Προς το περιεχόμενο

Αεροδρόμιο


Fotis Deutschland

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβαζα σήμερα για το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης που θα είναι το μεγαλυτερο στον κόσμο.Ανοιγει επίσημα στην 1/1/2019 και έχει τα εξής χαρακτηριστικά.

Εκταση 48.000.000 τετραγωνικά μέτρα 2.2 φορές την έκταση του αεροδρομίου της φρανκφουρτης η 9 φορές την έκταση του Ελληνικού.Το Terminal του είναι το μεγαλυτερο στο κόσμο με έκταση 1.290.000 τετραγωνικά μέτρα με ικανότητα μεταφοράς 90.000.000 επιβάτων ετησίως.Μεχρι το 2025 θα χτιστούν 2 νέα τέρμιναλ που θα αυξήσουν την ικανότητα στους 150.000.000 επιβάτες.Το νέο αεροδρόμιο είναι σημαντικό για την Turkish Airlines την 6η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρια του κόσμου που μεταφέρει πάνω από 70.000.000 επιβάτες τον χρόνο.Πολλοι φοβούνται ότι το Αεροδρόμιο θα κόψει την ανοδική πορεία του ελ Βενιζέλος που η επιβατική του κίνηση θα φτάσει φέτος τα 23-24 εκατομμύρια επιβάτες.

 

Σημειωση το αεροδρόμιο θα χάσει την πρωτιά όταν χτιστεί το νέο αεροδρόμιο του Dubai που θα έχει έκταση 54.000.000 τετραγωνικά μέτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε

Πολλοι φοβούνται ότι το Αεροδρόμιο θα κόψει την ανοδική πορεία του ελ Βενιζέλος που η επιβατική του κίνηση θα φτάσει φέτος τα 23-24 εκατομμύρια επιβάτες

Σιγά μην αφήσουν οι Γερμανοί την επένδυσή τους να ζημιωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί θα δείξει στο μέλλον.Απλα η Τουρκία έχει την Turkish Airlines μια πανίσχυρη αεροπορική εταιρια.

Επίσης θα έχει 6 αεροδιαδρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωσιακα τα μεγεθη ,για εμενα ομως ειναι κυριως μια κατασκευη συμβολο εξουσιας και δυναμης για τον Ερντο οπως και το παλατι του.Το να το εχεις πιο μεγαλο στα χαρτια σιγουρα δεν σε κανει καλυτερο σαν χωρα,με ενα απλο goglarisma θα βρειτε οτι κατα την κατασκευη του οι εργατες ηταν αναλωσιμοι,περισοτερα απο 12 ατομα σκοτωθηκαν λογω ελειπων μετρων ασφαλειας και υπαρχουν 100αδες κατασκευαστικα ελατωματα που θα φτιαχτουν σε βαθος χρονου.Κοστος πανω απο 12 δις δολλαρια, σε μια χωρα οι ανισοτητες στην οικονομια ειναι τεραστιες.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Πολλοι φοβούνται ότι το Αεροδρόμιο θα κόψει την ανοδική πορεία του ελ Βενιζέλος που η επιβατική του κίνηση θα φτάσει φέτος τα 23-24 εκατομμύρια επιβάτες

Προφανώς αυτοί που "φοβούνται" δεν έχουν και καμιά ιδιαίτερη σχέση με το αντικείμενο, να 'χαμε να λέγαμε και να κερδίσουμε λίγα κλικς παραπάνω.

Το Ατατουρκ είναι σε άλλη λίγκα σε σχέση με το Βενιζέλος, το ένα θεωρείται πλέον hub, του άλλου το ταβάνι είναι να θεωρηθεί περιφερειακό κέντρο, κάτι που δείχνει να καταφέρνει παρά τα τελευταία πολύ δύσκολα χρόνια. Είναι σα να λέμε ότι η μεταγραφή του Ρονάλντο στη Γιουβέντους χάλασε τα σχέδια της Σασουόλο για καλή πορεία στο πρωτάθλημα.

