Προς το περιεχόμενο

Θερμοστάτης ψυγείου να ανοίγει χαμηλά


tarantules

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tarantules είπε

Μια χαρά ξέρω πως δουλεύει το κύκλωμα που ψύχει.Αυτό που λες όμως οτι ο δείκτης δείχνει που ανοίγει ο θερμοστάτης που βρίσκεται στη μηχανή είναι λάθος.

Τον θερμοστάτη της μηχανής τον έχω βγάλει από το καλοκαίρι και τον έβαλα πάνω πριν μια εβδομάδα γιατί αρχίζουν τα κρύα και το πρωί θέλω να μου ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο κινητήρας.Τα νερά δηλαδή γυρνάγανε ελεύθερα από το μπλοκ του κινητήρα προς το ψυγείο.Ο θερμοστάτης που βρίσκεται στον κινητήρα δεν έχει κανένα αισθητήριο που να δίνει εντολή μέσω καλωδίου στον δείκτη της θερμοκρασίας μέσα στο αμάξι.Αυτή τη δουλειά την κάνει ο αισθητήρας που είναι στο ψυγείο.

Δε βγάζουμε ρε παιδιά το θερμοστάτη.Δεν είναι αυτό προστασία της μηχανής.Η μηχανή πρέπει να δουλεύει εκεί που πρέπει π.χ. 92 βαθμούς σταθερά.Αν την κάνουμε να δουλεύει παρακάτω ζημιά της κάνουμε.Παραπάνω έχει πρόβλημα πιθανώς στη φλάντζα και υπερθερμαίνει.

Αυτός ο μάστορας που σου έβγαλε το θερμοστάτη μάλλον της πλάκας μάστορας είναι που κάνει πειράματα που του κατεβάζει η κούτρα του.Είχα κολλημένο θερμοστάτη ανοιχτό για τρεις μέρες και το αμάξι μου υπέφερε είχε κοψίματα και άλλα γιατί στην Εθνική και ευθείες δούλευε στους 50-60 βαθμούς.Εάν εσένα με ανοιχτό θερμοστάτη δουλεύει στους 100 στον ανοιχτό δρόμο κοίτα να δεις τι πρόβλημα έχει η μηχανή σου και άσε το βεντιλατέρ ήσυχο.

Για να ανεβάζει θερμοκρασία η μηχανή πάνω από το κανονικό κάτι άλλο συμβαίνει.Και διακοπτάκι να βάλεις στο βεντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια πάλι θα σου ανεβάζει.

Edit.Για κοίτα σε κάποιο σοβαρό μάστορα μήπως τα έχει παίξει η αντλία και δεν κυκλοφορεί τα νερά.Πόσα χιλιόμετρα έχεις και πότε άλλαξες αντλία;;;;

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Αντλία νερού είχα αλλάξει πρόσφατα στα 430.000 χιλιόμετρα όταν είχα πάνω τον παλιό κινητήρα.Τώρα έχω τον καινούριο κινητήρα πάνω και έχω φτάσει τα 450.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tarantules είπε

Δεν έχω πρόβλημα υπερθέρμανσης.Το καλοκαίρι είχα τον παλιό κινητήρα πάνω τον οποίο του είχα κάνει αλλαγή φλάτζας κεφαλής και για να μην σηκώνει θερμοκρασία το καλοκαίρι μου είπε ο μηχανικός να βγάλουμε τον θερμοστάτη να κυκλοφορεί πιο εύκολα το νερό.Πιο πολύ για βοήθεια το κάναμε.Άλλαξα όμως κινητήρα πλέον και έβαλα άλλον και έβαλα πάλι το θερμοστάτη πάνω.

Το να λες από τη μία ότι τον βγάλατε για να μην σηκώνει θερμοκρασία και από την άλλη ότι δεν έχεις πρόβλημα υπερθέρμανσης, είναι λίγο αντιφατικά. Δεν έχει λογική να ξηλώνεις τον θερμοστάτη όταν δεν έχεις κανένα πρόβλημα, ειδικά όταν το ξήλωμα του θερμοστάτη είναι 100% σίγουρο πως θα σου δημιουργήσει άλλα προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Το να λες από τη μία ότι τον βγάλατε για να μην σηκώνει θερμοκρασία και από την άλλη ότι δεν έχεις πρόβλημα υπερθέρμανσης, είναι λίγο αντιφατικά. Δεν έχει λογική να ξηλώνεις τον θερμοστάτη όταν δεν έχεις κανένα πρόβλημα, ειδικά όταν το ξήλωμα του θερμοστάτη είναι 100% σίγουρο πως θα σου δημιουργήσει άλλα προβλήματα.

Μάλον δεν διαβάζεις τι γράφω...Είπα οτι είχα τον παλιό κινητήρα πάνω και επειδή ήταν από πρόσφατη αλλαγή φλάτζας , είπε ο μηχανικός να βγάλουμε (μόνο για το καλοκαίρι) τον θερμοστάτη ώστε να κυκλοφορούν πιο άνετα τα νερά και να κρυώνει πιο γρήγορα για να μην κάνουμε περισσότερη ζημιά στον ήδη ταλαιπωρημένο κινητήρα.

