιστές, διανομείς φαγητού, είχαν υποστεί τουλάχιστον ένα ατύχημα στη δουλειά τους. Μόνο μία στις τέσσερις επιχειρήσεις παρέχει κράνος και καμία δεν φροντίζει για την εκπαίδευσή των οδηγών, ούτε τους παρέχει πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που υποτίθεται ότι προβλέπει ο νόμος. Εργάζονται με συμβάσεις μερικής απασχόλησης, με μισθό γύρω στα 350 ευρώ το μήνα και περιορισμένη ασφαλιστική κάλυψη. Ένα μικρό μέρος τους «απολαμβάνει» επίδομα επικίνδυνης εργασίας, τύπου λίγα ευρώ επιπλέον ή ένα κράνος, ένα μπουφάν και ένα ζευγάρι γάντια.

(από τον οποίο μισθό, όσοι δεν ανήκουν στους τυχερούς, πρέπει να καλύπτουν βενζίνες, συντήρηση, ασφάλεια, κτέο για το όχημα τους) 

Τέλος, η κατηγορία «Διανομές-Delivery» παρουσιάζει τις συχνότερες παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας κυρίως σε θέματα παράνομης και ανασφάλιστης απασχόλησης, μη τήρησης ωραρίων εργασίας και εβδομαδιαίας ανάπαυσης, μη καταβολής υπερωριών κ.λπ.

Αυτά πριν από 16 ολόκληρα χρόνια, το 2002. Τα πράγματα μέσα στην κρίση φαντάζομαι θα είναι χειρότερα, όχι για όλους, αλλά μάλλον για πολλούς. Σε παλαιότερο ατύχημα είχε διαδοθεί η «μαρτυρία» ενός ντελιβερά σχετικά, τότε αφορούσε μια συγκεκριμένη αλυσίδα βέβαια, αλλά εννοείται δεν ήταν ούτε είναι η μόνη.

Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω κάτι, μόνο για να δώσω ένα πλαίσιο. Η γνώμη μου είναι πως αν κάποιος δέχεται τέτοια πίεση (για οποιαδήποτε δουλειά) που να τον κάνει να ρισκάρει τη σωματική του ακεραιότητα, απλά έφυγε. Εγώ όμως είμαι στην απ'έξω και το λέω εύκολα αυτό, κάποιος που έχει ανάγκη τα όσα λίγα χρήματα όμως τι λέτε να κάνει;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι χειροτεροι ειναι αυτοι που διανεμουν καφεδες κλπ. Πολλοι απο αυτους στο ενα χερι κρατανε το κουτι-βαση με τους καφεδες και στο αλλο το μηχανακι. Και κανουν και τις σφηνες τους, κρανος ουτε καν, καλα για ενδυση ουτε σε ανεκδοτο. Πραγματικα με το ενα ποδι στον ταφο.

Φιλος ντελιβερας σε σουβλατζιδικο οταν τον ρωτησα αν προτιμαει ντελιβερι η σερβις στο μαγαζι (διοτι μερικες φορες αναλογως τη δουλεια τον βαζουν σερβις), hands down προτιμουσε το ντελιβερι: Πιο χαλαρο & περισσοτερα λεφτα/tips, λεει.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ότι ένας κάγκουρας που κάνει έντο στη μέση του δρόμου και χωρίς κράνος παίζει με τον θάνατο. Τη γλύτωσε τότε, του ήρθε τώρα ο λογαριασμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, elorant said:

Στο ότι ένας κάγκουρας που κάνει έντο στη μέση του δρόμου και χωρίς κράνος παίζει με τον θάνατο. Τη γλύτωσε τότε, του ήρθε τώρα ο λογαριασμός.

Συγχαρητηρια για το πορισμα απο τον καναπε συνοδευομενο και απο το πιο ανεγκεφαλο -σχεδον εκδικητικο μονο και μονο για μια φωτο- σχολιο που θα μπορουσε να γινει με αφορμη το θανατο ενος νεου παιδιου.

