Προς το περιεχόμενο

Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού για το Peugeot e-Legend


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, dyannisb είπε

H 504 από 68 - 69 παράγεται. Την celica θα περίμενε.? 

Στο θέμα ασφάλειας, μαζί με τα η/κ έρχονται και μια σειρά από βοήθειες για θέμα ασφάλειας. Ήδη η Google δεν είχε δημοσιεύσει πως αν ανιχνευθεί ότι οδηγείς, δεν θα σου επιτρέπει να ασχολείσαι με το κινητό σου? 

Πιο πολύ σχέση έχει όμως την πρώτη celica παρά με το 504

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το 508 sw GT.

Πολύ ευχαριστημένος.

Από όσο είδα εικόνες το καινούργιο 508 sw είναι πολύ γαμάτο.

Αλλά όπως πάντα.... όνειρα.

Επεξ/σία από palawiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, georgetsl είπε

to peugeot  τα σπαει απο θεμα σχεδιασης ....αλλωστε οι γαλλοι πρωτοπορουν σε θεματα σχεδιασης και καινοτομιων στα καθημερινα αμαξια , απο εκει και περα οταν σε συμβατικα αμαξια του 2018, που εννοειται οτι η τεχνολογια εχει προχωρησει ,βγαζουν συνεχως βλαβες στα ηλεκτρονικα/ηλεκτρολογικα μερη ,δηλαδη στα ηλεκτρικα αμαξια υπαρχει περιπτωση να φτασουν σε αξιοπιστια τα συμβατικα ?? εδω αγοραζεις καινουριο αμαξι και οι αστοχιες στα ηλεκτρονικα /ηλεκτρολογικα βαρανε κοκκινα ποσο μαλλον σε αμιγως ηλεκτρικα αμαξια !!! νομιζω οτι θα αργησουμε παρα πολυ να δουμε ηλεκτρικα αυτονομα αμαξια στους δρομους ,πολλοι αισθητηρες πολλες βλαβες ,πολλοι αυτοματισμοι πολλες ακινησιες σε βλαβες .....δε νομιζω οι αυτοκινητοβιομηχανιες να εχουν φτασει σε επιπεδα τετοια αξιοπιστιας οταν σε νεα αμαξια πας για αλλαγη σε διακοπτες παραθυρων ή να καιγονται εγκεφαλοι για χαβαλε ....

Και ομος τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν λιγότερα ηλεκτρικά μέρη από τα σύγχρονα βενζινοκινιτα και το συμαντικο λιγότερα πολύπλοκα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από την οικολογική προσέγγιση του εν λόγω αυτοκινήτου, αυτό που ενδιαφέρει σε ένα ηλεκτρικό αμάξι είναι και το κόστος μετακίνησης. Όπως σε όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα, μπορούμε να υπολογίσουμε με μεγάλη ακρίβεια, την κατανάλωση σε χρήμα (π.χ. 10 ευρώ /100 χιλ) οπότε γίνετε άμεσα αντιληπτό  το κόστος μετακίνησης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό δεν είναι άμεσα εμφανές και πολύ δύσκολο να υπολογιστεί. Στοιχεία, όπως, η χωρητικότητα του κινητήρα ή η αυτονομία δεν μας απαντούν άμεσα στο ερώτημα.

Μια τιμή, η οποία θα ήταν η κατανάλωση ρεύματος κατά την φόρτιση  (Kw/ώρα ή Kw/ πλήρη φόρτηση ) θα μπορούσα με υπολογίσουμε το κόστος σε χρήμα, αφού ξέρουμε την τιμή της Kwh και την αυτονομία.

Το κόστος μετακίνησης νομίζω είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής ενός μεταφορικού μέσου, αλλά και μια πληροφορία η οποία θα πρέπει να παρέχεται από τις εταιρείες για την διαφήμιση των αυτοκινήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Και ομος τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν λιγότερα ηλεκτρικά μέρη από τα σύγχρονα βενζινοκινιτα και το συμαντικο λιγότερα πολύπλοκα

Tα συγχρονα βενζινοκινητα δεν εχουν πολλα περισσοτερα ηλεκτρικα μερη σε σχεση με παλιοτερα. Αν ηθελες να πεις ηλεκτρονικα να εχουν σαφως πολλαπλασια σε σχεση με το παρελθον. Σε σχεση με τα ηελεκτρικα αυτοκινητα δεν μπορω να βγαλω ασφαλες συμπερασμα αλλα δεν θα μου φανει περιεργο να εχουν πανω κατω την ιδια ποσοτητα ηλεκτρονικων εξαρτηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

γιατι καλε ματακια δεν εχεις? αυτη τη δικαιολογια οτι ηχορυπανση σημαινει ασφαλεια με κανει και αναρωτιεμαι.. εχει δει κανενας τα γιδια που κυκλοφορουν στους δρομους? δεν βλεπουν δεν ακουν τιποτα

τελος παντων, νομιζω οτι γενικα ενα καποιο ηχο τον βγαζουν, δεν ειναι αθορυβα, απλως πολυ πιο ησυχα σε σχεση με τα ΕΚ

Στα γιδια ομως φοραν να κατι κουδουνες για να ακουγοντε/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανταστώ θυμάστε την μόδα όταν είμαστε πιτσιρικάδες με το τραπουλόχαρτο και το μανταλάκι που έβρισκε στις ακτίνες του ποδηλάτου έτσι? 

Πάνε αυτά... όποιος θέλει θόρυβο θα μπορεί να τον έχει μέσω ηχοσυστήματος οποιονδήποτε κινητήρα θέλει. Το μέλλον είναι ηλεκτρικό.

Όσο για το πεζό πανέμορφο και οι πολλές οθόνες λιώσιμο για τους γκατζετάκιδες... Μακάρι να το δούμε και στους δρόμους σύντομα.

Εγώ άλλο σκέφτομαι. Τι επεξεργαστή θα έχει με τόσες οθόνες και πόσο θα ζεσταίνεται.. γιατί αυτά θα μας απασχολούν στο μέλλον και το κυριότερο αν θα μπορούμε να το κάνουμε το σύστημα jailbrake Να κερδίσουμε τελικές η επιταχύνσεις..!!

1 ώρα πριν, nhzt είπε

Εκτός από την οικολογική προσέγγιση του εν λόγω αυτοκινήτου, αυτό που ενδιαφέρει σε ένα ηλεκτρικό αμάξι είναι και το κόστος μετακίνησης. Όπως σε όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα, μπορούμε να υπολογίσουμε με μεγάλη ακρίβεια, την κατανάλωση σε χρήμα (π.χ. 10 ευρώ /100 χιλ) οπότε γίνετε άμεσα αντιληπτό  το κόστος μετακίνησης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό δεν είναι άμεσα εμφανές και πολύ δύσκολο να υπολογιστεί. Στοιχεία, όπως, η χωρητικότητα του κινητήρα ή η αυτονομία δεν μας απαντούν άμεσα στο ερώτημα.

Μια τιμή, η οποία θα ήταν η κατανάλωση ρεύματος κατά την φόρτιση  (Kw/ώρα ή Kw/ πλήρη φόρτηση ) θα μπορούσα με υπολογίσουμε το κόστος σε χρήμα, αφού ξέρουμε την τιμή της Kwh και την αυτονομία.

Το κόστος μετακίνησης νομίζω είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής ενός μεταφορικού μέσου, αλλά και μια πληροφορία η οποία θα πρέπει να παρέχεται από τις εταιρείες για την διαφήμιση των αυτοκινήτων.

Αυτό είναι ένα από τα πολλά που ενδιαφέρουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Άλλα ίσως κυριότερα είναι πόσο γρήγορα θέλεις να πας, πόσο ασφαλείς θα είσαι μέσα σε αυτό, πόσο άνετος θα είσαι, πόσο εύκολα θα μπορείς να κάνεις τα παραπάνω και πολλά πολλά άλλα. Δεν είναι μόνον πόσο οικονομικό θα είναι.

Τι να την κάνω την οικονομία αν είναι σε μια απλή πρόσκρουση συνηθισμένου ατυχήματος τα πληρώσω σε νοσοκομεία ψυχική οδύνη και αρνητική διάθεση που θα οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις στην ζωή μου από την ποιο απλή ως την ποιο περίπλοκη. 

Παίζουν πολλά ρόλο. Ξέχασα και την τιμή απόκτησης όλων αυτών ;)

1 ώρα πριν, palawiaris είπε

Έχω το 508 sw GT.

Πολύ ευχαριστημένος.

Από όσο είδα εικόνες το καινούργιο 508 sw είναι πολύ γαμάτο.

Αλλά όπως πάντα.... όνειρα.

Το αλλά γιατί όμως? Τα όνειρα είναι τροφή για τον ψυχή και το μυαλό μας. Ποτέ μην λες αλλά... πάντα να σκέφτεσαι θετικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, inangelsheart είπε

Αυτό είναι ένα από τα πολλά που ενδιαφέρουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Άλλα ίσως κυριότερα είναι πόσο γρήγορα θέλεις να πας, πόσο ασφαλείς θα είσαι μέσα σε αυτό, πόσο άνετος θα είσαι, πόσο εύκολα θα μπορείς να κάνεις τα παραπάνω και πολλά πολλά άλλα. Δεν είναι μόνον πόσο οικονομικό θα είναι.

Τι να την κάνω την οικονομία αν είναι σε μια απλή πρόσκρουση συνηθισμένου ατυχήματος τα πληρώσω σε νοσοκομεία ψυχική οδύνη και αρνητική διάθεση που θα οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις στην ζωή μου από την ποιο απλή ως την ποιο περίπλοκη. 

Παίζουν πολλά ρόλο. Ξέχασα και την τιμή απόκτησης όλων αυτών ;)

Πιθανόν δεν κατάλαβες αυτό που ζητάω να μάθω. Αυτά που λες ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα. Εδώ μιλάμε για τα ηλεκτρικά μόνο.Το άρθρο αναφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν συγκρίνει το αυτοκίνητο αυτό με τα υπόλοιπα συμβατικά.

