Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτος Γερμανος.


aspirini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Στον Κωτσοβολο εχει 2 παραδοσεις η μια ειναι η "ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ " 18,90€ και η απλη παραδοση 9,90€

Στην ευελικτη πληρωνεις το διωρο για να μην καθεσαι ολη μερα να τους περιμενεις..

Καμπανα δεν τρωνε γιατι ειναι μεταφορικη που συνεργαζεται με τον Κωτσοβολο....

Τουλάχιστον δεν θα τους βάλουν χέρι η να τους πουν ότι αν μιλάτε άσχημα στους πελάτες θα σας αλλάξουμε;

 

Δηλαδή αν είναι τέτοια η συμπεριφορά τους δεν χάνει "πόντους" ο Κωτσόβολος όταν έχει τέτοιους συνεργάτες;

 

Εγώ πιστεύω ότι αν κάνουν πολλά αρνητικά σχόλια ο κόσμος σίγουρα θα αλλάξουν μεταφορική 

 

Πλήρωσα για αυτό το συγκεκριμένο δυωρο (επειδή δουλεύω)και ήθελα σε αυτό το δίωρο να παραδωθει,όχι οπότε να ναι.

 

Τι να πεις .... Εδώ Ελλάδα δεν Βρίσκεις και άκρη,μπορεί να κατηγορήσουν και τον πελάτη στο τέλος 🤔 😋

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Τουλάχιστον δεν θα τους βάλουν χέρι η να τους πουν ότι αν μιλάτε άσχημα στους πελάτες θα σας αλλάξουμε;

Δηλαδή αν είναι τέτοια η συμπεριφορά τους δεν χάνει "πόντους" ο Κωτσόβολος όταν έχει τέτοιους συνεργάτες;

Εγώ πιστεύω ότι αν κάνουν πολλά αρνητικά σχόλια ο κόσμος σίγουρα θα αλλάξουν μεταφορική 

Συνηθως οι οδηγοι τα ριχνουν στους βοηθους τους και αμα εχουν πολλα παραπονα τους αλλαζουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stelios18120 είπε

 

Πλήρωσα για αυτό το συγκεκριμένο δυωρο (επειδή δουλεύω)και ήθελα σε αυτό το δίωρο να παραδωθει,όχι οπότε να ναι.

 

Πολυ καλα εκανες και τους εδωσες λοιπον.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Craven είπε

Θα σου πω ένα καλύτερο για να καταλάβεις γιατί μιλάμε όταν αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Συγνώμη για το στεντόνι που θα ακολουθήσει.

Πήρα ένα φτηνό smartwatch από τον Γερμανό στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι (έτυχε, από Νίκαια είμαι).

Πριν 2 βδομάδες και κάτι, χωρίς να το ακουμπήσω, χωρίς να το πειράξω ξαφνικά η οθόνη πετάχτηκε απ το σώμα. Το ρολόϊ σαν καινούριο στην πένα, δεν έχει χτυπηθεί ΠΟΤΕ, δεν έχει πιεστεί ΠΟΤΕ, δεν έχει μπει κάτω απο νερό ΠΟΤΕ, άψογο εντελώς. Ψάχνω και τελικά βλέπω πως είναι γνωστό θέμα του συγκεκριμένου ρολογιού με 100δες άτομα να το έχουν πάθει στο άσχετο χωρίς κανένα λόγο. ΟΚ λέω, πολύ γνωστό ελάττωμα είναι, αλλά γιαυτό το πλήρωσα και διπλάσια τιμή στον Γερμανό, δεν πειράζει, πάλι καλά που δεν το πήρα απο καμιά Κίνα να τρέχω τώρα.

Πριν 2 βδομάδες ακριβώς (24/1) το πάω στο κατάστημα της Νίκαιας που μένω δίπλα (μάλιστα πήγα 2 φορές, την πρώτη είχε ρεπό ο τεχνικός). Δεν δούλευε (κλασσικά) το σύστημα τους, οπότε έκανε χειροκίνητη παραλαβή και θα το καταχωρούσε αργότερα. Του έδειξα και τον χαμό που γίνεται στο internet με το θέμα (reddit και fb), με διαβεβαίωσαν ότι το πιθανότερο είναι η αντικατάσταση και έφυγα. Παρασκευή ανοίγει καρτέλα και πάει το ρολόι σε Infoquest.

Δευτέρα βλέπω στο site τους πως είναι σε διαδικασία επιστροφής απο infoquest χωρίς καμιά πληροφορία. Παίρνω τηλέφωνο Γερμανό (κατάστημα) την Τρίτη, μου λένε ότι είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι, αλλά για να μην έχει κόστος επισκευής σημαίνει ότι το δέχτηκαν και πιθανόν να στέλνουν καινούριο απο infoquest αλλά δεν γνωρίζουν παραπάνω.

Δοκιμάζει η σύζυγος μου να πάρει τηλέφωνο την Infoquest μήπως μπορούν να μας πουν αλλά ΧΩΡΙΣ να δώσουμε καν στοιχεία μας της το ξέκοψαν αμέσως πως "μόνο με το κατάστημα που αγοράσατε μιλάτε, δεν δίνουμε πληροφορίες σε πελάτες" και μάλιστα η σύζυγος λέει "να κάνω απλά μια γενική ερώτηση?" (θέλοντας απλά να ρωτήσει αν όταν γίνεται αντικατάσταση στέλνουν αυτοί την νέα συσκευή) και η "ευγενικότατη" απάντηση της Infoquest (δεν είναι καθόλου καλύτεροι και αυτοί) ήταν "δεν απαντάμε σε γενικές ερωτήσεις" (ναι.. έτσι ακριβώς.. τόσο ευγενικά).

Αυτή ήταν όλη η "επικοινωνία" με infoquest! ούτε 30 δευτερόλεπτα σε ένα τηλεφώνημα που δεν πήραν στοιχεία, δεν δέχτηκαν να μιλήσουν και το κλείσαμε.

Την άλλη μέρα (νομίζω) πάμε απ το κατάστημα, έλειπε πάλι ο τεχνικός και ρωτάμε μια κοπέλα αν έχει νέα. Μας λέει πως δεν γνωρίζει και πάλι πως είναι περίεργο που δεν γράφει κάτι στο site και κάνει το "λάθος" η σύζυγος να πει "πήρα και infoquest αλλά δεν μου είπαν τίποτα δεν δέχτηκαν να μου μιλήσουν, είπαν ρωτήστε στο κατάστημα" (ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕ!! και θα εξηγήσω μετά)

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει ο τεχνικός απ το κατάστημα. Το ρολόι σας, λέει, έχει επιστραφεί, όπως είπε η infoquest χρήζει αντικατάστασης εντός εγγύησης ΑΛΛΑ (και εδώ αρχίζει το πανηγύρι) η αντικατάσταση πρέπει να γίνει από εκεί που το πήρατε.. μένω μακάκας... "τι εννοείτε? στο Ωραιόκαστρο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ?" ναι μου λέει.... "Πλάκα μου κάνετε?" ΌΧΙ μου λέει... "Δεν είστε Γερμανός κατάστημα? απο αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν το πήρα?" - "ΝΑΙ αλλά το κατάστημα στο Ωραιόκαστρο είναι franchise" απαντάει... "Ε ΚΑΙ? Δεν πήγα στο κατάστημα 'Μήτσος', σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πήγα!!!!" - "δεν μπορώ να κάνω κάτι" μου λέει, ρώτησα αν είναι και αυτοί franchise και απάντησε "ναι" και ρώτησα "Δηλαδή αν πάει κάποιος διακοπές Ρόδο ή Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη, πάρει κάτι απο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και επιστρέψει Αθήνα και διαπιστώσει ελάττωμα στην συσκευή του, μου λέτε ότι πρέπει να πάρει το αεροπλάνο να πάει ξανά Ρόδο, Κρήτη ή Αλεξανδρούπολη να το φτιάξει, να κλείσει και ξενοδοχείο και να περιμένει και καμιά βδομάδα να γίνει ο έλεγχος;" - "Ναι" μου λέει!!! "αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης"!!! - "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ αυτοί οι όροι? θέλω να τους δω, απαιτώ να τους δω"... - "να πάρετε τα κεντρικά" μου λέει "δεν μπορώ να σας βοηθήσω εγώ".

Να πω για την ιστορία ότι είμαι άνθρωπος με υπερβολική υπομονή, υπερβολική ηρεμία, πάντα ευγενικός, δεν υψώνω ποτέ φωνή και δεν μιλάω άσχημα στον οποιονδήποτε εκπρόσωπο ακόμα και αγενής να είναι (ίσως είμαι και υπέρ του δέοντος ευγενικός και να μην έπρεπε να είμαι ΤΟΣΟ κάποιες φορές). Κόντεψαν να με φτάσουν στα όρια μου αλλά τα κατάφερα και παρέμεινα μέσα σε αυτά.

Παίρνω τα κεντρικά, εξιστορώ την ιστορία και ευγενικότατα ο εκπρόσωπος μου λέει πως έχω ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, είναι απαράδεκτο αυτό που μου είπαν στο κατάστημα, πιθανόν να είναι κάποιος νέος υπάλληλος στο κατάστημα που δεν ξέρει κτλ κτλ και θα το διευθετήσουν, μάλιστα με ρώτησε ποια καταστήματα με βολεύουν να παραλάβω το νέο ρολόϊ και μου είπε (επειδή ήταν Πέμπτη αν θυμάμαι καλά) ότι το μόνο που δεν ξέρει είναι αν θα προλάβουν να το διευθετήσουν μέχρι Παρασκευή και πιθανόν να πάει για Δευτέρα. Δεν με πειράζει του λέω αρκεί που θα λυθεί.

Όλα καλά λοιπόν... 1 ώρα μετά με παίρνει κάποιος απο απόκρυψη. Το σηκώνω, "απο Γερμανό σας καλώ" μου λέει αλλά με στυλ "είμαι ο Μπάμπης απ το κινητάδικο της γειτονιάς", είχε έναν... ας το πω όχι επαγγελματικό τρόπο να σου μιλάει αντίθετα με τον προηγούμενο. Ακούω εγώ το στυλάκι, βλέπω και την απόκρυψη "απ το κατάστημα θα είναι ο ιδιοκτήτης" σκέφτηκα αλλά δεν είπα τίποτα. Αρχίζει λοιπόν την επίθεση και να με μαλώνει γιατί του είπε (όπως είπε στην αρχή) ο προηγούμενος που μίλησα απ τα κεντρικά ότι μίλησα με Infoquest... ψέματα του λέω, ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, το αλλάζει και λέει πως απ το κατάστημα του το είπε ο τεχνικός πως μίλησα με Infoquest. Επίσης ψέματα του λέω, σε μια κοπέλα είπαμε ότι ΠΗΓΑΜΕ να μιλήσουμε αλλά μας το ξέκοψαν πως δεν μιλάνε με απλούς πελάτες, δεν δώσαμε ούτε στοιχεία ούτε τίποτα και τέλος.. 30 δευτερόλεπτα. Ε και που το είπα, επί 10 λεπτά με είχε "α μιλήσατε λοιπόν" - "ΟΧΙ σας είπα δεν μου μίλησαν"  - "Και γιατί γιατί θέλατε να μιλήσετε με infoquest" - "Για να μάθω τι γίνεται αφού εσείς δεν ξέρατε γιατί δεν υπήρχαν λεπτομέρειες γιατί επιστρέφει, αλλά τελικά ΔΕΝ μίλησα! " - " ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ειχατε εσείς να μιλήσετε με Infoquest" (τέτοια αγένεια)  -"Σας είπα ΔΕΝ μίλησα αλλά στην τελική -επειδή άρχισα να τα παίρνω γιατί ήταν προκλητικός, ξεφύσαγε στο τηλέφωνο με αγένεια και μετά μου είπε και αυτό - τι δουλειά έχετε να με ρωτάτε! εσας να σας νοιάζει τι θα κάνετε εσείς σαν εταιρεία". Με ρωτάει και το θεϊκό "Τι δουλειά έχει η Infoquest με το ρολόϊ" - "Μα η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ δεν είναι?!?!?!?" ... "Α ΟΚ" απαντάει..... και μου λέει "θα το διερευνήσουμε και θα σας πούμε" (πάει το "διευθετήσουμε".. το φάγανε). 

Εγώ νόμιζα πως ήταν ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και έκανε ανάκριση γιατί τον έκραξαν απ τα κεντρικά οπότε παίρνω τα κεντρικά, πετυχαίνω τον ευγενικό εκπρόσωπο και χάρηκα, μόνο που πλέον δεν ήταν ευγενικός. Του λέω είχα πάρει και νωρίτερα για ένα ρολόϊ κτλ .. ναι μαζί μιλήσαμε μου λέει .. "ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΊΠΑ την άλλη βδομάδα?" (με άσχημο τρόπο).. όχι του λέω δεν σας παίρνω για αυτό, παίρνω επειδή είχα ένα περίεργο τηλεφώνημα απο απόκρυψη από κάποιον που άφηνε να εννοηθεί πως είναι απ τα κεντρικά "ε απ τα κεντρικά ίσως ήταν, εμείς παίρνουμε με απόκρυψη" Ωραία λέω.. αλλά μου ανέφερε πως εσείς του είπατε πως μίλησα με Infoquest και μετά στην ουσία με μάλωσε και με ανέκρινε με άσχημο τρόπο για το αν μίλησα ή όχι με Infoquest, με βάζει σε αναμονή, επιστρέφει και μου λέει "ε ότι σας είπε ο υπεύθυνος/προϊστάμενος -δεν θυμάμαι την λέξη" ... τελικά δηλαδή ήταν ο απο πάνω του και αφού ήταν ο απο πάνω του, χάθηκε και κάθε ευγένεια.

Δεν το τράβηξα, δεν έκανα παράπονο και είπα "καλώς περιμένω να με ενημερώσετε αρχές της άλλης βδομάδας" και το έκλεισα. 

Άφησα να περάσει 1 βδομάδα και πήρα σήμερα Πέμπτη. Πετυχαίνω μια κυρία, της ξαναλέω το ιστορικό, δίνω αριθμό επισκευής και μόλις τον βλέπει μου λέει "είναι υπο διερεύνηση" .... 1 βδομάδα? και άλλη 1 στο κατάστημα 2? δηλαδή τι διερεύνηση γίνεται και παίρνει τόσο καιρό για το αν θα μου αντικαταστήσετε ένα φτηνό ρολόϊ απ το περίφημο service σας που διαφημίζετε τόσο? δεν μπορώ να σας απαντήσω μου λεει, θα σας καλέσουμε σύντομα - πότε? δεν γνωρίζω -άρα μπορεί να πάει και μήνα το θέμα? - δεν ξέρω, το συντομότερο - εσείς δεν το διερευνάτε στα κεντρικά? - ναι μου λέει - ε ωραία δεν μπορείτε να μου πείτε ποιο είναι το πρόβλημα, που έχει κολλήσει και γιατί γίνεται διερεύνηση? - όχι είναι εσωτερικό θέμα, εσείς θα πρέπει να περιμένετε.

Αυτή λοιπόν είναι η αντιμετώπιση από τον Γερμανό (και ρισκάρω να την γράψω ενώ το ρολόϊ μου είναι στα χέρια τους και μάλιστα στα χέρια ενός τεχνικού που μου μίλησε έτσι και ευτυχώς έχω κρατήσει φωτογραφίες του απ την άψογη κατάσταση που ήταν πριν) μιας αλυσίδας που διαφημίζει παντού και συνεχώς το φοβερό και τρομερό service και after sales υποστήριξη, που κάποιος θα πάει να δώσει τα διπλά λεφτά απο ένα σκρουτζομάγαζο για να διαπιστώσει τελικά μετά πως αν το είχε πάρει το ίδιο προϊόν απο Κίνα, το όποιο πρόβλημα του θα είχε λυθεί στον μισό χρόνο (ΑΝ λυθεί τελικά καν στον Γερμανό)

Το μπακάλικο είναι πολύ λίγη σαν λέξη φίλε μου... έχω πολλές άλλες στο μυαλό μου που ταιριάζουν πολύ καλύτερα.

Σαν TS εγω να πω πως εμενα το θεμα μου "λυθηκε" με επιστροφη του 10αρικου υ εδωσα μπροστα κ με μια συγνωμη.Αλλα το ολο θεμα επειδη ηταν και εορτες ειχε κρατησει περι 1 μηνα.

Τελικα να σημειωσω πως η τιμη 26 ευρω ηταν λαθος στο συστημα που τους βγαζει το κοστος επισκευης(στο καταστημα) .

Καλη δυναμη σε εσενα λοιπον , οπου νομιζω το θεμα σου θα λυθει αλλα η ταλαιπωρεια δεν αποζημειωνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν αρχίσω να γράφω και εγώ ως άτυχος πελάτης τ συγκεκριμένου franchise στην περιοχή μ Θα γεμίσει το νημα σελίδες...

Το χειρότερο βέβαια θα ήταν να αρχίσω να γράφω για την εμπειρία που είχα με τον ιδιοκτήτη τ συγκεκριμένου καταστήματος καθώς ζητούσε υπάλληλο πριν μερικούς μήνες και αφού είμαι άνεργος είχα πάει να ζητήσω δουλειά. 

Απλά και περιεκτικά, Περνάω από έξω αναγκαστικά μόνο και μόνο γιατί είναι στον δρόμο μου.

Επεξ/σία από Mr^Robot
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Αν αρχίσω να γράφω και εγώ ως άτυχος πελάτης τ συγκεκριμένου franchise στην περιοχή μ Θα γεμίσει το νημα σελίδες...

Το χειρότερο βέβαια θα ήταν να αρχίσω να γράφω για την εμπειρία που είχα με τον ιδιοκτήτη τ συγκεκριμένου καταστήματος καθώς ζητούσε υπάλληλο πριν μερικούς μήνες και αφού είμαι άνεργος είχα πάει να ζητήσω δουλειά. 

Απλά και περιεκτικά, Περνάω από έξω αναγκαστικά μόνο και μόνο γιατί είναι στον δρόμο μου.

ε οπως περνας ριχνε και κανα φασκελο, στο δρομο σου ειναι :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Εγω  εχω αλλο προβλημα εχω προπαραγειλει και προπληρώσει 2 προϊόντα απο το ηλεκτρονικο τους κατάστημα τα προϊόντα κυκλοφορούν στις 1 Σεπτεμβρίου (ναι δεν εχουν κυκλοφορήσει ακομη ) αλλα δεν υπαρχει καμια ενημέρωση απο τις 28 Ιουλίου (ημέρα που εκανα τις προπαραγελειες) εστειλα 2 email καμια απάντηση πηρα τηλεφωνο 5-6 φορες και καθε φορα περίμενα για 20-30 λεπτα και κανένας να μην το σηκώνει δεν ξερω τι να κανω υπαρχει αλλος τρόπος επικοινωνίας η καποια λύση για να μπορέσω να τους μιλησω ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Dead_Shot_GR είπε

Εγω  εχω αλλο προβλημα εχω προπαραγειλει και προπληρώσει 2 προϊόντα απο το ηλεκτρονικο τους κατάστημα τα προϊόντα κυκλοφορούν στις 1 Σεπτεμβρίου (ναι δεν εχουν κυκλοφορήσει ακομη ) αλλα δεν υπαρχει καμια ενημέρωση απο τις 28 Ιουλίου (ημέρα που εκανα τις προπαραγελειες) εστειλα 2 email καμια απάντηση πηρα τηλεφωνο 5-6 φορες και καθε φορα περίμενα για 20-30 λεπτα και κανένας να μην το σηκώνει δεν ξερω τι να κανω υπαρχει αλλος τρόπος επικοινωνίας η καποια λύση για να μπορέσω να τους μιλησω ;

 

Αν περάσεις από κάποιο κατάστημα από κοντά να ρωτήσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι οτι θα αναφερεται σε καμια spider man εκδοση αξεσουαρ. Αυριο θα τα στειλει ο Γερμανος, μην ανησυχεις. Παρασκευη ή Σαββατο θα τα εχεις με ελτα κουριερ @Dead_Shot_GR

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...
Στις 31/8/2023 στις 12:24 ΠΜ, SabotazNic είπε

Φανταζομαι οτι θα αναφερεται σε καμια spider man εκδοση αξεσουαρ. Αυριο θα τα στειλει ο Γερμανος, μην ανησυχεις. Παρασκευη ή Σαββατο θα τα εχεις με ελτα κουριερ @Dead_Shot_GR

 

οντως αυτα ελεγα πως το καταλαβες? τελικα ηρθαν μετα απο 2 μερες

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...