Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, orck είπε


Απο την στιγμη που η κατασκευαστρια εταιρια ειπε να αλλαχθει τοτε ουτε εσυ ουτε εγω ουτε τα τσακαλια του Πλαισιου εχουν λογο. Τι φοβουνται μια επιπλεον διακινηση;

Απο Πλαισιο μονο συνδετηρες και μολυβια.

αν η κατασκευαστρια εταιρεια πει 'πρεπει να αλλαχθει' σημαινει οτι αποδεχεται το rma. Οποτε κανενα Πλαισιο δεν εχει κατι να κερδισει με το να μη κανει το προιον rma. Τωρα εγω δε ξερω καμια κατασκευαστρια εταιρεια που να δινει rma χωρις να εχει δει το προιον. Οποτε κατι εχει χαθει καπου στη μεταφραση.

  • Like 2
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Τωρα εγω δε ξερω καμια κατασκευαστρια εταιρεια που να δινει rma χωρις να εχει δει το προιον.

Logitech τη λένε!

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η logitech έχει ενα από τα καλύτερα support

Χωρίς πολλά πολλά σου αλλάζουν προϊόν η κανουν αψογη εξυπηρέτηση,ειναι ευγενικη κτλπ κτλπ  (δεν κάνουν τσιγκουνιες για ένα πληκτρολόγιο η ηχεία η οτιδηποτε,και έτσι κρατάνε την πελατεία τους άνετα + την αυξανουν ;) )

 

Το πλαίσιο απεναντίας είναι γνωστό απατεωνικο και καρμιρικο σε τέτοιες τακτικές και καλό θα ήταν να αγοράζετε μόνο μολύβια και γόμες από εκει,ώστε να ξαναγυρίσει από εκεί που ξεκίνησε στην αρχή (πούλαγε μόνο γραφική ύλη) 😁

Ας πλασάρει κανένα τούβλο Χ σε κανένα γεροντιο και ας αφήσει την πραγματική  τεχνολογία ήσυχη...

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπανε και άλλοι μιλάς απευθείας με logitech και με συνοπτικές στο αλλάζουν. Ξέρω περίπτωση ακουστικών 1 μήνα μετά την λήξη της εγγύησης έβγαλαν πρόβλημα και τα άλλαξαν δωρεάν (Χωρίς να τα πάρουν πίσω κιόλας,είχε χαλάσει απλά το μικρόφωνο). Για αυτό ακόμα και αν κάτι είναι λίγο πιο ακριβό σε logitech πάντα το προτιμάω.

Για το ctrl δεν ξέρω αν όντως φταις ή όχι αλλά αυτό με το βελάκι φαίνεται όντως να είναι πρόβλημα.

Επεξ/σία από kaliakman
Δημοσ.
58 minutes ago, orck said:


Απο την στιγμη που η κατασκευαστρια εταιρια ειπε να αλλαχθει τοτε ουτε εσυ ουτε εγω ουτε τα τσακαλια του Πλαισιου εχουν λογο. Τι φοβουνται μια επιπλεον διακινηση;

Απο Πλαισιο μονο συνδετηρες και μολυβια.

Την παλεύεις;

Εγώ, ο κατασκευαστής του προϊόντος, μπορώ να υποχρεώσω εσένα, τον έμπορο, να δώσεις καινούριο τεμάχιο σε κάποιο πελάτη;

  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, defacer είπε

Την παλεύεις;

Εγώ, ο κατασκευαστής του προϊόντος, μπορώ να υποχρεώσω εσένα, τον έμπορο, να δώσεις καινούριο τεμάχιο σε κάποιο πελάτη;

Ο φιλος εκανε λαθος που δεν αρχισε τις παναγιες μεσα στο μαγαζι. Να δεις για ποτε θα του εδιναν καινουργιο. Αυτοι μονο ετσι καταλαβαινουν.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, defacer είπε

Την παλεύεις;

Εγώ, ο κατασκευαστής του προϊόντος, μπορώ να υποχρεώσω εσένα, τον έμπορο, να δώσεις καινούριο τεμάχιο σε κάποιο πελάτη;

