Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Αλλά ρε φίλε τι ανοίγεις τέτοια εταιρεία στο Κορωπί που δεν εξυπηρετεί κανέναν; Όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν παραρτήματα στο κέντρο. Πέρα του ότι πληρωσα μεταφορικά θα πρέπει να μπω και σε μεταφορικά έξοδα τώρα για να το παραλάβω η ιδια..

λόγω Αεροδρομίου, αφού κυρίως με αυτό δουλεύει...

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μα και να πω να το φέρουν στην δουλειά μου που ξέρω ότι δεν θα το πάνε πχ στις 4 που δεν θα είμαι εκεί ; 

Δεν τα γνώριζα αυτά που μου λέγατε ότι δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το φέρουν μετά από κάποια συγκεκριμένη ώρα .μάλλον είχα κακομαθει με την acs, την γενική ταχυδρομική και την speedex της γειτονιάς μου που με εξυπηρετούσαν από ότι φαίνεται. Όποτε ταξιδακι στο Κορωπί.

Δημοσ.
Just now, μπιπ μπιπ said:

Μα και να πω να το φέρουν στην δουλειά μου που ξέρω ότι δεν θα το πάνε πχ στις 4 που δεν θα είμαι εκεί ; 

Δεν τα γνώριζα αυτά που μου λέγατε ότι δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το φέρουν μετά από κάποια συγκεκριμένη ώρα .μάλλον είχα κακομαθει με την acs, την γενική ταχυδρομική και την speedex της γειτονιάς μου που με εξυπηρετούσαν από ότι φαίνεται. Όποτε ταξιδακι στο Κορωπί.

Οκ τοτε δεν εχεις αλλο option. Η διαφορα της ups με τις εταιρειες που αναφερεις ειναι οτι αυτες εχουν υποκαταστηματα στις γειτονιες και ετσι το delivery ειναι λιγο πιο ευελικτο.  H UPS βγαζει βαν 6 το πρωι σε ολο το λεκανοπεδιο τα οποια πρεπει να κανουν Χ παραδοσεις μεχρι να επιστρεψουν, συνεπως δεν υπαρχει η δυνατοτητα να ξαναπερασουν απο μια περιοχη που ηδη περασαν, ουτε υπαρχει τροπος να αλλαξουν τη διαδρομη τους.

Αυτο βεβαια ειναι που της δινει τη δυνατοτητα να κανει αμεσες παραδοσεις.

Δημοσ.

Καλο θα ειναι αρχικα να αλλαχθει ο τιτλος,καθως δεν αφορα τις μεταφορικες,αλλα μια συγκεκριμενη μεταφορικη-μπουρδελο.

Ολες οι εταιριες σου δινουν ενα παραθυρο 2 ωρων,η εστω κανονιζουν πρωινη ή απογευματινη παραδοση.
Η UPS δεν ξερω τι νταβατζιλικι ξηγιεται,αλλα σιγουρα δεν κανει σε κανεναν χαρη ( οπως ειπε ασχετος παραπανω ) οταν πρεπει να το παραδωσει σε καποιο συγκεκριμενο χρονικο πλαισιο.

Εχει πληρωθει για την υπηρεσια που παρεχει και ειναι υποχρεωμενη να ξερει ( μεσα σε λογικα πλαισια ) ποτε μπορει να παραδοθει το δεμα.

Ειχα εναν συγκεκριμενο ηλιθιο πελατη οταν ημουν στη Γενικη,που μου εδινε παραθυρο 15 λεπτων για να παω να κανω παραλαβη .

Του το εκοψα φυσικα,παρ'ολο που για καποιο λογο δεν του το ειχε κοψει η ιδια η εταιρια,αλλα οπως και να το κανεις ο τυπος ηξερε οτι θα περασω για παραλαβη απο 17.30 εως 19.00.

Ομοιως και οι παραδοσεις που καναμε,διναμε ενα συγκεκριμενο διωρο και συνηθως ειμασταν μεσα,εκτος και αν καθοντουσαν πολλες στραβες.

Φυσικα δεν δουλευουν ολα τα υποκαταστηματα με τον ιδιο τροπο..Μερικα δε δουλευουν γενικοτερα :P

 

  • Like 5
Δημοσ.

Μου κάνει φοβερή εντύπωση πάντως ότι υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι η εταιρεία κάνει χάρη όταν ενημερώσει για ένα χρονικό παράθυρο παράδοσης. Αλήθεια, καθημερινή είναι βέβαιο ότι θα βρίσκεται κάποιος πχ στη δουλειά του από τις 9 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα; Και επίσης, φεύγει το πρωί το βαν, δεν έχει πλάνο για το ποια διαδρομή θα ακολουθήσει; Ιστορικά στοιχεία δεν έχουν ώστε να μπορούν κατά προσέγγιση να δώσουν ένα χρονικό παράθυρο πχ 2-3 ωρών; Η UPS δεν έχει έναν αλγόριθμο, ένα λογισμικό ώστε να προσδιορίζει κατ' εκτίμηση την ώρα που θα βρίσκεται σε μια περιοχή; Ο οδηγός κινείται όπως κρίνει εκείνος; 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, pkatsou είπε

Μου κάνει φοβερή εντύπωση πάντως ότι υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι η εταιρεία κάνει χάρη όταν ενημερώσει για ένα χρονικό παράθυρο παράδοσης. Αλήθεια, καθημερινή είναι βέβαιο ότι θα βρίσκεται κάποιος πχ στη δουλειά του από τις 9 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα; Και επίσης, φεύγει το πρωί το βαν, δεν έχει πλάνο για το ποια διαδρομή θα ακολουθήσει; Ιστορικά στοιχεία δεν έχουν ώστε να μπορούν κατά προσέγγιση να δώσουν ένα χρονικό παράθυρο πχ 2-3 ωρών; Η UPS δεν έχει έναν αλγόριθμο, ένα λογισμικό ώστε να προσδιορίζει κατ' εκτίμηση την ώρα που θα βρίσκεται σε μια περιοχή; Ο οδηγός κινείται όπως κρίνει εκείνος; 

Τι ιστορικά στοιχεία/πλάνα/αλγόριθμους ρε συ, πιστεύεις ότι κάθε μέρα η κάθε κούριερ παραδίδει τον ίδιο αριθμό και όγκο δεμάτων στα ίδια ακριβώς σημεία ώστε να ξέρουν κατά προσέγγιση τι ώρα θα περάσει από κάποιο συγκεκριμένο σημείο? Μήπως μπερδεύεις το όχημα του διανομέα με τα αστικά λεωφορεία? Μπορεί κάθε όχημα να κάνει 1 ή και 15 δρομολόγια την ημέρα, και κάθε δρομολόγιο να αλλάξει πολλές φορές.

Πάντως το πρόβλημα της ts δεν είναι αυτό που νομίζεις, δεν είναι πως δεν της λένε τι ώρα ακριβώς θα περάσει ο διανομέας, είναι ότι δεν της κάνουν την χάρη να περάσει την ώρα που την βολεύει.

Δημοσ.
1 hour ago, pkatsou said:

Ιστορικά στοιχεία δεν έχουν ώστε να μπορούν κατά προσέγγιση να δώσουν ένα χρονικό παράθυρο πχ 2-3 ωρών;

Σκέψου λίγο τι ακριβώς έχει να κερδίσει κανείς από αυτό (βασικά τίποτα, γιατί δεν είναι εγγύηση) και τι έχει να χάσει (παραπάνω δουλειά, καμία εγγύηση ότι η πληροφορία που θα προκύψει είναι χρήσιμη για τη δουλειά που τη θέλει αυτός που τη ζητάει, εγγυημένος εκνευρισμός και χέσιμο από τον entitled παραλήπτη που "άλλα του είπαν κι άλλα έγιναν")...

Και μετά πες μας σε ποιον πλανήτη κάποιος λογικός άνθρωπος θα έκανε αυτό που λες για κάποιον που δεν είναι καν πελάτης (πελάτης είναι ο αποστολέας, όχι ο παραλήπτης).

7 hours ago, μπιπ μπιπ said:

Δεν τα γνώριζα αυτά που μου λέγατε ότι δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το φέρουν μετά από κάποια συγκεκριμένη ώρα 

Στην τελική εφόσον εσύ είσαι ο παραλήπτης δεν έχουν απολύτως καμία υποχρέωση απέναντί σου. Υποχρέωση έχουν προς τον αποστολέα.

