Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, defacer είπε

και η μεταφορική δεν υποσχέθηκε απολύτως τίποτα στον παραλήπτη.

Εχεις ακουσει ποτε για χρεωση ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ;

Με τη δικη σου λογικη ισως αυτο να ισχυει,στον πραγματικο κοσμο ομως δεν ειναι  ετσι.

Δεν παιρνουν τον αποστολεα να κανονισουν την παραδοση,τον παραληπτη παιρνουν.

Κλασσικος defacer,η δικη του γνωμη ειναι η σωστη και εαν καποιος διαφωνει τοτε εχει προβλημα κατανοησης.

 

 

 

 

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 hours ago, pkatsou said:

Μια εταιρεία όπως η συγκεκριμένη που δεν έχει κατά τόπους καταστήματα αλλά ένα κέντρο, έχει να κερδίσει καύσιμα, παραπάνω δρομολόγια, μικρότερη δυνατή φθορά στολου έχοντας ένα πλάνο.

...

Για εσωτερική χρήση φυσικά. Αλλά δε μιλάμε εδώ για αυτό, εδώ λέμε να επικοινωνήσει αυτές τις πληροφορίες στον πελάτη.

1 minute ago, talibanakos said:

Εχεις ακουσει ποτε για χρεωση ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ;

Με τη δικη σου λογικη ισως αυτο να ισχυει,στον πραγματικο κοσμο ομως δεν ειναι  ετσι.

Δεν παιρνουν τον αποστολεα να κανονισουν την παραδοση,τον παραληπτη παιρνουν.

Κλασσικος defacer,η δικη του γνωμη ειναι η σωστη και εαν καποιος διαφωνει τοτε εχει προβλημα κατανοησης.

Όχι, πρόβλημα κατανόησης έχει όποιος έχει πρόβλημα κατανόησης.

Πρώτον, το θέλεις τόσο πολύ να έχεις δίκαιο που αναφέρεσαι σε σενάρια τα οποία είναι συγκριτικά σπάνια και που δεν είναι το σενάριο για το οποίο μιλάμε εδώ.

Δεύτερον, ακόμα και όταν χρεώνεται ο παραλήπτης, η μεταφορική εξακολουθεί να έχει συνάψει συμφωνία μόνο με τον αποστολέα.

Το μοναδικό σενάριο που θα ήταν διαφορετικά είναι το να πληρώσω εγώ τη μεταφορική για να έρθει σε σένα να πάρει κάτι και να μου το φέρει. Πράγμα το οποίο δε συμβαίνει ποτέ στις online αγορές, αλλά συνέχισε να λες τα δικά σου.

Δημοσ.

Την καλύτερη λύση για περιπτώσεις σαν της ts την έχει η DHL. Σε συνεργασία με την shell έχουν θυρίδες σε αρκετά βενζινάδικα στο οποίο μπορούν να σου κρατήσουν το δέμα για 2 εργάσιμες. Σου στέλνουν κωδικό στο κινητό και παραλαμβάνεις ότι ώρα σε βολεύει μέσα στην ημέρα γιατί συνηθως τα βενζινάδικα που έχουν επιλέξει είναι 24ωρα.  

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, defacer είπε

Πρώτον, το θέλεις τόσο πολύ να έχεις δίκαιο που αναφέρεσαι σε σενάρια τα οποία είναι συγκριτικά σπάνια και που δεν είναι το σενάριο για το οποίο μιλάμε εδώ.

 

Δεν εχεις ιδεα για τι πραμα μιλας μαλλον.

Και δε μιλαμε για ενα συγκεκριμενο σεναριο πλεον,μιλαμε ΓΕΝΙΚΑ για τις κουριερ.

Δε "θελω" να εχω δικιο,αυτο ειναι δικη σου δουλεια οπως και πολλων αλλων εδω μεσα που λενε οποιαδηποτε θεωρια τους ερθει στο μυαλο,απλα για να "κερδισουν" στη συζητηση,αγνοοντας πως πραγματικα εχουν τα πραματα.

