Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

“Ένας φίλος μου πρότεινε να λανσάρουμε το παιχνίδι στο PS4 και το PS Vita σε χαμηλή τιμή, προσθέτοντας ένα εύκολο platinum trophy. Έτσι, θα το αγόραζε πολύς κόσμος κι εμείς θα βρίσκαμε τα χρήματα που χρειαζόμασταν για το επόμενό μας παιχνίδι”.

Το Little Adventure on the Prairie κυκλοφόρησε φέτος τον Φεβρουάριο και είναι ένα κακό παιχνίδι. Κι όμως, αυτό δεν το εμπόδισε να πουλήσει πάνω από 10.000 αντίτυπα ως τώρα, αποτελώντας μέλος ενός ιδιόμορφου club, εκείνου με τα παιχνίδια που ανταμείβουν τον παίκτη με platinum trophy ή/και 100% Gamerscore χωρίς εκείνος να χρειαστεί να κάνει το παραμικρό.

Πρόκειται για τίτλους φθηνούς, με τιμή που σπάνια ξεπερνά τα 3-4€ και αντίστοιχη διάρκεια. Από πλευράς gameplay; Αδιάφοροι στην καλύτερη περίπτωση. Ποιοτικά κακοί, χωρίς ιδιαίτερο νόημα ή κόνσεπτ, υπάρχουν σε PS Store και Microsoft Store για έναν συγκεκριμένο λόγο: για να δελεάσουν τους παίκτες με το γελοιωδώς εύκολο platinum trophy/100% Gamerscore που προσφέρουν, προκειμένου εκείνοι να τους προτιμήσουν σε μια προσπάθεια να αυγατίσουν τα trophies και το Gamerscore τους.

Έξυπνο ή κουτό, χακάρισμα του συστήματος ή χαζομάρα άνευ αιτίας, δεν έχει σημασία. Τη δουλειά τους την κάνουν και με το παραπάνω. Τι λέτε να πάμε να δούμε μερικούς εξ αυτών; Έτσι, για μια ιδέα…

My Name is Mayo

Χρόνος ολοκλήρωσης: γύρω στα 45’ | PS4, PS Vita | 1,19€ | Green Lava Studios

Το μυαλό που συνέλαβε την ιδέα για το My Name Is Mayo, θα μπορούσε κάλλιστα να έχει τετραγωνίσει τον κύκλο. Δεν το έκανε όμως και αντ’ αυτού μας προσέφερε ένα πραγματικό αριστούργημα. Στον τίτλο της Green Lava Studios, ελέγχετε ένα χέρι που χρησιμοποιεί τον δείκτη του για να ακουμπήσει ένα βάζο με μαγιονέζα –πατώντας το Χ. Αυτό. Αυτό. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην οθόνη πετιούνται facts, υποτίθεται ότι παράλληλα μαθαίνετε και την ιστορία του βάζου (#εμετός) ενώ έχετε τη δυνατότητα να το… ντύσετε όπως σας αρέσει. Μετά από 10.000 χτυπήματα, το μαρτύριο τελειώνει κι εσείς απολαμβάνετε το platinum trophy σας με λίγη μαγιονέζα στην άκρη του κουταλιού.

Little Adventure on the Prairie

Χρόνος ολοκλήρωσης: οριακά 40’ | PS4, PS Vita | 1,99€ | Infinite Madaa

Ένα παιχνίδι-τραγέλαφος που θα μπορούσε άνετα να αποτελεί ανέκδοτο, όχι μόνο έχει βρει τον δρόμο του για το PS Store αλλά διαθέτει και ένα από τα υψηλότερα ποσοστά ολοκλήρωσης παγκοσμίως! Το Little Adventure on the Prairie αποτελεί “δημιούργημα” του 24χρονου προγραμματιστή από το Κατάρ, Salem Al-Ghanim, ο οποίος δεν είχε κανένα πρόβλημα να παραδεχτεί μιλώντας στο Kotaku τον σκοπό για τον οποίο το λάνσαρε. Κατά τα άλλα ελέγχετε έναν ήρωα (ο Θεός να τον κάνει) που πολεμά εχθρούς-καρμπόν (ο Θεός να τους κάνει) σε τέσσερις ολόιδιους κόσμους (ο Θεός να τους κάνει κι αυτούς) που αλλάζουν μόνο στο χρώμα. Τραγικός χειρισμός, άθλιο design, τραυματική εμπειρία. Καλορίζικο το platinum.

