Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, orck said: Ειμαι παραλογος; Μηπως εχω γινει πολυ παραξενος και απαιτητικος; Ειναι το ιδιο να μπαινεις σε ενα καταστημα που να μην εχει οσμες και να σου λενε "παρακαλω πως μπορω να σας εξυπηρετησω" με το να μπαινεις μεσα με την μυτη κλειστη και να μην σου απαντανε καν; Δεν είσαι ούτε παράλογος, ούτε παράξενος, ούτε απαιτητικός. Η φάση "τι περίμενες από σκρουτζομάγαζο" με βρίσκει απολύτως αντίθετο. Η ευγένεια και η καθαριότητα είναι προαπαιτούμενα σε οποιονδήποτε θέλει να λέγεται επαγγελματίας. Άσε που είναι ενδείξεις για την μετέπειτα συμπεριφορά που θα συναντήσεις αν χρειαστείς after sales support. Και αυτό το γεγονός είναι απότοκο του οτι ο καθενας μπορεί να ανοίξει "μαγαζί" από το πάρκινγκ της πολυκατοικίας του (το έχω συναντήσει). Και για αυτό αφήνω άλλους πλέον να στηρίζουν τέτοια "μαγαζάκια". Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από Malthador 6
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Το συνολικό πρόσημο της αξιολόγησης ήταν αρνητικό; Αν ναι, αυστηρό το βρίσκω. Πάντως, στις λίγες αξιολογήσεις που έχω αφήσει (με θετικό πρόσημο) δεν μου απέρριψαν καμία αν περιλάμβανε στο κυρίως κείμενο αρνητικό ή τέλος πάντων όχι εγκωμιαστικό σχόλιο.
orck Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Ναι το συνολικο προσημο ηταν αρνητικο, το σκεφτηκα αυτο που λες αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα μπορουσα να βαλω θετικη αξιολογηση, και δεν υπαρχει επιλογη της ουδετερης, ουτε μπορεις να βαλεις αρνητικα σε καποιους τομεις οπως εξυπηρετηση πελατη και τιμη, παραδωση, ενημερωση θετικα. Πιστευω και εγω οτι εαν εβαζα θετικη και εγραφα και τα αρνητικα θα περναγε και δεν θα υπηρχε προβλημα. Εξαλου το ποσοστο θελουν να δειξουν υψηλο, ποσοι διαβαζουν τις αξιολογησεις;
defacer Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, orck said: Οι εγκαταστασεις δεν παιζουν ρολο στην συνολικη εικονα; Με την ιδια λογικη τσαμπα καθαριζουν στα Public αν ειναι αδιαφορο για τους πελατες ενας καθαρος χωρος και ενας υπαλληλος με διαθεση Υπάρχει μια μαγική λέξη: context. Σου δίνει να καταλάβεις πότε κάτι έχει σημασία και πότε δεν έχει. Για ένα χώρο όπως πχ ξενοδοχείο ή εστιατόριο, οι εγκαταστάσεις έχουν τεράστια σημασία. Για ένα εμπορικό κατάστημα έχουν μεγάλη (αλλά όχι τόσο μεγάλη) σημασία. Για ένα σκρουτζομάγαζο, ή για να το πω καλύτερα όσον αφορά τη σχέση του πελάτη με αυτό, για ένα σημείο παραλαβής παραγγελίας, δεν έχει, εκτός αν σε έβαλαν να περιμένεις δίπλα σε αλυσοπρίονα σε λειτουργία. Για οτιδήποτε άλλο ισχύει το ίδιο, το feedback που θα δώσεις για ένα συνάδελφο βασίζεται στο αν πχ είναι διπρόσωπος, πράγμα που δε σε απασχολεί για τον τύπο που σου φέρνει το ντελίβερι. Δε νομίζω ότι έχει πολύ νόημα να το κουράσουμε άλλο, υπάρχουν και αυτοί που βάζουν one star στο μαγαζί επειδή άργησαν τα ταχυδρομεία να φέρουν το δέμα, δε θα διορθώσουμε όλη τη βλακεία του κόσμου σήμερα. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από defacer 2
papoys1 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Ναι απαράδεκτος ο υπάλληλος δεν νομίζω ότι πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από σκρουτζομάγαζα που λειτουργούν κυρίως διαδικτυακά και μας δέχονται απλά να πάμε για παραλαβή όταν είναι κοντά μας και έτσι να γλυτώνουμε τα έξοδα αποστολής. Τε περισσότερα λειτουργούν σε ένα κλειστό δωμάτιο άλλα σε υπόγεια προκειμένου να μειώνουν το κόστος λειτουργίας ώστε να μπορούν να προσφέρουν χαμηλές τιμές και να ανταποκρίνονται σε συναγωνισμό. Έχω πάει σε ένα που λειτουργούσε σε υπόγειο χωρίς καν παράθυρο (μόνο με φωτισμό) δεν έβρισκα φως στη σκάλα και ευτυχώς είχα ένα φακό μικρό στα κλειδιά,μέσα ένα χάλι μαύρο πράγματα στο πάτωμα πουθενά αρχή και τέλος.Αναρωτήθηκα που βρίσκει άκρη.Ένας νεαρός να προσπαθεί να απαντήσει στο τηλέφωνο και να με έχει να περιμένω κανένα 5λεπτο,μέχρι να με εξυπηρετήσει ψυχρά και χωρίς πολλές κουβέντες. Με λίγα λόγια απαράδεκτη γενικά κατάσταση. Να βάλω αρνητική στο κατάστημα ;;;; Θα ήταν άδικο 1ο γιατί είχα πάρει στη χαμηλότερη τιμή και 2ο το προιόν δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. 2
orck Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Ναι αλλα δεν ειναι αυτο το καταστημα που λεμε εδω, ναι ηταν φτηνομαγαζο που πλεον δουλευει κυριως με τις μηχανες αναζητησης αλλα δεν ηταν το υπογειο χωρις βιτρινα χωμενο στην μεση του πουθενα. Ειναι σχεδον σε πλατεια στην Αθηνα και εχει βιτρινα, καταστημα με πινακιδα κανονικα. Απλα σημερα ο φτηνοτερος τροπος διαφημισης ειναι οι φτηνο-μηχανες αναζητησης, παλιοτερα ισως να εβαζε μια καταχωρηση στο Pixel. Εχω μπει σε φτηνομαγαζα (τα περισσοτερα) που ειναι αστερια, πεντακαθαρα, περιποιημενα, με προσωπικο μεσα με διαθεση εξυπηρετησης. Αυτα γιατι να μην ξεχωρισουν να εχουν καλυτερη βαθμολογια απο οσους φοβασαι να πλησιασεις; Εαν βαθμολογω τους παντες θετικα ουσιαστικα ακυρωνω την εννοια της αξιολογησης. Για λιγα ευρω διαφορα ειμαστε διατεθιμενοι να πηγαινουμε σε αποθηκες σε περιεργα μερη η σε παραμελημενα καταστηματα με αδιαφορους υπαλληλους; ΥΓ Για εμενα αυτα τα "λιγα ευρω διαφορα" ηταν 80λεπτα. 3
Diskimpex Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δεν αγοραζεις το καταστημα ,αλλα προιον αν εχει καλη ποιοτητα,τιμη,εξυπηρετιση
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 44 minutes ago, defacer said: Υπάρχει μια μαγική λέξη: context. Σου δίνει να καταλάβεις πότε κάτι έχει σημασία και πότε δεν έχει. Για ένα χώρο όπως πχ ξενοδοχείο ή εστιατόριο, οι εγκαταστάσεις έχουν τεράστια σημασία. Για ένα εμπορικό κατάστημα έχουν μεγάλη (αλλά όχι τόσο μεγάλη) σημασία. Για ένα σκρουτζομάγαζο, ή για να το πω καλύτερα όσον αφορά τη σχέση του πελάτη με αυτό, για ένα σημείο παραλαβής παραγγελίας, δεν έχει, εκτός αν σε έβαλαν να περιμένεις δίπλα σε αλυσοπρίονα σε λειτουργία. Φυσικά και έχει. Το σημείο παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη πρέπει να είναι έτοιμο να υποδεχθεί πελάτες που θα παραλάβουν παραγγελίες και θα σου δώσουν τα λεφτά τους. Μπορεί ο σκρουτζομαγαζάτορας να σου ανοίξει με το σώβρακο και να αμολάει κλανιές μπροστά σου, ναι προφανώς κάτι τέτοιο δεν έχει αντίκτυπο στο προϊόν ή στην τιμή του, έχει όμως αντίκτυπο απέναντι στο σεβασμό που επιβάλλεται να δείχνει στο πρόσωπό σου, ο οποίος σεβασμός πιθανόν να απαιτηθεί από εσένα όταν θα χρειαστείς κάτι περισσότερο για το προϊόν που αγόρασες πέρα από μια χαμηλή τιμή. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν σκρουτζομάγαζα με χαμηλές τιμές που είναι αστέρια (π.χ. theconsoleclub.gr) και υπάρχουν και σκρουτζομάγαζα της πλάκας (θυμάμαι σε ένα που είχα πάει στο Γέρακα και ήταν όντως μέσα σε πάρκινγκ πολυκατοικίας). Γιατί να προτιμήσω την τρώγλη έναντι του τίμιου; Και γιατί ο ένας να καλύπτεται από τη δικαιολογία «έλα μωρέ ο ταλαίπωρος, πως θα έχει χαμηλές τιμές;», ενώ ο άλλος να ξεσκίζεται να προσφέρει υπηρεσίες και σεβασμό στον πελάτη; Για εμένα πάντως, κακώς δεν την πέρασαν την αξιολόγηση. Εάν τη διάβαζα θα ήταν λόγος για να μην επιλέξω το συγκεκριμένο κατάστημα. 6
kallair Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Malthador είπε Φυσικά και έχει. Το σημείο παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη πρέπει να είναι έτοιμο να υποδεχθεί πελάτες που θα παραλάβουν παραγγελίες και θα σου δώσουν τα λεφτά τους. Μπορεί ο σκρουτζομαγαζάτορας να σου ανοίξει με το σώβρακο και να αμολάει κλανιές μπροστά σου, ναι προφανώς κάτι τέτοιο δεν έχει αντίκτυπο στο προϊόν ή στην τιμή του, έχει όμως αντίκτυπο απέναντι στο σεβασμό που επιβάλλεται να δείχνει στο πρόσωπό σου, ο οποίος σεβασμός πιθανόν να απαιτηθεί από εσένα όταν θα χρειαστείς κάτι περισσότερο για το προϊόν που αγόρασες πέρα από μια χαμηλή τιμή. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν σκρουτζομάγαζα με χαμηλές τιμές που είναι αστέρια (π.χ. theconsoleclub.gr) και υπάρχουν και σκρουτζομάγαζα της πλάκας (θυμάμαι σε ένα που είχα πάει στο Γέρακα και ήταν όντως μέσα σε πάρκινγκ πολυκατοικίας). Γιατί να προτιμήσω την τρώγλη έναντι του τίμιου; Και γιατί ο ένας να καλύπτεται από τη δικαιολογία «έλα μωρέ ο ταλαίπωρος, πως θα έχει χαμηλές τιμές;», ενώ ο άλλος να ξεσκίζεται να προσφέρει υπηρεσίες και σεβασμό στον πελάτη; Για εμένα πάντως, κακώς δεν την πέρασαν την αξιολόγηση. Εάν τη διάβαζα θα ήταν λόγος για να μην επιλέξω το συγκεκριμένο κατάστημα. Εγω θα επικεντρωθω μονο σε αυτο το κομματι; δλδ αυτος με την "τρωγλη" δεν ειναι τιμιος; δεν σου εκοψε παραστατικα; Απο που το συμπερανες οτι δεν ειναι τιμιος;
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 14 minutes ago, kallair said: Εγω θα επικεντρωθω μονο σε αυτο το κομματι; δλδ αυτος με την "τρωγλη" δεν ειναι τιμιος; δεν σου εκοψε παραστατικα; Απο που το συμπερανες οτι δεν ειναι τιμιος; Δεν εννοούσα "τίμιος" όπως "έντιμος", εννοούσα "τίμιος" όπως "ευσυνείδητος".
