Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ και προστιμο εφορίας μεσω taxis


splash18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή μου έτυχε υπάρχει προσωρινό ΚΤΕΟ με υποχρέωση επανελέγχου σε ένα μήνα. Και υπάρχει και δεύτερη παράταση.

Αλλά μάλλον ο φίλος αναφέρεται σε αυτοκίνητο που δεν πάει πουθενά.

Μια χαρά μπορεί να μείνει ακίνητο πάνω από ένα μήνα. Εδώ η αντιπροσωπεία δίνει προφυλακτήρα διαθεσιμότητα 20 εργάσιμες. Πότε θα τον παραλάβουν ποτέ θα τον βάψουν ποτέ θα τον τοποθετήσουν;

Και όχι αυτοκίνητο χωρίς προφυλακτήρα κανονικά είναι σε ακινησία.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 59
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

μάγκες, πρέπει να είμαστε κι εμείς υπεύθυνοι. Μια ζωή τα περιμένουμε από άλλους. Δεν αναφέρομαι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα αλλά έχουν ζητηθεί κι εδώ πολλά θέματα όπου οι απαντήσεις είναι του

Καλημέρα και καλό μήνα Τόσο καιρό που το έλεγαν έπρεπε να το έχεις περάσει ΚΤΕΟ (είναι και θέμα ασφάλειας)  Επισεις αν το περάσεις σήμερα και η διορία ήταν εχθές το έφαγες το πρόστιμο.

ΔΕΝ έχει γινει ακομα η διασταύρωση. Οποτε δε θα σε πιάσει το οτι καθυστέρησες. Θα δουνε όσα έχουν λήξει τη στιγμη που ειναι θα γινει ο έλεγχος. Πχ εγω ειναι να περάσω αυτές τις μέρες, αλλά το κτε

7 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Γι' αυτό σου δίνει ο νόμος δυνατότητα -3 εβδομάδες +1 να το περάσεις. Τι βλάβη θα είχες για να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο για πάνω από μήνα;

Τρακαρισμα ισως ?

Αναμονη απο πραγματογνωμονα + επισκευη + φαναρτζοδουλεια μπορει να σου παρει και πανω απο μηνα....

Ανταλλακτικο που δεν υπαρχει και το περιμενεις απο αντιπροσωπεια κτλ...

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΚΤΕΟ στην ελλαδα ειναι.

Για να δουν οτι το αμαξι εχει φρενα.

Για να δουν οτι δεν εχει λαστιχα με DOT 2000

Για να δουν οτι εχει τα φωτα.

 

Ναι ειναι υποχρεωση του καθενα να περναει να ειναι νομιμος, αλλα ουσιαστικα κοροιδευομαστε γιατι δεν υπαρχει κανενας σοβαρος ελεγχος απο το ΚΤΕΟ.

 

Δεν δουλευει τιποτα σε αυτη τη χωρα σωστα, για να δουλεψει και αυτο.

 

Να γινει ανα ετος με πλαφον 20€ τον ελεγχο και να ειναι αρκετα αυστηρο.Για το αρκετα αυστηρο, ας πληρωσουν εναν μεταφραστη και να πανε γερμανια-αυστρια, οπου το ΚΤΕΟ εχει νοημα, και να μεταφρασουν αυτα που λεει και να τα εφαρμοζουν εδω.

 

ΔΕΝ χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον ηλεκτρισμο ξανα. Λυσεις υπαρχουν, θεληση και πρακτικα μυαλα δεν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω πως θα περασει ΚΤΕΟ ενα οχημα που ειναι στο συνεργειο με βλαβη ?

Εκει δεν θα επρεπε να μπορεις να παρεις μια βεβαιωση απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο οτι το οχημα ειναι για επισκευη ?

Δεν ειναι ασφαλεια που απλα την κανεις και ξενοιαζεις...

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω τι εμποδίζει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που είναι σε συνεργείο με βλάβη να καταθέσει πινακίδες ώστε να γλιτώσει τις υποχρεώσεις τελών, ασφάλισης και κτεο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω τι εμποδίζει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που είναι σε συνεργείο με βλάβη να καταθέσει πινακίδες ώστε να γλιτώσει τις υποχρεώσεις τελών, ασφάλισης και κτεο?