Suicide Guy

Χρόνος ολοκλήρωσης: κάτι λιγότερο από ώρα | PS4 |7,99€ | Chubby Pixel

To Suicide Guy είναι το πρώτο παιχνίδι της λίστας που είναι στην πραγματικότητα ενδιαφέρον –ή τέλος πάντων κάτι περισσότερο από ένα μάτσο pixels ατάκτως ερριμμένα. Ο στόχος μας είναι να ξυπνήσει αυτός ο πουθενάς που έχει αποκοιμηθεί στον καναπέ του μπροστά στην τηλεόραση μπας και γλιτώσει τη μπύρα που σιγά-σιγά αποχαιρετά το χέρι και οδεύει προς το πάτωμα. Για να γίνει αυτό όμως, θα πρέπει να τρομάξει, τουτέστιν να αυτοκτονήσει στα όνειρά του! Τα 24 επίπεδα του Suicide Guy δεν είναι άσχημα, αν εξαιρέσει κανείς τον προβληματικό χειρισμό. Μην περιμένετε κανένα αριστούργημα, απλά ένα παιχνίδι που –ας πούμε- είναι σε θέση να σας κινήσει την περιέργεια πριν σας απονείμει την πλατίνα.

The World of Nubla

Χρόνος ολοκλήρωσης: 45’ μέσες-άκρες | PS4 | 3,99€ | Gammera Nest

Εκπαιδευτικό πρότζεκτ –υποθέτουμε πάνω στη συλλογή platinum trophies- που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το μουσείο τέχνης Thyssen της Μαδρίτης. Στην ουσία πρόκειται για ένα platformer με γρίφους που ακόμα και νήπιο θα μπορούσε να λύσει σε χρόνο-μηδέν, κάνοντας έτσι την απόκτηση της πλατίνας εύκολη υπόθεση –ορισμένα playthroughs που κυκλοφορούν online, ρίχνουν τον χρόνο που απαιτείται μέχρι και στο μισάωρο! Το καλύτερο στην όλη ιστορία, είναι πως το World of Nubla αποτελεί επανέκδοση του αρχικού Nubla του 2015. Τα δύο παιχνίδια είναι ολόιδια, οπότε με μια απλή επανάληψη, μπορείτε να “τσιμπήσετε” και δεύτερο platinum!

Mr. Massagy

Χρόνος ολοκλήρωσης: 35-40λεπτο ανάλογα τις επιδόσεις σας | PS4 | 4,99€ | Green Lava Studios

Το Mr. Massagy δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Φτάνει να σας πούμε ότι αποτελεί προϊόν δημιουργίας της Green Lava Studios, των τιτάνων πίσω από το My Name is Mayo και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Υποτίθεται ότι στο παιχνίδι καλείστε να εντυπωσιάσετε τις παρτενέρ σας μέσω του μπλα-μπλα έτσι ώστε να τις πάτε κατόπιν “κατά τα βραχάκια” και… να ξεκλειδώσετε “massage settings” για το χειριστήριό σας –το απόλυτο τίποτα εν τω μεταξύ, πιο πιθανό είναι να στείλει το DualShock σας αδιάβαστο. Εν πάση περιπτώσει, όσο πιο γρήγορα “ρίξετε τα κομμάτια”, τόσο πιο άμεση –και ανώδυνη- θα είναι και η απόκτηση του platinum. Βοήθειά σας.

Energy Cycle

Χρόνος ολοκλήρωσης: ένα ημίχρονο (χωρίς τις καθυστερήσεις) | PS4, Xbox One, PS Vita | 3,99€ | Sometimes You

Το επίτευγμα του Energy Cycle (σαν πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος, δεν ακούγεται;) είναι εντυπωσιακό: πρόκειται για ένα παιχνίδι με μουτζούρες σε συγκεκριμένες χρωματικές αποχρώσεις και μαύρο background που καταφέρνει –διότι περί κατορθώματος πρόκειται- να δείχνει χάλια. Μη μας ρωτάτε πώς, δεν έχουμε ιδέα. Το παιχνίδι προσπαθεί να μας πείσει πως οι προαναφερθείσες “μουτζούρες” είναι ενεργειακές, αποτυγχάνοντας πανηγυρικά. Η λογική των 28 παζλ που διαθέτει όλα κι όλα είναι μάλλον απλή κι αν βρείτε το μοτίβο, ξεμπερδεύετε σε ένα μισαωράκι και κάτι. Όχι τίποτε άλλο αλλά θα απελευθερώσετε και το σχεδόν 1 GB που θα δεσμεύσει απ’ τον δίσκο της κονσόλας σας…

Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today

Χρόνος ολοκλήρωσης: να πούμε ένα πεντάωρο; | PS4 | 19,99€ | Daedalic Entertainment

Για να καταλάβει κανείς με τι έχει να κάνει στην περίπτωση του Dead Synchronicity, αρκεί ένας αριθμός: 51.501. Είναι τα δολάρια που μάζεψε ο τίτλος στο Kickstarter, όταν και εμφανίστηκε τον Απρίλιο του 2014 ζητώντας χρηματοδότες. Τέτοιο θράσος είχε… Πρόκειται για ένα point & click adventure (τι περιμένατε με τέτοιο budget;) με μπόλικα παζλ και ακόμα περισσότερα στοιχεία horror. Ποιοτικά είναι μέτριο –στην καλύτερη περίπτωση- ενώ από πλευράς διάρκειας δε θα σας πάρει πάνω από τρεις-τέσσερις ώρες –άντε, να πούμε πέντε με διάλειμμα για φαγητό και κατούρημα μέσα. Όχι ότι θα χάσετε και τίποτα εδώ που τα λέμε…

Dying Reborn

Χρόνος ολοκλήρωσης: 2-2,5 ώρες | PS4 | 14,49€ | Oasis Games

Το Dying Reborn δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κακό παιχνίδι –και ο χαρακτηρισμός δεν είναι υπερβολή, τον κερδίζει με το σπαθί του. Υποτίθεται ότι είναι ένα escape room adventure με horror στοιχεία, πρώτου προσώπου. Στη θεωρία. Διότι στην πράξη διαθέτει απαράδεκτους χαρακτήρες, εμετική πλοκή, επαναλαμβανόμενους γρίφους, bugs να φαν’ κι οι κότες, απαράδεκτο ήχο και αδιάφορα γραφικά. Το μόνο του θετικό στοιχείο είναι το εύκολο platinum trophy του το οποίο δε θα έχετε πρόβλημα να κάνετε δικό σας με λίγη προσπάθεια. Αν οι αυτοκτονικές τάσεις που θα αναπτύξετε παίζοντάς το δε σας καταβάλλουν προηγουμένως.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το νόημα του άρθρου είναι το πόσο πετυχημένο είναι το σύστημα των trophies στις κονσόλες. Τελικά δείχνει την κατάντια του σύγχρονου gamer...

Να παίζεις ένα σωρό σαβούρες για να δείχνεις στους άλλους ότι την έχεις μεγαλύτερη... Ο εγωισμός στον άνθρωπο και η ανάγκη για αναγνώριση γίνεται πολύ εύκολα εκμεταλλεύσιμη αδυναμία. 

Επεξ/σία από johncorfas
  • Like 18
  • Thanks 3
  • Sad 1
Δημοσ.

Ποιος άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη αγοράζει ένα «σάπιο» παιχνίδι μόνο και μόνο για να πάρει platinum achievement ;!

Αμα θες βαρβάτο achievement παίξε wow σε εποχές burning crusade και προσπάθησε να ρίξεις realm first τον Illidan , όλα τα αλλά είναι μούφες !

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Trophies/Achievements

 

