Προς το περιεχόμενο

Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού για το Peugeot e-Legend


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, nhzt είπε

Αφού λοιπόν ξέρουμε ότι η kwh έχει 0,22€ και η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 100kwh, τότε για να φορτίσουμε πλήρως την μπαταρία, θέλουμε 22€... και μ αυτά τα 22€ κινούμαστε για 600 χιλιόμετρα. Άρα η κατανάλωση σε χρήμα είναι 3,66€ / 100 χιλ. Σωστά; Είναι όμως τόσο απλός ο υπολογισμός;

...

Και αν είναι όπως τα λες και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι τόσο δύσκολο να γράψει ότι η κατανάλωση είναι 16,66kwh / 100 χιλ ; όπως γράφουν για τα συμβατικά ότι είναι π.χ. 8,6 λιτρα/100 χιλ;

 

Ναι τόσο απλός είναι.

Από το site της Nissan για την Ελλάδα.

leaf.PNG.3dd3ce74f6f807dcf48252713f54a3de.PNG

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nhzt είπε

Αφού λοιπόν ξέρουμε ότι η kwh έχει 0,22€ και η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 100kwh, τότε για να φορτίσουμε πλήρως την μπαταρία, θέλουμε 22€... και μ αυτά τα 22€ κινούμαστε για 600 χιλιόμετρα. Άρα η κατανάλωση σε χρήμα είναι 3,66€ / 100 χιλ. Σωστά; Είναι όμως τόσο απλός ο υπολογισμός;

Όμως όλοι ξέρουμε ότι η χωρητικότητα μιας μπαταρίας μετριέται σε Αh ή μιλιαμπέρ και η κατανάλωση σε kwh. Το ερώτημα πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε την μπαταρία, απαντάτε αν πολλαπλασιάσουμε την κατανάλωση (kwh) με την τιμή της κιλοβατώρας ή όχι;

Και αν είναι όπως τα λες και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι τόσο δύσκολο να γράψει ότι η κατανάλωση είναι 16,66kwh / 100 χιλ ; όπως γράφουν για τα συμβατικά ότι είναι π.χ. 8,6 λιτρα/100 χιλ;

Ah και kwh το ίδιο πράγμα δείχνουν σε σταθερή τάση. μιλιαμπερ mA χωρίς το h, δείχνει την ένταση του ρεύματος όχι χωρητικότητα. 

Το ερώτημα: "πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε την μπαταρία, απαντάτε αν πολλαπλασιάσουμε την κατανάλωση (kwh) με την τιμή της κιλοβατώρας ή όχι;"  είναι όχι γιατί εξαρτάται.

Πρέπει να πολλαπλασιάσεις και τις απώλειες κατά τη φόρτιση που είναι περίπου 10-15% αν φορτίζεις από AC του σπιτιού πχ. + υπάρχουν και οι απώλειες από τις μπαταρίες. Αν το φορτίσεις και το κάτσεις ένα μήνα, δεν θα παραμείνει γεμάτο όπως πχ η βενζίνη. Και τα πράματα γίνονται ακόμα χειρότερα εάν είναι σταθμευμένο σε κρύο ή σε ζέστη και αν οι μπαταρίες ζεσταίνονται-ψύχονται για να διατηρήσουν κάποια θερμοκρασία. Όλα αυτά είναι κατανάλωση, χωρίς να κινάς καν το αυτοκίνητο. 

 

20 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ναι τόσο απλός είναι.

Από το site της Nissan για την Ελλάδα.

leaf.PNG.3dd3ce74f6f807dcf48252713f54a3de.PNG

Η κατανάλωση που αναφέρει είναι καθαρά κατά την κίνηση του οχήματος. Όχι κατά τη φόρτιση, ούτε κατά την στάθμευση. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nhzt είπε

Αφού λοιπόν ξέρουμε ότι η kwh έχει 0,22€ και η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 100kwh, τότε για να φορτίσουμε πλήρως την μπαταρία, θέλουμε 22€... και μ αυτά τα 22€ κινούμαστε για 600 χιλιόμετρα. Άρα η κατανάλωση σε χρήμα είναι 3,66€ / 100 χιλ. Σωστά; Είναι όμως τόσο απλός ο υπολογισμός;

