Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

Εγώ όταν φιλοσοφώ τη ζωή μου, έχοντας παιχτεί μαλακία με γκόμενα.

Πως είπαμε ότι έχει ονομάσει το φετινό μονοθέσιο;..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφερον:
Στους 3 αγωνες σε υψηλο υψομετρο(Mexico, Brazil, Austria), η Mercedes ηταν πιο αργη στο qualifying και απο Ferrari και απο RB . Το μικρο turbo της δεν αποδιδει καλα σε υψομετρο.

-----------------------------------------

3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Υπάρχει στην αρχή του αγώνα, παρόμοια κίνηση Λεκλέρκ επάνω στον Ρικιάρντο αν θυμάμαι καλά. Έχει αφήσει εσωτερική, βουτάει ο οδηγός της Φερράρι, κρατάει εξωτερική ο Ρικ. Στην ακριβώς επόμενη έξοδο προσπερνάει μια ΜακΛαρεν.

Για μένα στη χειρότερη 55-45, αλλά δεν θα έδινα ποινή. Αφήνει ξεκάθαρα εσωτερική ο Αλμπον.

Και αφηνει εσωτερικη ο Αλμπον και ο Χαμιλτον ειναι αρκουντως διπλα του, γιατι εχει βαλει τον μπροστα αξονα του μπροστα απο τον πισω του Αλμπον:

14 ώρες πριν, haHa είπε

Αγωνιστικο συμβαν ειναι, ο Χαμ ειχε και αυτος right στο apex απο την στιγμη που ο μπροστα αξονας του ηταν ανετα μπροστα απο τον πισω αξονα του Albon.
Η επαφη εγινε ενω o Ham ηταν στην εσωτερικη, ηταν πανω στο κερμπ και δεν μπορουσε να παει πιο εξω:

image.png.86619a8e9c6dd2fd15c0738cd80960c6.png

Δεν υπηρξε dive bombing (οπως συνηθιζει ο Ric), ο Ham βρηκε κανονικα το apex και ηταν πανω στο κερμπ, δεν ανοιξε καν η τροχια του και ουτε βουτηξε τελευταια στιγμη.

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Disputes over the apex

C. Attacker approximately half-way alongside

In this case, the attacker’s front axle is ahead of the defender’s rear axle and the two cars are approximately halfway alongside. Both drivers have a reasonable claim to the apex. If contact occurs, blame will have to be shared. It is in this zone that racing incidents can occur. 

f1_apex_c.png?w=768&h=576

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι έχει πει ο δάσκαλος Νάντο: 

All the time you have to leave a SPACE

10 λεπτά πριν, haHa είπε

...

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Disputes over the apex

C. Attacker approximately half-way alongside

In this case, the attacker’s front axle is ahead of the defender’s rear axle and the two cars are approximately halfway alongside. Both drivers have a reasonable claim to the apex. If contact occurs, blame will have to be shared. It is in this zone that racing incidents can occur. 

f1_apex_c.png?w=768&h=576

 

Να ποστάρω και αυτό που έλεγα πιο πριν:

 

Screenshot_356.jpg

Λοιπόν, αν σε αυτό το σημείο ο Ρικι "κλείσει" την εσωτερική, καληνύχτα, έχουμε 100% επαφή.

Τεσπα, δεν αλλάζει κάτι. Ο Χαμ ήθελε τη μάχη απ'τον Μαξ, μόνο αυτό τον ενδιέφερε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ότι έχει πει ο δάσκαλος Νάντο: 

All the time you have to leave a SPACE

Τo παραπανω δεν ισχυει παντα, εξαρταται ποσο πλαι ειναι ο αλλος διπλα σου στην στροφη, αν ειναι εξοδος ή εισοδος της στροφης, αν κανεις dive-bombing αλα Ricciardo κλπ. Το λεω γιατι αρκετοι παρασυρονται και το αναφερουν σε περιπτωσεις που δεν ισχυει. 
Ισχυει ομως παντα σε ευθεια.

 

Το θετικο ειναι φετος ειδαμε αρκετες χαρακτηριστικες περιπτωσεις με σωστη δραση απο τους κριτες(Καναδας Vet- Ham, Αυστρια Max-Leclerc, Silverstone Leclerc-Max), οποτε ο κοσμος πια γνωριζει τι ειναι σωστο και τι οχι. Νομιζω οτι η χθεσινη ποινη στον Χαμ ηταν απο τις πρωτες(τουλαχιστον στους top οδηγους) φετος που δεν βγαζει ιδιαιτερο νοημα. Νομιζω δωθηκε επειδη ο Χαμ ειπε οτι εκανε λαθος, μιας και δεν τον ενδιαφερε απο την στιγμη που δεν κερδισε και το πρωταθλημα εχει ληξει κλπ.

 

-----------------------------------------

10 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Να ποστάρω και αυτό που έλεγα πιο πριν:

Screenshot_356.jpg

Ειναι στην ιδια στροφη με το συμβαν Ham-Albon.

image.png.bf24cb9491d66a7e7daf8a3069aa22

 

Screenshot_356.jpg.ccdc39de4ae2eabea2c24

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yep, ακριβώς στο ίδιο σημείο. Ο Χαμ αν το προσέξεις έχει κρατήσει ακόμα πιο εσωτερική γραμμή, που μεταφράζεται σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος πίστας για τον Άλμπον.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούγαμε και τι του έλεγαν στο ράδιο, π.χ αν υπήρχε οδηγία να τον καθυστερήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Yep, ακριβώς στο ίδιο σημείο. Ο Χαμ αν το προσέξεις έχει κρατήσει ακόμα πιο εσωτερική γραμμή, που μεταφράζεται σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος πίστας για τον Άλμπον.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούγαμε και τι του έλεγαν στο ράδιο, π.χ αν υπήρχε οδηγία να τον καθυστερήσει.

Εβαλα τωρα το incar του Albon απο το f1 tv και δεν του ειπαν τιποτα. Ετσι κι αλλιως πηγαινε για 2η θεση ο Albon , δυσκολα θα εκανε compromise τον δικο του αγωνα.

----------------------------------------------------

40 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω οτι η χθεσινη ποινη στον Χαμ ηταν απο τις πρωτες(τουλαχιστον στους top οδηγους) φετος που δεν βγαζει ιδιαιτερο νοημα. Νομιζω δωθηκε επειδη ο Χαμ ειπε οτι εκανε λαθος, μιας και δεν τον ενδιαφερε απο την στιγμη που δεν κερδισε και το πρωταθλημα εχει ληξει κλπ.

To ξαναειδα απο το incar του Ham. Ειναι οριακο γιατι ο Χαμ εχει οριακα τον μπροστα αξονα του μπροστα απο τον πισω του Albon, εδω πριν την επαφη:

image.png.8db13e649dc5b1ec93f2916cca4f56ed.png

 

Ακριβως μετα την επαφη:

image.png.48f890b448864d56f06a632cccf49e1f.png

 

Απο το incar πλανο του Ham μου φαινεται πιο δικαιολογημενη η ποινη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ότι έχει πει ο δάσκαλος Νάντο:

Thats a YOKE!! A YOKE!!

Όσο βρισίδι και αν έριξα στον Ham γιατί χάλασε το 1-2, νομίζω ήταν τραβηγμένες οι ποινές Ric/Ham.

Στον Ham θα έπαιξε (φαντάζομαι) ρόλο και το σημείο της πίστας.

Tέσπα θα τα ξαναδώ το απόγευμα. Όχι ότι έχει σημασία.

Max δεν υπήρχε περίπτωση να φτάσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον Ρικ ηταν ξεκαθαρη ποινη. Ο Μαγκνουσεν αφησε χωρο (περιεργο για τα δεδομενα του), ο Ρικ μπλοκαρε, πεταξε μουτρα και επεσε πανω του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Έχουμε δει χρόνους εκτός λογικής από Χαμ.

Αλλά ναι, χθες δεν παιζόταν ο Μαξ.

Κυρίως για τα μονοθέσια το λέω. Δεν υπερτερούσε το Merc χθες, θα είχε αδειάσει και τη μπαταρία του για να περάσει τον Albon.

O Max είχε ανοίξει γύρω στα 3 sec και έμεναν 2 γύροι. Οπότε μόνο αν έπεφτε κανάς Ocon πάνω του έχανε τη νίκη....

Με 2 πράγματα έκλαψα πάντως. Που έχασε το 1-2 η RB και στο ότι πήρε θέση βάθρου η McLaren χωρίς να.. ανέβει στο βάθρο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Και επειδη ειναι 34 πλεον θα πρεπε να σκεφτει πιο ωριμα πριν επιτεθει σε εναν ρουκι που παει για το πρωτο του βαθρο.

Καλα τι σημασια εχει αν είναι rookie ο άλλος η όχι? Όταν είναι τον λυπάσαι και δεν του χωνεσαι? Δεν νομιζω ότι με αυτό το σκεπτικο θα επαιρνε ο Ham 6 πρωταθλήματα ο Schumacher 7 ο Vet 4 κτλπ κτλπ...Η λογικη τους είναι η όλα η τιποτα με ότι ρισκα εμπεριεχει αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος του Χάμιλτον χθες, που διεκδικούσε τη 2η θέση από Άλμπον και προδώθηκε από λάθος υπολογισμό. Προς τιμήν του που το παραδέχτηκε αμέσως, ενδεχομένως να μην είχε την ποινή αν αρνιόταν πως έκανε λάθος όπως έχουν κάνει και άλλοι οδηγοί σε παρόμοια περιστατικά.

Τραγικός για άλλη μια φορά Φέτελ, λες και βλέπω την κόντρα του με τον Βέμπερ σε κόκκινα μονοθέσια αυτή τη φορά, χάρισε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα στον Μαξ. Αν συνεχίσει η Φερράρι να τον έχει πρώτο οδηγό, όσο καλό μονοθέσιο και να έχουν δεν πρόκειται να δουν πρωτάθλημα σύντομα. Μία νίκη πήρε φέτος και αυτή επειδή "ρίξανε" αδικαιολόγητα τον Εκλαίρ στην στρατηγική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...