Τώρα πλέον έχω βάλει άλλον κινητήρα πάνω και έβαλα και πριν 2 βδομάδες και τον θερμοστάτη που είχα βγάλει.

23 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εάν εσένα με ανοιχτό θερμοστάτη δουλεύει στους 100 στον ανοιχτό δρόμο κοίτα να δεις τι πρόβλημα έχει η μηχανή σου και άσε το βεντιλατέρ ήσυχο.
 

Στον δρόμο δεν έχω κανένα πρόβλημα και δεν σηκώνει θερμοκρασίες.Ίσα ίσα και κάτω από τη μέση είναι ο δείκτης.Απλά στην κίνηση πρέπει να φτάσει ο δείκτης αρκετά ψηλά ώστε να ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ όταν παλιά για να πάρει μπρος έφτανε λίγο πάνω από τη μέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα έτσι δουλεύουν.Στην ευθεία και εμένα μπορεί να πέσει και στους 85.Μέσα στην κίνηση π.χ. στην Αθήνα το καλοκαίρι μπορεί κάποια στιγμή να πιάσει και τους 95.Εκεί όμως θα παρατηρήσεις ότι το βεντιλατέρ δουλεύει συνέχεια επειδή το νερό στο ψυγείο ξεπερνάει τους 82 βαθμούς κατά πολύ δυσκολα ψύχεται οπότε δουλεύει περισσότερο από μόνο του να το κρυώσει.

Δεν παθαίνει τίποτε η μηχανή αν για κάποιο μικρό διάστημα δουλέψει στους 95 βαθμούς ενώ ο θερμοστάτης ανοίγει στους 92.Απλά θα παραμείνει περισσότερη ώρα ανοιχτός μέχρι να πέσει η θερμοκρασία εκεί που πρέπει. Να φοβάσαι όταν η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 100 βαθμούς ή φτάσει στους 110 οπότε εκεί συμβαίνει κάτι άλλο π.χ. πρόβλημα αντλίας , καμμένη φλάντζα κ.λ.π.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το αφήσω έτσι όπως είναι δηλαδή; Να μην το πειράξω ε;

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παίρνει μπρος πλέον τόσο ψηλά ενώ πρώτα έπερνε πιο νωρίς.

Επεξ/σία από tarantules
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tarantules είπε

Μάλον δεν διαβάζεις τι γράφω...Είπα οτι είχα τον παλιό κινητήρα πάνω και επειδή ήταν από πρόσφατη αλλαγή φλάτζας , είπε ο μηχανικός να βγάλουμε (μόνο για το καλοκαίρι) τον θερμοστάτη ώστε να κυκλοφορούν πιο άνετα τα νερά και να κρυώνει πιο γρήγορα για να μην κάνουμε περισσότερη ζημιά στον ήδη ταλαιπωρημένο κινητήρα.

Τώρα πλέον έχω βάλει άλλον κινητήρα πάνω και έβαλα και πριν 2 βδομάδες και τον θερμοστάτη που είχα βγάλει..

Φίλε μου φυσικά και διάβασα όσα έγραψες, αν δεν τα είχα διαβάσει προσεκτικά δεν θα είχα καταφέρει να εντοπίσω την αντίφαση σε αυτά. Αν ο κινητήρας ανέβαζε θερμοκρασία επειδή ήταν πολύ ταλαιπωρημένος/είχε αλλάξει φλάντζα/whateva τότε όντως είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης. Αν δεν ανέβαζε θερμοκρασία τότε δεν είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης και κακώς ξηλώσατε τον θερμοστάτη, ο θερμοστάτης είναι για κάποιο λόγο εκεί, για να κρατάει τον κινητήρα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, είναι ηλίθιο να ξηλώσεις τον θερμοστάτη που σίγουρα δημιουργεί άλλα προβλήματα για να λύσεις ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.

 

21 λεπτά πριν, tarantules είπε

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παίρνει μπρος πλέον τόσο ψηλά ενώ πρώτα έπερνε πιο νωρίς.

Σου εξήγησα και σε προηγούμενο post ότι πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες, μπορεί να δυσλειτουργεί ο αισθητήρας/διακόπτης στο ψυγείο, μπορεί να δυσλειτουργεί το ίδιο το όργανο ή μπορεί και να δυσλειτουργεί ο αισθητήρας θερμοκρασίας του κινητήρα. για να το βρεις πρέπει να κάτσεις να ελέγξεις όλα τα παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Φίλε μου φυσικά και διάβασα όσα έγραψες, αν δεν τα είχα διαβάσει προσεκτικά δεν θα είχα καταφέρει να εντοπίσω την αντίφαση σε αυτά. Αν ο κινητήρας ανέβαζε θερμοκρασία επειδή ήταν πολύ ταλαιπωρημένος/είχε αλλάξει φλάντζα/whateva τότε όντως είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης. Αν δεν ανέβαζε θερμοκρασία τότε δεν είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης και κακώς ξηλώσατε τον θερμοστάτη, ο θερμοστάτης είναι για κάποιο λόγο εκεί, για να κρατάει τον κινητήρα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, είναι ηλίθιο να ξηλώσεις τον θερμοστάτη που σίγουρα δημιουργεί άλλα προβλήματα για να λύσεις ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.