 

 

Δημοσ.

Τελικα ξαναπερασαν σήμερα ακριβώς την ίδια ώρα με την Παρασκευή (1 το μεσημέρι), άρα μπορούν να προσδιορίσουν την ώρα που θα βρίσκονται σε κάθε περιοχή .

Όποτε δεν έχει νόημα και αύριο πάλι την ίδια ώρα θα ερχόντουσαν οπότε θα πάω εγώ από εκεί . 

Το αστείο θα ήταν να μην έχω αυτοκινητο. Μετρό,λεωφορείο και περπάτημα στις ερημιές. 

  • Like 1
Δημοσ.

 Να ξέρετε όλοι που δουλεύουν στις μεταφορές θέλουν να βγάλουν τα δέματα και τις παραδόσεις από πάνω τους. Είναι πρόβλημα να μην παραδίδεται άμεσα κάτι, είναι πρόβλημα να κάνουν χιλιόμετρα κάθε ημέρα τζάμπα και να χάνουν χρόνο σε παραλαβές και παραδόσεις και να περιμένουν τους παραλήπτες. Το να δώσεις ωράριο παράδοσης και διεύθυνση που πραγματικά θα είσαι είναι ότι καλύτερο για τον μεταφορεα. Φτιάχνει ένα πρόγραμμα σωστό για τις παραδόσεις. Έτσι και αλλιώς όλες οι εταιρείες φτιάχνουν δρομολόγια όχι πολύ ανοικτά για να μπορούν να κάνουν παραλαβές και παραδόσεις χωρίς να χάνουν χρόνο σε κίνηση. Αν τους δώσεις περιθώριο στην παράδοση κάνα δίωρο θα στο παραδώσουν. Αν πάλι δεν μπορείς να παραλάβεις βάλε μια κουριερ (όχι ΤΝΤ, DHL κτλ) να παραλάβουν για λογαριασμό σου και το παραλαμβάνεις από το τοπικό κατάστημα που έχουν. Αλλά να ξέρεις οι παραδόσεις πολύ πρωινές και απογευματινες σπάνια κάθονται. Μην έχεις απαίτηση από οδηγούς που έχουν να παραδώσουν καμία 50 άρια δέματα κάθε ημέρα να κάθονται να περιμένουν. Εάν δούλευαν με αυτόν τον τρόπο τότε θα κόστιζαν τα τριπλά οι μεταφορές.

Επίσης πάντα δίνετε οδηγίες στον αποστολέα σχετικά με τις ώρες για να το περάσει στην μεταφορική. Οτιδήποτε μεταφέρεται είναι ιδιοκτησία του αποστολέα, αυτός δίνει οδηγίες έως ότου παραδοθεί στον παραλήπτη. Η μεταφορική οφείλει να ακολουθήσει τις οδηγίες του αποστολέα. Το ποιος πληρώνει το ναύλο είτε άμεσα είτε έμμεσα  είναι άσχετο. Το πληρώνω και κάνω ότι θέλω δεν ισχύει στην μεταφορά. 

Στις 6/10/2018 στις 5:27 ΜΜ, talibanakos είπε

Εχεις ακουσει ποτε για χρεωση ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ;

Με τη δικη σου λογικη ισως αυτο να ισχυει,στον πραγματικο κοσμο ομως δεν ειναι  ετσι.

Δεν παιρνουν τον αποστολεα να κανονισουν την παραδοση,τον παραληπτη παιρνουν.

Κλασσικος defacer,η δικη του γνωμη ειναι η σωστη και εαν καποιος διαφωνει τοτε εχει προβλημα κατανοησης.

Η χρέωση του παραλήπτη δεν σημαίνει τίποτα άλλο εκτός από το γεγονός πως ο ναύλος πληρώνεται από τον παραλήπτη. Εάν ο αποστολέας σου στείλει μια κόλλα χαρτί με αντικαταβολή, εσύ πληρωσεις το ναύλο αλλα όχι την αντικαταβολή, θα σου πάρει την κόλλα χαρτί πισω. Το δέμα ανήκει στον αποστολέα έως ότου παραδοθεί σε εσένα. Νόμος. 