Η ευκαιρία για να γίνει το Βενιζέλος hub και πύλη εισόδου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας χάθηκε πριν από 14-15 χρόνια. Μετά τις επενδύσεις του 2004-2005 στο Ατατούρκ και στην Turkish (o μεγαλύτερος και νεότερος στόλος αεροπλάνων τότε) δεν υπήρχε περίπτωση για την Αθήνα να μπει σε τέτοιο ανταγωνισμό.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Προφανώς αυτοί που "φοβούνται" δεν έχουν και καμιά ιδιαίτερη σχέση με το αντικείμενο, να 'χαμε να λέγαμε και να κερδίσουμε λίγα κλικς παραπάνω.

Το Ατατουρκ είναι σε άλλη λίγκα σε σχέση με το Βενιζέλος, το ένα θεωρείται πλέον hub, του άλλου το ταβάνι είναι να θεωρηθεί περιφερειακό κέντρο, κάτι που δείχνει να καταφέρνει παρά τα τελευταία πολύ δύσκολα χρόνια. Είναι σα να λέμε ότι η μεταγραφή του Ρονάλντο στη Γιουβέντους χάλασε τα σχέδια της Σασουόλο για καλή πορεία στο πρωτάθλημα.

Η ευκαιρία για να γίνει το Βενιζέλος hub και πύλη εισόδου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας χάθηκε πριν από 14-15 χρόνια. Μετά τις επενδύσεις του 2004-2005 στο Ατατούρκ και στην Turkish (o μεγαλύτερος και νεότερος στόλος αεροπλάνων τότε) δεν υπήρχε περίπτωση για την Αθήνα να μπει σε τέτοιο ανταγωνισμό.

Ετσι ακριβως,και μονο με μια απλη αναζητηση για ταξιδι στο εξωτερικο βλεπεις οτι απο Κωνσταντινουπολη με turkish μπορεις να πας σε ολο τον κοσμο ,σε αντιθεση με το Ελ.Βεν. που η κινηση ειναι περιορισμενη κυριως σε κεντρικη Ευρωπη

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως σε βίντεο που δείχνουν είναι τεράστιο.Τωρα διαβάζω ότι το Dubai φτιάχνει το μεγαλυτερο αεροδρόμιο που θα είναι 9% μεγαλυτερο σε έκταση από αυτο της Κωνσταντινούπολης.

Οντως η Κωνσταντινούπολη είναι Hub είναι το τρίτο μεγαλυτερο Hub στην Ευρώπη μετά την Φρανκφουρτη και το Heathrow.Η Turkish Airlines έχει 289 προορισμούς έχει 300 αεροπλάνα και έχει παραγγείλει αλλα 90 και όταν λέμε αεροπλάνα μιλάμε για A350,787 και 777-9.Η Aegean αντίθετα είναι μια ευρωπαϊκή καθαρά εταιρια με μόνο Α320 και Α321.

 

Τα μεγαλύτερα Hub αυτή την στιγμή είναι:

Atlanta:100.000.000 επιβάτες το 2017

Πεκινο:93.000.000 επιβάτες το 2017

Dubai:87.000.000 επιβάτες το 2017

το Atatürk είναι 12ατο με 63.000.000 το 2017 αν και με το νέο αεροδρόμιο θα φτάσει άνετα τους 90.000.000!

Εγω παντός όταν έρθω Ελλάδα θα πάω μέσω Κωνσταντινούπολης μόνο και μόνο για το Αεροδρόμιο!

Επεξ/σία από Fotis Deutschland
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα διαβαζα λογω προβληματων η μεταφορα απο το Ataturk δεν θα γινει στις 1/1/2019 αλλα στις 1/3/2019.Η γρηγορη κατασκευη του αεροδρομιου εχει ασχημο κοστος φενεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...