defacer Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Just now, Malthador said: Φυσικά και έχει. Το σημείο παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη πρέπει να είναι έτοιμο να υποδεχθεί πελάτες που θα παραλάβουν παραγγελίες και θα σου δώσουν τα λεφτά τους. Δε νομίζω πως "δεν ήταν έτοιμο να υποδεχτεί", οπότε ας αφήσουμε τα υποθετικά σενάρια εκτός αν θες να κάνουμε άλλη συζήτηση. Το να συσχετίζεις ("πιθανόν") το αν το μέρος είναι τεκές με το ενδεχόμενο after sales νομίζω είναι άκυρο. Σαφώς και να προτιμήσεις όποιο μαγαζί θέλεις για όποιο λόγο θέλεις, δεν έκανα σε κανέναν σύσταση τι να προτιμήσει οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις. Τώρα, νομίζω θα συμφωνήσουμε όλοι πως online και όχι μόνο υπάρχουν πολλά reviews που ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Don't be that guy, αυτό λέω.
kallair Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Malthador είπε Δεν εννοούσα "τίμιος" όπως "έντιμος", εννοούσα "τίμιος" όπως "ευσυνείδητος". αλλο τι εννοουμε κ αλλο το τι γραφουμε. δεν μπορουμε να ξερουμε τι εννοεις εσυ κ τι ο καθενας. η καθε λεξη εχει το νοημα της για να ξερουμε τι λεμε. δοξα το θεο εχουμε το πιο πλουσιο λεξιλογιο που μας δινει την ευχερεια να ειμαστε ακριβεις σε αυτο που θελουμε να πουμε. Επισης καποιοι προδικασατε οτι βαση του χωρου, θα ειναι κ το after sales ντε κ καλα σιγουρα χαλια. Καπως έτσι σκοτωσε κ ο καταστηματαρχης τον Ζακ. Απο την εμφανιση κ μονο προδικασε κ εβγαλε συμπερασμα. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από kallair
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 13 minutes ago, defacer said: Δε νομίζω πως "δεν ήταν έτοιμο να υποδεχτεί", οπότε ας αφήσουμε τα υποθετικά σενάρια εκτός αν θες να κάνουμε άλλη συζήτηση. Εγώ το να μπαίνω σε ένα μαγαζί, να βρωμάει τσιγαρίλα και όταν λέω καλημέρα να με γράφουν στα αχαμνά τους το θεωρώ τουλάχιστον ανέτοιμο στο να υποδέχεται πελάτες. Φυσικά, αυτό ισχύει για εμένα με τα υποκειμενικά μου κριτήρια. Πάντως η κατάσταση που περιέγραψε ο OP δεν είναι υποθετική, σαφής και ξεκάθαρη ήταν. 19 minutes ago, defacer said: Τώρα, νομίζω θα συμφωνήσουμε όλοι πως online και όχι μόνο υπάρχουν πολλά reviews που ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Don't be that guy, αυτό λέω. Και πάλι, δεν βρίσκω γιατί είναι κακό αυτό. Ο καθένας μπορεί να γράφει το μακρύ του και το κοντό του σε μια αξιολόγηση και εσύ να κρίνεις ότι λέει μαλακίες και να μην λαμβάνεις υπόψιν σου αυτά που γράφει. Δεν βρίσκω γιατί that guy πρέπει να είναι κατακριτέος. Απλά έχει μια διαφορετική θεώρηση της εμπειρίας του βάσει της προσωπικότητάς του. Σε κάθε περίπτωση δεν πέφτει λόγος στο skroutz γιατί θέλω να κρίνω αρνητικά ένα κατάστημα, εκτός κι αν έχει να κερδίσει κάτι από το να κόβει αξιολογήσεις (ουπς). 