Όμως όλοι ξέρουμε ότι η χωρητικότητα μιας μπαταρίας μετριέται σε Αh ή μιλιαμπέρ και η κατανάλωση σε kwh. Το ερώτημα πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε την μπαταρία, απαντάτε αν πολλαπλασιάσουμε την κατανάλωση (kwh) με την τιμή της κιλοβατώρας ή όχι;

Και αν είναι όπως τα λες και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι τόσο δύσκολο να γράψει ότι η κατανάλωση είναι 16,66kwh / 100 χιλ ; όπως γράφουν για τα συμβατικά ότι είναι π.χ. 8,6 λιτρα/100 χιλ;

επειδη ισχυουν οι καταναλωσεις που γραφουν στα συμβατικα και θες να το δεις και στα ηλεκτρικα ε? :rolleyes:

και στα 2 εξαρταται απο πολλους παραγοντες η καταναλωση, τι νοημα εχει να δεις τα ιδανικα σεναρια που παρουσιαζουν οι κατασκευαστες?

για τα υπολοιπα που λες, δεν εχω μυαλο να σκεφτω τωρα, παντως για οτι κι αν ψαχνεις ολοι οι τυποι υπαρχουν στο ιντερνετ. σε αντιθεση μαλιστα το ποσο θα σε κλεψει ο βενζινας και τι σκουπιδια θα σου βαλει μεσα, δεν εχω συναντησει καποιο τετοιο τυπο :P

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

...

Η κατανάλωση που αναφέρει είναι καθαρά κατά την κίνηση του οχήματος. Όχι κατά τη φόρτιση, ούτε κατά την στάθμευση. 

 

Για την κατανάλωση κατά την κίνηση ρώτησε. Σε αυτό πηγαίνει η εικόνα.

Αναφορά σε κείμενο

Και αν είναι όπως τα λες και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι τόσο δύσκολο να γράψει ότι η κατανάλωση είναι 16,66kwh / 100 χιλ ; όπως γράφουν για τα συμβατικά ότι είναι π.χ. 8,6 λιτρα/100 χιλ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Για την κατανάλωση κατά την κίνηση ρώτησε. Σε αυτό πηγαίνει η εικόνα.

Ναι. απλός το επισήμανα γιατί ρώτησε και για φόρτιση, και γενικά η κατανάλωση στα ηλεκτρικά In Real Life είναι διαφορετική από την κατανάλωση στα ICE που οι μόνη κατανάλωση είναι κατά την κίνηση του οχήματος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ναι τόσο απλός είναι.

Από το site της Nissan για την Ελλάδα.

leaf.PNG.3dd3ce74f6f807dcf48252713f54a3de.PNG

Ξαναρωτάω... δηλ τα watt που θα κάψεις για να φορτώσεις την μπαταρία είναι το ίδιο με τα watt της κατανάλωσης. 

Η Nissan λέει πόση ενέργεια καταναλώνει το αυτοκίνητο, όχι πόση ενέργεια θα χρειαστούμε για να φορτώσουμε την μπαταρία.

Για να το κάνω πιο λιανά. Αν η μπαταρία είναι άδεια και συνδέσω το αυτοκίνητο στο ρεύμα για να το φορτίσω, πόσο ρεύμα θα κάψω; δηλ πόσα kw και για πόση ώρα.

8 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ah και kwh το ίδιο πράγμα δείχνουν σε σταθερή τάση. μιλιαμπερ mA χωρίς το h, δείχνει την ένταση του ρεύματος όχι χωρητικότητα. 

Το ερώτημα: "πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε την μπαταρία, απαντάτε αν πολλαπλασιάσουμε την κατανάλωση (kwh) με την τιμή της κιλοβατώρας ή όχι;"  είναι όχι γιατί εξαρτάται.

Πρέπει να πολλαπλασιάσεις και τις απώλειες κατά τη φόρτιση που είναι περίπου 10-15% αν φορτίζεις από AC του σπιτιού πχ. + υπάρχουν και οι απώλειες από τις μπαταρίες. Αν το φορτίσεις και το κάτσεις ένα μήνα, δεν θα παραμείνει γεμάτο όπως πχ η βενζίνη. Και τα πράματα γίνονται ακόμα χειρότερα εάν είναι σταθμευμένο σε κρύο ή σε ζέστη και αν οι μπαταρίες ζεσταίνονται-ψύχονται για να διατηρήσουν κάποια θερμοκρασία. Όλα αυτά είναι κατανάλωση, χωρίς να κινάς καν το αυτοκίνητο. 

Η κατανάλωση που αναφέρει είναι καθαρά κατά την κίνηση του οχήματος. Όχι κατά τη φόρτιση, ούτε κατά την στάθμευση. 

Έστω ότι είναι όπως τα λες και να βάλουμε και τις απώλειες 15%, μπορείς να μας πεις πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε το Peugeot ή όχι; Το αν το αφήσω για ένα χρόνο αχρησιμοποίητο δεν ενδιαφέρει προς το παρόν. Ούτε αν ξεφορτίσει η μπαταρία λόγω ψύχους, διότι εγώ την ενέργεια που χρειάστηκε για να το φορτίσω ήδη την πλήρωσα.

 

8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Για την κατανάλωση κατά την κίνηση ρώτησε. Σε αυτό πηγαίνει η εικόνα.

Αν εγώ βάλω 20€ βενζίνη και την κάψω σε 200 χιλιόμετρα σημαίνει έχω κατανάλωση 10€/100 χιλ

Αν φορτίσω το αμάξι με 7€ ρεύμα που έκαψα και μου πάει για 200 χιλ, αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωσή μου είναι 3,5€ /100

Το ζητούμενο στα ηλεκτρικά είναι πόσα χρήματα (δηλ πόσες kwh) θελουν για να φορτίσουν. Το ξέρεις;

Αυτή είναι η εικόνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nhzt είπε

Ξαναρωτάω... δηλ τα watt που θα κάψεις για να φορτώσεις την μπαταρία είναι το ίδιο με τα watt της κατανάλωσης. 

Η Nissan λέει πόση ενέργεια καταναλώνει το αυτοκίνητο, όχι πόση ενέργεια θα χρειαστούμε για να φορτώσουμε την μπαταρία.

Για να το κάνω πιο λιανά. Αν η μπαταρία είναι άδεια και συνδέσω το αυτοκίνητο στο ρεύμα για να το φορτίσω, πόσο ρεύμα θα κάψω; δηλ πόσα kw και για πόση ώρα.

Έστω ότι είναι όπως τα λες και να βάλουμε και τις απώλειες 15%, μπορείς να μας πεις πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε το Peugeot ή όχι; Το αν το αφήσω για ένα χρόνο αχρησιμοποίητο δεν ενδιαφέρει προς το παρόν. Ούτε αν ξεφορτίσει η μπαταρία λόγω ψύχους, διότι εγώ την ενέργεια που χρειάστηκε για να το φορτίσω ήδη την πλήρωσα.

αυτο ρωτας τοση ωρα? ευκολο, βαζεις ενα μετρητη στη πριζα και μολις το φορτισεις θα ξερεις ακριβως τα KW. πολλαπλασιαζεις με τη τιμη της KW και εισαι ετοιμος :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nhzt είπε

Ξαναρωτάω... δηλ τα watt που θα κάψεις για να φορτώσεις την μπαταρία είναι το ίδιο με τα watt της κατανάλωσης. 

Η Nissan λέει πόση ενέργεια καταναλώνει το αυτοκίνητο, όχι πόση ενέργεια θα χρειαστούμε για να φορτώσουμε την μπαταρία.

Για να το κάνω πιο λιανά. Αν η μπαταρία είναι άδεια και συνδέσω το αυτοκίνητο στο ρεύμα για να το φορτίσω, πόσο ρεύμα θα κάψω; δηλ πόσα kw και για πόση ώρα.

Έστω ότι είναι όπως τα λες και να βάλουμε και τις απώλειες 15%, μπορείς να μας πεις πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε το Peugeot ή όχι; Το αν το αφήσω για ένα χρόνο αχρησιμοποίητο δεν ενδιαφέρει προς το παρόν. Ούτε αν ξεφορτίσει η μπαταρία λόγω ψύχους, διότι εγώ την ενέργεια που χρειάστηκε για να το φορτίσω ήδη την πλήρωσα.

Δεν καταλαβαίνω τι σε μπερδεύει.

Αν δεν έλεγε μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh και έλεγε ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 100 lt πως θα υπολόγιζες πόσο καύσιμο θες; Με 0 % απώλειες για να είναι απλά τα πράματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nhzt είπε

Ξαναρωτάω... δηλ τα watt που θα κάψεις για να φορτώσεις την μπαταρία είναι το ίδιο με τα watt της κατανάλωσης. 