Εαν εχει  γινει τροχαιο ατυχημα και εισαι σε διαδικασια πραγματογνωμοσυνης για να πληρωθεις απο ασφαλιστικη δεν μπορεις εαν το οχημα δεν φερει πινακιδες...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Εαν εχει  γινει τροχαιο ατυχημα και εισαι σε διαδικασια πραγματογνωμοσυνης για να πληρωθεις απο ασφαλιστικη δεν μπορεις εαν το οχημα δεν φερει πινακιδες...

Αν και δεν νομίζω να ισχύει το παραπάνω, είναι άσχετο με αυτό που λέγαμε δλδ "αυτοκίνητο στο συνεργείο με βλάβη".

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αν και δεν νομίζω να ισχύει το παραπάνω, είναι άσχετο με αυτό που λέγαμε δλδ "αυτοκίνητο στο συνεργείο με βλάβη".

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ξεψυριζεις την μαιμου..

Ενα αμαξι μπορει για 1002 λογους να μεινει σε συνεργειο και να περιμενει καποιο ανταλλακτικο..

Υπαρχουν εταιριες  που η αντιπροσωπεια σου δινει εφεδρικο να κανεις την δουλεια σου μεχρι να επισκευαστει.

Γιατι να  χασεις 2 μερες δουλεια για να στηθεις σε μια εφορια να καταθεσεις και να ξαναπαρεις τις πινακιδες σου + τα παραβολα ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ξεψυριζεις την μαιμου..

Το να απαντήσω πολύ συγκεκριμένα σε κάτι συγκεκριμένο που έχεις γράψει, είναι "ξεψύρισμα της μαϊμούς"? :)

6 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Ενα αμαξι μπορει για 1002 λογους να μεινει σε συνεργειο και να περιμενει καποιο ανταλλακτικο..

Σαφώς και ένα αμάξι μπορεί να μείνει στο συνεργείο λόγω έλλειψης ανταλλακτικού, αλλά αυτό δεν αναιρεί τις υποχρεώσεις που έχει ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά είναι σε κίνηση (δλδ με πινακίδες) όπως ασφάλιση κτεο και τέλη. 

7 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Υπαρχουν εταιριες  που η αντιπροσωπεια σου δινει εφεδρικο να κανεις την δουλεια σου μεχρι να επισκευαστει.

Ε και?

7 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Γιατι να  χασεις 2 μερες δουλεια για να στηθεις σε μια εφορια να καταθεσεις και να ξαναπαρεις τις πινακιδες σου + τα παραβολα ?

Για να γλιτώσεις τα πρόστιμα ίσως? Άσε που δεν είναι ανάγκη να πας ίδιος, μπορείς να εξουσιοδοτήσεις άλλον, παράβολα για ακινησία και άρση ακινησίας ΔΕΝ υπάρχουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ακινησια λογο βλαβης μπορεις να πληρωσεις τα τελη και την ασφαλεια μια χαρα .....

Το ΚΤΕΟ δεν μπορεις να περασεις.... Αυτο λεμε...

Να μπορεις να παρεις μια βεβαιωση απο αντιπροσωπεια οτι το οχημα εχει βλαβη και δεν μπορει  να περασει κτεο ...

Για να παραδωσεις πινακιδες πρεπει να δηλωσεις και κλειστο χωρο σταθμευσης ,πυλωτη κτλ δεν λες ειναι στο συνεργειο..... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Σε ακινησια λογο βλαβης μπορεις να πληρωσεις τα τελη και την ασφαλεια μια χαρα .....

Το ΚΤΕΟ δεν μπορεις να περασεις.... Αυτο λεμε...

Να μπορεις να παρεις μια βεβαιωση απο αντιπροσωπεια οτι το οχημα εχει βλαβη και δεν μπορει  να περασει κτεο ...

Για να παραδωσεις πινακιδες πρεπει να δηλωσεις και κλειστο χωρο σταθμευσης ,πυλωτη κτλ δεν λες ειναι στο συνεργειο..... 