Σε αλλα νεα αν σπαταλουσες λιγο χρονο να διαβασεις και το αρθρο θα ειχες δει το εξης:

O 21χρονος Νίκος σκοτώθηκε στη διασταύρωση της Μ. Αλεξάνδρου και Ορφέως στους Θρακομακεδόνες, όταν τον παρέσυρε όχημα που κινούταν, σύμφωνα με μάρτυρες, με υπερβολική ταχύτητα. Το όχημα που τον παρέσυρε κατάφερε να σταματήσει 30 μέτρα μετά τη διασταύρωση. Απροσεξία και υπερβολική ταχύτητα είναι τα πρώτα στοιχεία που συνέλεξε η Τροχαία από το σημείο του δυστυχήματος, όπου σημειώνονται δεκάδες τροχαία σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα νέο παιδί που κάνει καγκουριές μέσα στο δρόμο με μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι δημόσιος κίνδυνος. Προφανώς και δεν μου καίγεται καρφί που σκοτώθηκε με άδικο τρόπο, όπως δεν του καιγοταν κι αυτού όταν έκανε αυτά που αποτυπώνονται στις φωτογραφίες. Αν από την άλλη είχε καρφωθεί πάνω σε μια στάση λεωφορείου κι έχει σκοτώσει δυο-τρεις νοματαίους τώρα θα λέγαμε άλλα. Ε εγώ και τότε και τώρα λέω τα ίδια. Όσοι οδηγούν σαν κάφροι στους δρόμους τους αξίζουν τα χειρότερα. Ακόμα κι όταν δεν φταίνε οι ίδιοι. Τώρα δεν έφταιξε, κάποια άλλη φορά έφταιξε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, akpe είπε

Υπ'όψιν πως ο τρόπος που οδηγούν δεν έχει να κάνει με το ότι είναι αλήτες ή κάγκουρες ή επίτηδες δεν είναι προσεκτικοί. Σε πολλές περιπτώσεις εκτός από τις εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας και τα εξαντλητικά ωράρια, υπάρχει τρομακτική πίεση για τους χρόνους παράδοσης, και σταρχιδισμός για τα μέτρα ασφαλείας από τους εργοδότες. 

Αρκετά χρόνια πριν το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας είχε κάνει μια μελέτη σχετικά με τη δουλειά αυτή. Αντιγράφω από άρθρα σχετικά:ειν

Ένας στους τέσσερις δικυκλιστές, διανομείς φαγητού, είχαν υποστεί τουλάχιστον ένα ατύχημα στη δουλειά τους. Μόνο μία στις τέσσερις επιχειρήσεις παρέχει κράνος και καμία δεν φροντίζει για την εκπαίδευσή των οδηγών, ούτε τους παρέχει πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που υποτίθεται ότι προβλέπει ο νόμος. Εργάζονται με συμβάσεις μερικής απασχόλησης, με μισθό γύρω στα 350 ευρώ το μήνα και περιορισμένη ασφαλιστική κάλυψη. Ένα μικρό μέρος τους «απολαμβάνει» επίδομα επικίνδυνης εργασίας, τύπου λίγα ευρώ επιπλέον ή ένα κράνος, ένα μπουφάν και ένα ζευγάρι γάντια.

(από τον οποίο μισθό, όσοι δεν ανήκουν στους τυχερούς, πρέπει να καλύπτουν βενζίνες, συντήρηση, ασφάλεια, κτέο για το όχημα τους) 

Τέλος, η κατηγορία «Διανομές-Delivery» παρουσιάζει τις συχνότερες παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας κυρίως σε θέματα παράνομης και ανασφάλιστης απασχόλησης, μη τήρησης ωραρίων εργασίας και εβδομαδιαίας ανάπαυσης, μη καταβολής υπερωριών κ.λπ.

Αυτά πριν από 16 ολόκληρα χρόνια, το 2002. Τα πράγματα μέσα στην κρίση φαντάζομαι θα είναι χειρότερα, όχι για όλους, αλλά μάλλον για πολλούς. Σε παλαιότερο ατύχημα είχε διαδοθεί η «μαρτυρία» ενός ντελιβερά σχετικά, τότε αφορούσε μια συγκεκριμένη αλυσίδα βέβαια, αλλά εννοείται δεν ήταν ούτε είναι η μόνη.

Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω κάτι, μόνο για να δώσω ένα πλαίσιο. Η γνώμη μου είναι πως αν κάποιος δέχεται τέτοια πίεση (για οποιαδήποτε δουλειά) που να τον κάνει να ρισκάρει τη σωματική του ακεραιότητα, απλά έφυγε. Εγώ όμως είμαι στην απ'έξω και το λέω εύκολα αυτό, κάποιος που έχει ανάγκη τα όσα λίγα χρήματα όμως τι λέτε να κάνει;

στο 8ωρο βγάζω γύρω στα 40€ και παραπάνω κάθε μέρα μαζί με τα τιπς. τα 350 που λες καταλαβαίνεις πόσο άκυρο ποσό είναι έτσι. δεν καταλαβαίνω επίσης και ποιες είναι οι εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας που αναφέρεις. αν εννοείς τους δρόμους της Ελλάδας τότε ναι ισχύει. γενικά μια χαρά δουλειά είναι αν θέλεις να βγάλεις άμεσα λεφτά και το πιο σημαντικό είναι πως υπάρχει πάντα ζήτηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, elorant είπε

Ένα νέο παιδί που κάνει καγκουριές μέσα στο δρόμο με μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι δημόσιος κίνδυνος. Προφανώς και δεν μου καίγεται καρφί που σκοτώθηκε με άδικο τρόπο, όπως δεν του καιγοταν κι αυτού όταν έκανε αυτά που αποτυπώνονται στις φωτογραφίες. Αν από την άλλη είχε καρφωθεί πάνω σε μια στάση λεωφορείου κι έχει σκοτώσει δυο-τρεις νοματαίους τώρα θα λέγαμε άλλα. Ε εγώ και τότε και τώρα λέω τα ίδια. Όσοι οδηγούν σαν κάφροι στους δρόμους τους αξίζουν τα χειρότερα. Ακόμα κι όταν δεν φταίνε οι ίδιοι. Τώρα δεν έφταιξε, κάποια άλλη φορά έφταιξε.

Φίλε σχετικά με την απροσεξία, την επικινδυνότητα και την ανευθυνότητα των οδηγών γενικότερα έχεις δίκαιο, όμως η αντίδραση σου είναι εκδικητική. Προφανώς η φώτο δείχνει έναν ανεύθυνο οδηγό, όμως ο θάνατος δεν του άξιζε. Είναι τοξικό κάπως το συναίσθημα σου.

Σχετικά με αυτό που είπα προηγουμένος ότι το delivery είναι αλήτικη δουλειά, δεν εννοούσα ότι οι ντελιβεράδες είναι αλήτες. Η φύση της δουλειάς είναι τέτοια(δρόμος, βρισίδια, επικινδυνότητα και ατυχήματα) που μοιάζει "αλήτικη", δεν είναι γραφειάκι, καφεδάκι, κοστουμάκι, pcακι και πένα.

1 λεπτό πριν, lazkalai είπε

στο 8ωρο βγάζω γύρω στα 40€ και παραπάνω κάθε μέρα μαζί με τα τιπς. τα 350 που λες καταλαβαίνεις πόσο άκυρο ποσό είναι έτσι. δεν καταλαβαίνω επίσης και ποιες είναι οι εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας που αναφέρεις. αν εννοείς τους δρόμους της Ελλάδας τότε ναι ισχύει. γενικά μια χαρά δουλειά είναι αν θέλεις να βγάλεις άμεσα λεφτά και το πιο σημαντικό είναι πως υπάρχει πάντα ζήτηση. 

Υπάρχουν ντελιβεράδες σε καλά πόστα που χτυπάνε και πάνω από 1000κο το μήνα με νορμάλ ωράρια. Η πίεση πάντως για γρήγορη παράδοση παραγγελίας υπάρχει και αυτό θα μεταφράζεται  ως περισσότερα ατυχήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...