Δημοσ.

περιμενα ενα κινητο (πως και πως) απο UPS και μιλαμε στο τηλεφωνο....

παρακαλω η διευθυνση ειναι καταστημα οποτε αν ειναι ευκολο να περασετε οτι ωρα θελετε αλλα ωρες καταστηματων,

δηλαδη 9-3 / 5.30 -9... θα δουμε.... θα προσπαθησουμε και λοιπες βλακειες.

Περασανε 16.00 και αφησανε χαρτακι. Τωρα τι του λες αυτουνου?

Ξαναπαιρνω τηλεφωνο και τους αρχιζω στα μπινελικια.

Τους λεω αυτο που κανατε ειναι εξυπναδα η ο οδηγος ειναι ποντιος?

Του ειπατε του οδηγου οτι ειναι καταστημα? 

μαλιστα μου λεει η γραμματεας.

Μπραβο λεω, και τι πηγε να κανει στις 4 το μεσημερι? αμα λεμε οτι υπαρχει βαρεμενος κοσμος και δεν βγαζεις ακρη... αυτο εδω ειναι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

 Το ποιος πληρώνει το ναύλο είτε άμεσα είτε έμμεσα  είναι άσχετο. Το πληρώνω και κάνω ότι θέλω δεν ισχύει στην μεταφορά. 

Η χρέωση του παραλήπτη δεν σημαίνει τίποτα άλλο εκτός από το γεγονός πως ο ναύλος πληρώνεται από τον παραλήπτη. Εάν ο αποστολέας σου στείλει μια κόλλα χαρτί με αντικαταβολή, εσύ πληρωσεις το ναύλο αλλα όχι την αντικαταβολή, θα σου πάρει την κόλλα χαρτί πισω. Το δέμα ανήκει στον αποστολέα έως ότου παραδοθεί σε εσένα. Νόμος. 

Και παλι,ο φιλος παραπανω εχει χασει την ουσια του θεματος και απλα προσπαθει να "κερδισει" στη συζητηση.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ας θυμηθούμε και κάτι άλλο.

Οι περισσότερες εταιιρίες ταχυμεταφορών (Ελληνιστί courier), παρέχουν  υπηρεσίες ειδικής παράδοσης (παράθυρο  μιας ώρας, συγκεκριμένη ώρα, νωρίς το πρωί, αργά το απόγευμα  , sameday κλπ) αλλά φυσικά με κόστος μεγαλύτερο από αυτό της απλής παράδοσης που  δεν έχει χαρακτηριστικά ορισμένου χρόνου 

Θεωρώ ότι εδώ συζήτηση γίνεται για το  something for nothing. ειδική παράδοση (σε συγκεκριμένη ώρα) με κόστος απλής μεταφοράς.

Αυτό δεν γίνεται ... Και καλώς δεν γίνεται κατά την γνώμη μου.

My 2c.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/10/2018 στις 8:46 ΜΜ, Jiakometi είπε

Θεωρώ ότι εδώ συζήτηση γίνεται για το  something for nothing. ειδική παράδοση (σε συγκεκριμένη ώρα) με κόστος απλής μεταφοράς.

 

Βαγγελη η TS στην αρχη απλα ζηταει παραδοση απογευματινες ωρες,κατι που ειναι λογικο και προβλεπεται.

Η συζητηση ξεφυγε κλασσικα και καταληξαμε να συζηταμε αλλα θεματα,για αλλες εταιριες..

Καταληξαμε να διαβαζουμε οτι "μας κανουν χαρη" οι εταιριες που μας παραδιδουν το δεμα μεσα  σε ενα παραθυρο Χ ωρων.

 

 

 

Επεξ/σία από talibanakos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...