Βγάλαμε τον θερμοστάτη για να βοηθήσει τον κινητήρα να μην σηκώνει υψηλά τις θερμοκρασίες και με τη διαστολή ανοίγουν οι πόροι στο καπάκι της κεφαλής που είχε νεροφαγώματα.Ή του κορμού καλύτερα.

Ξαναλέω οτι δεν είχα πρόβλημα υπερθέρμανσης αλλά εσύ συνεχίζεις το βιολί.Το κάναμε προληπτικά επειδή μεταξύ 2 κυλίνδρων δεν είχε αρκετό "ψωμί" στα τοιχώματα λόγω νεροφαγώματος.Έτσι μου είπε ο μηχανικός έτσι λέω.Ούτε ο παλιός είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης ούτε αυτός που έβαλα πάνω.

Επεξ/σία από tarantules
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tarantules είπε

Βγάλαμε τον θερμοστάτη για να βοηθήσει τον κινητήρα να μην σηκώνει υψηλά τις θερμοκρασίες και με τη διαστολή ανοίγουν οι πόροι στο καπάκι της κεφαλής που είχε νεροφαγώματα.Ή του κορμού καλύτερα.

Ξαναλέω οτι δεν είχα πρόβλημα υπερθέρμανσης αλλά εσύ συνεχίζεις το βιολί.Το κάναμε προληπτικά επειδή μεταξύ 2 κυλίνδρων δεν είχε αρκετό "ψωμί" στα τοιχώματα λόγω νεροφαγώματος.Έτσι μου είπε ο μηχανικός έτσι λέω.Ούτε ο παλιός είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης ούτε αυτός που έβαλα πάνω.

Πάμε άλλη μία, αν και δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να καταλάβεις οτιδήποτε αν πρώτα από όλα εσύ ο ίδιος δεν θέλεις να καταλάβεις.

Αν ο κινητήρας χρειαζόταν έξτρα βοήθεια για να μην σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες, τότε είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης.

Αν ο κινητήρας δεν χρειαζόταν έξτρα βοήθεια για να μην σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες τότε ΔΕΝ είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης και κακώς ξηλώσατε τον θερμοστάτη, επειδή - όπως ξαναείπα - με την αφαίρεση του το μόνο που καταφέρατε είναι να δημιουργήσετε προβλήματα.

Αυτό που λες τώρα - δηλαδή το ότι τα υδροχιτώνια ήταν αρκετά αδυνατισμένα λόγω νεροφαγώματος - δείχνει ότι όντως χρειαζόταν έξτρα βοήθεια για να μην σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες, άρα όντως είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης, συνεπώς ήταν λανθασμένη η δήλωση "δεν είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης". Και φυσικά πολύ σωστά πράξατε που ξηλώσατε τον θερμοστάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Αναμενόμενο, όπως είχα γράψει δεν είχα ελπίδες πως θα καταλάβαινες :)

Μηχανικάρα μου εσύ....

Και απότι έχω δει μέσα στο insomnia έχεις γνώσεις επί παντός επιστητού....

Χαραμίζεσαι εδώ μέσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tarantules είπε

Μηχανικάρα μου εσύ....

Και απότι έχω δει μέσα στο insomnia έχεις γνώσεις επί παντός επιστητού....

Χαραμίζεσαι εδώ μέσα

Τι έγινε, ξέμεινες από επιχειρήματα και το έριξες στην ειρωνεία?

Εσύ σίγουρα ΔΕΝ χαραμίζεσαι εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Τι έγινε, ξέμεινες από επιχειρήματα και το έριξες στην ειρωνεία?

Εσύ σίγουρα ΔΕΝ χαραμίζεσαι εδώ μέσα.

Στην ξερολίαση δυστυχώς δεν υπάρχουν επιχειρήματα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τι έγινε, ξέμεινες από επιχειρήματα και το έριξες στην ειρωνεία?

Εσύ σίγουρα ΔΕΝ χαραμίζεσαι εδώ μέσα.

τι δεν καταλαβαινεις?γραφει οτι λογω νεροφαγωματων,εβγαλε τον στατη προληπτικα ,για να ΜΗΝ εχει προβλημα απο πιθανη υπερθερμανση και κατα συνεπεια ζημια σε καμια φλατζα ,λογω  μικρης επιφανειας επαφης,λογω νεροφαγωματων........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...