Δημοσ.

Πάνω στην ώρα το άνοιξες το θέμα...

Λοιπόν μου στέλνουν δέμα(φάκελο βασικά) από επαρχία με speedex για Αθήνα. Το δέμα στάλθηκε 3/10 και μου είπαν 4/10 θα το έχω.

Στις 4/10 το απόγευμα και αφού δεν επικοινώνησαν καθόλου μαζί μου, πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών για να μάθω την πορεία του δέματος.

Με ενημερώνουν ότι κάποιο λάθος έγινε και το δέμα έμεινε στον βοτανικό και να τους ξαναπάρω αύριο το πρωί για να κανονίσουμε να γίνει η παράδοση το πρωί.

Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι τους τόνισα ότι περιμένω να παραλάβω σημαντικό έγγραφο που πρέπει να παραδώσω άμεσα μέχρι αύριο το πρωί.

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση στις 5/10 το πρωί  και με παραπέμπουν στο υποκατάστημα της περιοχής για να συννενοηθώ με αυτούς.

Κατευθείαν παίρνω στο κατάστημα...τους ρωτάω πότε θα γίνει η παράδοση γιατί το βιάζομαι και κανονικά ήταν να μου το παραδώσουν χθες...η απάντησή τους … οι παραδόσεις γίνονται από τις 9 μέχρι τις 5.

Τελικά πήγα από το κατάστημα και το παρέλαβα επειδή το χρειαζόμουν άμεσα...

Πραγματικά απογοητευτική εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση.

 

Δημοσ.

Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν αυτό που είπαν και πολλοί συμφορουμίτες παραπάνω. Όταν πληρώνουμε για την αποστολή ενός πακέτου προς εμάς, πληρώνουμε την γενική υπηρεσία αποστολής της εκάστοτε εταιρίας. Δεν πληρώνουμε έξτρα υπηρεσίες όπως πχ η παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα, παράδοση Σαββάτου, αργίες κτλ κτλ. Φυσικά αν το επιτρέπουν οι συνθήκες μπορούμε να επιλέξουμε την εκάστοτε υπηρεσία με το αντίστοιχο τίμημα όμως.

Καμία μα καμία μεταφορική δεν υποχρεούται (και καλά κάνει) να ικανοποιεί τα βίτσια μας και τις δικές μας ανάγκες. Επαναλαμβάνω εκτός αν έχουμε πληρώσει για κάτι τέτοιο, οπότε τότε είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

Για αυτό το λόγο μας δίνουν και τόσες εναλλακτικές αλλά και τρεις προσπάθειες παράδοσης σε περίπτωση που δεν μπορούμε να παραλάβουμε κάτι. Ας μην είμαστε παράλογοι λοιπόν.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, defacer είπε

Υποχρέωση έχουν προς τον αποστολέα.

Αυτη η παραλογη λογικη σου με διαλυει καθε φορα.

Δε συζηταμε το ενδεχομενο να εχει πληρωσει μεταφορικα ο παραληπτης,ετσι;

Αλλα και παλι παραλογη ειναι η λογικη σου.

 

Επεξ/σία από talibanakos
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, iliasmach είπε

Πάνω στην ώρα το άνοιξες το θέμα...

Λοιπόν μου στέλνουν δέμα(φάκελο βασικά) από επαρχία με speedex για Αθήνα. Το δέμα στάλθηκε 3/10 και μου είπαν 4/10 θα το έχω.

Στις 4/10 το απόγευμα και αφού δεν επικοινώνησαν καθόλου μαζί μου, πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών για να μάθω την πορεία του δέματος.

Με ενημερώνουν ότι κάποιο λάθος έγινε και το δέμα έμεινε στον βοτανικό και να τους ξαναπάρω αύριο το πρωί για να κανονίσουμε να γίνει η παράδοση το πρωί.

Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι τους τόνισα ότι περιμένω να παραλάβω σημαντικό έγγραφο που πρέπει να παραδώσω άμεσα μέχρι αύριο το πρωί.