Σαφώς και το πρόβλημα του κόστους μεταφοράς είναι ένα από τα πολλά που αναφέρεις, όμως δεν απαντάς στο ερώτημα, πόσο κοστίζει η μετακίνηση σε ένα ηλεκτρικό. Το γνωρίζεις ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nhzt είπε

Πιθανόν δεν κατάλαβες αυτό που ζητάω να μάθω. Αυτά που λες ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα. Εδώ μιλάμε για τα ηλεκτρικά μόνο.Το άρθρο αναφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν συγκρίνει το αυτοκίνητο αυτό με τα υπόλοιπα συμβατικά.

Σαφώς και το πρόβλημα του κόστους μεταφοράς είναι ένα από τα πολλά που αναφέρεις, όμως δεν απαντάς στο ερώτημα, πόσο κοστίζει η μετακίνηση σε ένα ηλεκτρικό. Το γνωρίζεις ή όχι;

Αυτό το βρίσκεις εύκολα με υπολογισμούς η ψάχνοντας στο νετ για πληροφορίες. Εννοείται ότι είναι ποιο οικονομικό/οικολογικό από οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης. Δεν τίθεται ερώτημα σε αυτό. Βασικά δεν κατάλαβα καν ότι ρωτούσες πραγματικά να μάθεις το αυτονόητο. Μην ξεχνάμε επίσης και την συντήρηση που είναι ποιο οικονομική από τα συμβατικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, inangelsheart είπε

Αυτό το βρίσκεις εύκολα με υπολογισμούς η ψάχνοντας στο νετ για πληροφορίες. Εννοείται ότι είναι ποιο οικονομικό/οικολογικό από οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης. Δεν τίθεται ερώτημα σε αυτό. Βασικά δεν κατάλαβα καν ότι ρωτούσες πραγματικά να μάθεις το αυτονόητο. Μην ξεχνάμε επίσης και την συντήρηση που είναι ποιο οικονομική από τα συμβατικά...

Δηλ μια τιμή π.χ. πόσα Kwh χρειάζονται για μια πλήρη φόρτιση, μας λες ότι πρέπει να την ψάξουμε στο ιντερνετ, ενώ την έχει η εταιρία. Μπράβο, πολύ ωραία απάντηση μας έδωσες, σ ευχαριστούνε για την λεπτομερή ενημέρωση. Και μάλιστα σ ευχαριστώ που μας ενημερώνεις ότι είναι πιο οικονομικό από οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.

Αφού για σένα λοιπόν είναι κάτι αυτονόητο αυτό που ρωτάω, γιατί δεν μας λες πόσο κοστίζει μια πλήρης φόρτιση;

Για να μην πολυλογούμε, έχεις απάντηση στο αυτονόητο ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, nhzt είπε

Δηλ μια τιμή π.χ. πόσα Kwh χρειάζονται για μια πλήρη φόρτιση, μας λες ότι πρέπει να την ψάξουμε στο ιντερνετ, ενώ την έχει η εταιρία. Μπράβο, πολύ ωραία απάντηση μας έδωσες, σ ευχαριστούνε για την λεπτομερή ενημέρωση. Και μάλιστα σ ευχαριστώ που μας ενημερώνεις ότι είναι πιο οικονομικό από οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.

Αφού για σένα λοιπόν είναι κάτι αυτονόητο αυτό που ρωτάω, γιατί δεν μας λες πόσο κοστίζει μια πλήρης φόρτιση;

Για να μην πολυλογούμε, έχεις απάντηση στο αυτονόητο ή όχι;

η εταιρεια σου λεει χωρητικοτητα, οπως ακριβως στα ΕΚ που σου λενε τα λιτρα του ντεποζιτου

απο κει και περα εσυ πρεπει να τα υπολογισεις διοτι παει αναλογα τις τιμες KW / καυσιμου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

η εταιρεια σου λεει χωρητικοτητα, οπως ακριβως στα ΕΚ που σου λενε τα λιτρα του ντεποζιτου

απο κει και περα εσυ πρεπει να τα υπολογισεις διοτι παει αναλογα τις τιμες KW / καυσιμου

Αφού λοιπόν ξέρουμε ότι η kwh έχει 0,22€ και η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 100kwh, τότε για να φορτίσουμε πλήρως την μπαταρία, θέλουμε 22€... και μ αυτά τα 22€ κινούμαστε για 600 χιλιόμετρα. Άρα η κατανάλωση σε χρήμα είναι 3,66€ / 100 χιλ. Σωστά; Είναι όμως τόσο απλός ο υπολογισμός;

Όμως όλοι ξέρουμε ότι η χωρητικότητα μιας μπαταρίας μετριέται σε Αh ή μιλιαμπέρ και η κατανάλωση σε kwh. Το ερώτημα πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε την μπαταρία, απαντάτε αν πολλαπλασιάσουμε την κατανάλωση (kwh) με την τιμή της κιλοβατώρας ή όχι;

Και αν είναι όπως τα λες και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι τόσο δύσκολο να γράψει ότι η κατανάλωση είναι 16,66kwh / 100 χιλ ; όπως γράφουν για τα συμβατικά ότι είναι π.χ. 8,6 λιτρα/100 χιλ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...