Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει κάποιος να προτείνει βιβλίο/α σχετικά με το marketing σε εισαγωγικό επιπεδο; (στα ελληνικα) 

Κάποιο δηλ για άνθρωπο που δεν έχει επαφή με το αντικείμενο , οπότε να είναι όσο γίνεται εύκολα κατανοητό και να εξηγεί τα βασικά

Δημοσ.

οποιοδήποτε βιβλιο του Μπουραντα θα σε εξοικοιωσει

1 ώρα πριν, MegalosVeziris είπε

Τι εστι μαρκετινγκ: αυτο που σπουδαζουν οσοι δε θελουν να μαθουν την κανονικη οικονομικη επιστημη.

οικονομολογος τυπε?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

αν βρεις βιβλια του dave ramsey στην ελλαδα θα μπορουσες να τα διαβασεις...  ειναι εξαιρετικα και απλογραμμενα

32 λεπτά πριν, MegalosVeziris είπε

φανηκε ε? 😁

σαν Marketing specialist θιχτηκα τυπε 😕

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, margaritagr είπε

Δεν εχω προβλημα με τη γλώσσα , απλώς έχω πρόσβαση σε πανεπιστημιακά βιβλία γι αυτό ζήτησα πρόταση στα ελληνικά ! 

 

Εκδόσεις Mc Graw Hill χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα Ελληνικά Πανεπιστήμια γι' αυτό και σου πρότεινα το συγκεκριμένο. Θεωρώ πως δεν θα δυσκολευτείς να το βρεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.

τρομερος ο κοτλερ, η επιτομή της προώθησης βιβλίων...ποιο παπατζα "επιστήμη" δεν υπάρχει... 40 χρονια μετά και δεν έχουν καταλήξει για το αν τα πι είναι 4 ή 5, ή αν όντως είναι πί.....

για να τιμήσω και το μαστερ στο μαρκετινγκ που έχω, καλό στην θεωρία αλλά στην πράξη χωλαίνει... καλύτερα να διαβάσεις κάτι απο sales...

 

 

Δημοσ.

Τον καλύτερο ορισμό του ΜΚΤ τον άκουσα από τον Πανηγυράκη του ΟΠΑ. ΜΚΤ είναι η διαχείριση επικερδών πελατειακών σχέσεων.

Ουσιαστικά πώς από τη συναλλαγή δύο μερών πελάτης-επιχείρηση θα μεγιστοποιήσει η επιχείρηση το δικό της όφελος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται υπέρ ή και κατά του πελάτη. Δεν είναι επιστήμη. Απλά αντλεί στοιχεία από διάφορες επιστήμες(και την οικονομική) για να βρει τρόπους-τεχνικές προς εκπλήρωση του παραπάνω στόχου. 

Ας πούμε το να σχεδιάζεις προϊόντα που θέλει ο πελάτης είναι θετικό και για τους δύο. Το να ανανεώνεις διαρκώς τα προϊόντα σου βάσει της θεωρίας του κύκλου χωής κάνοντας δύσκολη για τον πελάτη τη διατήρηση του παλιότερου μοντέλου(planned obsolescence) είναι κάτι αρνητικό για την κοινωνία και το περιβάλλον. Μην περάσουμε σε έμμεση δωροδοκία ή παραπληροφόρηση γιατρών για συνταγογράφηση των δικών σου φαρμάκων, δωροδοκία λιανεμπόρων για αποκλεισμό ανταγωνιστικών προϊόντων,  προσπάθεια να δημιουργήσεις εξάρτηση του πελάτη από το προϊόν σου για να τον φεσώνεις καλύτερα, τμηματοποίηση της αγοράς για να μειώνεις το πλεόνασμα του καταναλωτή(αυτό που κάνουν οι εταιρείς κινητής π.χ.), απατεωνίστικα προγράμματα κοινωνικής ευθύνης για να βελτιώσουν την εικόνα κατά τ'αλλα  ληστρικών εταιρειών(βλέπε κοριτσάκια και ρομποτική).

Είναι μια δραστηριότητα/επιστήμη για την οποία δεν προβλέπεται βραβείο Νόμπελ αφού ουσιαστικά πρόκειται για μισθοφορική υπηρεσία προς τον επιχειρηματία.

Το κακό πάντως με τέτοιου είδους βιβλία είναι ότι σε βομβαρδίζουν με σκόρπιες έννοιες, θεωρίες, bullet ponits κ.α.  αποτυγχάνοντας να σου δώσουν έναν μπούσουλα για το πώς θα κινηθείς βήμα βήμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...