Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτος Γερμανος.


aspirini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλη χρονια σε ολους

Να ξεκινησω λεγοντας πως εγω προσωπικα μεχρι στιγμης ημουν απολυτα ικανοποιημενος απο τον Γερμανο.Εχω παρει 2 κινητα  το καλοκαιρι και μια 55αρα στο black friday  και γενικα σε οτι χρειαστηκα εμεινα ικανοποιημενος.

Διαβαζα συχνα πυκνα για το ποσο "μπακαλικο" ειναι και τελικα εφτασε η μερα  στην οποια ο ορος "μπακαλικο" πραγματικα καρφωθηκε στο μυαλο μου γιατι δεν υπαρχει ποιο αρμοζουσα λεξη.Και εξηγω τον λογο, εσπασε το καπακι απο πισω στο P20 lite κ πηγα στο γερμανο ,

το δειχνω στο sevice το κοιταει και μου κανει την ερωτηση εαν το προβλημα ειναι μονο αυτο που φαινεται οπτικα η εχουν δημιουργηθει κ αλλα προβληματα ,

απαντησα πως το μονο που θελει το κινητο ειναι το καπακι.

Ψαχνοντας στο συστημα του με ενημερωσε πως η τιμη του καπακιου κοστιζει 26 ευρω, εαν και εφοσον δεν διαπιστωθουν αλλα προβληματα το ποσο που θα κληθω να πληρωσω ειναι 26 ευρω.

ΠΛηρωνω το 10αρικο που καλειται ο καθε καταναλωτης να πληρωσει μην δουλεψουν αδικα τα φυντανια στο service κ το στελνουμε στο service.

Η απαντηση λοιπον απο το service ειναι "διαπιστωθηκαν σπασμενα καλυματα/καπακια ,προτινομενο κοστος επισκευης 60 ευρω " ...60 ευρω παρακαλωσχεδον 3πλασια τιμη πο την τιμη που πηρα απο το καταστημα.

Περνω τηλ στα κεντρικα και τους ερωτω εαν στην εξηγηση που εδωσαν περι σπασμενων καλυματων περιλαμβανεται και κατι αλλο περα απο το καπακι το οποιο εχει σπασει, 

Η απαντηση φυσικα ηταν οχι και οτι η τιμη που πηρα απο το καταστημα ηταν ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ !!!!! Αν εχουν τον θεο τους !!!!Τοτε φυσικα μου ηρθε η χιλιοειπωμενη λεξη "μπακαλικο" γιατι μονο ετσι μπορεις να το πεις .

Φυσικα δεν θα το κανω στον Γερμανο προτιμω να δωσω τα χρηματα μου αλλου , αλλα δεν αλλαζει το γεγονος οτι μου πηρανε και 10 ευρω για να το δουνε οποτε ΝΑ τους αν το κανω η οχι αυτοι πληρωθηκαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου πω ένα καλύτερο για να καταλάβεις γιατί μιλάμε όταν αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Συγνώμη για το στεντόνι που θα ακολουθήσει.

Πήρα ένα φτηνό smartwatch από τον Γερμανό στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι (έτυχε, από Νίκαια είμαι).

Πριν 2 βδομάδες και κάτι, χωρίς να το ακουμπήσω, χωρίς να το πειράξω ξαφνικά η οθόνη πετάχτηκε απ το σώμα. Το ρολόϊ σαν καινούριο στην πένα, δεν έχει χτυπηθεί ΠΟΤΕ, δεν έχει πιεστεί ΠΟΤΕ, δεν έχει μπει κάτω απο νερό ΠΟΤΕ, άψογο εντελώς. Ψάχνω και τελικά βλέπω πως είναι γνωστό θέμα του συγκεκριμένου ρολογιού με 100δες άτομα να το έχουν πάθει στο άσχετο χωρίς κανένα λόγο. ΟΚ λέω, πολύ γνωστό ελάττωμα είναι, αλλά γιαυτό το πλήρωσα και διπλάσια τιμή στον Γερμανό, δεν πειράζει, πάλι καλά που δεν το πήρα απο καμιά Κίνα να τρέχω τώρα.

Πριν 2 βδομάδες ακριβώς (24/1) το πάω στο κατάστημα της Νίκαιας που μένω δίπλα (μάλιστα πήγα 2 φορές, την πρώτη είχε ρεπό ο τεχνικός). Δεν δούλευε (κλασσικά) το σύστημα τους, οπότε έκανε χειροκίνητη παραλαβή και θα το καταχωρούσε αργότερα. Του έδειξα και τον χαμό που γίνεται στο internet με το θέμα (reddit και fb), με διαβεβαίωσαν ότι το πιθανότερο είναι η αντικατάσταση και έφυγα. Παρασκευή ανοίγει καρτέλα και πάει το ρολόι σε Infoquest.

Δευτέρα βλέπω στο site τους πως είναι σε διαδικασία επιστροφής απο infoquest χωρίς καμιά πληροφορία. Παίρνω τηλέφωνο Γερμανό (κατάστημα) την Τρίτη, μου λένε ότι είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι, αλλά για να μην έχει κόστος επισκευής σημαίνει ότι το δέχτηκαν και πιθανόν να στέλνουν καινούριο απο infoquest αλλά δεν γνωρίζουν παραπάνω.

Δοκιμάζει η σύζυγος μου να πάρει τηλέφωνο την Infoquest μήπως μπορούν να μας πουν αλλά ΧΩΡΙΣ να δώσουμε καν στοιχεία μας της το ξέκοψαν αμέσως πως "μόνο με το κατάστημα που αγοράσατε μιλάτε, δεν δίνουμε πληροφορίες σε πελάτες" και μάλιστα η σύζυγος λέει "να κάνω απλά μια γενική ερώτηση?" (θέλοντας απλά να ρωτήσει αν όταν γίνεται αντικατάσταση στέλνουν αυτοί την νέα συσκευή) και η "ευγενικότατη" απάντηση της Infoquest (δεν είναι καθόλου καλύτεροι και αυτοί) ήταν "δεν απαντάμε σε γενικές ερωτήσεις" (ναι.. έτσι ακριβώς.. τόσο ευγενικά).

Αυτή ήταν όλη η "επικοινωνία" με infoquest! ούτε 30 δευτερόλεπτα σε ένα τηλεφώνημα που δεν πήραν στοιχεία, δεν δέχτηκαν να μιλήσουν και το κλείσαμε.

Την άλλη μέρα (νομίζω) πάμε απ το κατάστημα, έλειπε πάλι ο τεχνικός και ρωτάμε μια κοπέλα αν έχει νέα. Μας λέει πως δεν γνωρίζει και πάλι πως είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι στο site και κάνει το "λάθος" η σύζυγος να πει "πήρα και infoquest αλλά δεν μου είπαν τίποτα δεν δέχτηκαν να μου μιλήσουν, είπαν ρωτήστε στο κατάστημα" (ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕ!! και θα εξηγήσω μετά)

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει ο τεχνικός απ το κατάστημα. Το ρολόι σας, λέει, έχει επιστραφεί, όπως είπε η infoquest χρήζει αντικατάστασης εντός εγγύησης ΑΛΛΑ (και εδώ αρχίζει το πανηγύρι) η αντικατάσταση πρέπει να γίνει από εκεί που το πήρατε.. μένω μακάκας... "τι εννοείτε? στο Ωραιόκαστρο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ?" ναι μου λέει.... "Πλάκα μου κάνετε?" ΌΧΙ μου λέει... "Δεν είστε Γερμανός κατάστημα? απο αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν το πήρα?" - "ΝΑΙ αλλά το κατάστημα στο Ωραιόκαστρο είναι franchise" απαντάει... "Ε ΚΑΙ? Δεν πήγα στο κατάστημα 'Μήτσος', σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πήγα!!!!" - "δεν μπορώ να κάνω κάτι" μου λέει, ρώτησα αν είναι και αυτοί franchise και απάντησε "ναι" και ρώτησα "Δηλαδή αν πάει κάποιος διακοπές Ρόδο ή Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη, πάρει κάτι απο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και επιστρέψει Αθήνα και διαπιστώσει ελάττωμα στην συσκευή του, μου λέτε ότι πρέπει να πάρει το αεροπλάνο να πάει ξανά Ρόδο, Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη να το φτιάξει, να κλείσει και ξενοδοχείο και να περιμένει και καμιά βδομάδα να γίνει ο έλεγχος;" - "Ναι" μου λέει!!! "αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης"!!! - "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ αυτοί οι όροι? θέλω να τους δω, απαιτώ να τους δω"... - "να πάρετε τα κεντρικά" μου λέει "δεν μπορώ να σας βοηθήσω εγώ".

Να πω για την ιστορία ότι είμαι άνθρωπος με υπερβολική υπομονή, υπερβολική ηρεμία, πάντα ευγενικός, δεν υψώνω ποτέ φωνή και δεν μιλάω άσχημα στον οποιονδήποτε εκπρόσωπο ακόμα και αγενής να είναι (ίσως είμαι και υπέρ του δέοντος ευγενικός και να μην έπρεπε να είμαι ΤΟΣΟ κάποιες φορές). Κόντεψαν να με φτάσουν στα όρια μου αλλά τα κατάφερα και παρέμεινα μέσα σε αυτά.

Παίρνω τα κεντρικά, εξιστορώ την ιστορία και ευγενικότατα ο εκπρόσωπος μου λέει πως έχω ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, είναι απαράδεκτο αυτό που μου είπαν στο κατάστημα, πιθανόν να είναι κάποιος νέος υπάλληλος στο κατάστημα που δεν ξέρει κτλ κτλ και θα το διευθετήσουν, μάλιστα με ρώτησε ποια καταστήματα με βολεύουν να παραλάβω το νέο ρολόϊ και μου είπε (επειδή ήταν Πέμπτη αν θυμάμαι καλά) ότι το μόνο που δεν ξέρει είναι αν θα προλάβουν να το διευθετήσουν μέχρι Παρασκευή και πιθανόν να πάει για Δευτέρα. Δεν με πειράζει του λέω αρκεί που θα λυθεί.

Όλα καλά λοιπόν... 1 ώρα μετά με παίρνει κάποιος απο απόκρυψη. Το σηκώνω, "απο Γερμανό σας καλώ" μου λέει αλλά με στυλ "είμαι ο Μπάμπης απ το κινητάδικο της γειτονιάς", είχε έναν... ας το πω όχι επαγγελματικό τρόπο να σου μιλάει αντίθετα με τον προηγούμενο. Ακούω εγώ το στυλάκι, βλέπω και την απόκρυψη "απ το κατάστημα θα είναι ο ιδιοκτήτης" σκέφτηκα αλλά δεν είπα τίποτα. Αρχίζει λοιπόν την επίθεση και να με μαλώνει γιατί του είπε (όπως είπε στην αρχή) ο προηγούμενος που μίλησα απ τα κεντρικά ότι μίλησα με Infoquest... ψέματα του λέω, ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, το αλλάζει και λέει πως απ το κατάστημα του το είπε ο τεχνικός πως μίλησα με Infoquest. Επίσης ψέματα του λέω, σε μια κοπέλα είπαμε ότι ΠΗΓΑΜΕ να μιλήσουμε αλλά μας το ξέκοψαν πως δεν μιλάνε με απλούς πελάτες, δεν δώσαμε ούτε στοιχεία ούτε τίποτα και τέλος.. 30 δευτερόλεπτα. Ε και που το είπα, επί 10 λεπτά με είχε "α μιλήσατε λοιπόν" - "ΟΧΙ σας είπα δεν μου μίλησαν"  - "Και γιατί γιατί θέλατε να μιλήσετε με infoquest" - "Για να μάθω τι γίνεται αφού εσείς δεν ξέρατε γιατί δεν υπήρχαν λεπτομέρειες γιατί επιστρέφει, αλλά τελικά ΔΕΝ μίλησα! " - " ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ειχατε εσείς να μιλήσετε με Infoquest" (τέτοια αγένεια)  -"Σας είπα ΔΕΝ μίλησα αλλά στην τελική -επειδή άρχισα να τα παίρνω γιατί ήταν προκλητικός, ξεφύσαγε στο τηλέφωνο με αγένεια και μετά μου είπε και αυτό - τι δουλειά έχετε να με ρωτάτε! εσας να σας νοιάζει τι θα κάνετε εσείς σαν εταιρεία". Με ρωτάει και το θεϊκό "Τι δουλειά έχει η Infoquest με το ρολόϊ" - "Μα η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ δεν είναι?!?!?!?" ... "Α ΟΚ" απαντάει..... και μου λέει "θα το διερευνήσουμε και θα σας πούμε" (πάει το "διευθετήσουμε".. το φάγανε). 

Εγώ νόμιζα πως ήταν ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και έκανε ανάκριση γιατί τον έκραξαν απ τα κεντρικά οπότε παίρνω τα κεντρικά, πετυχαίνω τον ευγενικό εκπρόσωπο και χάρηκα, μόνο που πλέον δεν ήταν ευγενικός. Του λέω είχα πάρει και νωρίτερα για ένα ρολόϊ κτλ .. ναι μαζί μιλήσαμε μου λέει .. "ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΊΠΑ την άλλη βδομάδα?" (με άσχημο τρόπο).. όχι του λέω δεν σας παίρνω για αυτό, παίρνω επειδή είχα ένα περίεργο τηλεφώνημα απο απόκρυψη από κάποιον που άφηνε να εννοηθεί πως είναι απ τα κεντρικά "ε απ τα κεντρικά ίσως ήταν, εμείς παίρνουμε με απόκρυψη" Ωραία λέω.. αλλά μου ανέφερε πως εσείς του είπατε πως μίλησα με Infoquest και μετά στην ουσία με μάλωσε και με ανέκρινε με άσχημο τρόπο για το αν μίλησα ή όχι με Infoquest, με βάζει σε αναμονή, επιστρέφει και μου λέει "ε ότι σας είπε ο υπεύθυνος/προϊστάμενος -δεν θυμάμαι την λέξη" ... τελικά δηλαδή ήταν ο απο πάνω του και αφού ήταν ο απο πάνω του, χάθηκε και κάθε ευγένεια.

Δεν το τράβηξα, δεν έκανα παράπονο και είπα "καλώς περιμένω να με ενημερώσετε αρχές της άλλης βδομάδας" και το έκλεισα. 

Άφησα να περάσει 1 βδομάδα και πήρα σήμερα Πέμπτη. Πετυχαίνω μια κυρία, της ξαναλέω το ιστορικό, δίνω αριθμό επισκευής και μόλις τον βλέπει μου λέει "είναι υπο διερεύνηση" .... 1 βδομάδα? και άλλη 1 στο κατάστημα 2? δηλαδή τι διερεύνηση γίνεται και παίρνει τόσο καιρό για το αν θα μου αντικαταστήσετε ένα φτηνό ρολόϊ απ το περίφημο service σας που διαφημίζετε τόσο? δεν μπορώ να σας απαντήσω μου λεει, θα σας καλέσουμε σύντομα - πότε? δεν γνωρίζω -άρα μπορεί να πάει και μήνα το θέμα? - δεν ξέρω, το συντομότερο - εσείς δεν το διερευνάτε στα κεντρικά? - ναι μου λέει - ε ωραία δεν μπορείτε να μου πείτε ποιο είναι το πρόβλημα, που έχει κολλήσει και γιατί γίνεται διερεύνηση? - όχι είναι εσωτερικό θέμα, εσείς θα πρέπει να περιμένετε.

Αυτή λοιπόν είναι η αντιμετώπιση από τον Γερμανό (και ρισκάρω να την γράψω ενώ το ρολόϊ μου είναι στα χέρια τους και μάλιστα στα χέρια ενός τεχνικού που μου μίλησε έτσι και ευτυχώς έχω κρατήσει φωτογραφίες του απ την άψογη κατάσταση που ήταν πριν) μιας αλυσίδας που διαφημίζει παντού και συνεχώς το φοβερό και τρομερό service και after sales υποστήριξη, που κάποιος θα πάει να δώσει τα διπλά λεφτά απο ένα σκρουτζομάγαζο για να διαπιστώσει τελικά μετά πως αν το είχε πάρει το ίδιο προϊόν απο Κίνα, το όποιο πρόβλημα του θα είχε λυθεί στον μισό χρόνο (ΑΝ λυθεί τελικά καν στον Γερμανό)

Το μπακάλικο είναι πολύ λίγη σαν λέξη φίλε μου... έχω πολλές άλλες στο μυαλό μου που ταιριάζουν πολύ καλύτερα.

 

Επεξ/σία από Craven
  • Like 9
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Craven είπε

Θα σου πω ένα καλύτερο για να καταλάβεις γιατί μιλάμε όταν αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Συγνώμη για το στεντόνι που θα ακολουθήσει.

Πήρα ένα φτηνό smartwatch από τον Γερμανό στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι (έτυχε, από Νίκαια είμαι).

Πριν 2 βδομάδες και κάτι, χωρίς να το ακουμπήσω, χωρίς να το πειράξω ξαφνικά η οθόνη πετάχτηκε απ το σώμα. Το ρολόϊ σαν καινούριο στην πένα, δεν έχει χτυπηθεί ΠΟΤΕ, δεν έχει πιεστεί ΠΟΤΕ, δεν έχει μπει κάτω απο νερό ΠΟΤΕ, άψογο εντελώς. Ψάχνω και τελικά βλέπω πως είναι γνωστό θέμα του συγκεκριμένου ρολογιού με 100δες άτομα να το έχουν πάθει στο άσχετο χωρίς κανένα λόγο. ΟΚ λέω, πολύ γνωστό ελάττωμα είναι, αλλά γιαυτό το πλήρωσα και διπλάσια τιμή στον Γερμανό, δεν πειράζει, πάλι καλά που δεν το πήρα απο καμιά Κίνα να τρέχω τώρα.

Πριν 2 βδομάδες ακριβώς (24/1) το πάω στο κατάστημα της Νίκαιας που μένω δίπλα (μάλιστα πήγα 2 φορές, την πρώτη είχε ρεπό ο τεχνικός). Δεν δούλευε (κλασσικά) το σύστημα τους, οπότε έκανε χειροκίνητη παραλαβή και θα το καταχωρούσε αργότερα. Του έδειξα και τον χαμό που γίνεται στο internet με το θέμα (reddit και fb), με διαβεβαίωσαν ότι το πιθανότερο είναι η αντικατάσταση και έφυγα. Παρασκευή ανοίγει καρτέλα και πάει το ρολόι σε Infoquest.

Δευτέρα βλέπω στο site τους πως είναι σε διαδικασία επιστροφής απο infoquest χωρίς καμιά πληροφορία. Παίρνω τηλέφωνο Γερμανό (κατάστημα) την Τρίτη, μου λένε ότι είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι, αλλά για να μην έχει κόστος επισκευής σημαίνει ότι το δέχτηκαν και πιθανόν να στέλνουν καινούριο απο infoquest αλλά δεν γνωρίζουν παραπάνω.

Δοκιμάζει η σύζυγος μου να πάρει τηλέφωνο την Infoquest μήπως μπορούν να μας πουν αλλά ΧΩΡΙΣ να δώσουμε καν στοιχεία μας της το ξέκοψαν αμέσως πως "μόνο με το κατάστημα που αγοράσατε μιλάτε, δεν δίνουμε πληροφορίες σε πελάτες" και μάλιστα η σύζυγος λέει "να κάνω απλά μια γενική ερώτηση?" (θέλοντας απλά να ρωτήσει αν όταν γίνεται αντικατάσταση στέλνουν αυτοί την νέα συσκευή) και η "ευγενικότατη" απάντηση της Infoquest (δεν είναι καθόλου καλύτεροι και αυτοί) ήταν "δεν απαντάμε σε γενικές ερωτήσεις" (ναι.. έτσι ακριβώς.. τόσο ευγενικά).

Αυτή ήταν όλη η "επικοινωνία" με infoquest! ούτε 30 δευτερόλεπτα σε ένα τηλεφώνημα που δεν πήραν στοιχεία, δεν δέχτηκαν να μιλήσουν και το κλείσαμε.

Την άλλη μέρα (νομίζω) πάμε απ το κατάστημα, έλειπε πάλι ο τεχνικός και ρωτάμε μια κοπέλα αν έχει νέα. Μας λέει πως δεν γνωρίζει και πάλι πως είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι στο site και κάνει το "λάθος" η σύζυγος να πει "πήρα και infoquest αλλά δεν μου είπαν τίποτα δεν δέχτηκαν να μου μιλήσουν, είπαν ρωτήστε στο κατάστημα" (ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕ!! και θα εξηγήσω μετά)

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει ο τεχνικός απ το κατάστημα. Το ρολόι σας, λέει, έχει επιστραφεί, όπως είπε η infoquest χρήζει αντικατάστασης εντός εγγύησης ΑΛΛΑ (και εδώ αρχίζει το πανηγύρι) η αντικατάσταση πρέπει να γίνει από εκεί που το πήρατε.. μένω μακάκας... "τι εννοείτε? στο Ωραιόκαστρο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ?" ναι μου λέει.... "Πλάκα μου κάνετε?" ΌΧΙ μου λέει... "Δεν είστε Γερμανός κατάστημα? απο αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν το πήρα?" - "ΝΑΙ αλλά το κατάστημα στο Ωραιόκαστρο είναι franchise" απαντάει... "Ε ΚΑΙ? Δεν πήγα στο κατάστημα 'Μήτσος', σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πήγα!!!!" - "δεν μπορώ να κάνω κάτι" μου λέει, ρώτησα αν είναι και αυτοί franchise και απάντησε "ναι" και ρώτησα "Δηλαδή αν πάει κάποιος διακοπές Ρόδο ή Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη, πάρει κάτι απο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και επιστρέψει Αθήνα και διαπιστώσει ελάττωμα στην συσκευή του, μου λέτε ότι πρέπει να πάρει το αεροπλάνο να πάει ξανά Ρόδο, Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη να το φτιάξει, να κλείσει και ξενοδοχείο και να περιμένει και καμιά βδομάδα να γίνει ο έλεγχος;" - "Ναι" μου λέει!!! "αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης"!!! - "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ αυτοί οι όροι? θέλω να τους δω, απαιτώ να τους δω"... - "να πάρετε τα κεντρικά" μου λέει "δεν μπορώ να σας βοηθήσω εγώ".

Να πω για την ιστορία ότι είμαι άνθρωπος με υπερβολική υπομονή, υπερβολική ηρεμία, πάντα ευγενικός, δεν υψώνω ποτέ φωνή και δεν μιλάω άσχημα στον οποιονδήποτε εκπρόσωπο ακόμα και αγενής να είναι (ίσως είμαι και υπέρ του δέοντος ευγενικός και να μην έπρεπε να είμαι ΤΟΣΟ κάποιες φορές). Κόντεψαν να με φτάσουν στα όρια μου αλλά τα κατάφερα και παρέμεινα μέσα σε αυτά.

Παίρνω τα κεντρικά, εξιστορώ την ιστορία και ευγενικότατα ο εκπρόσωπος μου λέει πως έχω ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, είναι απαράδεκτο αυτό που μου είπαν στο κατάστημα, πιθανόν να είναι κάποιος νέος υπάλληλος στο κατάστημα που δεν ξέρει κτλ κτλ και θα το διευθετήσουν, μάλιστα με ρώτησε ποια καταστήματα με βολεύουν να παραλάβω το νέο ρολόϊ και μου είπε (επειδή ήταν Πέμπτη αν θυμάμαι καλά) ότι το μόνο που δεν ξέρει είναι αν θα προλάβουν να το διευθετήσουν μέχρι Παρασκευή και πιθανόν να πάει για Δευτέρα. Δεν με πειράζει του λέω αρκεί που θα λυθεί.

Όλα καλά λοιπόν... 1 ώρα μετά με παίρνει κάποιος απο απόκρυψη. Το σηκώνω, "απο Γερμανό σας καλώ" μου λέει αλλά με στυλ "είμαι ο Μπάμπης απ το κινητάδικο της γειτονιάς", είχε έναν... ας το πω όχι επαγγελματικό τρόπο να σου μιλάει αντίθετα με τον προηγούμενο. Ακούω εγώ το στυλάκι, βλέπω και την απόκρυψη "απ το κατάστημα θα είναι ο ιδιοκτήτης" σκέφτηκα αλλά δεν είπα τίποτα. Αρχίζει λοιπόν την επίθεση και να με μαλώνει γιατί του είπε (όπως είπε στην αρχή) ο προηγούμενος που μίλησα απ τα κεντρικά ότι μίλησα με Infoquest... ψέματα του λέω, ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, το αλλάζει και λέει πως απ το κατάστημα του το είπε ο τεχνικός πως μίλησα με Infoquest. Επίσης ψέματα του λέω, σε μια κοπέλα είπαμε ότι ΠΗΓΑΜΕ να μιλήσουμε αλλά μας το ξέκοψαν πως δεν μιλάνε με απλούς πελάτες, δεν δώσαμε ούτε στοιχεία ούτε τίποτα και τέλος.. 30 δευτερόλεπτα. Ε και που το είπα, επί 10 λεπτά με είχε "α μιλήσατε λοιπόν" - "ΟΧΙ σας είπα δεν μου μίλησαν"  - "Και γιατί γιατί θέλατε να μιλήσετε με infoquest" - "Για να μάθω τι γίνεται αφού εσείς δεν ξέρατε γιατί δεν υπήρχαν λεπτομέρειες γιατί επιστρέφει, αλλά τελικά ΔΕΝ μίλησα! " - " ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ειχατε εσείς να μιλήσετε με Infoquest" (τέτοια αγένεια)  -"Σας είπα ΔΕΝ μίλησα αλλά στην τελική -επειδή άρχισα να τα παίρνω γιατί ήταν προκλητικός, ξεφύσαγε στο τηλέφωνο με αγένεια και μετά μου είπε και αυτό - τι δουλειά έχετε να με ρωτάτε! εσας να σας νοιάζει τι θα κάνετε εσείς σαν εταιρεία". Με ρωτάει και το θεϊκό "Τι δουλειά έχει η Infoquest με το ρολόϊ" - "Μα η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ δεν είναι?!?!?!?" ... "Α ΟΚ" απαντάει..... και μου λέει "θα το διερευνήσουμε και θα σας πούμε" (πάει το "διευθετήσουμε".. το φάγανε). 

Εγώ νόμιζα πως ήταν ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και έκανε ανάκριση γιατί τον έκραξαν απ τα κεντρικά οπότε παίρνω τα κεντρικά, πετυχαίνω τον ευγενικό εκπρόσωπο και χάρηκα, μόνο που πλέον δεν ήταν ευγενικός. Του λέω είχα πάρει και νωρίτερα για ένα ρολόϊ κτλ .. ναι μαζί μιλήσαμε μου λέει .. "ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΊΠΑ την άλλη βδομάδα?" (με άσχημο τρόπο).. όχι του λέω δεν σας παίρνω για αυτό, παίρνω επειδή είχα ένα περίεργο τηλεφώνημα απο απόκρυψη από κάποιον που άφηνε να εννοηθεί πως είναι απ τα κεντρικά "ε απ τα κεντρικά ίσως ήταν, εμείς παίρνουμε με απόκρυψη" Ωραία λέω.. αλλά μου ανέφερε πως εσείς του είπατε πως μίλησα με Infoquest και μετά στην ουσία με μάλωσε και με ανέκρινε με άσχημο τρόπο για το αν μίλησα ή όχι με Infoquest, με βάζει σε αναμονή, επιστρέφει και μου λέει "ε ότι σας είπε ο υπεύθυνος/προϊστάμενος -δεν θυμάμαι την λέξη" ... τελικά δηλαδή ήταν ο απο πάνω του και αφού ήταν ο απο πάνω του, χάθηκε και κάθε ευγένεια.

Δεν το τράβηξα, δεν έκανα παράπονο και είπα "καλώς περιμένω να με ενημερώσετε αρχές της άλλης βδομάδας" και το έκλεισα. 

Άφησα να περάσει 1 βδομάδα και πήρα σήμερα Πέμπτη. Πετυχαίνω μια κυρία, της ξαναλέω το ιστορικό, δίνω αριθμό επισκευής και μόλις τον βλέπει μου λέει "είναι υπο διερεύνηση" .... 1 βδομάδα? και άλλη 1 στο κατάστημα 2? δηλαδή τι διερεύνηση γίνεται και παίρνει τόσο καιρό για το αν θα μου αντικαταστήσετε ένα φτηνό ρολόϊ απ το περίφημο service σας που διαφημίζετε τόσο? δεν μπορώ να σας απαντήσω μου λεει, θα σας καλέσουμε σύντομα - πότε? δεν γνωρίζω -άρα μπορεί να πάει και μήνα το θέμα? - δεν ξέρω, το συντομότερο - εσείς δεν το διερευνάτε στα κεντρικά? - ναι μου λέει - ε ωραία δεν μπορείτε να μου πείτε ποιο είναι το πρόβλημα, που έχει κολλήσει και γιατί γίνεται διερεύνηση? - όχι είναι εσωτερικό θέμα, εσείς θα πρέπει να περιμένετε.

Αυτή λοιπόν είναι η αντιμετώπιση από τον Γερμανό (και ρισκάρω να την γράψω ενώ το ρολόϊ μου είναι στα χέρια τους και μάλιστα στα χέρια ενός τεχνικού που μου μίλησε έτσι και ευτυχώς έχω κρατήσει φωτογραφίες του απ την άψογη κατάσταση που ήταν πριν) μιας αλυσίδας που διαφημίζει παντού και συνεχώς το φοβερό και τρομερό service και after sales υποστήριξη, που κάποιος θα πάει να δώσει τα διπλά λεφτά απο ένα σκρουτζομάγαζο για να διαπιστώσει τελικά μετά πως αν το είχε πάρει το ίδιο προϊόν απο Κίνα, το όποιο πρόβλημα του θα είχε λυθεί στον μισό χρόνο (ΑΝ λυθεί τελικά καν στον Γερμανό)

Το μπακάλικο είναι πολύ λίγη σαν λέξη φίλε μου... έχω πολλές άλλες στο μυαλό μου που ταιριάζουν πολύ καλύτερα.

Ανάθεμα στο κουράγιο σου φίλε μου!

Και επειδή εγώ δεν είμαι ευγενικός, ούτε έχω υπομονή, θα σου πω ότι τέτοιες συμπεριφορές και ειδικά από μεγάλες εταιρείες αξίζουν δημόσιο διασυρμό ή πιο απλά, "γ@μήσι και πρόστιμο" που λέω συχνά με τους κολλητούς μου.

Είναι πραγματικά απαράδεκτο να διαβάζεις τέτοια πράγματα όταν όλοι διαφημίζουν το customer service τους και το added value που προσφέρουν.

@ρχίδια value!

Δε θέλω να σε επηρεάσω, αλλά στη θέση σου θα το τραβούσα όσο δε πάει το θέμα με κάθε πιθανό τρόπο.

Κουράγιο!

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειμαι 29 ετων μπορεις να πεις οτι γεννηθηκα στην Αλλαγη της τεχνολογιας. Θυμαμαι κινητα παντοφλες ,θυμαμαι κινητα με πορτακι μινιατουρες και διαφορα αλλα περι τεχνολογιας. Ενα θα πω. Πηγαινα οταν ημουν στο γυμνασιο και χαζευα κινητα στην βιτρινα και ελεγα ποτε θα παρω μια μερα απο εδω ενα κινητο. Δεν τα καταφερα γτ δεν ειχα χρηματα. Μαθαινω το e-shop και νομιζα οτι ανακαλυψα την Αμερικη. Εεεε λοιπον οταν ανακαλυψα το e-bay και μετα το skroutz ενιωσα οτι ανακαλυψα τον Γαλαξια ολοκληρο. Και ερωτω τωρα "Απορω γιατι πατε Γερμανο;;;" Θα μου πεις βγαζει καμια φορα καμια προσφορα. Ποτε μου δεν πετυχα καμια; Ποτε;;; Skroutz κασερι με τις οικονομιες μου και τιποτε. Οτι θελω στην αντιπροσωπια με την μια. Ουτε να βαζω 3-4τους να μου βγαζουν την πιστη ουτε τιποτα. Γιατι οι τυποι ειναι για δεσιμο. Ειχε ενας φιλος μου ενα Vaio αγορασμενο χριστουγεννα απο εκει  πριν απο 10 χρονια. Να μην μακρυγορω εβγαλε ενα προβλημα κολλουσε;; Δεν θυμαμαι! Φορματ ηθελε νομιζω ιδεα εμεις απο υπολογιστες μας λεει πρεπει να παει Ολλανδια γτ εκει εδρευει το σερβις ααα και θελουν κανα 200αρι με τα μεταφορικα. Και λεω στο φιλο μου καλα ρε δεν εχουνε ενα σερβις στην Ελλαδα ;;; Και 200 ευρω;;;; Και με εγγυηση ;; Μην τα πλ λεω δεν το στειλαμε ποτε. Το πηγαμε σε ενα μαγαζι το φτιαξαμε και τελος. Και οταν εμαθα και εγω φορματ του το εκανα εγω. Αλλα οι τυποι για να σου φανε τα χρηματα ειναι μανουλες. Εχουνε φαει ποσα χρηματα απο ποσους ελληνες επειδη πατησαν την ημιμαθεια τους. Κανενας μα κανενας Ελληνας που δεν ειχε βγει πιο εξω απο την χωρα ποσο μαλλον απο την πολη του δεν ειχε επαφη με την τεχνολογια. Να ειναι καλα το ιντερνετ που μας ανοιξε τα ματια. Να ειναι καλα.

Επεξ/σία από JohnConstantine
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω, πω ρε φίλε, τι απαράδεκτα πράγματα συμβαίνουν......

Κάτι τέτοια εμένα προσωπικά με πεισμωνουν πάρα πολύ και το φτάνω στα άκρα, μέχρι να βρω το δίκιο μου. Θυμάμαι πριν 10 χρόνια είχα αγοράσει ένα καινούργιο παπί το οποίο συνοδεύονταν από διάφορα δώρα, μέσα στα οποία ένα αδιάβροχο, ένα ζευγάρι γάντια και μια φτηνο-αλυσιδα, τα οποία αφού παρελαβα το μηχανάκι, μου είπαν ότι δεν τα έχουν να μου τα δώσουν και θα παραλάμβαναν σε 10 μέρες. Οι καρμοιριδες σκέφτηκαν ότι σιγά μην ασχοληθεί ο άλλος για τα φθηνοδωρα και πραγματικά δεν άξιζε να ασχοληθώ, όμως με πεισμωσε η κοροϊδία τους. Κάθε μέρα λοιπόν πήγαινα από το κατάστημα τους (βόλευε γιατί ήταν και στο δρόμο για τη δουλειά μου) και τους τα επρηζα, "πότε θα έρθουν; γιατί δεν ήρθαν; πότε θα παραλάβω; κλπ" και όποιος πηγαινε να μου μιλήσει απότομα αμέσως υψωνα τη φωνή (χωρίς να βρίζω φυσικά) οι πελάτες κοιτούσαν και αυτός λουφαζε! Την 5η-6η φορά που πήγα μου τα έδωσαν, αφού κατάλαβαν ότι δεν τους παίρνει.

Μην το αφήσεις φίλε, κάθε μέρα να τους παίρνεις τηλέφωνο, να ζητάς πάντα το όνομα του υπαλλήλου με τον οποίο μιλάς κάθε φορά και να μην είσαι πολύ ευγενικός (όχι όμως να βρίζεις γιατί θα χάσεις το δίκιο σου). Επίσης ξεκινά να στέλνεις mail, τα γραπτά μένουν και αποτελούν απόδειξη! Να είσαι σίγουρος ότι θα διακαιωθεις, απλά θέλει υπομονή και επιμονή. 

  • Like 3
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλυτερη λυση ειναι το e-mail .. Με κοινοποιηση σε ΙΝΚΑ συνηγορο καταναλωτη κτλ...

Μονο και μονο που βλεπουν το e-mail που εστειλες εχει κοινοποιηθει και σε αυτους τρεχουν να σε εξυπηρετησουν.

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σας κάνουν τέτοια σπαστικα ενώ έχετε δώσει τα ωραία σας €€€ να το πηγαίνατε μέχρι τέρμα (εφόσον έχετε δίκιο φυσικά)

 

Εγώ πριν κανένα μήνα αγόρασα κουζίνα από Κωτσόβολο,και οι μεταφορείς που την έφεραν ήταν αγενεστατοι,θρασύς και μίλαγαν στον ενικό λες και είμαστε κολληταρια και με ήξεραν. Με πήραν τηλέφωνο 2 ώρες νωρίτερα να την φέρουν ενώ ήμουν στην δουλειά και μου λένε είμαστε κοντά,να περάσουμε να παραδώσουμε για να φύγουμε και κάτι τέτοια κουλά.

 

Ήρθα,παρέλαβα,συνδέσαμε και ήταν όλα οκ,και μετά πήρα τηλεφωνικό κέντρο και τους έδωσα κανονικότητα σε έναν που το κατέγραψε τι έγινε με το περιστατικό,και μου είπε θα τους αναφέρουν στον αρμόδιο ώστε να τους ρίξει καμπάνα.

Δεν ξέρω αν όντως παίζει ελενχος στο προσωπικό, (που λογικά παίζει) αλλά έτσι πρέπει να κάνουμε στα άτομα που είναι ότι να ναι και δεν είναι επαγγελματίες και σωστοί στην δουλειά τους.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Η καλυτερη λυση ειναι το e-mail .. Με κοινοποιηση σε ΙΝΚΑ συνηγορο καταναλωτη κτλ...

Μονο και μονο που βλεπουν το e-mail που εστειλες εχει κοινοποιηθει και σε αυτους τρεχουν να σε εξυπηρετησουν.

Αυτο. Τα γραπτα μενουν και απαξ και μπουν ολοι στο παιχνιδι δε μπορει να κρυφτει κανεις πισω απο "ανωνυμα" τηλεφωνηματα που δε μπορεις να αποδειξεις σε κανεναν. Εγω για τα παντα, ειτε υποστηριξη ειτε παραπονα στελνω μονο e-mail. Τα προφορικα ειναι σα να μην εγιναν ποτε

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό φοβάμαι και εγώ. Πως όσα "όμορφα" μου είπαν, απλά θα αρνηθούν ότι τα είπαν, είτε απ το κατάστημα με τον "ευγενικό" τεχνικό, είτε απ τα κεντρικά με τον "ευγενικό" υπεύθυνο.

Έστειλα μέσα απ την φόρμα επικοινωνίας σήμερα το πρωί μπας και απαντήσουν γραπτά, μετά το τελευταίο τηλεφώνημα που δεν μου δόθηκε καμιά απάντηση και που είπαν πως πρέπει να περιμένω ΟΣΟ και να πάρει, μια "διερεύνηση" που κανείς δεν μου λέει για τι γίνεται, τι σκοπό έχει, τι πρόβλημα υπάρχει κτλ Αν δεν θέλουν να αλλάξουν το ρολόι και ας λέει η αντιπροσωπεία ότι πρέπει, ας το πουν απ την αρχή. Τι σόϊ διερεύνηση 2 βδομάδες? αν πάει δηλαδή μήνας μετά μπορούν να πουν στον πελάτη "το διερευνήσαμε και δεν θα σας το αλλάξουμε" (και ας λέει η αντιπροσωπεία το αντίθετο) ενώ τον έχουν αφήσει έτσι;

Δυστυχώς δεν έχω τις συνομιλίες μαζί τους (ειδικά με το κατάστημα και τα όμορφα που μου είπαν να πάω Ωραιόκαστρο ή το ότι επιβεβαίωσε έστω και έτσι ότι πρέπει να γίνει αντικατάσταση απο τον Γερμανό) αλλά έχω φωτογραφίες του ρολογιού (όχι δεν τους εμπιστεύομαι αφού τα καταστήματα τους είναι franchise και όπως μου μίλησαν μου έδωσαν λόγο να μην τους εμπιστεύομαι), έχω τα αποδεικτικά για το πόσο καιρό το έχουν κρατημένο (ήδη 2 βδομάδες χωρίς λόγο και χωρίς να έχει πάει στην αντιπροσωπεία για πάνω απο 2-3 μέρες) και το επόμενο βήμα θα είναι η καταγγελία αν δεν απαντήσουν και στο email μου γραπτά. Φτάνεις σε ένα σημείο να μην θες να πάρεις τηλέφωνο γιατί ξέρεις ότι θα σου μιλήσουν άσχημα, ε αυτό για μια γνωστή αλυσίδα καταστημάτων είναι το λιγότερο αστείο... 

Πάντως όποια και να είναι η έκβαση (όχι δεν θα πεθάνω για ένα σχετικά φτηνό ρολόϊ, είναι το "γαμώτο" περισσότερο), το σίγουρο είναι πως σαν πελάτης που έχω πάρει αρκετά πράγματα στο παρελθόν, για εμένα πλέον επιβεβαιώθηκε η λέξη που ξεκινάει απο μπ (....για το μπακάλικο λέω) και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπατήσω σαν πελάτης (έστειλα και τον πεθερό μου 2-3 μέρες πριν πάω να δώσω το ρολόι στο κατάστημα, να πάρει τηλεόραση απο Γερμανό πανάθεμα με... το μετάνιωσα όσο δεν πάει)..

Επεξ/σία από Craven
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Craven είπε

Αυτό φοβάμαι και εγώ. Πως όσα "όμορφα" μου είπαν, απλά θα αρνηθούν ότι τα είπαν, είτε απ το κατάστημα με τον "ευγενικό" τεχνικό, είτε απ τα κεντρικά με τον "ευγενικό" υπεύθυνο.

Έστειλα μέσα απ την φόρμα επικοινωνίας σήμερα το πρωί μπας και απαντήσουν γραπτά, μετά το τελευταίο τηλεφώνημα που δεν μου δόθηκε καμιά απάντηση και που είπαν πως πρέπει να περιμένω ΟΣΟ και να πάρει, μια "διερεύνηση" που κανείς δεν μου λέει για τι γίνεται, τι σκοπό έχει, τι πρόβλημα υπάρχει κτλ Αν δεν θέλουν να αλλάξουν το ρολόι και ας λέει η αντιπροσωπεία ότι πρέπει, ας το πουν απ την αρχή. Τι σόϊ διερεύνηση 2 βδομάδες? αν πάει δηλαδή μήνας μετά μπορούν να πουν στον πελάτη "το διερευνήσαμε και δεν θα σας το αλλάξουμε" (και ας λέει η αντιπροσωπεία το αντίθετο) ενώ τον έχουν αφήσει έτσι;

Δυστυχώς δεν έχω τις συνομιλίες μαζί τους (ειδικά με το κατάστημα και τα όμορφα που μου είπαν να πάω Ωραιόκαστρο ή το ότι επιβεβαίωσε έστω και έτσι ότι πρέπει να γίνει αντικατάσταση απο τον Γερμανό) αλλά έχω φωτογραφίες του ρολογιού (όχι δεν τους εμπιστεύομαι αφού τα καταστήματα τους είναι franchise και όπως μου μίλησαν μου έδωσαν λόγο να μην τους εμπιστεύομαι), έχω τα αποδεικτικά για το πόσο καιρό το έχουν κρατημένο (ήδη 2 βδομάδες χωρίς λόγο και χωρίς να έχει πάει στην αντιπροσωπεία για πάνω απο 2-3 μέρες) και το επόμενο βήμα θα είναι η καταγγελία αν δεν απαντήσουν και στο email μου γραπτά. Φτάνεις σε ένα σημείο να μην θες να πάρεις τηλέφωνο γιατί ξέρεις ότι θα σου μιλήσουν άσχημα, ε αυτό για μια γνωστή αλυσίδα καταστημάτων είναι το λιγότερο αστείο... 

Πάντως όποια και να είναι η έκβαση (όχι δεν θα πεθάνω για ένα σχετικά φτηνό ρολόϊ, είναι το "γαμώτο" περισσότερο), το σίγουρο είναι πως σαν πελάτης που έχω πάρει αρκετά πράγματα στο παρελθόν, για εμένα πλέον επιβεβαιώθηκε η λέξη που ξεκινάει απο μπ (....για το μπακάλικο λέω) και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπατήσω σαν πελάτης (έστειλα και τον πεθερό μου 2-3 μέρες πριν πάω να δώσω το ρολόι στο κατάστημα, να πάρει τηλεόραση απο Γερμανό πανάθεμα με... το μετάνιωσα όσο δεν πάει)..

Συγνώμη φίλε.. είσαι σε εγγύηση? Ίσως είναι η 7η-8η φορά που το γράφω στο φορουμ (και το έχω διαβάσει άλλες 20) αλλά όταν σου κρατάνε κάτι για σερβις πάνω απο 14 εργάσιμες, πρέπει να σου δώσουν προσωρινό άλλο (ίδιο ή καλύτερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι φυσικά είμαι σε εγγύηση. Τον Αύγουστο το πήρα. Σε μέρες είμαστε στις 14, σε εργάσιμες είμαστε στις 10-11.

Δίκιο έχεις αλλά δεν με ενδιαφέρει να μου δώσουν προσωρινά κάτι.. δεν είναι σε διαδικασία επισκευής, γίνεται κάποια "διερεύνηση" (άσχετη με επισκευή) που δεν ξέρω ούτε τι αφορά ούτε πότε θα τελειώσει ούτε τι κατάληξη θα έχει. Εμένα με ενδιαφέρει κάποιος να μου πει τι και πως επιτέλους αντί να εκνευρίζονται που πήρα 2 φορές συνολικά σε 2 βδομάδες στα κεντρικά για να μάθω.. αρχές τις βδομάδας θα είχε διευθετηθεί και τώρα αν δεν είχα πάρει εγώ σήμερα δεν θα με έπαιρνε κανείς για μέρες ακόμα. Τέλοσπάντων το έσκισα το θέμα και ήταν του παιδιού (του έκλεψα το "thunder" :P σορρυ)

Επεξ/σία από Craven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stelios18120 είπε

Εγώ πριν κανένα μήνα αγόρασα κουζίνα από Κωτσόβολο,και οι μεταφορείς που την έφεραν ήταν αγενεστατοι,θρασύς και μίλαγαν στον ενικό λες και είμαστε κολληταρια και με ήξεραν. Με πήραν τηλέφωνο 2 ώρες νωρίτερα να την φέρουν ενώ ήμουν στην δουλειά και μου λένε είμαστε κοντά,να περάσουμε να παραδώσουμε για να φύγουμε και κάτι τέτοια κουλά.

Ήρθα,παρέλαβα,συνδέσαμε και ήταν όλα οκ,και μετά πήρα τηλεφωνικό κέντρο και τους έδωσα κανονικότητα σε έναν που το κατέγραψε τι έγινε με το περιστατικό,και μου είπε θα τους αναφέρουν στον αρμόδιο ώστε να τους ρίξει καμπάνα.

sorry αλλα δεν καταλαβα τον λογο που "τους εδωσες". επειδη ηρθαν 2 ωρες νωριτερα; ή επειδη μιλησαν στον ενικο (απαραδεκτο);

επισης δεν θελω να στο χαλασω, αλλα δεν εριξε καμια καμπανα

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Craven είπε

Ναι φυσικά είμαι σε εγγύηση. Τον Αύγουστο το πήρα. Σε μέρες είμαστε στις 14, σε εργάσιμες είμαστε στις 10-11

Έχε το υπόψην σου λοιπόν

http://www.opengov.gr/ypoian/?p=8170 (15 εργάσιμες, όχι 14, λάθος έκανα πριν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

sorry αλλα δεν καταλαβα τον λογο που "τους εδωσες". επειδη ηρθαν 2 ωρες νωριτερα; ή επειδη μιλησαν στον ενικο (απαραδεκτο);

επισης δεν θελω να στο χαλασω, αλλα δεν εριξε καμια καμπανα

Ήρθαν νωρίτερα,όμως το θέμα είναι ότι στέλνουν μήνυμα πριν έρθουν και σου λένε ένα χρονικό περιθώριο 2 ωρών ώστε να κανονίσεις και εσύ τις δουλειές σου και όχι να έρχονται εκείνη οπότε θέλουν

 

 

Ήρθαν νωρίτερα και αναγκάστηκα να φύγω από την δουλειά μου ώστε να έρθω να το παραδώσουν. Τους είπα στο τηλέφωνο ότι είναι αρκετά νωρίτερα από την ώρα παράδοσης που έλεγε στο μήνυμα και μου λέει, είμαστε κοντά και βολεύει τώρα!!!

 

Εσύ που ξέρεις ότι δεν τους έβαλε χέρι η δεν έριξαν καμπάνα; Είσαι στον Κωτσόβολο;; Επειδή το είπες με μεγάλη σιγουριά.

(Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια συμπεριφορά ποτέ από διανομέα,και γ αυτό πήρα και έκανα παράπονα στους υπεύθυνους)

 

 

 

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

sorry αλλα δεν καταλαβα τον λογο που "τους εδωσες". επειδη ηρθαν 2 ωρες νωριτερα; ή επειδη μιλησαν στον ενικο (απαραδεκτο);

επισης δεν θελω να στο χαλασω, αλλα δεν εριξε καμια καμπανα

Στον Κωτσοβολο εχει 2 παραδοσεις η μια ειναι η "ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ " 18,90€ και η απλη παραδοση 9,90€

Στην ευελικτη πληρωνεις το διωρο για να μην καθεσαι ολη μερα να τους περιμενεις..

Καμπανα δεν τρωνε γιατι ειναι μεταφορικη που συνεργαζεται με τον Κωτσοβολο....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...