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση στις 5/10 το πρωί  και με παραπέμπουν στο υποκατάστημα της περιοχής για να συννενοηθώ με αυτούς.

Κατευθείαν παίρνω στο κατάστημα...τους ρωτάω πότε θα γίνει η παράδοση γιατί το βιάζομαι και κανονικά ήταν να μου το παραδώσουν χθες...η απάντησή τους … οι παραδόσεις γίνονται από τις 9 μέχρι τις 5.

Τελικά πήγα από το κατάστημα και το παρέλαβα επειδή το χρειαζόμουν άμεσα...

Πραγματικά απογοητευτική εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση.

αμα ο ταχυδρομος βγαινει στις 9 τι ηθελες να σου πουν?..

Δημοσ.
3 hours ago, talibanakos said:

Αυτη η παραλογη λογικη σου με διαλυει καθε φορα.

Δε συζηταμε το ενδεχομενο να εχει πληρωσει μεταφορικα ο παραληπτης,ετσι;

Αλλα και παλι παραλογη ειναι η λογικη σου.

 Αυτος που δινει τα λεφτα στη μεταφορικη ειναι ο αποστολεας. Αυτος που παιρνει αποδειξη συνδιαλλαγης ειναι επισης ο αποστολεας. Αυτος που δικαιουται αποζημιωσης απο την μεταφορικη αν κατι δεν παει καλα ειναι και παλι ο αποστολεας. Ο πελατης ειναι ο αποστολεας, simple as that.

Ο παραληπτης αν χρεωθει μεταφορικα ειναι γιατι ετσι συμφωνησε με τον αποστολεα, still, δεν αποτελει αμεσο πελατη της μεταφορικης. Αν λοιπον ο παραληπτης ειναι ιδιοτροπος σε σχεση με τους ορους λειτουργιας της μεταφορικης, μπορει να παραπονεθει στον αποστολεα. Απο την αλλη αν ο αποστολεας εχει κοινοποιησει απο πριν την μεθοδο αποστολης δεν εχει καποια ευθυνη που του παραληπτη δεν του αρεσουνε οι οροι της μεταφορικης.

Τα υπολοιπα που εγραψες οτι μονo η ups κανει αυτα τα νταβατζιλικια, διαψευστηκαν πανηγυρικα απο το παραπανω ποστ για την speedex. Και προφανως θα διαψευδονταν, αφου αδυνατεις να αντιληφθεις την διαφορα των ορων μιας υπηρεσιας με την προσωπικη εξυπηρετηση που μπορει να κανει ενα υποκαταστημα-υπαληλος ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ μπορει, χωρις ομως να ειναι και υποχρεωμενοι να το κανουν.

Συντομα: ουτε τα βασικα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τι ιστορικά στοιχεία/πλάνα/αλγόριθμους ρε συ, πιστεύεις ότι κάθε μέρα η κάθε κούριερ παραδίδει τον ίδιο αριθμό και όγκο δεμάτων στα ίδια ακριβώς σημεία ώστε να ξέρουν κατά προσέγγιση τι ώρα θα περάσει από κάποιο συγκεκριμένο σημείο? Μήπως μπερδεύεις το όχημα του διανομέα με τα αστικά λεωφορεία? Μπορεί κάθε όχημα να κάνει 1 ή και 15 δρομολόγια την ημέρα, και κάθε δρομολόγιο να αλλάξει πολλές φορές.

Πάντως το πρόβλημα της ts δεν είναι αυτό που νομίζεις, δεν είναι πως δεν της λένε τι ώρα ακριβώς θα περάσει ο διανομέας, είναι ότι δεν της κάνουν την χάρη να περάσει την ώρα που την βολεύει.

Ναι όντως δεν μου κάνουν την χάρη να μου παραδώσουν το δέμα μου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, μπιπ μπιπ είπε

Ναι όντως δεν μου κάνουν την χάρη να μου παραδώσουν το δέμα μου.

Ξέχασες να βάλεις στο τέλος της πρότασης το "τις ώρες που με βολεύουν". Το να στο παραδώσουν δεν είναι χάρη, το να σου παράσχουν υπηρεσίες για τις οποίες δεν έχουν πληρωθεί είναι χάρη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...