Η Nissan λέει πόση ενέργεια καταναλώνει το αυτοκίνητο, όχι πόση ενέργεια θα χρειαστούμε για να φορτώσουμε την μπαταρία.

Για να το κάνω πιο λιανά. Αν η μπαταρία είναι άδεια και συνδέσω το αυτοκίνητο στο ρεύμα για να το φορτίσω, πόσο ρεύμα θα κάψω; δηλ πόσα kw και για πόση ώρα.

Έστω ότι είναι όπως τα λες και να βάλουμε και τις απώλειες 15%, μπορείς να μας πεις πόσο ρεύμα θα κάψουμε για να φορτίσουμε το Peugeot ή όχι; Το αν το αφήσω για ένα χρόνο αχρησιμοποίητο δεν ενδιαφέρει προς το παρόν. Ούτε αν ξεφορτίσει η μπαταρία λόγω ψύχους, διότι εγώ την ενέργεια που χρειάστηκε για να το φορτίσω ήδη την πλήρωσα.

Ε την πλήρωσες μεν, αλλά δεν την χρησιμοποιείς για την κίνηση εκτός αν το φορτίσεις και κάνεις 600km συνεχόμενα.

ΟΙ ερωτήσεις που κάνεις είναι μπερδεμένες. Πόσα kW και για πόση ώρα, πρέπει να δεις πόσο ρεύμα σου βγάζει η παροχή, και πόσο ρεύμα μπορεί να χρησιμοποιήσει για φόρτιση το αυτοκίνητο. Με μια τυπική πρίζα σπιτιού  των 13Α θα σου πάρει πάνω από 30 ώρες. Με ταχυφορτιστή των 150kW το θεωρητικό λιγότερο είναι 40λεπτά. 

Πόσες kWh θα κάψεις για να το φορτίσεις, εξαρτάτε από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Εάν πούμε 10-15% απώλειες που είναι λογικό νούμερο, θα χρειαστείς 110-115kWh για να φορτίσεις μπαταρία την 100kWh από το μονοφασικό AC του σπιτιού. 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλε 10watt μαστορα να ουμε.......το μελλον ειναι εδω αλλα δεν μου αρεσει .... ηλεκτρικο αμαξι θα περνανε και θα μου θυμιζουν τα συγκρουομενα στα λουνα παρκ😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

αυτο ρωτας τοση ωρα? ευκολο, βαζεις ενα μετρητη στη πριζα και μολις το φορτισεις θα ξερεις ακριβως τα KW. πολλαπλασιαζεις με τη τιμη της KW και εισαι ετοιμος :) 

δεν μπορείς..., η φόρτιση δεν παει σαν μια γραμμη στην αρχη φορτιζει γρυγορα μετα κοβει σιγα σιγα θελει ενα μηχανημα (σαν αυτο της δεη) για να μετρισεις αυτο που θελεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Black Demis είπε

δεν μπορείς..., η φόρτιση δεν παει σαν μια γραμμη στην αρχη φορτιζει γρυγορα μετα κοβει σιγα σιγα θελει ενα μηχανημα (σαν αυτο της δεη) για να μετρισεις αυτο που θελεις

σαν αυτο που λες εννοουσα αλλα σε ψηφιακο. η αληθεια ειναι δεν το εχω ψαξει διοτι δε μου χει χρειαστει, αλλα δε παιζει να μην υπαρχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

σαν αυτο που λες εννοουσα αλλα σε ψηφιακο. η αληθεια ειναι δεν το εχω ψαξει διοτι δε μου χει χρειαστει, αλλα δε παιζει να μην υπαρχει

πως δεν υπαρχει υπαρχει... ενασ γνοστος μου εχει model s (απο τα πρώτα) αν θυμάμαι καλά έβαλε στο supercharger στην πιλοτή μετρητή θα δω απο περιέργεια πόσο θέλει να γεμίσει (σε kwh)

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

πως δεν υπαρχει υπαρχει... ενασ γνοστος μου εχει model s (απο τα πρώτα) αν θυμάμαι καλά έβαλε στο supercharger στην πιλοτή μετρητή θα δω απο περιέργεια πόσο θέλει να γεμίσει (σε kwh)

ερωτηση. πως εκανε εγκατασταση της γραμμης?

εννοω χρειαζοταν καποια αδεια? περιμενε δεη να τραβηξει νεο καλωδιο, κλπ βηματα

ή ειναι καινουργιο το σπιτι και ειχε προνοησει?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...