Για μενα οτι χειροτερο εχουν βγαλει στην gaming κοινοτητα μετα τα microtransactions. Εχοντας παρει 59 πλατινες στο ps3 μπορω να πω οτι τελειωνοντας τα παιχνιδια και κανοντας μετα απλα grind για τα trophies κατεληγα να μην το ευχαριστιεμε καθολου το παιχνιδι γιατι κοιταζα την πλατινα και την καταταξη. Μεινετε μακρια απολαυστε το παιχνιδι για αυτο που ειναι και οχι για το να κερδισετε ενα τροπαιο μια πλατινα χανετε το νοημα. Το καθε παιχνιδι ειναι ενα μεγαλο ταξιδι που προσφερει ολων των ειδων τα συναισθηματα. Αν πεσετε στην παγιδα των trophies/achievements απλα παρατηστε το. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από εποχές Game Boy με τραβούσαν οι δυσκολότεροι τίτλοι και ανέκαθεν ήμουν completionist οπότε το να ασχοληθώ με τα trophies ήταν κάτι αναμενόμενο που ουσιαστικά τα χρησιμοποιώ σαν σημείο αναφοράς για το τι έχει παίξει και τι έχω τελειώσει. Ως τέτοιος λοιπόν, θεωρώ τίτλους σαν τους παραπάνω ολίγον τι ξεφτίλα και απορώ με τα άτομα που πληρώνουν για τόσο άθλιους τίτλους απλά επειδή δεν έχουν τις ικανότητες να τελειώσουν έστω και έναν -δυσκολίας 3/10- τίτλο.

ΥΓ) Το My Name Is Mayo το είχα παρουσιάσει σε ξένο forum με macro keys στο PS Vita, το αποτέλεσμα ήταν το Platinum να ξεκλειδωθεί στα 7 λεπτά. Εννοείται πως δεν έκανα ποτέ συγχρονισμό με το PSN (ήταν και dummy λογαριασμός, απλά για να δείξω τι κυκλοφορεί ανάμεσα μας).

ΥΓ2) Υπάρχει και η άλλη μάστιγα των cross buy / cross save τίτλων που ενώ εχουν το ίδιο save έχουν ξεχωριστές trophy lists σε κάθε κονσόλα όπως το Sound Shapes. Παίρνεις μια φορά το platinum, το κερδίζεις 3 φορές. Και αυτό το παιχνίδι έχει στο Platinum 50% σπανιότητα (ένας στους δύο).

Επεξ/σία από xaerialtwistx
Δημοσ.

Ως κάτοχος 62 platinum δεν έχω στην συλλογή μου ούτε ένα από αυτά , τα trophies τα μαζεύω ως completionist όχι για να δείξω ότι έχω την μεγαλυτερη συλλογή .

Δημοσ.

Νομιζω πιο ευκολο 1000αρι απο το Avatar: The Burning Earth για το Xbox 360 δεν υπαρχει, μιας και σε 2 λεπτα εχεις τελειωσει. Αν δεν κανω λαθος το εχουν κανει και backwards compatible με το Xbox One.

  • Confused 1
Δημοσ.

Ταιριάζει απόλυτα το 

«Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης» Και να έδιναν σου έδιναν και κάτι αξιόλογο και ιδιαίτερο να πείς πάει στα κομμάτια..

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποτε κυνηγούσα achievements στο wow . Ήταν ωραίο χόμπι και έδινε έξτρα χρόνο και ενδιαφέρων στο παιχνίδι . Αλλά πάνε αυτές οι εποχές ..!

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει είδα μέχρι το τρίτο και θεέ μου το άφησα να παίξει σχεδόν 5 λεπτα. Αλήθεια τώρα γιατί να μπεις σε αυτή τη διαδικασία;; Ότι παιχνίδι έχω παίξει αν εξαιρέσουμε ένα τελευταίο που έπαιζα πριν δώσω τον υπολογιστή τα έπαιζα γιατί τα γουσταρα. Εφόσον κατάφερνα να βγάλω τα achievments είτε από παρατηρητικότητα είτε από τύχη ήταν ένα συν αλλά όχι να κάθομαι να ψάχνω αν ιντερνετικά την έχω μεγαλύτερη. Τώρα σε σχέση με τα αναφερόμενα gaymes αχχαχαχαχαχαχα αλήθεια θα βρω τον συντάκτη του κειμένου να τον πυρπολησω στην πλατεία Συντάγματος για παραδειγματισμό που μου βίασε τον ύπνο μου. Σατιρικά πάντα συντάκτη

Δημοσ.
8 ώρες πριν, MontzOlee είπε

Ποιος άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη αγοράζει ένα «σάπιο» παιχνίδι μόνο και μόνο για να πάρει platinum achievement ;!

Αμα θες βαρβάτο achievement παίξε wow σε εποχές burning crusade και προσπάθησε να ρίξεις realm first τον Illidan , όλα τα αλλά είναι μούφες !

addtext_com_MDAyNDQ4MjE0ODA.jpg.017fcdaa590e66e63a35f7398cb81d2f.jpg

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...