απο την στιγμη που η εταιρια δεχεται την αντικατασταση δεν υπαρχει λογος το πλαισιο να αρνηθει...στην χειροτερη το πλαισιο επρεπε να ζητησει ενα εμαιλ επιβεβαιωσης απο την Logitech

Δημοσ.
14 minutes ago, tzoyris7 said:

απο την στιγμη που η εταιρια δεχεται την αντικατασταση δεν υπαρχει λογος το πλαισιο να αρνηθει...στην χειροτερη το πλαισιο επρεπε να ζητησει ενα εμαιλ επιβεβαιωσης απο την Logitech

Από τη στιγμή που έχει γίνει η συνεννόηση ναι. Αλλά επίσης δε μπορεί και κανείς να ισχυριστεί ότι έχουν υποχρέωση.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ τώρα αναρωτιέμαι.

Ανοίχτηκε αυτό το θέμα να τα χώσουμε στο πλαίσιο οπότε πάμε όλοι μαζί ή να δούμε αν ο συμφουρμίτης έχει δίκιο.

Εγώ όπως ξέρω ένα προιόν καλύπτεται από εγγύηση για κάποια φυσιολογική φθορά.Τώρα το σπάσιμο στα  γαντζάκια και ειδικά σε πληκτρολόγιο logitech και όχι σε κάποιο ψεύτικο κινέζικο μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογική φθορά;;;;; Πως είναι δυνατόν να σπάσει αν κάποιος δεν πάει να το βγάλει χωρίς να προσέξει και να το σπάσει;;;;; 

Όπως μας είπε στο πρώτο μήνυμα και το διπλανό από το ctrl πλήκτρο βελάκι κολλούσε και ζήτησε να το φτιάξουν;;;; Μήπως έπεσε τίποτε πάνω στα συγκεκριμένα πλήκτρα και στην προσπάθεια να τα καθαρίσει βγάζοντάς τα δεν πρόσεξε και έγινε η ζημιά;;;

Ας μας πει ο TS πως έσπασε μόνο του ενώ πληκτρολογούσε  κανονικά (οπότε εκεί θα πρέπει να τα χώσουμε και στη logitech και όχι μόνο στο πλαίσιο για ελαττωματικό προιόν) ή έσπασε στην προσπάθεια να το βγάλει;;;;

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Δημοσ.

Όπως είπαν παραπάνω μίλησε απευθείας με τη Logitech. Πρόσφατα μου έστειλαν νέο ποντίκι με UPS από Ολλανδία σε 4 εργάσιμες ημέρες. 3 email χρειάστηκαν δλδ 20 λεπτά από το χρόνο σου. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ τώρα αναρωτιέμαι.

Ανοίχτηκε αυτό το θέμα να τα χώσουμε στο πλαίσιο οπότε πάμε όλοι μαζί ή να δούμε αν ο συμφουρμίτης έχει δίκιο.

Εγώ όπως ξέρω ένα προιόν καλύπτεται από εγγύηση για κάποια φυσιολογική φθορά.Τώρα το σπάσιμο στα  γαντζάκια και ειδικά σε πληκτρολόγιο logitech και όχι σε κάποιο ψεύτικο κινέζικο μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογική φθορά;;;;; Πως είναι δυνατόν να σπάσει αν κάποιος δεν πάει να το βγάλει χωρίς να προσέξει και να το σπάσει;;;;; 

Όπως μας είπε στο πρώτο μήνυμα και το διπλανό από το ctrl πλήκτρο βελάκι κολλούσε και ζήτησε να το φτιάξουν;;;; Μήπως έπεσε τίποτε πάνω στα συγκεκριμένα πλήκτρα και στην προσπάθεια να τα καθαρίσει βγάζοντάς τα δεν πρόσεξε και έγινε η ζημιά;;;

Ας μας πει ο TS πως έσπασε μόνο του ενώ πληκτρολογούσε  κανονικά (οπότε εκεί θα πρέπει να τα χώσουμε και στη logitech και όχι μόνο στο πλαίσιο για ελαττωματικό προιόν) ή έσπασε στην προσπάθεια να το βγάλει;;;;

 

 

Το πληκτρολόγιο είναι μηχανικό. Αυτό σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να βγάλεις τα πλήκτρα, μάλιστα έχει και ειδικό εργαλείο για να το κάνεις. Πήγα λοιπόν να το βγάλω προσεκτικά και διαπίστωσα ότι είχαν σπάσει. Και καλά αυτό πες δεν το καλύπτει η εγγύηση. Το δεξί βελάκι που δεν λειτουργεί σωστά; Το ότι πήρα το πληκτρολόγιο και πλέον ό,τι πλήκτρο πατάω δεν αποκρίνεται αμέσως;

Εγώ ξέρω ότι καταστήματα που σέβονται το εαυτό τους δεν κάνουν "γυφτιές" για ένα πληκτρολόγιο. Να πω ότι ήταν CPU, πχ ο δικός μου, που τον είχα αγοράσει 200 €, να πω πάει στο καλό. Αλλά για ένα πληκτρολόγιο που έχει "2 έτη εγγύηση Πλαίσιο"; Και στο κάτω κάτω της γραφής οποιαδήποτε φθορά λόγω χρήσης από το χρήστη θα προκληθεί. Είναι λίγες οι πιθανότητες ένα πληκτρολόγιο να είναι ελαττωματικό εξ αρχής. Άρα ας καταργηθούν εντελώς οι εγγυήσεις μιας και δεν έχουν να προσφέρουν κάτι.

2 ώρες πριν, filip123go είπε

Αυτό ακριβώς. Δυστυχώς έτσι είναι. Τώρα τι τι έπρεπε να κάνει το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο είναι άλλο θέμα. Και δεν είχα ποτέ πάρε-δωσε με Logitech αντιπροσωπεία, αλλά όλες οι υπόλοιπες, βλέπουν πρώτα το χαλασμένο προϊόν και μετά σου δίνουν καινούριο. Η Dell σου στέλνει τεχνικό σπίτι, η lg Hellas στέλνει κούριερ και έρχεται και το παίρνει κλπ. Ποτέ δεν μου έχει τύχει να πάρω τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία, να τους πω ότι κάτι χάλασε και να μου στείλουν καινούριο. Και είναι και το λογικό... Το πιο απλό να σου πω, μπορεί να έχει χυθεί νερό στο πληκτρολόγιο. Πώς θα σου το αλλάξουν χωρίς να το δουν (δεν λέω ότι όντως έτσι έγινε, ένα παράδειγμα σου φέρνω).

 

Λάθος. Και στην Dell, τους παίρνεις τηλέφωνο, τους λες το πρόβλημα και στέλνουν courrier την επόμενη μέρα και παίρνει την ελαττωματική οθόνη. Το πολύ σε 2 μέρες σου στέλνουν μια ίδια, ΑΛΛΑ αυτή που σου στέλνουν είναι refurbished (άλλη ιστορία αυτή).

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Δημοσ.

Είσαι προγραμματιστής; Δουλεύεις με το πληκτρολόγιο;

Έχω πληκτρολόγια που γίνεται απλή χρήση και τα έχω 10 χρόνια. Αν είναι δυνατό να χαλάνε σε 1 και 2 χρόνια τα πληκτρολόγια και οι εταιρίες να μην το δέχονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filip123go είπε

Αυτό ακριβώς. Δυστυχώς έτσι είναι. Τώρα τι τι έπρεπε να κάνει το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο είναι άλλο θέμα. Και δεν είχα ποτέ πάρε-δωσε με Logitech αντιπροσωπεία, αλλά όλες οι υπόλοιπες, βλέπουν πρώτα το χαλασμένο προϊόν και μετά σου δίνουν καινούριο. Η Dell σου στέλνει τεχνικό σπίτι, η lg Hellas στέλνει κούριερ και έρχεται και το παίρνει κλπ. Ποτέ δεν μου έχει τύχει να πάρω τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία, να τους πω ότι κάτι χάλασε και να μου στείλουν καινούριο. Και είναι και το λογικό... Το πιο απλό να σου πω, μπορεί να έχει χυθεί νερό στο πληκτρολόγιο. Πώς θα σου το αλλάξουν χωρίς να το δουν (δεν λέω ότι όντως έτσι έγινε, ένα παράδειγμα σου φέρνω).

