Προς το περιεχόμενο

Αντιλιακές Μεμβράνες - Αστυνομία


TzortzisJosh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρετε,

Πριν 2 χρόνια, αποφάσισα αφού πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο, να τοποθετήσω αντιλιακές μεμβράνες στα παράθυρα οδηγού συνοδηγού αλλά και στα πίσω. Το βράδυ, και γενικά όπου δεν υπάρχει επαρκής φωτισμός, δεν μπορείς να δεις μέσα στο αμάξι αν στέκεσαι απ'έξω λόγω των μεμβράνων(την ημέρα, μπορείς). Αν θυμάμαι καλά, στα πίσω έβαλα την προτελευταία βαθμίδα, όχι κατάμαυρο δηλαδή, και στα μπροστά έβαλα το αμέσως πιο ανοιχτό από τα πίσω. Κατά την τοποθέτηση τους σε γνωστό μαγάζι εδώ στην Θεσσαλονίκη, ο υπάλληλος μου είπε πως δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, εαν σε περίπτωση ελέγχου από την τροχαία, κατεβάσεις τα παράθυρα ώστε να φαίνεται καθαρά το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

2 χρόνια μετά, σήμερα δηλαδή, με σταμάτησαν σε μπλόκο και μου είπαν πως τα μπροστά είναι παράνομα γιατί δεν μπορούν να δουν μέσα όταν τα τζάμια είναι ανεβασμένα. Ρίχνοντας μια ματιά στο "πιστοποιητικό" του μαγαζιού στο οποίο έγινε η τοποθέτηση, διαπίστωσα πως ΔΕΝ αναφέρεται πουθενά πως έγινε τοποθέτηση μεμβράνων στα μπροστινά τζάμια. Η αστυνομία μου είπε πως έτσι όπως είναι, το αυτοκίνητο δεν περνάει ΚΤΕΟ, σε αντίθεση με τον υπάλληλο που μου είπε πως στο ΚΤΕΟ, θα δείξεις το πιστοποιητικό αυτό και όλα καλά.

Τις μεμβράνες τις έχω κυρίως για το "Look" του αυτοκινήτου, διαπίστωσα όμως πως κάνουν εξαιρετική οικονομία χειμώνα-καλοκαίρι στην χρήση του air-condition. Επίσης, αρκετές φορές είχα ξεχάσει "πολύτιμα" αντικείμενα στο αυτοκίνητο και ίσως να στάθηκα τυχερός, διότι το βράδυ δεν μπορεί κάποιος να τα διακρίνει λόγω των μεμβράνων.

Τέλος, ο αστυνόμος μου είπε πως δεν υπάρχoυν τα ειδικά αυτοκόλλητα πάνω στις μεμβράνες, που πιστοποιούν κάτι, δεν θυμάμαι και νομίζω επίσης δεν περνάει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο χωρίς τα αυτοκόλλητα αυτά.

Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω; Θα ήταν καλό να απευθυνθώ στο κατάστημα που μου τις τοποθέτησε; Είναι όντως παράνομες ; 

 

 

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην ασχοληθείς καθόλου θα έλεγα.Να σε ψαρώσει ήθελε και από οτι φαίνεται τα κατάφερε.Να δω στο ΚΤΕΟ πως θα μετρήσουν τις μεμβράνες αν είναι εντός ορίου.Αν και δε νομίζω να ασχοληθεί κανένας....Σε 2 αμάξια σε μένα ούτε καν πιστοποιητικό ζήτησαν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχουμε ξαναγράψει το ΦΕΚ λέει 75% παρμπριζ , παράθυρο οδηγού - συνοδηγού και οτιδήποτε % στα υπόλοιπα πίσω ΑΡΚΕΙ να υπάρχουν καθρέπτες στο όχημα 

Αν εσύ και ο κάθε εσύ βάλατε μαύρες κατράμι ναι είναι παράνομες και κυρίως επικίνδυνες 

Το ΚΤΕΟ λεφτά θα πάρει δεν το ενδιαφέρει ότι και να έχεις , γιατί μπορεί πολύ απλά για τα πλαινά να επικαλεστεί ότι ο έλεγχος έγινε με κατεβασμένα παράθυρα κτλ κτλ ... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη με βάζεις να ψάχνω τώρα γιατί είμαι στη δουλειά.Δε βάζει κανείς πλέον γιατί δεν επιτρέπεται από το νόμο.Και στο ΚΤΕΟ ψάχνουν για μεμβάνες στο μπροστινό παρμπριζ.

 

Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρανών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας. Επιτρέπεται, όμως:
α) Η επικόλληση «λωρίδας» μεμβράνης πλάτους έως 10 εκατοστών (μετρούμενη από την πάνω πλευρά του υαλοπίνακα) για την αντιθαμβωτική προστασία του οδηγού

Επεξ/σία από Invader
edit
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Invader είπε

Μη με βάζεις να ψάχνω τώρα γιατί είμαι στη δουλειά.Δε βάζει κανείς πλέον γιατί δεν επιτρέπεται από το νόμο.Και στο ΚΤΕΟ ψάχνουν για μεμβάνες στο μπροστινό παρμπριζ.

Επειδή δε θέλω να σε βάζω να ψάχνεις επέτρεψε μου να αφήσω αυτά εδώ:

http://www.yme.gr/getfile.php?id=1584

Αρ. Φύλλου 1069 10 Ιουνίου 2008

Αριθμ. 29039/2123/07 Τοποθέτηση μεμβρανών σε υαλοπίνακες οχημάτων

Άρθρο 2

Όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός σε υαλοπίνακες οχημάτων

1. Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχη− μάτων καθορίζεται σε:

α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα.

β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού.

γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες.

2. Εάν το όχημα φέρει πλευρικούς καθρέφτες, δεν υφίσταται ο περιορισμός του εδαφίου (γ) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ως προς το συντελεστή μετάδοσης φωτός των πίσω πλευρικών υαλοπινάκων και του οπί− σθιου ανεμοθώρακα.

1. Οι μεμβράνες που επικολλούνται στους υαλοπίνακες των οχημάτων θα πρέπει να είναι πιστοποιημένες από κράτος μέλος της Ε.Ε., από κράτος της ΕΖΕΣ το οποίο είναι συμβαλλόμενο μέρος της Συνθήκης ΕΟΧ ή από την Τουρκία, για τοποθέτηση και χρήση σε οχήματα.

2. Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρό− σθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέ− ρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρα− νών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας.

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως ο λόγος της παρανομίας σύμφωνα με τον αστυνόμο είναι πως δεν μπορεί να δει το εσωτερικό του αυτοκινήτου πχ στον έλεγχο.

Μα στον έλεγχο, σου ζητάνε ούτως η άλλος να κατεβάσεις τα παράθυρα. Εγώ τουλάχιστον, κατεβάζω οδηγού συνοδηγού ώστε να μην υπάρχει θέμα. Άρα ;

Διαβασα το εξής τραγελαφικο σε ένα φόρουμ: η τοποθέτηση μεμβρανών στα μπροστινά τζάμια  (αρκετά σκουρων) θεωρείται παράνομη γιατί ο οδηγός κινδυνεύει να μην διακρίνει κάποιο μαυροφορεμένο άτομο σε δρόμο χωρίς επαρκή φωτισμό , νυχτερινές ώρες ειδικά εάν φορά γυαλιά ηλίου (μην γελάτε)

Δεν μπορώ παρά να το εκλάβω σαν τρολ. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Δεν μπορώ παρά να το εκλάβω σαν τρολ. 

Σκέψου το λίιιγο καλύτερα ... ;) 

Δεν έχει σημασία η στιγμή του ελέγχου από το ¨όργανο¨ , είναι επικίνδυνες !! 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, terry308 είπε

Σκέψου το λίιιγο καλύτερα ... ;) 

Δεν έχει σημασία η στιγμή του ελέγχου από το ¨όργανο¨ , είναι επικίνδυνες !! 

Εξήγησε μου αν μπορείς γιατί είναι επικίνδυνες 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει ορατότητα ο πίσω και δεν εννοώ στη Τσιμισκή και την Εγνατία (μιας και βλέπω ότι είσαι Θεσσαλονίκη) με νταλα φωτισμό , αλλά σε επαρχιακό δρόμο με ή χωρίς φωτισμό ή ακόμα και με έντονη βροχό-χιονόπτωση και για εσένα αλλά και για τον/τους από πίσω . 

Αν εγώ έχω τις μαύρες κατράμι και χρειαστεί να φρενάρω για τον χ-ψ λόγο και με καρφώσεις από πίσω θα φταις  έτσι ; είτε έχεις απόσταση ασφαλείας είτε όχι ε ;ο πίσω δε φταίει πάντα ;  δε θα βγεις να μου πεις που πάω με τη μαυρίλα ; ότι δεν μπορούσες να δεις τι γίνεται μπροστά ώστε αν προβλέψεις τι μπορεί να συμβεί ; δε θα τραβήξεις βίντεο το αυτοκίνητο να μου κάνεις μήνυση ώστε να δικαιωθείς ;   Μιλάω πάντα για λαμαρινοζημιές όχι σωματικές βλάβες κτλ .... που είναι χειρότερα τα πράγματα.

Κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί με ένα παιδί ή έναν πεζό εντός πόλης που θέλει να διασχίσει το δρόμο ενώ είσαι σταματημένος (Φανάρι Καμάρας πχ ) και δε μπορεί να δει πχ το μηχανάκι που έρχεται , πολλά μπορούν να συμβούν ...

Όσο για την τροχαία και τον οποιοδήποτε έλεγχο Ζ, ΟΠΚΕ κτλ ποτέ δεν ξέρεις αν νιώσει να απειλείται ο άλλος κατά τον έλεγχο ....   ή αν τον βάζεις σε υποψίες για παράνομες δραστηριότητες , ποιος κρύβεται από πίσω κτλ . , οδηγός -συνοδηγός φαίνονται ... πίσω επιβάτες ;; ;)  

Ξέρω ότι μπορεί να φαίνονται περίεργα ή παράλογα αλλά .... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Invader είπε

Στο μπροστινό απαγορεύεται πλέον.Κανένας δε σου βάζει (νόμιμα) παρά μόνο με χαρτί γιατρού.

Έχει αλλάξει ο νόμος φίλε, ενημερώσου καλύτερα. Σου έβαλε ο τερρυ το νεότερο ΦΕΚ που τα επιτρέπει και στο παρμπρίζ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, terry308 είπε

Δεν έχει ορατότητα ο πίσω και δεν εννοώ στη Τσιμισκή και την Εγνατία (μιας και βλέπω ότι είσαι Θεσσαλονίκη) με νταλα φωτισμό , αλλά σε επαρχιακό δρόμο με ή χωρίς φωτισμό ή ακόμα και με έντονη βροχό-χιονόπτωση και για εσένα αλλά και για τον/τους από πίσω . 

Αν εγώ έχω τις μαύρες κατράμι και χρειαστεί να φρενάρω για τον χ-ψ λόγο και με καρφώσεις από πίσω θα φταις  έτσι ; είτε έχεις απόσταση ασφαλείας είτε όχι ε ;ο πίσω δε φταίει πάντα ;  δε θα βγεις να μου πεις που πάω με τη μαυρίλα ; ότι δεν μπορούσες να δεις τι γίνεται μπροστά ώστε αν προβλέψεις τι μπορεί να συμβεί ; δε θα τραβήξεις βίντεο το αυτοκίνητο να μου κάνεις μήνυση ώστε να δικαιωθείς ;   Μιλάω πάντα για λαμαρινοζημιές όχι σωματικές βλάβες κτλ .... που είναι χειρότερα τα πράγματα.

Κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί με ένα παιδί ή έναν πεζό εντός πόλης που θέλει να διασχίσει το δρόμο ενώ είσαι σταματημένος (Φανάρι Καμάρας πχ ) και δε μπορεί να δει πχ το μηχανάκι που έρχεται , πολλά μπορούν να συμβούν ...

