Προς το περιεχόμενο

Logitech Z211 2.1 speakers + Logic Backpack 15.6 Σύνολο 20€ [ΤΕΛΟΣ]


dimitris1090t

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

για να λεμε και τα καλα, το puplic σε αναλογες περιπτωσεις στο παρελθον εχει φερθει σωστα οπως τωρα.Σε αντιθεση με κωτσοβολο και αλλα μεγαλα καταστηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

για να λεμε και τα καλα, το puplic σε αναλογες περιπτωσεις στο παρελθον εχει φερθει σωστα οπως τωρα.Σε αντιθεση με κωτσοβολο και αλλα μεγαλα καταστηματα.

Μηπως θυμασαι λαθος; Οσα ακυρα εχω φαει απο παμπλικ δεν εχω απο ολα τα υπολοιπα ΜΑΖΙ. Εκτος αν ειμαι εγω ο ατυχος και εσυ ο τυχερος του μαγαζιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρινω απο προσωπικη εμπειρια και απο τις προσφορες που εχουν μπει στο παρελθον στο ινσομνια.

Mouse σε τιμες χωμα, σκληροι δισκοι, cpu intel που ηταν 100+ ευρω φθηνοτερος απο αλλα καταστηματα, Ηχεια z625 στα 99 ευρω πριν 6 μηνες.Σιγουρα εχουν ριξει ακυρα και αυτοι, αλλα μεγαλυτερες πιθανοτητες εχω να φαω ακυρο απο κωτσους και υπολοιποι παρα απο παμπλικ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα και'γώ χθες.

 

Αν ήτανε σωστοί θα έδιναν λύση από μόνοι τους και εγκαίρως.

Όχι μετά από 1 μήνα και υπό πίεση.

Είδανε ότι πήγε να πάρει έκταση το θέμα και το συμμάζεψαν την τελευταία στιγμή.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, gismotolis είπε

Παρέλαβα και'γώ χθες.

Αν ήτανε σωστοί θα έδιναν λύση από μόνοι τους και εγκαίρως.

Όχι μετά από 1 μήνα και υπό πίεση.

Είδανε ότι πήγε να πάρει έκταση το θέμα και το συμμάζεψαν την τελευταία στιγμή.
 

Ναι σιγα την εκταση που πηρε το θεμα, θα ειχαν τρομερο προβλημα να μαζεψουν την ζημια λες; Οι αλλοι που ριχνουν ακυρα για πλακα και τι εγινε; Τους πειραξε κανεις σε οτι κανουν; Ενα "συγνωμη λαθος" και "συμφωνα με τους ορους την ηλεκτρονικης σελιδας δεν ευθυνομαστε για τυχον τυπογραφικα λαθη στο ηλεκτρονικο καταστημα" και τελειωσε το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ο,τι να ναι. Αυτα συμβαινουν οταν καποιος γραφει για κατι που αγνοει προφανως.

Ποιο τυπογραφικο λαθος; Ειδικη σελιδα - προμο υπηρχε, δεν υπηρχε κανενα λαθος.

Οταν αφηνεις και πεφτουν x παραγγελιες σημαινει οτι εχεις και για τους x. Οποτε τι συνεβη; Γιατι τελικα δεν βρεθηκαν αμεσα τα διαθεσιμα κομματια και υπηρξε 1 μηνας αναμονη; 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, orck είπε

Ναι σιγα την εκταση που πηρε το θεμα, θα ειχαν τρομερο προβλημα να μαζεψουν την ζημια λες; Οι αλλοι που ριχνουν ακυρα για πλακα και τι εγινε; Τους πειραξε κανεις σε οτι κανουν; Ενα "συγνωμη λαθος" και "συμφωνα με τους ορους την ηλεκτρονικης σελιδας δεν ευθυνομαστε για τυχον τυπογραφικα λαθη στο ηλεκτρονικο καταστημα" και τελειωσε το θεμα.

 

Πήγε να πάρει έκταση επειδή υπάλληλος/οι πήρε/ανε παραγγελίες πελατών και αυτό μαθεύτηκε.

Μην παίρνεις θέση όταν δεν γνωρίζεις και το ειρωνικό σου ύφος εκεί που σε παίρνει.

Επεξ/σία από gismotolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακαρι να διαβαζατε τι γραφω, τα καταστηματα ειναι καλυμενα με τους ορους χρησης που εχουν βαλει στα ηλεκτρονικες σελιδες τους, στο καταστημα που συζηταμε για την προσφορα εχει τα παρακατω, με αυτα σου λενε οτι εγινε λαθος και η προσφορα εμεινε για περισσοτερα τεμαχια απο οσα ειχαμε διαθεσιμα λογω μηχανογραφικου λαθους οποτε ακυρα ολα και αντε γεια.
Ποσες φορες το εχουν κανει αυτο καταστηματα; Μας γραφουν κανονικα και δεν γινεται τιποτα.

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικόκατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 λεπτά πριν, orck είπε

Μακαρι να διαβαζατε τι γραφω, τα καταστηματα ειναι καλυμενα με τους ορους χρησης που εχουν βαλει στα ηλεκτρονικες σελιδες τους, στο καταστημα που συζηταμε για την προσφορα εχει τα παρακατω, με αυτα σου λενε οτι εγινε λαθος και η προσφορα εμεινε για περισσοτερα τεμαχια απο οσα ειχαμε διαθεσιμα λογω μηχανογραφικου λαθους οποτε ακυρα ολα και αντε γεια.
Ποσες φορες το εχουν κανει αυτο καταστηματα; Μας γραφουν κανονικα και δεν γινεται τιποτα.

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικόκατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Το προβλημα ειναι οτι τα διαβαζουμε αυτα που γραφεις οχι οτι δεν τα διαβαζουμε.

Δεν υπηρχε τιμη εσφαλμενη, ποσες φορες πρεπει να το πουμε; Αυτο που λες εσυ στην αρχη οτι "εμεινε για περισσοτερα κομματια απο οσα ειχαν διαθεσιμα" δεν υπαρχει στο κειμενο που εχεις απο κατω. Ειναι δικη σου επινοηση. Ωραιος εισαι. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Το προβλημα ειναι οτι τα διαβαζουμε αυτα που γραφεις οχι οτι δεν τα διαβαζουμε.

Δεν υπηρχε τιμη εσφαλμενη, ποσες φορες πρεπει να το πουμε; Αυτο που λες εσυ στην αρχη οτι "εμεινε για περισσοτερα κομματια απο οσα ειχαν διαθεσιμα" δεν υπαρχει στο κειμενο που εχεις απο κατω. Ειναι δικη σου επινοηση. Ωραιος εισαι. 

Το ξερω οτι ειμαι ωραιος, πολλα νευρα εχεις :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
16 λεπτά πριν, orck είπε

Το ξερω οτι ειμαι ωραιος, πολλα νευρα εχεις :)

Χαχαχα, σε ολα οσα γραφεις μεσα πεφτεις. (not)

Ναι την εχω δει καιρο την ομορφια σου στο αβαταρ. λολ

Μια ζωη οφτοπικ επισης... λολ again.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και παλιότερα το παμπλικ σε ανάλογο Sunday offer ειχε κάνει πολύ καιρό να στείλει το προϊόν και συγκεκριμένα στα Logitech z625 που τα ειχε βγάλει 99€ έκανε ένα μήνα να τα στείλει με την δικαιολογία οτι ο προμηθευτής δεν τους είχε στείλει ακόμα τα ηχεία. Βέβαια μετά απο πολλά τηλεφωνήματα και χρονική καθυστέρηση ενός μήνα στο τέλος παραλάβαμε!

Εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα οι περισσότερες προσφορές θέλουν κυνήγι οπότε πρέπει να κρίνει κανείς απο πιο μπροστά αν αξίζει να ασχοληθεί τόσο για μια προσφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 16/09/2018 at 05:50, paniti said:

Ευχαριστούμε dimitris1090t

Το σακίδιο είναι σκυλί, το έχω ταλαιπωρήσει χρόνια και το χω αλλάξει μόνο μια φορά (δωρεάν) με εγγύηση που χει ένα τρελό νούμερο ετών για τόσο οικονομικό σακίδιο, νομίζω 25 χρόνια(!)

Ερώτηση: Αν επιλέξω να το παραλάβω από το κατάστημα τη Δευτέρα μήπως χάνω την προσφορά αν εξαντληθεί το στοκ από άλλους που αγοράζουν με παράδοση στο σπίτι;

τι ακριβως ειχε το σακιδιο σου και το αλλαξες; Το ρωταω γιατι το δικο μου μεσα στον πρωτο μηνα ξεφτυσε σε πολλα σημεια και πεταγονται απο παντου κλωστες και επισης 2 λουρακια απο αυτα που κρεμονται στο φερμουαρ εχουν ξεφτυσει κι αυτα. το θεμα ειναι πως δεν ξερω αν αυτα τα προβληματα καλυπτονται απο την εγγυηση ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον μηνα επανω δεν ειναι λογικο να ξεφτυσει απο πουθενα. Το δικο μου ερωτημα ειναι που πας για εγγυηση του σακιδιου;
Θα κανω περιστασιακη χρηση τοσο πολυ που δεν νομιζω οτι θα χρειαστω ποτε τιποτα, αλλα την απορια για την εγγυηση σακιδιου την εχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...