Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής 4ο έτος πληροφορικής. Σκέφτομαι να πάω στρατό στο ναυτικό να τελειώνω και με αυτό. Θα είμαι δίπλα στο σπίτι μου (ναύσταθμος Σαλαμίνας) οπότε η απόσταση δεν είναι θέμα. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι τα εξής

- Συμφέρει να πάω τώρα στρατό η να το αφήσω για όταν τελειώσω την σχολή; Χρωστάω αρκετά οπότε σκέφτομαι να δώσω όσα μπορώ κατά την διάρκεια της θητείας και μόλις πάρω το πτυχίο μετά να πάω κατευθείαν για μεταπτυχιακο

- Θα μου δίνουν άδεια για να δώσω μαθήματα; Και 6-7 μαθήματα να περασω θα μου μένουν καμία 10αρια όταν τελειώσω τον στρατό. 

- Το έχει κάνει κάποιος άλλος παράλληλα με σπουδές να μου πει γνώμη; 

Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Έχεις μπάρμπα στην Κορώνη και είσαι απόλυτα βέβαιος ότι θα βρίσκεσαι 12 μήνες στην Σαλαμίνα;

Την βασική εκπαίδευση του ένα μήνα όχι δεν θα είμαι Σαλαμίνα. Αλλά τους άλλους 11 μήνες ναι λόγω του πατέρα μου που είναι στο ναυτικό σε καλή θέση

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GeorgeKalogeras είπε

Την βασική εκπαίδευση του ένα μήνα όχι δεν θα είμαι Σαλαμίνα. Αλλά τους άλλους 11 μήνες ναι λόγω του πατέρα μου που είναι στο ναυτικό σε καλή θέση

Kαι ρωτάς στο φορουμ για το τι προβλεπεται με την φοιτιτικη αδεια; Τσακωμενοι εισαστε με τον πατερα σου;

• Like 7
Δημοσ.

Δεν είναι εύκολο πράμα να διαβάζεις ενώ είσαι στρατό. Καλά θα είναι να πας να τελειώσεις με το στρατό τώρα αλλά μην περιμένεις να περάσεις πολλά μαθήματα. Άδειες για τις εξετάσεις δίνουν.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

Kαι ρωτάς στο φορουμ για το τι προβλεπεται με την φοιτιτικη αδεια; Τσακωμενοι εισαστε με τον πατερα σου;

Πιο πολύ ήθελα γνώμη από κάποιον που να το έχει κάνει. Ο πατέρας μου προφανώς και θα μου πει να πάω 😛

Δημοσ.

Αν έχεις βύσμα χώσε και άσε τους στρατ0κ@υλους (ή όσους δεν κατάφεραν να βάλουν βύσμα) να λένε.

Δημοσ.