Όσο για την τροχαία και τον οποιοδήποτε έλεγχο Ζ, ΟΠΚΕ κτλ ποτέ δεν ξέρεις αν νιώσει να απειλείται ο άλλος κατά τον έλεγχο ....   ή αν τον βάζεις σε υποψίες για παράνομες δραστηριότητες , ποιος κρύβεται από πίσω κτλ . , οδηγός -συνοδηγός φαίνονται ... πίσω επιβάτες ;; ;)  

Ξέρω ότι μπορεί να φαίνονται περίεργα ή παράλογα αλλά .... 

Είναι όλα αυτά που είπες εξαιρετικά περίεργα και παράλογα θα έλεγα... 

Αρχικά, σε δρόμο χωρίς φωτισμό όπως αναφέρεις και να μην έχει μεμβράνες ο μπροστά πάλι δεν μπορείς να διακρίνεις καθαρά εως καθόλου τι γίνεται μπροστά του. Αποφάσεις δεν λαμβάνεις με βάση το τι βλέπεις μέσα απο το αυτοκίνητο του μπροστά, αλλά με βάση το τι κάνει ο μπροστά. Συνεπώς, αν σε καρφώσω από πίσω, εννοείται πως θα φταίω, όχι όμως γιατί δεν μπόρεσα να δω μέσα από το αυτοκίνητο σου τι γινόταν μπροστά, αλλά γιατί δεν κράτησα την κατάλληλη απόσταση. Με την λογική που χρησιμοποιείς, τα φορτηγά πάνω από ένα ύψος θα έπρεπε να είναι παράνομα γιατί ο πίσω δεν μπορεί να δει τι γίνεται μπροστά από το φορτηγό. 

Συνεχίζοντας, το παράδειγμα με την καμάρα το θεωρώ πιο "κουφό" από το προηγούμενο. Προσωπικά, όταν θέλω να περάσω φανάρι, δεν κοιτάω μέσα από τα αυτοκίνητα των άλλων αν έρχεται μηχανάκι, αλλά πάνω από αυτά. Εαν υπάρχει φορτηγό, πηγαίνεις στην άκρη του φορτηγού, σταματάς κοιτάς και μετά περνάς. Επίσης, ανέφερα πως ΔΕΝ έχω μεμβράνες στο παρμπριζ. Επομένως, αν κάποιος παρ'ολα αυτα θελει να δει εαν πλησιάζει μηχανάκι προκειμένου να περάσει το δροόμο, μπορεί, καθώς με τις μεμβράνες, από μέσα βλέπεις έξω, από έξω δεν βλέπεις μέσα.

Τέλος, αν η αστυνομία έχει υποψίες για παράνομες δραστηριότητες, μπορεί να μου κάνει έλεγχο. Τα παράθυρα τα κατεβάζω σε κάθε έλεγχο ώστε να μπορούν να δουν τι γίνεται μέσα στο αυτοκίνητο, οπότε που είναι το πρόβλημα ; Όπως έγραψα και πριν, ο αστυνόμος απάντησε πως "Είναι παράνομα γιατί δεν μπορώ να δω μέσα στο αυτοκίνητο", αναφερόμενος στις μπροστινές μεμβράνες μιας και οι πίσω δεν είναι παράνομες έτσι κι'αλλιώς. Ερώτηση λοιπόν: Η Αστυνομία, δεν σας ζητάει, νυχτερινές ώρες να κατεβάσετε τα παράθυρα (τουλάχιστον τα μπροστά) τέρμα ώστε να φαίνεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχετε/δεν έχετε αντηλιακές μεμβράνες;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 27/9/2018 στις 12:50 ΠΜ, mpas0u είπε

Έχει αλλάξει ο νόμος φίλε, ενημερώσου καλύτερα. Σου έβαλε ο τερρυ το νεότερο ΦΕΚ που τα επιτρέπει και στο παρμπρίζ.

Διάβασε καλύτερα το ΦΕΚ που πόσταρε . Στη πρώτη παράγραφο αναφέρονται οι συντελεστές διάχυσης του φωτός για υαλοπίνακες  όχι για μεμβράνες .
Στη τελευταία παράγραφο αναφέρεται ξεκάθαρα για τις μεμβράνες . 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.