η logitech εχει καλο aftersales. εμενα μου πρηξαν λιγο τα σηκωτια με τις ερωτησεις για ενα θεμα που ειχα σε ποντικι (στο τσακ ημουν να ξεσπασω, ευτυχως δεν το εκανα) και εν τελη μου ειπαν οκ θα το αναλαβουμε, και μια μερα ειχε νεο ποντικι. απλα και ωραια (περα απ την ανακριση :P)

επισης, εχεις αδικο. απο τη στιγμη που η αντιπροσωπεια λεει θα γινει αλλαγη, πρεπει να γινει αλλαγη. για να μη δεχονται για κανενα λογο εχουν κανει στο πλαισιο μαλακια (νομιζω οτι το να γυρισει σε χειροτερη κατασταση απ οτι πηγε ειναι σοβαρη ενδειξη) και οποτε πρεπει να το φτιαξουν. σε καθε περιπτωση ο ΤΣ επρεπε να χε γυρισει σπιτι του με πληρως λειτουργικο πληκτρολογιο, οτιδηποτε αλλο ειναι ξεφτιλα. τελεια και παυλα

2 ώρες πριν, fredd0 είπε

αν η κατασκευαστρια εταιρεια πει 'πρεπει να αλλαχθει' σημαινει οτι αποδεχεται το rma. Οποτε κανενα Πλαισιο δεν εχει κατι να κερδισει με το να μη κανει το προιον rma. Τωρα εγω δε ξερω καμια κατασκευαστρια εταιρεια που να δινει rma χωρις να εχει δει το προιον. Οποτε κατι εχει χαθει καπου στη μεταφραση.

δεν εχει χαθει τιποτα. η logitech αλλαζει χωρις να δει τιποτα (ζηταει ομως βιντεο με το προβλημα)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Είσαι προγραμματιστής; Δουλεύεις με το πληκτρολόγιο;

Έχω πληκτρολόγια που γίνεται απλή χρήση και τα έχω 10 χρόνια. Αν είναι δυνατό να χαλάνε σε 1 και 2 χρόνια τα πληκτρολόγια και οι εταιρίες να μην το δέχονται.

 

Ναι, αλλά όχι επαγγελματίας. Δεν είναι ανάγκη να είσαι προγραμματιστής, στην δικιά μου περίπτωση πληκτρολογώ αρκετά συχνά. Το πρόβλημα είναι ότι η εταιρεία (Logitech Ελλάς) δέχτηκε την αλλαγή, ΑΛΛΑ όχι το Πλαίσιο.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Το πληκτρολόγιο είναι μηχανικό. Αυτό σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να βγάλεις τα πλήκτρα, μάλιστα έχει και ειδικό εργαλείο για να το κάνεις. Πήγα λοιπόν να το βγάλω προσεκτικά και διαπίστωσα ότι είχαν σπάσει. Και καλά αυτό πες δεν το καλύπτει η εγγύηση. Το δεξί βελάκι που δεν λειτουργεί σωστά; Το ότι πήρα το πληκτρολόγιο και πλέον ό,τι πλήκτρο πατάω δεν αποκρίνεται αμέσως;

΄Εχω ένα microsoft απλό πάνω από 10 χρόνια τι καφές τι γλυκό έχει πέσει πάνω του δε λέγεται.Έχω βγάλει άπειρες φορές τα πλήκτρα με μαχαιράκι και όχι κάποιο ειδικό εργαλείο για καθαρισμό γιατί κολλούσαν και δεν έχουν πάθει τίποτε.

Τι να πω.Ενδεχομένως το δικό σου να ήταν προβληματικό από τη μάνα του εάν έσπασε έτσι στα καλά καθούμενα οπότε κακώς η logitech δεν έδωσε εντολή στο πλαίσιο να το αλλάξει έστω με ένα email.Άρα η ευθύνη βαρύνει και τους δύο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...