margaritagr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Έχει κάποιος να προτείνει βιβλίο/α σχετικά με το marketing σε εισαγωγικό επιπεδο; (στα ελληνικα) Κάποιο δηλ για άνθρωπο που δεν έχει επαφή με το αντικείμενο , οπότε να είναι όσο γίνεται εύκολα κατανοητό και να εξηγεί τα βασικά
MegalosVeziris Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Τι εστι μαρκετινγκ: αυτο που σπουδαζουν οσοι δε θελουν να μαθουν την κανονικη οικονομικη επιστημη. 1
chill Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 https://www.amazon.com/Essentials-Marketing-Strategy-Planning-Approach/dp/0077861043 Στο υπόγειο έχω θυσαυρούς τελικά Αν έχεις γνωστό από Οικονομικό Νομικής καντου ένα τηλ... 1
opcorsa Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 οποιοδήποτε βιβλιο του Μπουραντα θα σε εξοικοιωσει 1 ώρα πριν, MegalosVeziris είπε Τι εστι μαρκετινγκ: αυτο που σπουδαζουν οσοι δε θελουν να μαθουν την κανονικη οικονομικη επιστημη. οικονομολογος τυπε? 1 1
MegalosVeziris Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, opcorsa είπε οποιοδήποτε βιβλιο του Μπουραντα θα σε εξοικοιωσει οικονομολογος τυπε? φανηκε ε? 😁
opcorsa Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 αν βρεις βιβλια του dave ramsey στην ελλαδα θα μπορουσες να τα διαβασεις... ειναι εξαιρετικα και απλογραμμενα 32 λεπτά πριν, MegalosVeziris είπε φανηκε ε? 😁 σαν Marketing specialist θιχτηκα τυπε 😕 1
margaritagr Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δεν εχω προβλημα με τη γλώσσα , απλώς έχω πρόσβαση σε πανεπιστημιακά βιβλία γι αυτό ζήτησα πρόταση στα ελληνικά !
lambroszekis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 https://www.politeianet.gr/books/9789607745286-dimitriadis-sergios-rosili-marketingk-212117 1
chill Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, margaritagr είπε Δεν εχω προβλημα με τη γλώσσα , απλώς έχω πρόσβαση σε πανεπιστημιακά βιβλία γι αυτό ζήτησα πρόταση στα ελληνικά ! Εκδόσεις Mc Graw Hill χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα Ελληνικά Πανεπιστήμια γι' αυτό και σου πρότεινα το συγκεκριμένο. Θεωρώ πως δεν θα δυσκολευτείς να το βρεις. 1
momotis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.public.gr/product/books/greek-books/economics/management/marketingk-manatzment/prod302526/ Απο τους κορυφαίους. Έχω παλαιότερη έκδοση. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από momotis 1
rubadub Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 τρομερος ο κοτλερ, η επιτομή της προώθησης βιβλίων...ποιο παπατζα "επιστήμη" δεν υπάρχει... 40 χρονια μετά και δεν έχουν καταλήξει για το αν τα πι είναι 4 ή 5, ή αν όντως είναι πί..... για να τιμήσω και το μαστερ στο μαρκετινγκ που έχω, καλό στην θεωρία αλλά στην πράξη χωλαίνει... καλύτερα να διαβάσεις κάτι απο sales...
pirmen56 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Τον καλύτερο ορισμό του ΜΚΤ τον άκουσα από τον Πανηγυράκη του ΟΠΑ. ΜΚΤ είναι η διαχείριση επικερδών πελατειακών σχέσεων. Ουσιαστικά πώς από τη συναλλαγή δύο μερών πελάτης-επιχείρηση θα μεγιστοποιήσει η επιχείρηση το δικό της όφελος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται υπέρ ή και κατά του πελάτη. Δεν είναι επιστήμη. Απλά αντλεί στοιχεία από διάφορες επιστήμες(και την οικονομική) για να βρει τρόπους-τεχνικές προς εκπλήρωση του παραπάνω στόχου. Ας πούμε το να σχεδιάζεις προϊόντα που θέλει ο πελάτης είναι θετικό και για τους δύο. Το να ανανεώνεις διαρκώς τα προϊόντα σου βάσει της θεωρίας του κύκλου χωής κάνοντας δύσκολη για τον πελάτη τη διατήρηση του παλιότερου μοντέλου(planned obsolescence) είναι κάτι αρνητικό για την κοινωνία και το περιβάλλον. Μην περάσουμε σε έμμεση δωροδοκία ή παραπληροφόρηση γιατρών για συνταγογράφηση των δικών σου φαρμάκων, δωροδοκία λιανεμπόρων για αποκλεισμό ανταγωνιστικών προϊόντων, προσπάθεια να δημιουργήσεις εξάρτηση του πελάτη από το προϊόν σου για να τον φεσώνεις καλύτερα, τμηματοποίηση της αγοράς για να μειώνεις το πλεόνασμα του καταναλωτή(αυτό που κάνουν οι εταιρείς κινητής π.χ.), απατεωνίστικα προγράμματα κοινωνικής ευθύνης για να βελτιώσουν την εικόνα κατά τ'αλλα ληστρικών εταιρειών(βλέπε κοριτσάκια και ρομποτική). Είναι μια δραστηριότητα/επιστήμη για την οποία δεν προβλέπεται βραβείο Νόμπελ αφού ουσιαστικά πρόκειται για μισθοφορική υπηρεσία προς τον επιχειρηματία. Το κακό πάντως με τέτοιου είδους βιβλία είναι ότι σε βομβαρδίζουν με σκόρπιες έννοιες, θεωρίες, bullet ponits κ.α. αποτυγχάνοντας να σου δώσουν έναν μπούσουλα για το πώς θα κινηθείς βήμα βήμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα