Προς το περιεχόμενο
panos0100

Απαράδεκτοι στην procordia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα, έχω πάρει ένα κινητό (ΖΤΕ α310) το οποίο το έχω σχεδόν 2 χρόνια μια μέρα έτσι ξαφνικά άρχισε να χάνει τις κάρτες σιμ, με λίγα λόγια  εκεί που είναι ανοιχτό δεν σβήνει άλλα γυρνάει πίσω στην αρχική οθόνη και ζητάει το πιν, αν το ξανά βάλω συνεχίζει από εκεί που το είχα αφήσει, κάποιες φορές κάνει και επανεκκίνηση. Το πήγα στο media markt από εκεί που είναι αγορασμένο, την πρώτη φορά αλλάχτηκε το κουμπάκι ον οφ γιατι και εκείνο δεν έπιανε με την πρώτη, το πρόβλημα παρέμεινε, την δεύτερη φορά έγινε επαναφορά ρυθμίσεων πάλι τα ίδια, την τρίτη φορά έγινε αντικατασταση συσκευής με άλλο ιμει πάλι τα ίδια. Τώρα έχω απορία αφού αλλάχτηκε το κινητό με άλλο ιμει η εγγύηση δεν ξανά ανανεώνεται; εγώ άλλαξα και τις σιμ και ξανά κάνει το ίδιο πρόβλημα, το ξανά πήγα και τετάρτη φορά και   έγραψαν ότι δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα, τι άνθρωποι είναι αυτοί;  τι μπορώ να κάνω; δεν σέβονται τίποτα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, panos0100 είπε

Παιδιά καλησπέρα, έχω πάρει ένα κινητό (ΖΤΕ α310) το οποίο το έχω σχεδόν 2 χρόνια μια μέρα έτσι ξαφνικά άρχισε να χάνει τις κάρτες σιμ, με λίγα λόγια  εκεί που είναι ανοιχτό δεν σβήνει άλλα γυρνάει πίσω στην αρχική οθόνη και ζητάει το πιν, αν το ξανά βάλω συνεχίζει από εκεί που το είχα αφήσει, κάποιες φορές κάνει και επανεκκίνηση. Το πήγα στο media markt από εκεί που είναι αγορασμένο, την πρώτη φορά αλλάχτηκε το κουμπάκι ον οφ γιατι και εκείνο δεν έπιανε με την πρώτη, το πρόβλημα παρέμεινε, την δεύτερη φορά έγινε επαναφορά ρυθμίσεων πάλι τα ίδια, την τρίτη φορά έγινε αντικατασταση συσκευής με άλλο ιμει πάλι τα ίδια. Τώρα έχω απορία αφού αλλάχτηκε το κινητό με άλλο ιμει η εγγύηση δεν ξανά ανανεώνεται; εγώ άλλαξα και τις σιμ και ξανά κάνει το ίδιο πρόβλημα, το ξανά πήγα και τετάρτη φορά και   έγραψαν ότι δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα, τι άνθρωποι είναι αυτοί;  τι μπορώ να κάνω; δεν σέβονται τίποτα;

Από τη στιγμή που δοκιμάζουν με δικές τους κάρτες σιμ, δεν τους λες απαράδεκτους ή οτιδήποτε άλλο.

Το ΙΜΕΙ αλλάχτηκε (η πλακέτα δηλαδή) στα πλαίσια της αρχικής εγγύησης, όποτε συνεχίζει η αρχική εγγύηση.

Κάνουν τον αυτονόητο έλεγχο και δεν εντοπίζουν κάτι.

Εσυ δοκίμασες τις δικές σου κάρτες σε άλλη συσκευή;

Το τελευταίο που θα πω και δεν ξέρω κατά ποσό θα γίνει... να απευθύνεσαι καθαρά στο κατάστημα που έκανες την αγορά και οχι με το σέρβις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, kormos είπε

Από τη στιγμή που δοκιμάζουν με δικές τους κάρτες σιμ, δεν τους λες απαράδεκτους ή οτιδήποτε άλλο.

Το ΙΜΕΙ αλλάχτηκε (η πλακέτα δηλαδή) στα πλαίσια της αρχικής εγγύησης, όποτε συνεχίζει η αρχική εγγύηση.

Κάνουν τον αυτονόητο έλεγχο και δεν εντοπίζουν κάτι.

Εσυ δοκίμασες τις δικές σου κάρτες σε άλλη συσκευή;

Το τελευταίο που θα πω και δεν ξέρω κατά ποσό θα γίνει... να απευθύνεσαι καθαρά στο κατάστημα που έκανες την αγορά και οχι με το σέρβις.

Από το κατάστημα με είπανε όσες φορές τους ρώτησα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα δυστυχώς, ότι κάνουν λέει μόνο αυτοί τις κάρτες της έβαλα σε ένα κινητό νοκια με πληκρα που είναι άλλα εκεί δεν χάνει τίποτα δουλεύουν μια χαρά  δεν έχω άλλο smartphone να της βάλω επίσης το δοκίμασα και με μόνο μια σιμ και πάλι κάνει τα ίδια την χάνει 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, panos0100 είπε

Από το κατάστημα με είπανε όσες φορές τους ρώτησα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα δυστυχώς, ότι κάνουν λέει μόνο αυτοί τις κάρτες της έβαλα σε ένα κινητό νοκια με πληκρα που είναι άλλα εκεί δεν χάνει τίποτα δουλεύουν μια χαρά  δεν έχω άλλο smartphone να της βάλω επίσης το δοκίμασα και με μόνο μια σιμ και πάλι κάνει τα ίδια την χάνει 

Τραβα πάρε ένα καινούριο κινητό άνθρωπε μου, τι σου φταίει το σερβις; Με λιγότερα από 100 ευρώ παίρνεις μια αξιοπρεπή συσκευή και τελειώνει το πανηγύρι.

Επεξ/σία από vchristod84

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, vchristod84 είπε

Τραβα πάρε ένα καινούριο κινητό άνθρωπε μου, τι σου φταίει το σερβις; Με λιγότερα από 100 ευρώ παίρνεις μια αξιοπρεπή συσκευή και τελειώνει το πανηγύρι.

Πίστεψε με θα το είχα κάνει μα το θεό βαρέθηκα πάνε έλα, είμαι άνεργος τώρα δυστυχώς οπότε δύσκολα, το θέμα είναι τι μάρκα να επιλέξω αν βρω λεφτά έλεγα για xiaomi αυτά είναι καλά; huawei πάλι είχα ένα Υ5 2015 μοντέλο άλλα ήτανε μάπα εντελώς, alcatel επίσης ποιο παλιά είχα  ένα pop c1 άλλα και εκείνο βλάβη με τις σιμ είχε, μαλον για samsung;  είναι τα ποιο αξιόπιστα νομίζω

και να πεις ότι δεν τα προσέχω; ούτε μια γρατζουνιά δεν είχανε ούτε μια φορά δεν μου έπεσαν κάτω τι να πω τόση ατυχία;  

  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, kormos είπε

Από τη στιγμή που δοκιμάζουν με δικές τους κάρτες σιμ, δεν τους λες απαράδεκτους ή οτιδήποτε άλλο.

Το ΙΜΕΙ αλλάχτηκε (η πλακέτα δηλαδή) στα πλαίσια της αρχικής εγγύησης, όποτε συνεχίζει η αρχική εγγύηση.

Κάνουν τον αυτονόητο έλεγχο και δεν εντοπίζουν κάτι.

Εσυ δοκίμασες τις δικές σου κάρτες σε άλλη συσκευή;

Το τελευταίο που θα πω και δεν ξέρω κατά ποσό θα γίνει... να απευθύνεσαι καθαρά στο κατάστημα που έκανες την αγορά και οχι με το σέρβις.

Μέγιστο λάθος. Συμφωνα με την νομοθεσια η εγγυηση ανανεώνεται αυτόματα στο σύνολό της για κάθε νεο ανταλλακτικο.

Οπότε η πλακέτα και μόνο (ή ότι άλλο αλλάχθηκε) εχει πλήρη εγγύηση. Μονο αυτό ομως και οχι το συνολο της συσκευής. Κανονικά πρεπει να δινεται και λίστα των ανταλλακτικων. Εγω την ζηταω παντα.

Εαν παλι η βλάβη παραμενει δεν εχει σημασια εαν εληξε η εγγυηση εφοσον αυτη βεβαιωθηκε πριν απο την ληξη της και δεν εγινε εφικτο να επισκευαστει εως σημερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, panos0100 είπε

Από το κατάστημα με είπανε όσες φορές τους ρώτησα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα δυστυχώς, ότι κάνουν λέει μόνο αυτοί τις κάρτες της έβαλα σε ένα κινητό νοκια με πληκρα που είναι άλλα εκεί δεν χάνει τίποτα δουλεύουν μια χαρά  δεν έχω άλλο smartphone να της βάλω επίσης το δοκίμασα και με μόνο μια σιμ και πάλι κάνει τα ίδια την χάνει 

Καλό θα είναι να επιμείνεις με πίεση στο κατάστημα που έκανες αγορά.

3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Μέγιστο λάθος. Συμφωνα με την νομοθεσια η εγγυηση ανανεώνεται αυτόματα στο σύνολό της για κάθε νεο ανταλλακτικο.

Οπότε η πλακέτα και μόνο (ή ότι άλλο αλλάχθηκε) εχει πλήρη εγγύηση. Μονο αυτό ομως και οχι το συνολο της συσκευής. Κανονικά πρεπει να δινεται και λίστα των ανταλλακτικων. Εγω την ζηταω παντα.

Εαν παλι η βλάβη παραμενει δεν εχει σημασια εαν εληξε η εγγυηση εφοσον αυτη βεβαιωθηκε πριν απο την ληξη της και δεν εγινε εφικτο να επισκευαστει εως σημερα.

Μπορείς να παρουσιάσεις κάπου ένα  επίσημο λινκ με τη νομοθεσία που λες ότι ισχύει; (Για να μιλάμε με δεδομένα και να λάβουμε γνώση; )

.

*ισως με αυτό το «χαρτί» βοηθήσει πολλούς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, kormos είπε

Καλό θα είναι να επιμείνεις με πίεση στο κατάστημα που έκανες αγορά.

Μπορείς να παρουσιάσεις κάπου ένα  επίσημο λινκ με τη νομοθεσία που λες ότι ισχύει; (Για να μιλάμε με δεδομένα και να λάβουμε γνώση; )

.

*ισως με αυτό το «χαρτί» βοηθήσει πολλούς.

Νομος 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α' 16 Νοεμβριου 1994)

Αρθρο 5α, παράγραφος 4

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

 

Το παραπανω ομως αφορα την "εμπορική εγγυηση" που ειναι η εγγυηση του κατασκευαστή και που μπορει να εχει οποιαδηποτε διαρκεια (μικρη ή μεγαλη) και όχι την "νόμιμη εγγυηση" που συμφωνα με την νομοθεσια εχει ελαχιστη διαρκεια 2 ετων και σε αυτη ειναι υποχρεος ο τελικός πωλητής.

Που σημαινει οτι εαν πχ η ΖΤΕ δινει εγγυηση ενος ετους στα προιόντα της, σαν καταναλωτές εχουμε δικαιωμα σε ελαχιστη εγγυηση 2 ετων την οποια ωφειλει ομως να καλύψει ο τελικός πωλητής (πχ το καταστημα αγοράς) και όχι η ιδια η ΖΤΕ οταν το προιον αυτο πωληθει εντος της Ε.Ε. (η αντιπροσωπεια βεβαια της ΖΤΕ ωφειλει να καλυψει αντιστοιχα το καταστημα εφοσον η συναλλαγη εγινε εντος Ε.Ε και δεν ηταν παραεισαγωγη). Οποτε σε καθε περιπτωση πηγαινουμε στο καταστημα που αγορασαμε το προιον και απαιτουμε να μας καλυψει και δεν δεχομαστε απαντησεις τυπου "πηγαινε στην αντιπροσωπεια" κλπ αναλογες. Οταν γινει επισκευη, τοτε το καθε ανταλλακτικο (και μονο αυτο) καλύπτεται εκ νέου με ολοκληρη την εγγυηση του κατασκευαστη ομως. Δηλαδη το ενα ετος της ΖΤΕ (εκτος κι αν το υπολοιπο εγγυησης του προιοντος ειναι μεγαλυτερο, πχ 1,5 ετος ακομη οποτε καλυπτεται και απο εκει) ακομη κι αν το αρχικο προιον εχει υπολοιπο εγγυησης πχ 4 μηνες ακομη.

Γι αυτο ζητατε λιστα ανταλλακτικων που αλλαχθηκαν σε καθε επισκευη.

Διαβαστε καλυτερα το συγκεκριμενο αρθρο νομικου οπου θα σας εξηγησει καλυτερα καποιες λεπτομερειες που πολλες φορες κανουν την διαφορα:

https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια, ειδα λιγο τις 2 σιμ τελικα αλλαξα μονο την δευτερη η πρωτη η βασικη μου φενεται οτι εχει ενα κοψιμο θα παω αν ειναι αυριο να αλλαξω και αυτην θα δωσω αλλα 7,90 γιατι τοσο κοστιζει να δουμε πως θα παει 

IMG_20180927_002025.jpg

Webp.net-compress-image.jpg

Επεξ/σία από panos0100

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/9/2018 στις 1:14 ΜΜ, SeNNinhA είπε

Νομος 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α' 16 Νοεμβριου 1994)

Αρθρο 5α, παράγραφος 4

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Το παραπανω ομως αφορα την "εμπορική εγγυηση" που ειναι η εγγυηση του κατασκευαστή και που μπορει να εχει οποιαδηποτε διαρκεια (μικρη ή μεγαλη) και όχι την "νόμιμη εγγυηση" που συμφωνα με την νομοθεσια εχει ελαχιστη διαρκεια 2 ετων και σε αυτη ειναι υποχρεος ο τελικός πωλητής.

Που σημαινει οτι εαν πχ η ΖΤΕ δινει εγγυηση ενος ετους στα προιόντα της, σαν καταναλωτές εχουμε δικαιωμα σε ελαχιστη εγγυηση 2 ετων την οποια ωφειλει ομως να καλύψει ο τελικός πωλητής (πχ το καταστημα αγοράς) και όχι η ιδια η ΖΤΕ οταν το προιον αυτο πωληθει εντος της Ε.Ε. (η αντιπροσωπεια βεβαια της ΖΤΕ ωφειλει να καλυψει αντιστοιχα το καταστημα εφοσον η συναλλαγη εγινε εντος Ε.Ε και δεν ηταν παραεισαγωγη). Οποτε σε καθε περιπτωση πηγαινουμε στο καταστημα που αγορασαμε το προιον και απαιτουμε να μας καλυψει και δεν δεχομαστε απαντησεις τυπου "πηγαινε στην αντιπροσωπεια" κλπ αναλογες. Οταν γινει επισκευη, τοτε το καθε ανταλλακτικο (και μονο αυτο) καλύπτεται εκ νέου με ολοκληρη την εγγυηση του κατασκευαστη ομως. Δηλαδη το ενα ετος της ΖΤΕ (εκτος κι αν το υπολοιπο εγγυησης του προιοντος ειναι μεγαλυτερο, πχ 1,5 ετος ακομη οποτε καλυπτεται και απο εκει) ακομη κι αν το αρχικο προιον εχει υπολοιπο εγγυησης πχ 4 μηνες ακομη.

Γι αυτο ζητατε λιστα ανταλλακτικων που αλλαχθηκαν σε καθε επισκευη.

Διαβαστε καλυτερα το συγκεκριμενο αρθρο νομικου οπου θα σας εξηγησει καλυτερα καποιες λεπτομερειες που πολλες φορες κανουν την διαφορα:

https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

Ερώτηση επάνω σε αυτό που αναφέρεις καθώς με ενδιαφέρει άμεσα.
Με τα χίλια ζόρια και μετά από ταλαιπωρία 1,5 μήνα, γνωστό κατάστημα μου αντικατέσησε ελλατωματικό προϊόν, 3 μήνες πριν λήξει η διετής εγγύηση του.
Πρακτικά λοιπόν και σύμφωνα με τα παραπάνω, αυτό σημαίνει ότι το νέο προϊόν έχει εγγύηση για ακόμη 2 χρόνια από την ημερομηνία αντικατάστασης ή για ακόμη 3 μήνες?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, icsd08063 είπε

Ερώτηση επάνω σε αυτό που αναφέρεις καθώς με ενδιαφέρει άμεσα.
Με τα χίλια ζόρια και μετά από ταλαιπωρία 1,5 μήνα, γνωστό κατάστημα μου αντικατέσησε ελλατωματικό προϊόν, 3 μήνες πριν λήξει η διετής εγγύηση του.
Πρακτικά λοιπόν και σύμφωνα με τα παραπάνω, αυτό σημαίνει ότι το νέο προϊόν έχει εγγύηση για ακόμη 2 χρόνια από την ημερομηνία αντικατάστασης ή για ακόμη 3 μήνες?

Εχει ΟΛΟΚΛΗΡΗ την «εμπορικη εγγυηση» του κατασκευαστη. Οχι απαραιτητα 2 ετων οπως η «νομιμη εγγυηση». Ποσο σου δινει ο κατασκευαστης του προιοντος; Πιθανοτατα μαλλον 1 ετος. Την εχεις ολοκληρη απο την ημερομηνια αντικαταστασης. Πρεπει να κρατησεις τα παραστατικα αντικαταστασης του ομως.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά το κινητό κάνει τα ίδια δεν άλλαξε κάτι, απλά οι ανθρωποι αν ειναι καινουριο αυτο που με ειχαν δωσει πολυ απλα ισως ηταν ελαττωματικη η παρτιδα δυστηχως πηρα αλλο τωρα και τελος, και κοιταξα να μην ειναι (huawei ZTE LG) γιατί παλι σε αυτους θα κατεληγε αμα παθει κατι δεν το παραδεχτηκαν το προβλημα οποτε προσοχη με αυτους 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.