Εγώ πάλι δεν βλέπω το λόγο να πληρώνεις τέλη και ασφάλεια ενώ το όχημα είναι σε ακινησία... Στο κάτω κάτω αν δεν σου είναι πρόβλημα το κόστος, πλήρωσε έναν διεκπεραιωτή να καταθέσει αυτός τις πινακίδες, πιο φτηνά θα σου έρθει.

Επίσης αν γινόταν να πάρεις "βεβαίωση ακινησίας" από αντιπροσωπεία, πάλι θα έχανες χρόνο για να κάνεις ότι διαδικασία θα χρειαζόταν στην αρμόδια υπηρεσία, άρα άκυρο το επιχείρημα "χάνω μέρες δουλειάς για να κάνω ακινησία".

Όσο για το τελευταίο κάνεις λάθος, μια χαρά μπορείς να δηλώσεις ότι βρίσκεται στο συνεργείο, όπως και στον λόγο της ακινησίας να γράψεις βλάβη. Όχι πως τα ελέγχουν όλα αυτά βέβαια, τελευταία φορά που έκανα ακινησία πήγα να δώσω το Ε9 του χώρου και μου είπε δεν χρειάζεται, αλλά λέμε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι πχ Γεναρης εχεις κανει νεα ασφαλεια μεχρι τον Δεκεμβριο εχεις πληρωσει τα τελη κυκλοφοριας και σου χαλαει, σε τρακαρουν κτλ ...

 Πρεπει να περασεις κτεο  μεχρι 15 γεναρη. Θα παραδωσεις  πινακιδες μονο και μονο για το ΚΤΕΟ ? 

Αυτο εννοω ρε παιδια τοσο παραλογος ειμαι ...?

Επεξ/σία από k_w_t
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Ειναι πχ Γεναρης εχεις κανει νεα ασφαλεια μεχρι τον Δεκεμβριο εχεις πληρωσει τα τελη κυκλοφοριας και σου χαλαει, σε τρακαρουν κτλ ...

 Πρεπει να περασεις κτεο  μεχρι 15 γεναρη. Θα παραδωσεις  πινακιδες μονο και μονο για το ΚΤΕΟ ? 

Αυτο εννοω ρε παιδια τοσο παραλογος ειμαι ...?

Ε ναι, αναγκαστικά θα κάνεις προσωρινή ακινησία μέχρι να φτιαχτεί και να μπορέσεις να το περάσεις από ΚΤΕΟ, δεν είναι κάτι τόσο τρομερό. Άσε που αν η ασφαλιστική σου είναι σοβαρή μπορείς να ζητήσεις ακύρωση και να πάρεις το υπόλοιπο των ασφαλίστρων πίσω, και όταν φτιαχτεί το ασφαλίζεις ξανά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ε ναι, αναγκαστικά θα κάνεις προσωρινή ακινησία μέχρι να φτιαχτεί και να μπορέσεις να το περάσεις από ΚΤΕΟ, δεν είναι κάτι τόσο τρομερό. Άσε που αν η ασφαλιστική σου είναι σοβαρή μπορείς να ζητήσεις ακύρωση και να πάρεις το υπόλοιπο των ασφαλίστρων πίσω, και όταν φτιαχτεί το ασφαλίζεις ξανά.

Μια λυση θα ηταν οπως κανει διασταυρωση με την ΑΑΔΕ η ασφαλιστικη για τα ανασφαλιστα να το εκανε μονη της ....

Το ΧΧΧ-9999 μαρκας Ντατσουν ειναι σε ακινησια λογο τροχαιου... Αν ζητησεις ακυρωση  σε περιπτωση τροχαιου θα πληρωθεις του αγιου ποτε ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Μια λυση θα ηταν οπως κανει διασταυρωση με την ΑΑΔΕ η ασφαλιστικη για τα ανασφαλιστα να το εκανε μονη της ....

Το ΧΧΧ-9999 μαρκας Ντατσουν ειναι σε ακινησια λογο τροχαιου... Αν ζητησεις ακυρωση  σε περιπτωση τροχαιου θα πληρωθεις του αγιου ποτε ...

Sorry αλλά δεν βγάζω νόημα από όλα αυτά έτσι όπως τα έχεις γράψει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.