21 minutes ago, kallair said: αλλο τι εννοουμε κ αλλο το τι γραφουμε. δεν μπορουμε να ξερουμε τι εννοεις εσυ κ τι ο καθενας. η καθε λεξη εχει το νοημα της για να ξερουμε τι λεμε. δοξα το θεο εχουμε το πιο πλουσιο λεξιλογιο που μας δινει την ευχερεια να ειμαστε ακριβεις σε αυτο που θελουμε να πουμε. Επισης καποιοι προδικασατε οτι βαση του χωρου, θα ειναι κ το after sales ντε κ καλα σιγουρα χαλια. Καπως έτσι σκοτωσε κ ο καταστηματαρχης τον Ζακ. Απο την εμφανιση κ μονο προδικασε κ εβγαλε συμπερασμα. Κατ' αρχάς, το λήμμα «τίμιος» έχει πολλές ερμηνείες και σημαίνει τόσο «έντιμος», όσο και «ευσυνείδητος». Επίσης σημαίνει κι άλλα πολλά πράγματα, για παράδειγμα όταν λέμε «τίμια προσφορά» δεν εννοούμε «ηθική προσφορά», αλλά μάλλον κάτι άλλο. Κατά δεύτερον, δεν προδίκασα τίποτα, δόξα το θεό έχουμε το πιο πλούσιο λεξιλόγιο που μας δίνει την ευχέρεια να είμαστε ακριβείς σε αυτό που θέλουμε να πούμε, για παράδειγμα εγώ ήμουν πολύ σαφής όταν χρησιμοποίησα το λήμμα «ένδειξη» και όχι το λήμμα «απόδειξη», μιας και δεν ήθελα να προδικάσω κάτι: 2 hours ago, Malthador said: Η φάση "τι περίμενες από σκρουτζομάγαζο" με βρίσκει απολύτως αντίθετο. Η ευγένεια και η καθαριότητα είναι προαπαιτούμενα σε οποιονδήποτε θέλει να λέγεται επαγγελματίας. Άσε που είναι ενδείξεις για την μετέπειτα συμπεριφορά που θα συναντήσεις αν χρειαστείς after sales support. 1
defacer Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, Malthador said: Και πάλι, δεν βρίσκω γιατί είναι κακό αυτό. Ο καθένας μπορεί να γράφει το μακρύ του και το κοντό του σε μια αξιολόγηση και εσύ να κρίνεις ότι λέει μαλακίες και να μην λαμβάνεις υπόψιν σου αυτά που γράφει. Δεν βρίσκω γιατί that guy πρέπει να είναι κατακριτέος. Απλά έχει μια διαφορετική θεώρηση της εμπειρίας του βάσει της προσωπικότητάς του. Σε κάθε περίπτωση δεν πέφτει λόγος στο skroutz γιατί θέλω να κρίνω αρνητικά ένα κατάστημα, εκτός κι αν έχει να κερδίσει κάτι από το να κόβει αξιολογήσεις (ουπς). Αν δε βρίσκεις γιατί είναι κακό αυτό, σου εύχομαι την επόμενη φορά που θα θέλεις να αγοράσεις κάτι να βρεις 3 reviews και τα δύο να λένε πως το επέστρεψαν χωρίς να το ανοίξουν επειδή δεν τους άρεσε η συσκευασία. Θα σε βοηθήσει να το βρεις. Σοβαρά τώρα, μόλις είπες "δε βρίσκω γιατί είναι κακό να σε αναγκάζει κανείς να κάνεις περισσότερη δουλειά, αφού μπορείς να την κάνεις". Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από defacer
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 8 minutes ago, defacer said: Αν δε βρίσκεις γιατί είναι κακό αυτό, σου εύχομαι την επόμενη φορά που θα θέλεις να αγοράσεις κάτι να βρεις 3 reviews και τα δύο να λένε πως το επέστρεψαν χωρίς να το ανοίξουν επειδή δεν τους άρεσε η συσκευασία. Θα σε βοηθήσει να το βρεις. Σοβαρά τώρα, μόλις είπες "δε βρίσκω γιατί είναι κακό να σε αναγκάζει κανείς να κάνεις περισσότερη δουλειά, αφού μπορείς να την κάνεις". Λαμβάνεις υπόψιν σου τα λεγόμενα random τύπων στα internets περισσότερο από ότι θα έπρεπε. Πάρ' το όπως θες αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις