Fotis Deutschland Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Το μεγαλυτερο αεροπλάνο του κόσμου δεν τα πάει και τόσο καλά η πωλήσεις του έχουν μειωθεί κατα 72% από το 2012 και ουσιαστικά αν δεν ήταν η Emirates που έχει αγοράσει 102 Α380 και έχει παραγγείλει αλλα 39 το αεροπλάνο θα είχε σταματήσει να παράγεται εδώ και 2 χρόνια.Ο λόγος που συμβαίνει αυτο είναι το ακριβό κόστος συντήρησης του με αποτέλεσμα οι Αεροπορικές να στρέφονται στο μεγάλο αλλα οικονομικό Α350 το οποίο παρέχει σχεδόν τις ίδιες υπηρεσίες με 40% οικονομία.Να πούμε ότι το ίδιο έπαθε η Boeing με το 747 με πτώση 90% στις πωλήσεις τα τελευταία 9 χρόνια. Εσεις γιατί πίστευτε ότι το A380 δεν είχε την επιτυχία που θα ήθελε η Airbus? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggeluska Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 αφου απαντησες ηδη στην ερωτηση σου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fredd0 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 γιατι τα 4κινητηρια κοστιζουν και ο κοσμος δεν ειναι διατεθημενος να πληρωνει premium. Και οσοι ειναι και ταξιδευουν business/first σχεδον μαζευονται 3ς και νοικιαζουν ιδιωτικο για την ιδια διαδρομη με το ιδιο κοστος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xphobus Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχουν και πολλά routes που να εξυπηρετούν jumbo jets αν σκεφτείς ότι τα πρώτα γενιάς αποσύρθηκαν, τα υπόλοιπα είναι σχετικά καινούρια ακόμη Πάντως εγώ χαίρομαι όταν πετάω με παλιό αεροπλάνο λόγω καλύτερων θέσεων , στο 787 οι θέσεις ειναι πιο μικρές και από αστικό λεοφωρειο!!! Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από xphobus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε Εσεις γιατί πίστευτε ότι το A380 δεν είχε την επιτυχία που θα ήθελε η Airbus? Ο λόγος που συμβαίνει αυτο είναι το ακριβό κόστος συντήρησης του με αποτέλεσμα οι Αεροπορικές να στρέφονται στο μεγάλο αλλα οικονομικό Α350 το οποίο παρέχει σχεδόν τις ίδιες υπηρεσίες με 40% οικονομία 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis Deutschland Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Νομιζεις οτι εισαι εξυπνος με αυτο που ειπες?Σε λυπαμαι πραγματικα. Και εμενα μου αρεσει πολυ το Α380 σαν αεροπλανο ειναι πολυ ανετο οσες φορες ταξιδεψα μαζι του.Για το 787 δεν ξερω γιατι δεν εχω ταξιδεψει.Το Α350 που εχω ταξιδεψει 3 φορες (Lufthansa) ειναι πολυ καλο και ανετο και στην business και στην premium economy. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις